Dat land is echt fucked up als je een blanke heteroseksuele man bent.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
http://m.vice.com/read/sw(...)ow-to-sit-on-the-bus
misschien te dikke bovenbenen? dat kan natuurlijk.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik heb geen van beiden, maar krijg het ook niet voor elkaar. Alleen als ik zo zit zoals op de afbeelding hierboven van die man op die bureaustoel.
Dat kan. Ik heb behoorlijk gespierde bovenbenen en kuiten. Daarbij zit (vooral) mijn balzak gewoon in de knel.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:25 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
misschien te dikke bovenbenen? dat kan natuurlijk.
Dit, gewoon doen wat het meest comfortabel is.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Doe ik ook vaak, is best een comfortabele zit, en daar gaat het mij om. Dat een ander het misschien verwijfd vindt staan, daar heb ik eigenlijk niet zo'n boodschap aan.
ach ja, iedereen is een beetje anders gebouwd. ik zit prima met gekruisde benen. maar ook niet een uur achter elkaar.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat kan. Ik heb behoorlijk gespierde bovenbenen en kuiten. Daarbij zit (vooral) mijn balzak gewoon in de knel.
Benen scheren.. Ben je homo of wat?quote:Op maandag 3 maart 2014 13:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Volgens sommige Nederlanders mag je als man nooit rondlopen in korte broek, tenzij specifiek op een camping of aan het strand...
Geen idee welke idiote gedachte er achter zit. Waarschijnlijk geen bijster intelligente gedachte.
Ik scheer godverdomme mijn benen toch niet om ze vervolgens onder een lange broek te verbergen...!?
Datquote:Op maandag 3 maart 2014 09:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Doe ik ook vaak, is best een comfortabele zit, en daar gaat het mij om. Dat een ander het misschien verwijfd vindt staan, daar heb ik eigenlijk niet zo'n boodschap aan.
Zie je, dit is precies hetzelfde als zeiken over een zithouding.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Benen scheren.. Ben je homo of wat?
Benen scheren doe je gewoon niet als man zijnde, behalve als je een profwielrenner bent..quote:Op maandag 3 maart 2014 19:36 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Zie je, dit is precies hetzelfde als zeiken over een zithouding.
waarom dan niet, buiten dat jij, onzeker schijnt te worden van mannen die dat wel doenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Benen scheren doe je gewoon niet als man zijnde, behalve als je een profwielrenner bent..
dan doe je het gewoon verkeerdquote:Op maandag 3 maart 2014 16:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat kan. Ik heb behoorlijk gespierde bovenbenen en kuiten. Daarbij zit (vooral) mijn balzak gewoon in de knel.
Je kan alleen in zo'n houding zitten als je een kleine piemel hebt.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:47 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Deed ik ook niet, maar het viel me op toen hij zijn benen over elkaar deed. Zag er echt niet uit en ik vraag me af of het sowieso wel een gezonde zithouding is voor mannen.. lijkt mij dat bepaalde dingen dan klem zitten ofzo
Vriendinnen zijn allemaal slank dus zeker geen varkens te noemen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:46 schreef TwentyFourr het volgende:
Jeetje, niet iedereen wil naast jou en die varkens die je je vriendinnen noemt een rol aannemen die jij wenst te zien. Stel je voor zeg!
Ik zit 95% van de tijd met mijn benen over elkaar en voor de rest benen gekruist of netjes naast elkaar. Gelukkig wel goede manieren geleerdquote:Op dinsdag 4 maart 2014 02:28 schreef DarkAccountant het volgende:
Je moest eens weten wat wij denken over vrouwen die met hun benen open zitten.
Precies, dat doe ik dus ook.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:10 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Ik zit 95% van de tijd met mijn benen over elkaar en voor de rest benen gekruist of netjes naast elkaar. Gelukkig wel goede manieren geleerd
Dit.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vrouwen en broekenquote:Op maandag 3 maart 2014 10:01 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Nou vrouwen met mooie skinny jeans kunnen er wel leuk uitzien hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |