Jaa echt een spannend verhaal en goede twist aan het eindequote:Op maandag 3 maart 2014 09:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb ik gister gezien, goede film indd
quote:Op maandag 3 maart 2014 09:44 schreef Pharkus het volgende:
What's next dadelijk ga je nog zeggen dat mijn tijgerprintstrings niet mannelijk zijn
Vrouwen met broeken zijn nou ook niet bepaald aantrekkelijk, maar daar hoor je niemand over klagen.quote:
Deed ik ook niet, maar het viel me op toen hij zijn benen over elkaar deed. Zag er echt niet uit en ik vraag me af of het sowieso wel een gezonde zithouding is voor mannen.. lijkt mij dat bepaalde dingen dan klem zitten ofzoquote:Op maandag 3 maart 2014 09:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Al leggen ze hun benen in hun nek tijdens de film. Het is donker, je hoeft er niet naar te kijken.
Nee, want dat zit erboven, niet er tussen.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:47 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Deed ik ook niet, maar het viel me op toen hij zijn benen over elkaar deed. Zag er echt niet uit en ik vraag me af of het sowieso wel een gezonde zithouding is voor mannen.. lijkt mij dat bepaalde dingen dan klem zitten ofzo
Als ik zit zoals de 2e foto, dan gaat m'n been altijd slapen. Zo irritantquote:Op maandag 3 maart 2014 09:52 schreef Yngwie het volgende:
Ligt eraan welke manier? Deze manier is voor mij verschrikkelijk oncomfortabel, krijg mijn been gewoon niet zo ver over de ander.
[ afbeelding ]
Op deze manier daarentegen zit ik wel eens
[ afbeelding ]
Was net als op bovenstaande afbeelding, onderste ziet er gewoon mannelijk uit.. daar heb ik dan geen problemen meequote:Op maandag 3 maart 2014 09:52 schreef Yngwie het volgende:
Ligt eraan welke manier? Deze manier is voor mij verschrikkelijk oncomfortabel, krijg mijn been gewoon niet zo ver over de ander.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha wil je dat ik eerlijk ben?quote:Op maandag 3 maart 2014 09:44 schreef Pharkus het volgende:
What's next dadelijk ga je nog zeggen dat mijn tijgerprintstrings niet mannelijk zijn
Nou vrouwen met mooie skinny jeans kunnen er wel leuk uitzien hoorquote:Op maandag 3 maart 2014 09:46 schreef Syntos het volgende:
[..]
Vrouwen met broeken zijn nou ook niet bepaald aantrekkelijk, maar daar hoor je niemand over klagen.
You are sexy and you know it.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:44 schreef Pharkus het volgende:
Nee, maar misschien als ze over een paar jaar op mijn knieën hangen, dat het dan vervelend gaat worden...quote:Op maandag 3 maart 2014 10:06 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik krijg er op den duur zere ballen van.Hebben meer Fok-studs daar last van?
Hahahaha.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:12 schreef Fer het volgende:
Ja, vroeger toen ik in de brugklas zat (dat was toen er nog geen internet was in NL) zeiden we dat dan ook over een meester als ie zo zat. Dan was ie homo.... hahaha
Vroeger ja..
Waarom niet?quote:Op maandag 3 maart 2014 09:46 schreef Syntos het volgende:
[..]
Vrouwen met broeken zijn nou ook niet bepaald aantrekkelijk, maar daar hoor je niemand over klagen.
Als je al een vriendin hebt, die er geen problemen mee heeft, is het natuurlijk ok.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:08 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zit ook bijna altijd met de benen over ekaar, simpelweg omdat dat relaxed zit.
En wat anderen ook al zeggen, kan het mij ook weinig schelen wat anderen daar wellicht van vinden. Ik ben geen 9 meer.
Dan had ik je niet via hints maar gewoon direct duidelijk gemaakt dat je op jezelf moet letten.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:19 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
, toen heb ik hem via hints duidelijk gemaakt
Eerste manier ziet er bij kerels ook niet uit.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:52 schreef Yngwie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, als mijn vriendin destijds had aangegeven dat ze er problemen mee had, dan had ik ook gewoon mijn schouders opgehaald. Als zij er problemen mee heeft dan is het haar probleem, als het om dit soort onzin gaat.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:19 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Als je al een vriendin hebt, die er geen problemen mee heeft, is het natuurlijk ok.
Mijn vriend zat tijdens een van onze eerste dates ook zo, toen heb ik hem via hints duidelijk gemaakt wat ik ervan vond. Later bleek dat hij een andere geldige reden had om zo te zitten, hij probeerde iets te verstoppen
Ah, je hebt grondig veld-onderzoek gedaan...?quote:Op maandag 3 maart 2014 10:39 schreef Dingflofbips het volgende:
Dit is n zit voor flikkers en Zij met Klein Klokkenspel
Dat topic nooit gelezen, zelf dit verschijnsel gezien gisteren en daarop mijn klacht gebaseerd.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:13 schreef very het volgende:
Gejatte topics
KLB / mannen met hun benen over elkaar
Ah, je bent getrouwd met mevrouw Wijdbeens...?quote:Op maandag 3 maart 2014 11:05 schreef Leipo666 het volgende:
aangezien ik mijn zak iedere dag leeg in mijn vrouw heb ik ruimte genoeg om met mijn benen over elkaar te zitten
het bed moet steeds breder worden om er nog in te passenquote:Op maandag 3 maart 2014 11:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ah, je bent getrouwd met mevrouw Wijdbeens...?
Ah hier hebben we dr eentje..quote:Op maandag 3 maart 2014 11:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ah, je hebt grondig veld-onderzoek gedaan...?
Mannen die heel geobsedeerd zijn met anderman's klokkenspel of geaardheid, wat kun je daar over vertellen?![]()
Heeft niets met onzekerheid te maken, ziet er gewoon verwijfd uit.. Een man hoort met zijn benen wijd te zitten (ook niet te wijd, anders ook klachtwaardig) of enkel over de kniequote:Op maandag 3 maart 2014 10:39 schreef pokkerdepok het volgende:
alleen onzekere typetjes ( en hun onzekere vriendinnetjes...) maken zich er druk over of ze er gay uitzien of niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |