Jaa echt een spannend verhaal en goede twist aan het eindequote:Op maandag 3 maart 2014 09:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb ik gister gezien, goede film indd
quote:Op maandag 3 maart 2014 09:44 schreef Pharkus het volgende:
What's next dadelijk ga je nog zeggen dat mijn tijgerprintstrings niet mannelijk zijn
Vrouwen met broeken zijn nou ook niet bepaald aantrekkelijk, maar daar hoor je niemand over klagen.quote:
Deed ik ook niet, maar het viel me op toen hij zijn benen over elkaar deed. Zag er echt niet uit en ik vraag me af of het sowieso wel een gezonde zithouding is voor mannen.. lijkt mij dat bepaalde dingen dan klem zitten ofzoquote:Op maandag 3 maart 2014 09:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Al leggen ze hun benen in hun nek tijdens de film. Het is donker, je hoeft er niet naar te kijken.
Nee, want dat zit erboven, niet er tussen.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:47 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Deed ik ook niet, maar het viel me op toen hij zijn benen over elkaar deed. Zag er echt niet uit en ik vraag me af of het sowieso wel een gezonde zithouding is voor mannen.. lijkt mij dat bepaalde dingen dan klem zitten ofzo
Als ik zit zoals de 2e foto, dan gaat m'n been altijd slapen. Zo irritantquote:Op maandag 3 maart 2014 09:52 schreef Yngwie het volgende:
Ligt eraan welke manier? Deze manier is voor mij verschrikkelijk oncomfortabel, krijg mijn been gewoon niet zo ver over de ander.
[ afbeelding ]
Op deze manier daarentegen zit ik wel eens
[ afbeelding ]
Was net als op bovenstaande afbeelding, onderste ziet er gewoon mannelijk uit.. daar heb ik dan geen problemen meequote:Op maandag 3 maart 2014 09:52 schreef Yngwie het volgende:
Ligt eraan welke manier? Deze manier is voor mij verschrikkelijk oncomfortabel, krijg mijn been gewoon niet zo ver over de ander.
[ afbeelding ]
Op deze manier daarentegen zit ik wel eens
[ afbeelding ]
Haha wil je dat ik eerlijk ben?quote:Op maandag 3 maart 2014 09:44 schreef Pharkus het volgende:
What's next dadelijk ga je nog zeggen dat mijn tijgerprintstrings niet mannelijk zijn
Nou vrouwen met mooie skinny jeans kunnen er wel leuk uitzien hoorquote:Op maandag 3 maart 2014 09:46 schreef Syntos het volgende:
[..]
Vrouwen met broeken zijn nou ook niet bepaald aantrekkelijk, maar daar hoor je niemand over klagen.
You are sexy and you know it.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:44 schreef Pharkus het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |