Micropenisquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:20 schreef vosss het volgende:
Ik zit zo vaker achter de computer.
Come at me bro.
Het doet mij walgen en spoort mij aan tot fysiek geweld jegens de schuldigmakendequote:Op donderdag 11 juli 2013 12:21 schreef LompeHork het volgende:
En hoe heb jij daar last van in het dagelijks leven TS?
dat heb ik met mensen die een kut topic aanmakenquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:21 schreef very het volgende:
[..]
Het doet mij walgen en spoort mij aan tot fysiek geweld jegens de schuldigmakende
Je kan wel ff langskomen hier. Met je grote waffel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:21 schreef very het volgende:
[..]
Het doet mij walgen en spoort mij aan tot fysiek geweld jegens de schuldigmakende
Hooe triest moet je zijn om daarom al aggressief te worden?quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:21 schreef very het volgende:
[..]
Je zal wel verliefd zijn en in elke jongen mij herkennenquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:22 schreef CherryOnTop het volgende:
Waarom zie ik je dan elke dag zo zitten TS?
Ai, dat lijkt me inderdaad niet helemaal de bedoeling. Wellicht een optie om die mensen aan te spreken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:21 schreef very het volgende:
[..]
Ik ben een tikkende tijdbom jwzquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Hooe triest moet je zijn om daarom al aggressief te worden?
Hoi LompeHork, nog bedankt voor dat abbo he! Geen idee wat ik er mee kan maar bedankt en alles!quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ai, dat lijkt me inderdaad niet helemaal de bedoeling. Wellicht een optie om die mensen aan te spreken.
ABO SCquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoi LompeHork, nog bedankt voor dat abbo he! Geen idee wat ik er mee kan maar bedankt en alles!
quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoi LompeHork, nog bedankt voor dat abbo he! Geen idee wat ik er mee kan maar bedankt en alles!
je hebt gewoon in je broek gepist van het lachen om mijn hilarische uitspraken in dit topicquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
wat een stoere ts zeg, ik krijg er spontaan een natte poes van
oh nee, wacht, ik moet gewoon mijn tampon vervangen, dat is het.
Ja daar is geen klap te doen volgens mij en FOK!ken zonder advertenties dan voel ik me vies en naakt dus die heb ik ook gewoon aanstaan nogquote:
zie vorige post.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]ads uitzetten jeweet.
Getikt met benen over elkaar.
Als je een echte vent bent dan zit je lul/balzak in de weg.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:25 schreef 2NutZ het volgende:
Ik doe dit zelf nooit, zit niet lekker. Maar als je een echte vent bent kan je dit gewoon doen...
Je druk maken omdat misschien iemand je gay vind
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |