Micropenisquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:20 schreef vosss het volgende:
Ik zit zo vaker achter de computer.
Come at me bro.
Het doet mij walgen en spoort mij aan tot fysiek geweld jegens de schuldigmakendequote:Op donderdag 11 juli 2013 12:21 schreef LompeHork het volgende:
En hoe heb jij daar last van in het dagelijks leven TS?
dat heb ik met mensen die een kut topic aanmakenquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:21 schreef very het volgende:
[..]
Het doet mij walgen en spoort mij aan tot fysiek geweld jegens de schuldigmakende
Je kan wel ff langskomen hier. Met je grote waffel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:21 schreef very het volgende:
[..]
Het doet mij walgen en spoort mij aan tot fysiek geweld jegens de schuldigmakende
Hooe triest moet je zijn om daarom al aggressief te worden?quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:21 schreef very het volgende:
[..]
Je zal wel verliefd zijn en in elke jongen mij herkennenquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:22 schreef CherryOnTop het volgende:
Waarom zie ik je dan elke dag zo zitten TS?
Ai, dat lijkt me inderdaad niet helemaal de bedoeling. Wellicht een optie om die mensen aan te spreken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:21 schreef very het volgende:
[..]
Ik ben een tikkende tijdbom jwzquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Hooe triest moet je zijn om daarom al aggressief te worden?
Hoi LompeHork, nog bedankt voor dat abbo he! Geen idee wat ik er mee kan maar bedankt en alles!quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ai, dat lijkt me inderdaad niet helemaal de bedoeling. Wellicht een optie om die mensen aan te spreken.
ABO SCquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoi LompeHork, nog bedankt voor dat abbo he! Geen idee wat ik er mee kan maar bedankt en alles!
quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoi LompeHork, nog bedankt voor dat abbo he! Geen idee wat ik er mee kan maar bedankt en alles!
je hebt gewoon in je broek gepist van het lachen om mijn hilarische uitspraken in dit topicquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
wat een stoere ts zeg, ik krijg er spontaan een natte poes van
oh nee, wacht, ik moet gewoon mijn tampon vervangen, dat is het.
Ja daar is geen klap te doen volgens mij en FOK!ken zonder advertenties dan voel ik me vies en naakt dus die heb ik ook gewoon aanstaan nogquote:
zie vorige post.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]ads uitzetten jeweet.
Getikt met benen over elkaar.
Als je een echte vent bent dan zit je lul/balzak in de weg.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:25 schreef 2NutZ het volgende:
Ik doe dit zelf nooit, zit niet lekker. Maar als je een echte vent bent kan je dit gewoon doen...
Je druk maken omdat misschien iemand je gay vind
Een knellende eikel zou juist wel prettig kunnen zijn. Een samengeperste balzak daarentegenquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:26 schreef Dimens het volgende:
Alleen mannen met een kleine piemel hebben er last van als ze zo zitten. Dan knelt hun eikel.
Een samengeperste balzak komt alleen voor bij mannen waar de balletjes nog niet helemaal zijn ingedaald.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:33 schreef very het volgende:
[..]
Een knellende eikel zou juist wel prettig kunnen zijn. Een samengeperste balzak daarentegen
uhuhquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een samengeperste balzak komt alleen voor bij mannen waar de balletjes nog niet helemaal zijn ingedaald.
Dit, alsof je gelijk een gay bent als je zo zitquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:20 schreef vosss het volgende:
Come at me bro.
ditquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:34 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Dit, alsof je gelijk een gay bent als je zo zitdonder toch op man, je bent zelf een gay dat je je hier druk over maakt. Het zit gewoon goed, u mad?
Dat. Plus dat het denk ik ook met leeftijd te maken heeft. Toen ik 16 was vond ik het ook not done om als kerel zo te zitten. 20 jaar verder maakt het me geen bal meer uit.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:39 schreef Metro2005 het volgende:
Mensen die zich daaraan storen zijn flink onzekere homo's
Dit. Overigens zit ik alleen zo achter de computer.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:20 schreef vosss het volgende:
Come at me bro.
crossed legs manquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:42 schreef very het volgende:
Google Image resultaten...mogen jullie zelf oordelen of dit een mannending of een vrouwending is
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij de crossed legs man zie je in de afbeelding resultaten voornamelijk voet/enkel op knie of enkel over enkel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:44 schreef vosss het volgende:
[..]
crossed legs man
crossed legs women
2,6 tegen 2,2 in het voordeel van de man.
De eerste is van Obama, vrij mannelijk dus.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:42 schreef very het volgende:
Google Image resultaten...mogen jullie zelf oordelen of dit een mannending of een vrouwending is
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is dan ook niet jouw klacht, maar mijn klachtquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind dat zo nu en dan best comfortabel zitten en dat jij dat voor gays vindt ts interesseert mij eerlijk gezegd geen ene hol.
poepoequote:Op donderdag 11 juli 2013 12:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
De eerste is van Obama, vrij mannelijk dus.
Google eens op "legs"quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:42 schreef very het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Fixedquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind dat zo nu en dan best comfortabel zitten en dat jij dat voor gays vindt ts interesseert mij eerlijk gezegd geen ene flikker.
Ik vond 'm er te dik bovenop liggen. Gezien het onderwerp dacht ik, hol of reet kunnen ook prima.quote:
Dat is waar. Maar er zit een verschil tussen de typische vrouwenzit met de benen over elkaar en zoals een man dat doet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:49 schreef very het volgende:
[..]
Het is dan ook niet jouw klacht, maar mijn klacht
lolquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:59 schreef vosss het volgende:
Zo kijk ik altijd als ik weer eens een kuttopic gemaakt heb; wachtend op de eerste reacties.
De kloten zitten er net boven inderdaad, niet er tussen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:03 schreef zoefschildpad het volgende:
Net even geprobeerd, zowel mijn leuter als mijn ballen steken er bovenuit als ik dat doe, zit prima. En voor je me beschuldigd van het hebben van een micropenis, ook als hij een stuk langer was zou dat nog precies hetzelfde gaan...
Is het ook gewoon. Een eckte alfa man zit gapend met zijn zaakje goed in het blikveld van de vrouwtjesquote:
Als je echt homo bent is het ook geen kritiekquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:46 schreef probeer het volgende:
Hm, ik doe dit ook eigenlijk altijd. En daarbij vind ik het alleen maar een tikkeltje grappig en tegelijkertijd triest dat TS zich er zo aan stoort, maar ik voel me nou niet echt bekritiseerd op mijn identiteit door de link met homoseksualiteit.
Mannen met een klein tasje zijn inderdaad ook fucking gay.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:35 schreef LethalNinja het volgende:
Altijd vermakelijk dat de grootste gay bashers uiteindelijk de grootste homo's zijn. TS wind zich waarschijnlijk ook op over mannen die met zo'n klein tasje lopen, of over mannen die van shoppen houden. Gelukkig dan maar voor TS dat Nederland homo tolerant is hé
Was het maar zo simpelquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:04 schreef klagende_jaap het volgende:
Tja, moet iedereen lekker zelf weten hoe ze wel of niet comfortabel zitten. Vind jij het lekker? Vooral doen dan! Vind jij het niet lekker? Dan doe je het toch gewoon niet.
Waar mensen zich druk om maken...
Kijk voor een gedeelte ben ik het met je eens, als mensen met bepaalde dingen lopen of een bepaalde houding aannemen dan is dat inderdaad verwijfd. Aan de andere kant lijkt de maatschappij steeds minder masculien te worden. 't zal ook wel allemaal.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:51 schreef very het volgende:
[..]
Mannen met een klein tasje zijn inderdaad ook fucking gay.
Maar er is niks mis met mannen die van shoppen houden. Als ik geld genoeg hem om lekker flink uit te geven dan vind ik dat ook leuk
Al ga ik bijvoorbeeld niet voor 1 trui de hele stad door en elke winkel in en lekker alles passen nee...dat is dan wel weer gay.
Gayheid uitstralen is een delicate kwestie. Er is geen harde lijn.
Het plaatje wat Tietmans laat zien ziet er niet gay uit, maar dit dan weer wel:
[ afbeelding ]
En grappig dat mensen altijd roepen dat gaybashers zelf gay zijn. Dat is net zoiets als dat meisjes altijd roepen dat een stoere auto compensatiedrang zou zijn voor micropenissen
Daarbij bash ik helemaal geen gays, maar gay wanabees
Dus...![]()
Welkom bij Fok, KLBquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:04 schreef klagende_jaap het volgende:
Tja, moet iedereen lekker zelf weten hoe ze wel of niet comfortabel zitten. Vind jij het lekker? Vooral doen dan! Vind jij het niet lekker? Dan doe je het toch gewoon niet.
Waar mensen zich druk om maken...
Kom neuken danquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:25 schreef Joshua074 het volgende:
Ik doe alleen mijn voet op mijn knie, dat is wel fijn en niet gay (Vind ik).
quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Je kan wel ff langskomen hier. Met je grote waffel.
Voor seks zeker?quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Je kan wel ff langskomen hier. Met je grote waffel.
Fijn dat niet zomaar iedereen eroverheen mag dushi.quote:
JWZquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Fijn dat niet zomaar iedereen eroverheen mag dushi.
Juist. Maar dan ligt de fout duidelijk bij jou. Klagen op een forum gaat daar weinig tot niets aan veranderen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:11 schreef very het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel
Elke keer hetzelfde liedje: ik pak een terras, zie dit soort figuren, verander in de hulk en eindig dan toch weer in het politiebureau. Snap dat dan!
In ieder geval een stelletje watjesquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:52 schreef Eenskijken het volgende:
dus alle kabinetsleden zijn homo volgens jou?
Welke klacht in KLB wel dan?quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:49 schreef klagende_jaap het volgende:
[..]
Juist. Maar dan ligt de fout duidelijk bij jou. Klagen op een forum gaat daar weinig tot niets aan veranderen.
quote:
Jij wilde me kennelijk op mn muil rossen. Vandaar mijn uitnodigingquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:21 schreef very het volgende:
[..]
Dat.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:20 schreef vosss het volgende:
Come at me bro.
en een beetje fokker squat, dus er zit echt geen overtollig vet in de weg, en ook die 30cm ligt gewoon op mijn bovenbeenquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De kloten zitten er net boven inderdaad, niet er tussen.
Wat mij terecht is dit een zeer terechte klacht.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:19 schreef very het volgende:
En dan niet voet/enkel op knie, maar echt het knie over knie zitten...echt supergay!
quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:54 schreef Pharkus het volgende:
TS zit gewoon wijdbeens om andere mannen een blik op zijn kruis te gunnen
Pics?quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
Dat zijn wel erg korte beentjesquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:39 schreef BaasBanaan het volgende:
21 cm en met de benen over elkaar, houdt het kruis lekker warm. Ligt er wel aan wat voor broek ik aan heb of het comfortabel is, maar ik ben zelfverzekerd genoeg om er gay bij te zitten.
Oh ja, TS is kasthomo.
...quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:50 schreef Regilio_ het volgende:
Ik kan wel alleen relaxt zitten met mijn rechterbeen over mijn linker. Andersom is werkelijk onmogelijk, best raar eigenlijk. Niet dat ik op die manier vaak met mijn benen over elkaar zit, stel je voor. Maar toch.
Mijnenvegerkampioen 2009. Kon mijn titel niet prolongeren in 2010.quote:
Maar zijn hele houding is dan ook gewoon een beetje gay, niet alleen zijn been.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:51 schreef very het volgende:
[..]
Mannen met een klein tasje zijn inderdaad ook fucking gay.
Maar er is niks mis met mannen die van shoppen houden. Als ik geld genoeg hem om lekker flink uit te geven dan vind ik dat ook leuk
Al ga ik bijvoorbeeld niet voor 1 trui de hele stad door en elke winkel in en lekker alles passen nee...dat is dan wel weer gay.
Gayheid uitstralen is een delicate kwestie. Er is geen harde lijn.
Het plaatje wat Tietmans laat zien ziet er niet gay uit, maar dit dan weer wel:
[ afbeelding ]
En grappig dat mensen altijd roepen dat gaybashers zelf gay zijn. Dat is net zoiets als dat meisjes altijd roepen dat een stoere auto compensatiedrang zou zijn voor micropenissen
Daarbij bash ik helemaal geen gays, maar gay wanabees
Dus...![]()
Spijtig welquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:44 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Mijnenvegerkampioen 2009. Kon mijn titel niet prolongeren in 2010.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
Zeg dat maar tegen een wielrennerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:45 schreef Dastan het volgende:
Als je dat als man niet lukt, heb je geen grote piemel of ballen, maar ben je gewoon te dik.
Paars.quote:
Wat is je punt?quote:
Nee, paars.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:51 schreef very het volgende:
[..]
Dat het woord baas als onderdeel van jouw username onterecht is
Geen zin in. Laat dat maar aan een ander over.quote:
had ik al verwacht, dus is al geregeld.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:54 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Geen zin in. Laat dat maar aan een ander over.
Hartstikke mooi. Dan ga ik even kijken wat er nog meer te klagen valt.quote:
Succesquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:07 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hartstikke mooi. Dan ga ik even kijken wat er nog meer te klagen valt.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |