Ik vond 'm er te dik bovenop liggen. Gezien het onderwerp dacht ik, hol of reet kunnen ook prima.quote:
Dat is waar. Maar er zit een verschil tussen de typische vrouwenzit met de benen over elkaar en zoals een man dat doet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:49 schreef very het volgende:
[..]
Het is dan ook niet jouw klacht, maar mijn klacht
lolquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:59 schreef vosss het volgende:
Zo kijk ik altijd als ik weer eens een kuttopic gemaakt heb; wachtend op de eerste reacties.
De kloten zitten er net boven inderdaad, niet er tussen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:03 schreef zoefschildpad het volgende:
Net even geprobeerd, zowel mijn leuter als mijn ballen steken er bovenuit als ik dat doe, zit prima. En voor je me beschuldigd van het hebben van een micropenis, ook als hij een stuk langer was zou dat nog precies hetzelfde gaan...
Is het ook gewoon. Een eckte alfa man zit gapend met zijn zaakje goed in het blikveld van de vrouwtjesquote:
Als je echt homo bent is het ook geen kritiekquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:46 schreef probeer het volgende:
Hm, ik doe dit ook eigenlijk altijd. En daarbij vind ik het alleen maar een tikkeltje grappig en tegelijkertijd triest dat TS zich er zo aan stoort, maar ik voel me nou niet echt bekritiseerd op mijn identiteit door de link met homoseksualiteit.
Mannen met een klein tasje zijn inderdaad ook fucking gay.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:35 schreef LethalNinja het volgende:
Altijd vermakelijk dat de grootste gay bashers uiteindelijk de grootste homo's zijn. TS wind zich waarschijnlijk ook op over mannen die met zo'n klein tasje lopen, of over mannen die van shoppen houden. Gelukkig dan maar voor TS dat Nederland homo tolerant is hé
Was het maar zo simpelquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:04 schreef klagende_jaap het volgende:
Tja, moet iedereen lekker zelf weten hoe ze wel of niet comfortabel zitten. Vind jij het lekker? Vooral doen dan! Vind jij het niet lekker? Dan doe je het toch gewoon niet.
Waar mensen zich druk om maken...
Kijk voor een gedeelte ben ik het met je eens, als mensen met bepaalde dingen lopen of een bepaalde houding aannemen dan is dat inderdaad verwijfd. Aan de andere kant lijkt de maatschappij steeds minder masculien te worden. 't zal ook wel allemaal.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:51 schreef very het volgende:
[..]
Mannen met een klein tasje zijn inderdaad ook fucking gay.
Maar er is niks mis met mannen die van shoppen houden. Als ik geld genoeg hem om lekker flink uit te geven dan vind ik dat ook leuk
Al ga ik bijvoorbeeld niet voor 1 trui de hele stad door en elke winkel in en lekker alles passen nee...dat is dan wel weer gay.
Gayheid uitstralen is een delicate kwestie. Er is geen harde lijn.
Het plaatje wat Tietmans laat zien ziet er niet gay uit, maar dit dan weer wel:
[ afbeelding ]
En grappig dat mensen altijd roepen dat gaybashers zelf gay zijn. Dat is net zoiets als dat meisjes altijd roepen dat een stoere auto compensatiedrang zou zijn voor micropenissen
Daarbij bash ik helemaal geen gays, maar gay wanabees
Dus...![]()
Welkom bij Fok, KLBquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:04 schreef klagende_jaap het volgende:
Tja, moet iedereen lekker zelf weten hoe ze wel of niet comfortabel zitten. Vind jij het lekker? Vooral doen dan! Vind jij het niet lekker? Dan doe je het toch gewoon niet.
Waar mensen zich druk om maken...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |