alleen slecht voor je bloedsomloop, heb ooit eens 2 mnd een dode voet gehad erdoor.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Doe ik ook vaak, is best een comfortabele zit, en daar gaat het mij om. Dat een ander het misschien verwijfd vindt staan, daar heb ik eigenlijk niet zo'n boodschap aan.
vroeger had je etiquetten over hoe je je a;s een echte heer gedraagd. benen over elkaar was gewoon compleet geaccepteerd als gentlemen- like behaviour. met je benen wijd kon echt niet, behalve als je dan je voeten kruisde, zodat je dus niet iedereen zicht op je piemelzone geeft.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:40 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Heeft niets met onzekerheid te maken, ziet er gewoon verwijfd uit.. Een man hoort met zijn benen wijd te zitten (ook niet te wijd, anders ook klachtwaardig) of enkel over de knie
Maar vroeger mocht je ook je vrouw slaan.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:43 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
vroeger had je etiquetten over hoe je je a;s een echte heer gedraagd. benen over elkaar was gewoon compleet geaccepteerd als gentlemen- like behaviour. met je benen wijd kon echt niet, behalve als je dan je voeten kruisde, zodat je dus niet iedereen zicht op je piemelzone geeft.
de halve mannenwereld zit met gekruisde benen, is gewoon classy.. beetje raar als je dat verwijfd vind.
maar alleen met je benen over elkaar.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar vroeger mocht je ook je vrouw slaan.
Los van wat netjes is is het bij veel mannen fysiek onmogelijk zonder enorm veel pijn.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:43 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
vroeger had je etiquetten over hoe je je a;s een echte heer gedraagd. benen over elkaar was gewoon compleet geaccepteerd als gentlemen- like behaviour. met je benen wijd kon echt niet, behalve als je dan je voeten kruisde, zodat je dus niet iedereen zicht op je piemelzone geeft.
de halve mannenwereld zit met gekruisde benen, is gewoon classy.. beetje raar als je dat verwijfd vind.
dikke benen okee, maar een te grote piemel om zo te zitten,dat is natuurlijk onzin.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Los van wat netjes is is het bij veel mannen fysiek onmogelijk zonder enorm veel pijn.
nee, niet iedereen heeft een enorme tampeloeres, maar als je dat wel hebt of gewoon dikke(re) benen dan is het simpelweg niet mogelijk.
Ik vind het raar dat vrouwen uit hun kut bloeden, maar hoor je mij daarover zeiken op het internet? Nee.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:28 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
dikke benen okee, maar een te grote piemel om zo te zitten,dat is natuurlijk onzin.
maar je hoeft ook niet zo te zitten. t ging erom dat ze het raar vind als mannen wel zo zitten.
Nou nou nou nou nou....quote:Op maandag 3 maart 2014 15:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat vrouwen uit hun kut bloeden, maar hoor je mij daarover zeiken op het internet? Nee.
Waarom?quote:
gewoon tijdens de eerste date zeggen dat ze dat niet moet doen.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat vrouwen uit hun kut bloeden, maar hoor je mij daarover zeiken op het internet? Nee.
omdat je plasser erboven op ligt, niet ertussen in zit. moet je gewoon een ruimere broek aantrekken.quote:
akkkoord. Maar waar laat je je balzak dan?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:39 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
omdat je plasser erboven op ligt, niet ertussen in zit. moet je gewoon een ruimere broek aantrekken.
en staat nog sexy ook, je grote lul op je schoot.
ook in dezefde richting.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
akkkoord. Maar waar laat je je balzak dan?
Ik heb geen van beiden, maar krijg het ook niet voor elkaar. Alleen als ik zo zit zoals op de afbeelding hierboven van die man op die bureaustoel.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:44 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ook in dezefde richting.
gaat eigenlijk alleen maar niet als je juist een kleine piemel hebt, en mini-blazak.
maar geod, dat verklaart natuurlijk ook waarom mensen op fok zoiets zeggen.
Verzonnen hoop ik?quote:Op maandag 3 maart 2014 13:25 schreef Mortaxx het volgende:
In Zweden klagen ze juist over mannen die wijdbeens zitten. Dat is te dominant gedrag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |