Even quoten omdat solide waarheid.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:18 schreef RaymondK het volgende:
haha
als je comfortabel met je benen over elkaar kan zitten heb je gewoon totaal geen quadriceps en hammstring massa
![]()
dus is het gay
![]()
Ik heb vrij gespierde bovenbenen, maar geen enkele moeite om gewoon met benen over elkaar te zitten.quote:
Laat me raden, je doet aan voetbal?quote:Op maandag 3 maart 2014 11:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb vrij gespierde bovenbenen, maar geen enkele moeite om gewoon met benen over elkaar te zitten.
Daarnaast zouden dan Beyonce en Shakira dus ook nooit met de benen over elkaar kunnen zitten...?
lolquote:Op maandag 3 maart 2014 11:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, ik deed heel lang aan martial arts. Ook aan voetbal gedaan trouwens.
Hier is een wat oudere foto van mij...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 maart 2014 10:18 schreef RaymondK het volgende:
haha
als je comfortabel met je benen over elkaar kan zitten heb je gewoon totaal geen quadriceps en hammstring massa
![]()
dus is het gay
![]()
Ik wist het wel hoor!quote:Op maandag 3 maart 2014 09:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Doe ik ook vaak, is best een comfortabele zit, en daar gaat het mij om. Dat een ander het misschien verwijfd vindt staan, daar heb ik eigenlijk niet zo'n boodschap aan.
Ik vraag me altijd af wat hij daarmee wilt uitstralen. En hij loopt altijd rond in een korte broekquote:Op maandag 3 maart 2014 12:08 schreef the-eye het volgende:
[ afbeelding ]
Charlie zit allways zo en ga nou niet zeggen dat dat geen baas is
Hij woont aan het strand dus wat is er mis met die korte broek?quote:Op maandag 3 maart 2014 13:10 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat hij daarmee wilt uitstralen. En hij loopt altijd rond in een korte broek
Volgens sommige Nederlanders mag je als man nooit rondlopen in korte broek, tenzij specifiek op een camping of aan het strand...quote:Op maandag 3 maart 2014 13:12 schreef the-eye het volgende:
[..]
Hij woont aan het strand dus wat is er mis met die korte broek?
hij straalt uit: I don't give a fuck!quote:Op maandag 3 maart 2014 13:10 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat hij daarmee wilt uitstralen. En hij loopt altijd rond in een korte broek
Wat is er in hemelsnaam dominant aan "stilzitten"?quote:Op maandag 3 maart 2014 13:25 schreef Mortaxx het volgende:
In Zweden klagen ze juist over mannen die wijdbeens zitten. Dat is te dominant gedrag
In Zweden zijn ze sowieso van het padje.....quote:Op maandag 3 maart 2014 13:25 schreef Mortaxx het volgende:
In Zweden klagen ze juist over mannen die wijdbeens zitten. Dat is te dominant gedrag
Te mannelijk. Niet wussy genoeg.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat is er in hemelsnaam dominant aan "stilzitten"?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |