SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig man. Welk merk/type?quote:Op maandag 3 maart 2014 09:07 schreef Kreator het volgende:
Tukker! Ik heb een e-smokert gekocht bij die winkel. 2 dan. Was een aanbieding.
1 kleintje met 1 stand voor 25 euro. (werkt niet zo super, maar is wel handzaam)
1 grotere met 3 sterkte-standen + 2 cartridges voor 25 euro. werkt als een tiet. Tis wel ff wennen, maar rook volgens mij een stuk minder dan conventioneel.
Het onderste stuk ziet er hetzelfde uit als de mijne. Zal allemaal wel uit dezelfde Chinese fabriek komen.quote:
Ja, alles is verwisselbaar. Dus leek me wel een goede keus.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het onderste stuk ziet er hetzelfde uit als de mijne. Zal allemaal wel uit dezelfde Chinese fabriek komen.
Ik zie dat je de verdampers kan wisselen, geen slechte koop dus...
En als je die verwisselbare shit een beetje schoonhoudt kan je er maanden mee.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, alles is verwisselbaar. Dus leek me wel een goede keus.
Ik kan het je alleen maar aanraden.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga me ook een e-sigaret aanschaffen, wel met dingetjes waar 24mg nicotine in zit, gelijk aan een zwaar sjekkie
Ja, prima. Zaterdag carnaval gevierd, gisteren gewerkt. Jij?quote:
Geeft zo'n hijs ook een fijne beuk op de longen?quote:Op maandag 3 maart 2014 11:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik kan het je alleen maar aanraden.Ben zelf al >2 maanden van het 'analoog' (
) roken af en mis het voor geen centimeter.
Waarom zou je dat doen? Zitten toch geen gluten inquote:Op maandag 3 maart 2014 11:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga me ook een e-sigaret aanschaffen, wel met dingetjes waar 24mg nicotine in zit, gelijk aan een zwaar sjekkie
What the actual fuck..quote:Op maandag 3 maart 2014 12:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Zitten toch geen gluten in
Ga jij ff lekker druk zijn met jointjes roken of werken ofzo, en laat mij met rustquote:
En anders ga jij even lekker ergens anders je altijd maar aangevallen zitten voelenquote:Op maandag 3 maart 2014 12:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ga jij ff lekker druk zijn met jointjes roken of werken ofzo, en laat mij met rust
omdat die dikke anders bang is dat hij afvalt door de cardiovasculaire activiteit van het shagjes draaien.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Omdat jij dik, rood en lelijk bent.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
whahaquote:
Tis wel anders. Wennen.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geeft zo'n hijs ook een fijne beuk op de longen?
Lekker rustig. Vrijdag een flesje wijn opgedronken en wat gekeuveld metquote:Op maandag 3 maart 2014 12:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, prima. Zaterdag carnaval gevierd, gisteren gewerkt. Jij?
De 12mg-variant is redelijk. Ik heb één flesje van 18mg (cappuccinoquote:Op maandag 3 maart 2014 12:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geeft zo'n hijs ook een fijne beuk op de longen?
Moet je zeker wel lukken door je beperkte alcoholconsumptie.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ga langzaam afbouwen, naar 12mg en dan die lichte en dan zonder.
Als ik weer eens een fles Chateaubriand leegdrink heb ik dat ding constant aan de lippe. En die liquid zonder nicotine geeft mij op dat soort momenten geen voldoening, dus eindig ik in bed met een lege fles wijn naast me en een hartslag van 23325 BPM omdat ik 6 flesjes liquid weg heb gedampt.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort weer eens opbouwen. Heb al een tijd geen last gehad van migraine.
Er gaat niets boven een fles Chateaubriand.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als ik weer eens een fles Chateaubriand leegdrink heb ik dat ding constant aan de lippe. En die liquid zonder nicotine geeft mij op dat soort momenten geen voldoening, dus eindig ik in bed met een lege fles wijn naast me en een hartslag van 23325 BPM omdat ik 6 flesjes liquid weg heb gedampt.
Toevallig heftig gedroomd? Dat schijnt dan te gebeuren en ik kan dat beamen.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er gaat niets boven een fles Chateaubriand..
Ik herken de overdosisgevoelens wel ja. Had gisteravond ook iets te lang zitten dampen.
quote:Op maandag 3 maart 2014 12:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ga jij ff lekker druk zijn met jointjes roken of werken ofzo, en laat mij met rust
quote:Op maandag 3 maart 2014 12:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En anders ga jij even lekker ergens anders je altijd maar aangevallen zitten voelen
Bobquote:Op maandag 3 maart 2014 17:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Tukkers op Fok unite, 'cause we're moving right out of Babylon...
donders wat is het vroegquote:
Selmaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wouter
Ik ga zo nog ff lekker slapen.
ik dacht dat jij niet aan carnaval deedquote:
Morgé.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Goede morgen
[..]
Goedemorgen
[..]
Goedemorgen
[..]
Helleuh
Morgé.quote:
Morgé.quote:
Morgé.quote:
Morgé.quote:
Hoooooooooooooi!quote:
Dat doe ik ook niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik dacht dat jij niet aan carnaval deed
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Goede morgen
[..]
Goedemorgen
[..]
Goedemorgen
[..]
Helleuh
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Morgé.
[..]
Morgé.
[..]
Morgé.
[..]
Morgé.
[..]
Morgé.
morguhquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoooooooooooooi!
[..]
Dat doe ik ook niet.
[..]
[..]
Het scheelt wel hè. Ik merk het ook bij het voetballen. Een uur intensief ballen (whehehehehe) is geen enkel probleem meer.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:52 schreef Kreator het volgende:
Tukker. Ik heb na 2 dagen niet roken (maar wel dampen) gesport en had gelijk 3x zoveel lucht in de longen..
't blijft wel troep trouwens. Als ik zie hoe smerig dat mondstukje is...
Hoe lang gaat die batterij eigenlijk mee?
Ah.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:07 schreef 100% Tukker het volgende:
Er blijft liquid achter in je mondstukje? Dan zuig je te hard.![]()
Spaansland? Zuiderval in ieder geval, ja. Als dat hetzelfde is, dan ja. Anders neequote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoedje!
Ga jij trouwens op het Spaansland werken bij de Mc?
Dat is mooi kut zeg.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik vraag me af of ik hey ziekenhuis ooit nog uitkom.
Er zit weer vocht bij de linkerlong, ondanks het longvliesplakken. Heb nu ook vocht bij de rechterlong en het vocht in de buik is ook weer teruggekeerd.
Maar voor zowel rechterlong als buik is nog te weinig vocht voor drainage. Dus afwachten maar. Gisteren MRI scan gehad om te kijken of ik geen uitzaaiingen in mn hoofd heb en daar krijg ik waarschijnlijk vandaag de uitslag van.
Kut zegquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Er zit weer vocht bij de linkerlong, ondanks het longvliesplakken. Heb nu ook vocht bij de rechterlong en het vocht in de buik is ook weer teruggekeerd.
Maar voor zowel rechterlong als buik is nog te weinig vocht voor drainage. Dus afwachten maar. Gisteren MRI scan gehad om te kijken of ik geen uitzaaiingen in mn hoofd heb en daar krijg ik waarschijnlijk vandaag de uitslag van.
Godverquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dat is hetzelfde ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Spaansland? Zuiderval in ieder geval, ja. Als dat hetzelfde is, dan ja. Anders nee
niet als het gisteren carnaval wasquote:
En je krijgt er een vieze smaak van in je bakkes. En korsten op je lip. En aids.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah.. Beetje mee oppassen wel dus. Die troep stinkt.
Nee, werk nu al bijna een jaar 'vast' op Hengelo Zuid. En vanuit daar ga ik in juni over naar Zuidervalquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde ja.En nu switch je tussen Enschede Centrum en Hengelo dacht ik?
Ik ga mijn naam (McMaarten) eer aan doen als hij op de zuiderval geopend wordt. KFC ook trouwens.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, werk nu al bijna een jaar 'vast' op Hengelo Zuid. En vanuit daar ga ik in juni over naar Zuiderval
Leukquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ga mijn naam (McMaarten) eer aan doen als hij op de zuiderval geopend wordt. KFC ook trouwens.
Dat bouwen daar schiet best op.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, werk nu al bijna een jaar 'vast' op Hengelo Zuid. En vanuit daar ga ik in juni over naar Zuiderval
Je lijkt wel Bill Gates met z'n '640k of ram ought to be enough'. Dampen is de toekomst Jeff! Reauken 2.0.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Hele discussies over die stomme elektrische peuken. Rook zware shag of rook niet. Beter niet
Klopt ja, maar toch gaan we een maand later open dan eerste de planning was.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat bouwen daar schiet best op.Rij er elke morgen langs. Zal straks wel genoeg klandizie trekken van de naastgelegen vmbo.
Ja, het gevoel dat je harder moet zuigen....quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:37 schreef 100% Tukker het volgende:
en goede damptechniek maak je jezelf eigen in een weekje of zo. Het is gewoon even wennen om het 'anders' te doen dan een normale peuk.
Navulflesje van mij e-smoker ook. Doe er bijna een week mee.quote:
Ik ben van de partij! Het zal trouwens mijn KFC-ontmaagding worden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ga mijn naam (McMaarten) eer aan doen als hij op de zuiderval geopend wordt. KFC ook trouwens.
Dan damp je waarschijnlijk minder dan ik, want we hebben dezelfde batterij zag ik (650mah).quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Navulflesje van mij e-smoker ook. Doe er bijna een week mee..
Oh trouwens, mijn batterij gaat wel een stuk langer mee, tukker.
Ik heb ook nog nooit bij KFC gegeten. Denk dat één van mijn pauzes mijn KFC ontmaagding wordtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben van de partij! Het zal trouwens mijn KFC-ontmaagding worden.
KFC-gangbang!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit bij KFC gegeten. Denk dat één van mijn pauzes mijn KFC ontmaagding wordt
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
KFC-gangbang!
Altijd leuk, bij de concollega's lunchen.
Zien er inderdaad wel erg goed uit op de website.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:13 schreef Kreator het volgende:
Crispy Strips. Die dingen zijn goddelijk.
gadver wat een narigheid... t zit je niet echt mee... beterschap iig !!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
k ken natuurlijk niet haar hele verhaal.. maar ze heeft giga pech en t zit tegen.. idd..quote:
* sjoemie1985 zet de zonnebril er bij op.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:02 schreef 100% Tukker het volgende:
Wat een weertje hè.![]()
* 100% Tukker steekt bbq aan.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:52 schreef Kreator het volgende:
Ik ben niet zo vd tattoo's, maar disse is wel tof.
[ afbeelding ]
Hoe leuk is dat!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:31 schreef Kreator het volgende:
En ik weet niet waarom, maar ik moest heel hard lachen om de tekst bij deze stockfoto.
[ afbeelding ]
Mwoh, doe maar uitquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
* TheGirlNextDoor bikini aantrekt
Baron, jongen!quote:
Nikkie, vertel eens wat meer over jezelf? Je bent nieuw voor mij en het lijkt mij hartstikke leuk!quote:
quote:
hihi wat wil je weten??quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nikkie, vertel eens wat meer over jezelf? Je bent nieuw voor mij en het lijkt mij hartstikke leuk!
quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nikkie, vertel eens wat meer over jezelf? Je bent nieuw voor mij en het lijkt mij hartstikke leuk!
Er schiet mij zo niks te binnen. Mocht ik verder nog vragen hebben dan meld ik me, oké?quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:17 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hihi wat wil je weten??
standaard info.. ben 28 kom uit nijverdal ben vrijgezellig en werk in de horeca en als gastouder. vanaf vandaag volg ik ook nog de opleiding financiële administratie. . verder nog wat weten? ??
prima ik hoor het wel hahaquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Er schiet mij zo niks te binnen. Mocht ik verder nog vragen hebben dan meld ik me, oké?
super lekker weer.. terrasjes weerquote:
100% Tukker, aangenaam. Ik noem mezelf hier Dragan omdat ik een halve moe-lander ben. Ben lichamelijk net aan de verkeerde kant van de 30, mentaal ongeveer 16 (optimistisch), ben vrijgezellig sedert enkele weken, circa 18 cm. lang, een klein beetje kalend (hihi) en heb (nog) kleine love handles (wordt hard aan gewerkt!). Ik drink graag rode wijn (fles per dag, hatseflats!), rook af en toe een dikke jonko en in het dagelijkse leven ben ik it-nerd.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:38 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
prima ik hoor het wel hahajij bent ook nieuw voor mij dus vertel eens wat over jezelf??
begin je gelijk al met de lengte van je geslachtsdeel?quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
100% Tukker, aangenaam. Ik noem mezelf hier Dragan omdat ik een halve moe-lander ben. Ben lichamelijk net aan de verkeerde kant van de 30, mentaal ongeveer 16 (optimistisch), ben vrijgezellig sedert enkele weken, circa 18 cm. lang, een klein beetje kalend (hihi) en heb (nog) kleine love handles (wordt hard aan gewerkt!). Ik drink graag rode wijn (fles per dag, hatseflats!), rook af en toe een dikke jonko en in het dagelijkse leven ben ik it-nerd.
das niet erg groot 18 cm... of was t niet je lichaamslengte. ...quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
100% Tukker, aangenaam. Ik noem mezelf hier Dragan omdat ik een halve moe-lander ben. Ben lichamelijk net aan de verkeerde kant van de 30, mentaal ongeveer 16 (optimistisch), ben vrijgezellig sedert enkele weken, circa 18 cm. lang, een klein beetje kalend (hihi) en heb (nog) kleine love handles (wordt hard aan gewerkt!). Ik drink graag rode wijn (fles per dag, hatseflats!), rook af en toe een dikke jonko en in het dagelijkse leven ben ik it-nerd.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:01 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
begin je gelijk al met de lengte van je geslachtsdeel?![]()
Als je zo oud bent als ik draai je niet meer om dat soort dingen heen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:01 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
begin je gelijk al met de lengte van je geslachtsdeel?![]()
Ach ja, zo af en toe op een vrijdag/zaterdagavond om de ellende van de werkweek te vergeten en om te ontspannen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:04 schreef Nikkie_86 het volgende:
jammer jonko roken hoyud ik heul niet van.. rest klonk goed.
Dan staat ons nog wat te wachten, Sjoemie! Want voor mij (ons?) ben je best nog wel een gesloten boek...quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:05 schreef sjoemie1985 het volgende:
oke![]()
ik zit gelukkig nog aan de goede kant van de 30 qua leeftijd.![]()
Draganquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Babe.Al wat gehoord van de neuro?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dragan
Morgen komt hij langs.
En morgen krijg ik een drain in mn buik.auw auw auw.
zal best.. ik heb er denk iets teveel van meegemaakt en ben er daardoor op tegen.. maar ja iedereen moet doen wat ie niet latwn kan en waar hij zich goed bij voelt...quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ach ja, zo af en toe op een vrijdag/zaterdagavond om de ellende van de werkweek te vergeten en om te ontspannen.
Zeker, lekker weertje en zaterdag weer wedstrijd he.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Baron, jongen!Vanavond nog de wei in?
Als je a.s. vrijdag of zaterdag maar niet vergeet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ach ja, zo af en toe op een vrijdag/zaterdagavond om de ellende van de werkweek te vergeten en om te ontspannen.
wel overleefd?quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:07 schreef rulerofdeath het volgende:
vandaag m'n eerste werkdag na carnaval weer. bevalt nog niet echt
joah, ik leef nog.quote:
Ik heb het heel benauwd maar voel me verder wel goed.quote:
heel veel sterkte en succes!!quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb het heel benauwd maar voel me verder wel goed.Over een kwartiertje gaan ze mn buik draineren. Alles aan bed wordt al afgekoppeld.
Ben zenuwachtig.![]()
Ik word nu naar beneden gereden.
Vrijdag is wel oké.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je a.s. vrijdag of zaterdag maar niet vergeet.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb het heel benauwd maar voel me verder wel goed.Over een kwartiertje gaan ze mn buik draineren. Alles aan bed wordt al afgekoppeld.
Ben zenuwachtig.![]()
Hallo Nikkie!quote:
Oh, die is dan wel erg snel kapot gegaan. Wat is er kapot dan? De atomizer?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:02 schreef Kreator het volgende:
100% Rukker!
Ik ken de eigenaar van de damp-winkel.. Is een ex van de zus van JW. Kwam daar vroeger altijd. Is nu homo.
.
(en 1 van mijn dampers is reeds stuk)
Lieverd, ik denk aan jequote:Op donderdag 6 maart 2014 09:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ben zenuwachtig.![]()
kernafval overleef je niet zo snel hoorquote:
Succes en sterkte Selmaquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ben zenuwachtig.![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Overigens, goedemorgenZiek op de bank/op het bed vandaag
hoiii Beterschap!!quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Overigens, goedemorgenZiek op de bank/op het bed vandaag
Denk het. vanavond even vragen daar.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:17 schreef 100% Tukker het volgende:
Oh, die is dan wel erg snel kapot gegaan. Wat is er kapot dan? De atomizer?
De twee mannen achter de balie oogden mij ook al wat homosensueel. Was het die gast met dat spierwitte gebit?
Toen ik een nieuwe laptop kreeg ging lopen inderdaad een stuk beterquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:32 schreef Nikkie_86 het volgende:
nieuwe laptop en zooltjes in mn schoenen hopelijk geen last meer met hardlopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toen ik een nieuwe laptop kreeg ging lopen inderdaad een stuk beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
life goes on.. be proud of yourself!
We zijn aan het telegrammenquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vrijdag is wel oké.Kan Vicenzo ook?
Hipsterquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
We zijn aan het telegrammenMaar hij heeft een logee dit weekend
How can you tell the difference nowadays?quote:
Feeling is believingquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
How can you tell the difference nowadays?
Oke, dus bij iedereen gewoon even flink in zn kruis knijpen om het verschil te merken?quote:
Doe ik ook als ik twijfel. Als ze verschrikt reageren zeg ik dat degene een twijfelgeval was. Vervolgens laat ik ze beteuterd achter.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, dus bij iedereen gewoon even flink in zn kruis knijpen om het verschil te merken?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Doe ik ook als ik twijfel. Als ze verschrikt reageren zeg ik dat degene een twijfelgeval was. Vervolgens laat ik ze beteuterd achter.
Knijpen is echt niet nodig hoorquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, dus bij iedereen gewoon even flink in zn kruis knijpen om het verschil te merken?
Niet iedereen draagt een rok.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Knijpen is echt niet nodig hoor
Echt welquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Knijpen is echt niet nodig hoor
Sadistquote:
Maar dat doet minder zeer dan flink in je ballen geknepen wordenquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar dat doet minder zeer dan flink in je ballen geknepen worden
Oh. Heb ik geen last van. Ik ben een twijfelgeval.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar dat doet minder zeer dan flink in je ballen geknepen worden
Of ik moet met m'n hoektanden aan je clit gaan knagenquote:
Probeer daar eerst maar eens te komenquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of ik moet met m'n hoektanden aan je clit gaan knagen
Lukt me wel.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Probeer daar eerst maar eens te komen
Zodat je steeds wanhopiger wordt, bby grlquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom wacht ik dan al jaren?
Ik wanhopigquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zodat je steeds wanhopiger wordt, bby grl
Jazeker.quote:
quote:
Langs de McDrive, even pasje er langs halen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Probeer daar eerst maar eens te komen
quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Langs de McDrive, even pasje er langs halen.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Langs de McDrive, even pasje er langs halen.
no problemquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nog bedankt voor het lenen van je tijdmachine
't Bölke, altijd gezellig.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
"Goedenavond. Iedereen een glaasje bubbels van het huis?"
Geen klokkenluider van de Notre Dam zekerquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als ik kijk naar het aantal beschikbare contacten is het heul niet hip...
"I DID NOT HAD MY TEETH WHITENED!!!"quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
De wat oudere/zongebruinde gaylord..
Juist daarom is 'ie hipster! Hij gebruikt het voor het hip wordt!quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als ik kijk naar het aantal beschikbare contacten is het heul niet hip...
De definitie van een hipster lijk ik niet helemaal te weten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Juist daarom is 'ie hipster! Hij gebruikt het voor het hip wordt!
quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De definitie van een hipster lijk ik niet helemaal te weten.
Eigenlijk ben jij de enige wiens klokken ik kan luiden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Geen klokkenluider van de Notre Dam zeker
11 jaar geleden of zoquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Niks mis met 't Bölke.Al een tijd niet geweest.
Daar begin ik aan te twijfelen of dat mogelijk is. Ik werd wederom hipster genoemdquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:18 schreef 100% Tukker het volgende:
Eigenlijk ben jij de enige wiens klokken ik kan luiden.
Ongeveer een jaar voor mij. In het café kan je doordeweeks best goed vertoeven.quote:
"Sloa em, poa!"quote:Daar begin ik aan te twijfelen of dat mogelijk is. Ik werd wederom hipster genoemd
Daar heb ik andere cafés voorquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:25 schreef 100% Tukker het volgende:
Ongeveer een jaar voor mij. In het café kan je doordeweeks best goed vertoeven.
quote:"Sloa em, poa!"
Maar daar zijn geen prostaatmassages te bestellen. En er gaat niks boven een avondje bier + non-stop Madonna.quote:
Dat zeg ik toch, in Hengelo is mijn stekquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar daar zijn geen prostaatmassages te bestellen. En er gaat niks boven een avondje bier + non-stop Madonna.
graag... wanneer gaan we met zn allen??quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
"Goedenavond. Iedereen een glaasje bubbels van het huis?"
Dat is wel raar idd. Mijn vader heeft een paar TIA's gehad en ik kan je vertellen dat je er wel een tik van krijgt. Ook al is het een kleintje.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 07:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Op de scan van de MRI waren geen uitzaaiingen te zien dus nu denken ze dat ik een paar keer een TIA heb gehad
gelukkig dat de pijn meeviel en super dat er geen uitzaaiingen te zien zijn!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 07:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen lieve Tukkertjes. Gister drain gekregen. Pijn viel mee en nu krijg ik morfineachtige pijnstillers. Op de scan van de MRI waren geen uitzaaiingen te zien dus nu denken ze dat ik een paar keer een TIA heb gehad. Raar want ik heb verder nergens last van. Geniet van deze mooie dag. Ik ga lekker ontbijten.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 07:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Op de scan van de MRI waren geen uitzaaiingen te zien...
Goed nieuws, schatquote:Op vrijdag 7 maart 2014 07:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen lieve Tukkertjes. Gister drain gekregen. Pijn viel mee en nu krijg ik morfineachtige pijnstillers. Op de scan van de MRI waren geen uitzaaiingen te zien dus nu denken ze dat ik een paar keer een TIA heb gehad. Raar want ik heb verder nergens last van. Geniet van deze mooie dag. Ik ga lekker ontbijten.
Fixed. Ik vond cappucino trouwens best goed te doen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is ie fixed? Of damp je nu op die andere?
Hier aan de tabak 12mg of Red Bull 0mg.
stilte?quote:Op zondag 9 maart 2014 00:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
wat een stilte hier... morgen maar es kijken hoe t hardlopen gaat na een weekje rust...
bedoel in dit topic grapjasquote:Op zondag 9 maart 2014 00:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
stilte?
ik heb muziek aan. mooi henig
valt mee half elf lopen dus half 9 op... jij??quote:Op zondag 9 maart 2014 00:31 schreef rulerofdeath het volgende:
oow, zeg dat dan![]()
je hoeft morgen niet vroeg op?
half 9 moet ik bij de voetbal zijn.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:33 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
valt mee half elf lopen dus half 9 op... jij??
Daarom voetballen wij niet op zondagquote:Op zondag 9 maart 2014 00:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
half 9 moet ik bij de voetbal zijn.
ik vind dat wel vrij vroeg voor een zondag
maar zaterdag wil ik graag voor mezelf hebbenquote:Op zondag 9 maart 2014 00:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Daarom voetballen wij niet op zondag![]()
Succes morgen! Wij vanmiddag 6-1 winst
In Almelo kan dat klussen ook gewoon op zondagquote:Op zondag 9 maart 2014 00:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar zaterdag wil ik graag voor mezelf hebben
beetje klussen en dat soort dingen.
dank je. dat hej mooi doan
dat is het ook hoor !!quote:Op zondag 9 maart 2014 00:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
half 9 moet ik bij de voetbal zijn.
ik vind dat wel vrij vroeg voor een zondag
ja maar lang niet alle winkels zijn open op zondag. daarom zaterdag. van mij hoeven de winkels ook niet per se open op zondag.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
In Almelo kan dat klussen ook gewoon op zondag
Tweede seizoenshelft moet beter gaan, bijna alle geblesserden zijn hersteld
ah, ik dacht al dat ik vreemd wasquote:
overal wel hoor.. al wordt je in bijvoorbeeld rijssen met de nek aangekeken dan..quote:Op zondag 9 maart 2014 00:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
In Almelo kan dat klussen ook gewoon op zondag
Tweede seizoenshelft moet beter gaan, bijna alle geblesserden zijn hersteld
Nee hoor tenminstedat vindt ik nu nog niet...quote:Op zondag 9 maart 2014 00:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, ik dacht al dat ik vreemd was![]()
Nee daarvoor al teveel punten verspeeld. We gaan voor 7 uit 9 winnen, Dan kunnen we 4e/5e worden.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja maar lang niet alle winkels zijn open op zondag. daarom zaterdag. van mij hoeven de winkels ook niet per se open op zondag.
kijk, dus dat bied perspectief. nog kans op het kampioenschap?
Rijssen is ook gewoon een raar dorpquote:Op zondag 9 maart 2014 00:49 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
overal wel hoor.. al wordt je in bijvoorbeeld rijssen met de nek aangekeken dan..
quote:Op zondag 9 maart 2014 00:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Nee hoor tenminstedat vindt ik nu nog niet...
oke, dat is jammer.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nee daarvoor al teveel punten verspeeld. We gaan voor 7 uit 9 winnen, Dan kunnen we 4e/5e worden.
Volgend jaar weer nieuwe kansen
stad... maar idd... vind ik ook al woont mn halve familie er...quote:
Winnen is altijd goed, de komende twee moeten we normaal gesproken ook kunnen winnen.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oke, dat is jammer.
maar wedstrijden winnen is altijd mooi
altijd voor de winst gaanquote:Op zondag 9 maart 2014 00:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Winnen is altijd goed, de komende twee moeten we normaal gesproken ook kunnen winnen.
De rest nog niet bekend
slaap zachtquote:
ah, kijk aan; was het gezellig?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Remco, ik heb sluit met je broertje vandaag
vroeg hequote:
Jawa. Alleen deed hij er achterlijk lang overquote:
mooi.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:52 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jaa maar lopen ging best lekkerwel warm enzo...
En dat heb je hem ook even gezegd?quote:Op zondag 9 maart 2014 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawa. Alleen deed hij er achterlijk lang over
Ik voel me goed.quote:Op zondag 9 maart 2014 09:03 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hoii hoe is het met je??op t super weertje na?
het was leuk je te zienquote:Op zondag 9 maart 2014 15:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ruler was net op bezoek
Lekker buiten gezeten, genietend van het zonnetje. Heerlijk. Nu rusten.
dat zou super zijn!! alleen vervelend dat je benauwd bentquote:Op zondag 9 maart 2014 15:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik voel me goed.Beetje benauwd maar verder voel ik me echt prima. Hopelijk mag ik woensdag naar huis.
Draganquote:Op maandag 10 maart 2014 08:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mogge.![]()
[..]
Dat vond ik ook toen ik onlangs foto's zag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |