bedoel in dit topic grapjasquote:Op zondag 9 maart 2014 00:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
stilte?
ik heb muziek aan. mooi henig
valt mee half elf lopen dus half 9 op... jij??quote:Op zondag 9 maart 2014 00:31 schreef rulerofdeath het volgende:
oow, zeg dat dan![]()
je hoeft morgen niet vroeg op?
half 9 moet ik bij de voetbal zijn.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:33 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
valt mee half elf lopen dus half 9 op... jij??
Daarom voetballen wij niet op zondagquote:Op zondag 9 maart 2014 00:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
half 9 moet ik bij de voetbal zijn.
ik vind dat wel vrij vroeg voor een zondag
maar zaterdag wil ik graag voor mezelf hebbenquote:Op zondag 9 maart 2014 00:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Daarom voetballen wij niet op zondag![]()
Succes morgen! Wij vanmiddag 6-1 winst
In Almelo kan dat klussen ook gewoon op zondagquote:Op zondag 9 maart 2014 00:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar zaterdag wil ik graag voor mezelf hebben
beetje klussen en dat soort dingen.
dank je. dat hej mooi doan
dat is het ook hoor !!quote:Op zondag 9 maart 2014 00:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
half 9 moet ik bij de voetbal zijn.
ik vind dat wel vrij vroeg voor een zondag
ja maar lang niet alle winkels zijn open op zondag. daarom zaterdag. van mij hoeven de winkels ook niet per se open op zondag.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
In Almelo kan dat klussen ook gewoon op zondag
Tweede seizoenshelft moet beter gaan, bijna alle geblesserden zijn hersteld
ah, ik dacht al dat ik vreemd wasquote:
overal wel hoor.. al wordt je in bijvoorbeeld rijssen met de nek aangekeken dan..quote:Op zondag 9 maart 2014 00:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
In Almelo kan dat klussen ook gewoon op zondag
Tweede seizoenshelft moet beter gaan, bijna alle geblesserden zijn hersteld
Nee hoor tenminstedat vindt ik nu nog niet...quote:Op zondag 9 maart 2014 00:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, ik dacht al dat ik vreemd was![]()
Nee daarvoor al teveel punten verspeeld. We gaan voor 7 uit 9 winnen, Dan kunnen we 4e/5e worden.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja maar lang niet alle winkels zijn open op zondag. daarom zaterdag. van mij hoeven de winkels ook niet per se open op zondag.
kijk, dus dat bied perspectief. nog kans op het kampioenschap?
Rijssen is ook gewoon een raar dorpquote:Op zondag 9 maart 2014 00:49 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
overal wel hoor.. al wordt je in bijvoorbeeld rijssen met de nek aangekeken dan..
quote:Op zondag 9 maart 2014 00:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Nee hoor tenminstedat vindt ik nu nog niet...
oke, dat is jammer.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nee daarvoor al teveel punten verspeeld. We gaan voor 7 uit 9 winnen, Dan kunnen we 4e/5e worden.
Volgend jaar weer nieuwe kansen
stad... maar idd... vind ik ook al woont mn halve familie er...quote:
Winnen is altijd goed, de komende twee moeten we normaal gesproken ook kunnen winnen.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oke, dat is jammer.
maar wedstrijden winnen is altijd mooi
altijd voor de winst gaanquote:Op zondag 9 maart 2014 00:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Winnen is altijd goed, de komende twee moeten we normaal gesproken ook kunnen winnen.
De rest nog niet bekend
slaap zachtquote:
ah, kijk aan; was het gezellig?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Remco, ik heb sluit met je broertje vandaag
vroeg hequote:
Jawa. Alleen deed hij er achterlijk lang overquote:
mooi.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:52 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jaa maar lopen ging best lekkerwel warm enzo...
En dat heb je hem ook even gezegd?quote:Op zondag 9 maart 2014 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawa. Alleen deed hij er achterlijk lang over
Ik voel me goed.quote:Op zondag 9 maart 2014 09:03 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hoii hoe is het met je??op t super weertje na?
het was leuk je te zienquote:Op zondag 9 maart 2014 15:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ruler was net op bezoek
Lekker buiten gezeten, genietend van het zonnetje. Heerlijk. Nu rusten.
dat zou super zijn!! alleen vervelend dat je benauwd bentquote:Op zondag 9 maart 2014 15:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik voel me goed.Beetje benauwd maar verder voel ik me echt prima. Hopelijk mag ik woensdag naar huis.
Draganquote:Op maandag 10 maart 2014 08:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mogge.![]()
[..]
Dat vond ik ook toen ik onlangs foto's zag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |