Lukt me wel.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Probeer daar eerst maar eens te komen
Zodat je steeds wanhopiger wordt, bby grlquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom wacht ik dan al jaren?
Ik wanhopigquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zodat je steeds wanhopiger wordt, bby grl
Jazeker.quote:
quote:
Langs de McDrive, even pasje er langs halen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Probeer daar eerst maar eens te komen
quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Langs de McDrive, even pasje er langs halen.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Langs de McDrive, even pasje er langs halen.
no problemquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nog bedankt voor het lenen van je tijdmachine
't Bölke, altijd gezellig.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
"Goedenavond. Iedereen een glaasje bubbels van het huis?"
Geen klokkenluider van de Notre Dam zekerquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als ik kijk naar het aantal beschikbare contacten is het heul niet hip...
"I DID NOT HAD MY TEETH WHITENED!!!"quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
De wat oudere/zongebruinde gaylord..
Juist daarom is 'ie hipster! Hij gebruikt het voor het hip wordt!quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als ik kijk naar het aantal beschikbare contacten is het heul niet hip...
De definitie van een hipster lijk ik niet helemaal te weten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Juist daarom is 'ie hipster! Hij gebruikt het voor het hip wordt!
quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De definitie van een hipster lijk ik niet helemaal te weten.
Eigenlijk ben jij de enige wiens klokken ik kan luiden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Geen klokkenluider van de Notre Dam zeker
11 jaar geleden of zoquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Niks mis met 't Bölke.Al een tijd niet geweest.
Daar begin ik aan te twijfelen of dat mogelijk is. Ik werd wederom hipster genoemdquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:18 schreef 100% Tukker het volgende:
Eigenlijk ben jij de enige wiens klokken ik kan luiden.
Ongeveer een jaar voor mij. In het café kan je doordeweeks best goed vertoeven.quote:
"Sloa em, poa!"quote:Daar begin ik aan te twijfelen of dat mogelijk is. Ik werd wederom hipster genoemd
Daar heb ik andere cafés voorquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:25 schreef 100% Tukker het volgende:
Ongeveer een jaar voor mij. In het café kan je doordeweeks best goed vertoeven.
quote:"Sloa em, poa!"
Maar daar zijn geen prostaatmassages te bestellen. En er gaat niks boven een avondje bier + non-stop Madonna.quote:
Dat zeg ik toch, in Hengelo is mijn stekquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar daar zijn geen prostaatmassages te bestellen. En er gaat niks boven een avondje bier + non-stop Madonna.
graag... wanneer gaan we met zn allen??quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
"Goedenavond. Iedereen een glaasje bubbels van het huis?"
Dat is wel raar idd. Mijn vader heeft een paar TIA's gehad en ik kan je vertellen dat je er wel een tik van krijgt. Ook al is het een kleintje.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 07:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Op de scan van de MRI waren geen uitzaaiingen te zien dus nu denken ze dat ik een paar keer een TIA heb gehad
gelukkig dat de pijn meeviel en super dat er geen uitzaaiingen te zien zijn!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 07:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen lieve Tukkertjes. Gister drain gekregen. Pijn viel mee en nu krijg ik morfineachtige pijnstillers. Op de scan van de MRI waren geen uitzaaiingen te zien dus nu denken ze dat ik een paar keer een TIA heb gehad. Raar want ik heb verder nergens last van. Geniet van deze mooie dag. Ik ga lekker ontbijten.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 07:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Op de scan van de MRI waren geen uitzaaiingen te zien...
Goed nieuws, schatquote:Op vrijdag 7 maart 2014 07:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen lieve Tukkertjes. Gister drain gekregen. Pijn viel mee en nu krijg ik morfineachtige pijnstillers. Op de scan van de MRI waren geen uitzaaiingen te zien dus nu denken ze dat ik een paar keer een TIA heb gehad. Raar want ik heb verder nergens last van. Geniet van deze mooie dag. Ik ga lekker ontbijten.
Fixed. Ik vond cappucino trouwens best goed te doen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is ie fixed? Of damp je nu op die andere?
Hier aan de tabak 12mg of Red Bull 0mg.
stilte?quote:Op zondag 9 maart 2014 00:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
wat een stilte hier... morgen maar es kijken hoe t hardlopen gaat na een weekje rust...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |