Draganquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Babe.Al wat gehoord van de neuro?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dragan
Morgen komt hij langs.
En morgen krijg ik een drain in mn buik.auw auw auw.
zal best.. ik heb er denk iets teveel van meegemaakt en ben er daardoor op tegen.. maar ja iedereen moet doen wat ie niet latwn kan en waar hij zich goed bij voelt...quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ach ja, zo af en toe op een vrijdag/zaterdagavond om de ellende van de werkweek te vergeten en om te ontspannen.
Zeker, lekker weertje en zaterdag weer wedstrijd he.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Baron, jongen!Vanavond nog de wei in?
Als je a.s. vrijdag of zaterdag maar niet vergeet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ach ja, zo af en toe op een vrijdag/zaterdagavond om de ellende van de werkweek te vergeten en om te ontspannen.
wel overleefd?quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:07 schreef rulerofdeath het volgende:
vandaag m'n eerste werkdag na carnaval weer. bevalt nog niet echt
joah, ik leef nog.quote:
Ik heb het heel benauwd maar voel me verder wel goed.quote:
heel veel sterkte en succes!!quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb het heel benauwd maar voel me verder wel goed.Over een kwartiertje gaan ze mn buik draineren. Alles aan bed wordt al afgekoppeld.
Ben zenuwachtig.![]()
Ik word nu naar beneden gereden.
Vrijdag is wel oké.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je a.s. vrijdag of zaterdag maar niet vergeet.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb het heel benauwd maar voel me verder wel goed.Over een kwartiertje gaan ze mn buik draineren. Alles aan bed wordt al afgekoppeld.
Ben zenuwachtig.![]()
Hallo Nikkie!quote:
Oh, die is dan wel erg snel kapot gegaan. Wat is er kapot dan? De atomizer?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:02 schreef Kreator het volgende:
100% Rukker!
Ik ken de eigenaar van de damp-winkel.. Is een ex van de zus van JW. Kwam daar vroeger altijd. Is nu homo.
.
(en 1 van mijn dampers is reeds stuk)
Lieverd, ik denk aan jequote:Op donderdag 6 maart 2014 09:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ben zenuwachtig.![]()
kernafval overleef je niet zo snel hoorquote:
Succes en sterkte Selmaquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ben zenuwachtig.![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Overigens, goedemorgenZiek op de bank/op het bed vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |