Baron, jongen!quote:
Nikkie, vertel eens wat meer over jezelf? Je bent nieuw voor mij en het lijkt mij hartstikke leuk!quote:
quote:
hihi wat wil je weten??quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nikkie, vertel eens wat meer over jezelf? Je bent nieuw voor mij en het lijkt mij hartstikke leuk!
quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nikkie, vertel eens wat meer over jezelf? Je bent nieuw voor mij en het lijkt mij hartstikke leuk!
Er schiet mij zo niks te binnen. Mocht ik verder nog vragen hebben dan meld ik me, oké?quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:17 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hihi wat wil je weten??
standaard info.. ben 28 kom uit nijverdal ben vrijgezellig en werk in de horeca en als gastouder. vanaf vandaag volg ik ook nog de opleiding financiële administratie. . verder nog wat weten? ??
prima ik hoor het wel hahaquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Er schiet mij zo niks te binnen. Mocht ik verder nog vragen hebben dan meld ik me, oké?
super lekker weer.. terrasjes weerquote:
100% Tukker, aangenaam. Ik noem mezelf hier Dragan omdat ik een halve moe-lander ben. Ben lichamelijk net aan de verkeerde kant van de 30, mentaal ongeveer 16 (optimistisch), ben vrijgezellig sedert enkele weken, circa 18 cm. lang, een klein beetje kalend (hihi) en heb (nog) kleine love handles (wordt hard aan gewerkt!). Ik drink graag rode wijn (fles per dag, hatseflats!), rook af en toe een dikke jonko en in het dagelijkse leven ben ik it-nerd.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:38 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
prima ik hoor het wel hahajij bent ook nieuw voor mij dus vertel eens wat over jezelf??
begin je gelijk al met de lengte van je geslachtsdeel?quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
100% Tukker, aangenaam. Ik noem mezelf hier Dragan omdat ik een halve moe-lander ben. Ben lichamelijk net aan de verkeerde kant van de 30, mentaal ongeveer 16 (optimistisch), ben vrijgezellig sedert enkele weken, circa 18 cm. lang, een klein beetje kalend (hihi) en heb (nog) kleine love handles (wordt hard aan gewerkt!). Ik drink graag rode wijn (fles per dag, hatseflats!), rook af en toe een dikke jonko en in het dagelijkse leven ben ik it-nerd.
das niet erg groot 18 cm... of was t niet je lichaamslengte. ...quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
100% Tukker, aangenaam. Ik noem mezelf hier Dragan omdat ik een halve moe-lander ben. Ben lichamelijk net aan de verkeerde kant van de 30, mentaal ongeveer 16 (optimistisch), ben vrijgezellig sedert enkele weken, circa 18 cm. lang, een klein beetje kalend (hihi) en heb (nog) kleine love handles (wordt hard aan gewerkt!). Ik drink graag rode wijn (fles per dag, hatseflats!), rook af en toe een dikke jonko en in het dagelijkse leven ben ik it-nerd.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:01 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
begin je gelijk al met de lengte van je geslachtsdeel?![]()
Als je zo oud bent als ik draai je niet meer om dat soort dingen heen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:01 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
begin je gelijk al met de lengte van je geslachtsdeel?![]()
Ach ja, zo af en toe op een vrijdag/zaterdagavond om de ellende van de werkweek te vergeten en om te ontspannen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:04 schreef Nikkie_86 het volgende:
jammer jonko roken hoyud ik heul niet van.. rest klonk goed.
Dan staat ons nog wat te wachten, Sjoemie! Want voor mij (ons?) ben je best nog wel een gesloten boek...quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:05 schreef sjoemie1985 het volgende:
oke![]()
ik zit gelukkig nog aan de goede kant van de 30 qua leeftijd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |