hoiii Beterschap!!quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Overigens, goedemorgenZiek op de bank/op het bed vandaag
Denk het. vanavond even vragen daar.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:17 schreef 100% Tukker het volgende:
Oh, die is dan wel erg snel kapot gegaan. Wat is er kapot dan? De atomizer?
De twee mannen achter de balie oogden mij ook al wat homosensueel. Was het die gast met dat spierwitte gebit?
Toen ik een nieuwe laptop kreeg ging lopen inderdaad een stuk beterquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:32 schreef Nikkie_86 het volgende:
nieuwe laptop en zooltjes in mn schoenen hopelijk geen last meer met hardlopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toen ik een nieuwe laptop kreeg ging lopen inderdaad een stuk beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
life goes on.. be proud of yourself!
We zijn aan het telegrammenquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vrijdag is wel oké.Kan Vicenzo ook?
Hipsterquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
We zijn aan het telegrammenMaar hij heeft een logee dit weekend
How can you tell the difference nowadays?quote:
Feeling is believingquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
How can you tell the difference nowadays?
Oke, dus bij iedereen gewoon even flink in zn kruis knijpen om het verschil te merken?quote:
Doe ik ook als ik twijfel. Als ze verschrikt reageren zeg ik dat degene een twijfelgeval was. Vervolgens laat ik ze beteuterd achter.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, dus bij iedereen gewoon even flink in zn kruis knijpen om het verschil te merken?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Doe ik ook als ik twijfel. Als ze verschrikt reageren zeg ik dat degene een twijfelgeval was. Vervolgens laat ik ze beteuterd achter.
Knijpen is echt niet nodig hoorquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, dus bij iedereen gewoon even flink in zn kruis knijpen om het verschil te merken?
Niet iedereen draagt een rok.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Knijpen is echt niet nodig hoor
Echt welquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Knijpen is echt niet nodig hoor
Sadistquote:
Maar dat doet minder zeer dan flink in je ballen geknepen wordenquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar dat doet minder zeer dan flink in je ballen geknepen worden
Oh. Heb ik geen last van. Ik ben een twijfelgeval.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar dat doet minder zeer dan flink in je ballen geknepen worden
Of ik moet met m'n hoektanden aan je clit gaan knagenquote:
Probeer daar eerst maar eens te komenquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of ik moet met m'n hoektanden aan je clit gaan knagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |