SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig man. Welk merk/type?quote:Op maandag 3 maart 2014 09:07 schreef Kreator het volgende:
Tukker! Ik heb een e-smokert gekocht bij die winkel. 2 dan. Was een aanbieding.
1 kleintje met 1 stand voor 25 euro. (werkt niet zo super, maar is wel handzaam)
1 grotere met 3 sterkte-standen + 2 cartridges voor 25 euro. werkt als een tiet. Tis wel ff wennen, maar rook volgens mij een stuk minder dan conventioneel.
Het onderste stuk ziet er hetzelfde uit als de mijne. Zal allemaal wel uit dezelfde Chinese fabriek komen.quote:
Ja, alles is verwisselbaar. Dus leek me wel een goede keus.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het onderste stuk ziet er hetzelfde uit als de mijne. Zal allemaal wel uit dezelfde Chinese fabriek komen.
Ik zie dat je de verdampers kan wisselen, geen slechte koop dus...
En als je die verwisselbare shit een beetje schoonhoudt kan je er maanden mee.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, alles is verwisselbaar. Dus leek me wel een goede keus.
Ik kan het je alleen maar aanraden.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga me ook een e-sigaret aanschaffen, wel met dingetjes waar 24mg nicotine in zit, gelijk aan een zwaar sjekkie
Ja, prima. Zaterdag carnaval gevierd, gisteren gewerkt. Jij?quote:
Geeft zo'n hijs ook een fijne beuk op de longen?quote:Op maandag 3 maart 2014 11:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik kan het je alleen maar aanraden.Ben zelf al >2 maanden van het 'analoog' (
) roken af en mis het voor geen centimeter.
Waarom zou je dat doen? Zitten toch geen gluten inquote:Op maandag 3 maart 2014 11:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga me ook een e-sigaret aanschaffen, wel met dingetjes waar 24mg nicotine in zit, gelijk aan een zwaar sjekkie
What the actual fuck..quote:Op maandag 3 maart 2014 12:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Zitten toch geen gluten in
Ga jij ff lekker druk zijn met jointjes roken of werken ofzo, en laat mij met rustquote:
En anders ga jij even lekker ergens anders je altijd maar aangevallen zitten voelenquote:Op maandag 3 maart 2014 12:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ga jij ff lekker druk zijn met jointjes roken of werken ofzo, en laat mij met rust
omdat die dikke anders bang is dat hij afvalt door de cardiovasculaire activiteit van het shagjes draaien.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Omdat jij dik, rood en lelijk bent.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
whahaquote:
Tis wel anders. Wennen.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geeft zo'n hijs ook een fijne beuk op de longen?
Lekker rustig. Vrijdag een flesje wijn opgedronken en wat gekeuveld metquote:Op maandag 3 maart 2014 12:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, prima. Zaterdag carnaval gevierd, gisteren gewerkt. Jij?
De 12mg-variant is redelijk. Ik heb één flesje van 18mg (cappuccinoquote:Op maandag 3 maart 2014 12:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geeft zo'n hijs ook een fijne beuk op de longen?
Moet je zeker wel lukken door je beperkte alcoholconsumptie.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ga langzaam afbouwen, naar 12mg en dan die lichte en dan zonder.
Als ik weer eens een fles Chateaubriand leegdrink heb ik dat ding constant aan de lippe. En die liquid zonder nicotine geeft mij op dat soort momenten geen voldoening, dus eindig ik in bed met een lege fles wijn naast me en een hartslag van 23325 BPM omdat ik 6 flesjes liquid weg heb gedampt.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort weer eens opbouwen. Heb al een tijd geen last gehad van migraine.
Er gaat niets boven een fles Chateaubriand.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als ik weer eens een fles Chateaubriand leegdrink heb ik dat ding constant aan de lippe. En die liquid zonder nicotine geeft mij op dat soort momenten geen voldoening, dus eindig ik in bed met een lege fles wijn naast me en een hartslag van 23325 BPM omdat ik 6 flesjes liquid weg heb gedampt.
Toevallig heftig gedroomd? Dat schijnt dan te gebeuren en ik kan dat beamen.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er gaat niets boven een fles Chateaubriand..
Ik herken de overdosisgevoelens wel ja. Had gisteravond ook iets te lang zitten dampen.
quote:Op maandag 3 maart 2014 12:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ga jij ff lekker druk zijn met jointjes roken of werken ofzo, en laat mij met rust
quote:Op maandag 3 maart 2014 12:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En anders ga jij even lekker ergens anders je altijd maar aangevallen zitten voelen
Bobquote:Op maandag 3 maart 2014 17:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Tukkers op Fok unite, 'cause we're moving right out of Babylon...
donders wat is het vroegquote:
Selmaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wouter
Ik ga zo nog ff lekker slapen.
ik dacht dat jij niet aan carnaval deedquote:
Morgé.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Goede morgen
[..]
Goedemorgen
[..]
Goedemorgen
[..]
Helleuh
Morgé.quote:
Morgé.quote:
Morgé.quote:
Morgé.quote:
Hoooooooooooooi!quote:
Dat doe ik ook niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik dacht dat jij niet aan carnaval deed
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Goede morgen
[..]
Goedemorgen
[..]
Goedemorgen
[..]
Helleuh
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Morgé.
[..]
Morgé.
[..]
Morgé.
[..]
Morgé.
[..]
Morgé.
morguhquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoooooooooooooi!
[..]
Dat doe ik ook niet.
[..]
[..]
Het scheelt wel hè. Ik merk het ook bij het voetballen. Een uur intensief ballen (whehehehehe) is geen enkel probleem meer.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:52 schreef Kreator het volgende:
Tukker. Ik heb na 2 dagen niet roken (maar wel dampen) gesport en had gelijk 3x zoveel lucht in de longen..
't blijft wel troep trouwens. Als ik zie hoe smerig dat mondstukje is...
Hoe lang gaat die batterij eigenlijk mee?
Ah.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:07 schreef 100% Tukker het volgende:
Er blijft liquid achter in je mondstukje? Dan zuig je te hard.![]()
Spaansland? Zuiderval in ieder geval, ja. Als dat hetzelfde is, dan ja. Anders neequote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoedje!
Ga jij trouwens op het Spaansland werken bij de Mc?
Dat is mooi kut zeg.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik vraag me af of ik hey ziekenhuis ooit nog uitkom.
Er zit weer vocht bij de linkerlong, ondanks het longvliesplakken. Heb nu ook vocht bij de rechterlong en het vocht in de buik is ook weer teruggekeerd.
Maar voor zowel rechterlong als buik is nog te weinig vocht voor drainage. Dus afwachten maar. Gisteren MRI scan gehad om te kijken of ik geen uitzaaiingen in mn hoofd heb en daar krijg ik waarschijnlijk vandaag de uitslag van.
Kut zegquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Er zit weer vocht bij de linkerlong, ondanks het longvliesplakken. Heb nu ook vocht bij de rechterlong en het vocht in de buik is ook weer teruggekeerd.
Maar voor zowel rechterlong als buik is nog te weinig vocht voor drainage. Dus afwachten maar. Gisteren MRI scan gehad om te kijken of ik geen uitzaaiingen in mn hoofd heb en daar krijg ik waarschijnlijk vandaag de uitslag van.
Godverquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dat is hetzelfde ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Spaansland? Zuiderval in ieder geval, ja. Als dat hetzelfde is, dan ja. Anders nee
niet als het gisteren carnaval wasquote:
En je krijgt er een vieze smaak van in je bakkes. En korsten op je lip. En aids.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah.. Beetje mee oppassen wel dus. Die troep stinkt.
Nee, werk nu al bijna een jaar 'vast' op Hengelo Zuid. En vanuit daar ga ik in juni over naar Zuidervalquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde ja.En nu switch je tussen Enschede Centrum en Hengelo dacht ik?
Ik ga mijn naam (McMaarten) eer aan doen als hij op de zuiderval geopend wordt. KFC ook trouwens.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, werk nu al bijna een jaar 'vast' op Hengelo Zuid. En vanuit daar ga ik in juni over naar Zuiderval
Leukquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ga mijn naam (McMaarten) eer aan doen als hij op de zuiderval geopend wordt. KFC ook trouwens.
Dat bouwen daar schiet best op.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, werk nu al bijna een jaar 'vast' op Hengelo Zuid. En vanuit daar ga ik in juni over naar Zuiderval
Je lijkt wel Bill Gates met z'n '640k of ram ought to be enough'. Dampen is de toekomst Jeff! Reauken 2.0.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Hele discussies over die stomme elektrische peuken. Rook zware shag of rook niet. Beter niet
Klopt ja, maar toch gaan we een maand later open dan eerste de planning was.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat bouwen daar schiet best op.Rij er elke morgen langs. Zal straks wel genoeg klandizie trekken van de naastgelegen vmbo.
Ja, het gevoel dat je harder moet zuigen....quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:37 schreef 100% Tukker het volgende:
en goede damptechniek maak je jezelf eigen in een weekje of zo. Het is gewoon even wennen om het 'anders' te doen dan een normale peuk.
Navulflesje van mij e-smoker ook. Doe er bijna een week mee.quote:
Ik ben van de partij! Het zal trouwens mijn KFC-ontmaagding worden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ga mijn naam (McMaarten) eer aan doen als hij op de zuiderval geopend wordt. KFC ook trouwens.
Dan damp je waarschijnlijk minder dan ik, want we hebben dezelfde batterij zag ik (650mah).quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Navulflesje van mij e-smoker ook. Doe er bijna een week mee..
Oh trouwens, mijn batterij gaat wel een stuk langer mee, tukker.
Ik heb ook nog nooit bij KFC gegeten. Denk dat één van mijn pauzes mijn KFC ontmaagding wordtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben van de partij! Het zal trouwens mijn KFC-ontmaagding worden.
KFC-gangbang!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit bij KFC gegeten. Denk dat één van mijn pauzes mijn KFC ontmaagding wordt
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
KFC-gangbang!
Altijd leuk, bij de concollega's lunchen.
Zien er inderdaad wel erg goed uit op de website.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:13 schreef Kreator het volgende:
Crispy Strips. Die dingen zijn goddelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |