abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137411451
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:04 schreef ActualFantasy het volgende:

[..]

Je doet alsof ik de initiator bent van het hele probleem. Dat ben ik niet. Afstand houden. Geen discussie mogelijk. Misschien zit er een kind achter in de auto, misschien wel twee. Je hebt je gewoon te gedragen in het verkeer en dit is een van de punten waar ik me inderdaad heel boos over kan maken.

Misschien zit er wel een onzekere bestuurder in de auto voor je, je hebt (censuur) gewoon je afstand te houden.
onzekere, en mensen die bang zijn al helemaal, hebben niks te zoeken op de linkerbaan. Ze gaan eerst maar eens oefenen achter een vrachtwagen of desnoods rijles nemen.
  woensdag 5 maart 2014 @ 13:10:08 #277
48114 ActualFantasy
There can be only one.
pi_137411478
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:07 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Dus omdat jij een kind hebt in de auto, ga je nog je snelheid verlagen ook om een ander te treiteren? Dat logic.

Maar je schuift het weer op een ander. Ik heb het niet over wie de initiator is, ik heb het over wat jij er concreet mee bereikt.
Je gooit echt een aantal dingen door elkaar. Maar goed. al meerdere keren gezegd wanneer ik terug ga zitten treiteren. Dat moet maar genoeg zijn.
  FOK!fotograaf woensdag 5 maart 2014 @ 13:10:38 #278
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_137411497
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:10 schreef ActualFantasy het volgende:

[..]

Je gooit echt een aantal dingen door elkaar. Maar goed. al meerdere keren gezegd wanneer ik terug ga zitten treiteren. Dat moet maar genoeg zijn.
Lekker voorbeeld ben je trouwens, middelvingers als er een kind in de auto zit.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  woensdag 5 maart 2014 @ 13:11:04 #279
48114 ActualFantasy
There can be only one.
pi_137411505
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:10 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Lekker voorbeeld ben je trouwens, middelvingers als er een kind in de auto zit.
*zwaait*
pi_137411584
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:08 schreef Yreal het volgende:

[..]

onzekere, en mensen die bang zijn al helemaal, hebben niks te zoeken op de linkerbaan. Ze gaan eerst maar eens oefenen achter een vrachtwagen of desnoods rijles nemen.
Overmoedige mensen hebben er ook niets te zoeken.
Tap tap tap
pi_137412396
Gewoon die hele linker- en rechterbaan afschaffen… De links en rechts rijders blijven maar lekker thuis :(
Dit account is niet meer in gebruik.
  FOK!fotograaf woensdag 5 maart 2014 @ 13:46:49 #282
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_137412474
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:43 schreef Spezza19 het volgende:
Gewoon die hele linker- en rechterbaan afschaffen… De links en rechts rijders blijven maar lekker thuis :(
Das mooi, want op de linkerbaan rijden is meestal spookrijden.

quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 20:48 schreef kingtoppie het volgende:
Een rijstrook is onderdeel van de rijbaan.
Over een rijstrook kunnen voertuigen rijden.
Een rijbaan kan uit één, twee of zelfs meer rijstroken bestaan.

130322_50937_Rijbaan.gif
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  Moderator woensdag 5 maart 2014 @ 13:51:27 #283
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_137412610
Ook leuk, vrachtwagens die elkaar gaan inhalen met 0,1 km/u snelheidsverschil en daar dan een kwartier over doen....
pi_137412749
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:46 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Das mooi, want op de linkerbaan rijden is meestal spookrijden.

[..]

Zeiksnor :')
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_137414567
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Overmoedige mensen hebben er ook niets te zoeken.
Mensen die doorrijden zitten meestal niet met hun navigatie te kutten of te bellen. Iets wat ik veel kwalijker vindt.
pi_137414579
Oh, net nog een vrouw die achteruit reed op een provinciale weg 8)7 :'(
pi_137414682
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:04 schreef Yreal het volgende:
Oh, net nog een vrouw die achteruit reed op een provinciale weg 8)7 :'(
Had ze de zijweg gemist ofzo?
Professioneel gifmenger.
pi_137414710
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:09 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Had ze de zijweg gemist ofzo?
Gok van wel.
  woensdag 5 maart 2014 @ 15:31:35 #289
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_137415286
Lang leve het openbaar vervoer, geen irritaties meer!

O wacht... -O-
pi_137415490
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:31 schreef BigSmurf het volgende:
Lang leve het openbaar vervoer, geen irritaties meer!

O wacht... -O-
Daar zit je in een trage kut tram/trein/bus met schreeuwende mensen om je heen die mogelijk nog veel irritanter zijn.
  woensdag 5 maart 2014 @ 16:25:28 #291
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_137416965
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:59 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Als ik ga inhalen rij ik meestal harder dan de max snelheid. Afstandje creëren, gassen en naar links. Anders haal je toch niet in? Ik ben best spastisch met links blijven hangen, zie de scheiding tussen 'nodig' en 'onnodig' nooit zo. Dus links snel gassen en zsm weer naar rechts.
Als je net als ik met een bus vol mensen rijdt, leer je dat soort dingen snel genoeg af, wat je daar gebruikt, gebruik je naderhand dus ook in de personenwagen.

Niks zigzaggen, even snel opzij omdat die josti haast heeft, of tussen langzamer verkeer wurmen. Gewoon rustig en beheerst, dan had ie maar 5 minuten eerder moeten vertrekken, had ie ook geen 150 hoeven rijden..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:28:40 #292
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_137419295
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:25 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Als je net als ik met een bus vol mensen rijdt, leer je dat soort dingen snel genoeg af, wat je daar gebruikt, gebruik je naderhand dus ook in de personenwagen.

Niks zigzaggen, even snel opzij omdat die josti haast heeft, of tussen langzamer verkeer wurmen. Gewoon rustig en beheerst, dan had ie maar 5 minuten eerder moeten vertrekken, had ie ook geen 150 hoeven rijden..
Je hebt dus blijkbaar de souplesse en snelheid van een vrachtwagenchauffeur in het verkeer, wat heb ik toch een hekel aan zulke bestuurders. Als je niet bekwaam bent om vlot en snel te handelen in het verkeer dan moet je gewoon de ruimte geven aan de bestuurders die dat wel kunnen/willen en ze vooral niet demonstratief in de weg gaan rijden. Jij hebt blijkbaar geen haast, dan hoef je ook niet op de linkerbaan te gaan sukkelen en daarmee anderen tot last te zijn. Degenen die door willen rijden zijn jou immers ook niet tot last als je ze gewoon de ruimte geeft.

Rustig en beheerst rijden doe je maar op je fiets waar je niemand in de weg rijdt, auto's zijn er juist voor om vaart te kunnen maken. 5 minuten eerder vertrekken slaat nergens op want het gaat niet alleen om de tijdswinst maar ook om de beleving van hard gaan. Veel mensen hebben een hoop geld uitgegeven aan een snelle auto en betalen zich ook nog eens scheel aan brandstof, maar hebben dat er voorover om heerlijk over de wegen te kunnen blazen. Dan vind ik het niet kunnen dat iemand die jaarlijks misschien 1/4 part van die kosten aan zijn auto besteedt zomaar even het asfalt voor zich opeist ten koste van anderen! Doe je dit om aandacht te vragen of gewoon om irritant te zijn?
pindazakje
pi_137419453
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:28 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Je hebt dus blijkbaar de souplesse en snelheid van een vrachtwagenchauffeur in het verkeer, wat heb ik toch een hekel aan zulke bestuurders. Als je niet bekwaam bent om vlot en snel te handelen in het verkeer dan moet je gewoon de ruimte geven aan de bestuurders die dat wel kunnen/willen en ze vooral niet demonstratief in de weg gaan rijden. Jij hebt blijkbaar geen haast, dan hoef je ook niet op de linkerbaan te gaan sukkelen en daarmee anderen tot last te zijn. Degenen die door willen rijden zijn jou immers ook niet tot last als je ze gewoon de ruimte geeft.

Rustig en beheerst rijden doe je maar op je fiets waar je niemand in de weg rijdt, auto's zijn er juist voor om vaart te kunnen maken. 5 minuten eerder vertrekken slaat nergens op want het gaat niet alleen om de tijdswinst maar ook om de beleving van hard gaan. Veel mensen hebben een hoop geld uitgegeven aan een snelle auto en betalen zich ook nog eens scheel aan brandstof, maar hebben dat er voorover om heerlijk over de wegen te kunnen blazen. Dan vind ik het niet kunnen dat iemand die jaarlijks misschien 1/4 part van die kosten aan zijn auto besteedt zomaar even het asfalt voor zich opeist ten koste van anderen! Doe je dit om aandacht te vragen of gewoon om irritant te zijn?
:') :') :') _____ etc. etc.

Op de linkerbaan rijd je de maximumsnelheid. Je kunt niet verlangen dat mensen harder gaan rijden dan de maximumsnelheid. Als je zo nodig hard wil racen ga je maar naar Duitsland.
En het argument 'maar ik betaal zoveel voor mijn dure auto' is gewoon te :') voor woorden
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:34:48 #294
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_137419513
Soms is dit een leuk topic.
Tot men elkaar vanalles gaat toedichten en het een zinloze discussie wordt...
Jammer :N
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:48:27 #295
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_137420015
Verdere discussie is nu inderdaad zinloos omdat er niets meer te discussiëren valt.
Degene die een ander tot last is in het verkeer is altijd fout!
Hetzij door hard of door te langzaam rijden, waarbij het laatste veel vaker voorkomt in het verkeer en daardoor veel irritatie opwekt omdat het voor oponthoud zorgt. Laten we hopen dat degenen die zich hieraan schuldig maken hun gedrag aanpassen (lees: vlotter rijden) of gewoon niet meer aan verkeer deelnemen aub.
pindazakje
pi_137420187
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:48 schreef Hyaenidae het volgende:
Verdere discussie is nu inderdaad zinloos omdat er niets meer te discussiëren valt.
Degene die een ander tot last is in het verkeer is altijd fout!
Hetzij door hard of door te langzaam rijden, waarbij het laatste veel vaker voorkomt in het verkeer en daardoor veel irritatie opwekt omdat het voor oponthoud zorgt. Laten we hopen dat degenen die zich hieraan schuldig maken hun gedrag aanpassen (lees: vlotter rijden) of gewoon niet meer aan verkeer deelnemen aub.
Te langzaam rijd je enkel als je onder de maximumsnelheid rijdt. Wat overigens helaas ook vaak genoeg gebeurt. Maar 120 op de linkerstrook terwijl je ook maar 120 mag is niet te langzaam rijden.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_137420295
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:54 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Te langzaam rijd je enkel als je onder de maximumsnelheid rijdt. Wat overigens helaas ook vaak genoeg gebeurt. Maar 120 op de linkerstrook terwijl je ook maar 120 mag is niet te langzaam rijden.
Neuh, maar ik trek best nog wel vaak door tot voorbij het snelheidslimiet om iemand door te laten die blijkbaar haast heeft.
Zou alleen wel erggg zonde zijn zou je geflitst worden voor zo een inhaal actie.
Rustig aan.
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:58:13 #298
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_137420354
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:54 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Oké laten we daar eens mee beginnen dan, dat zou al een hele verbetering zijn. Overal de maximale snelheid rijden, dus gewoon 80km/u op GPS op een 80km weg. En dus niet 73 op de teller zoals heel veel broeklullen doen in het verkeer, waardoor ik genoodzaakt ben om levensgevaarlijke inhaalcaperiolen uit te halen op tweebaanswegen.
pindazakje
pi_137420417
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:58 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Oké laten we daar eens mee beginnen dan, dat zou al een hele verbetering zijn. Overal de maximale snelheid rijden, dus gewoon 80km/u op GPS op een 80km weg. En dus niet 73 op de teller zoals heel veel broeklullen doen in het verkeer, waardoor ik genoodzaakt ben om levensgevaarlijke inhaalcaperiolen uit te halen op tweebaanswegen.
Dan kan je gewoon niet autorijden :) :+
Rustig aan.
pi_137420429
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:58 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Genoodzaakt :')

Veel mensen hebben geen GPS, en dan is 80 op de teller gewoon 80. Misschien is het ook wel beter voor je bloeddruk om geen GPS te hebben, anders raak je alleen maar opgefokt.

Inhalen op een enkelbaansweg moet je eigenlijk alleen maar doen als er een trekker voor je rijdt, of als het echt extreem rustig is (in het Noorden van het land of in Zeeland of zo). In grote delen van het land is het gewoon vrijwel onmogelijk danwel levensgevaarlijk om te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')