Lang leve de nederlandse overheid. Normaal verkeer heeft snelheidsverschillen die vanzelf voor ruimte zorgen om van rijstrook te wisselen. In 80km trajectcontroles rijdt iedereen zo strak op elkaar dat elke verstoring direct een enorme turbulentie veroorzaakt met vrijwel onvermijdelijk file tot gevolg. Precies hierdoor was t op de A13 bij Overschie, evenals de A12 denhaag uit, altijd feest - zodra het ook maar ietsje drukker werd kon je niet meer normaal invoegen, wordt er vaak toch doorgedrukt, iedereen in de ankers, en de hele teringzooi stond weer vast tot een paar uur na de spits.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:57 schreef kingtoppie het volgende:
Op een 80km/h stuk zitten van een snelweg waar het druk is en je op de linkerbaan zit en iedereen precies naast elkaar rijdt en elkaar niet inhalen waarbij je de afslag moet hebben over 1 km waar voor de afrit doorgetrokken strepen zitten...
Wie heeft dat verzonnen?
Maar zo werkt het ook gewoon echt, het is zo duidelijk als de pest dat de rechterstrook bij afslagen helemaal stil komt te staan bij dat soort wegen...quote:Op zondag 2 maart 2014 21:21 schreef JF_ het volgende:
[..]
Lang leve de nederlandse overheid. Normaal verkeer heeft snelheidsverschillen die vanzelf voor ruimte zorgen om van rijstrook te wisselen. In 80km trajectcontroles rijdt iedereen zo strak op elkaar dat elke verstoring direct een enorme turbulentie veroorzaakt met vrijwel onvermijdelijk file tot gevolg. Precies hierdoor was t op de A13 bij Overschie, evenals de A12 denhaag uit, altijd feest - zodra het ook maar ietsje drukker werd kon je niet meer normaal invoegen, wordt er vaak toch doorgedrukt, iedereen in de ankers, en de hele teringzooi stond weer vast tot een paar uur na de spits.
Nu je er 100 mag (nog eventjes :-() kun je daar prima doorrijden zonder dat er verder veel aan de weg of het verkeer veranderd is... Vrachtwagens die geen 100 kunnen rijden, of personenwagens die dat niet willen, geven blijkbaar net voldoende variatie om 'vanzelf' ruimte te laten vallen voor invoegers.
Jammer alleen dat het een stuk met 2 rijstroken was.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:48 schreef kingtoppie het volgende:
Tis vaak ook wel nodig omdat je gewoon weet op een 3baans weg dat mensen je klemrijden en geen baantje voor je opschuiven als ze zien dat ze jou klemrijden.
De Nederlandse overheid. Net als strepen bij de invoegstrook. In het buitenland liggen ze altijd dat het verboden is van rechts direct naar links te gaan, in Nederland leggen we ze andersom, zodat je niet naar rechts kan.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:57 schreef kingtoppie het volgende:
Op een 80km/h stuk zitten van een snelweg waar het druk is en je op de linkerbaan zit en iedereen precies naast elkaar rijdt en elkaar niet inhalen waarbij je de afslag moet hebben over 1 km waar voor de afrit doorgetrokken strepen zitten...
Wie heeft dat verzonnen?
Zondagochtend, tussen 5:30 en 8:00, geen hond op de weg, lekker doorstampen.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:44 schreef BigSmurf het volgende:
Wat is dat toch op zondag?
Opa en opoe die ineens schrikken dat de invoegstrook eindigt en met een ruk met 65 km/h de rechterstrook opschieten, mensen die met 80 km/h op de tweede strook blijven rijden met een lege rechterstrook, bebouwde kom snelheden rijden op de provinciale weg want harder = eng. Echt, neem al die idioten hun rijbewijs af.
Net twee pizzakoeriers die nog even snel voor me langs schoten. Op twee verschillende kruispunten. M'n arme hartquote:Op zondag 2 maart 2014 21:44 schreef BigSmurf het volgende:
Wat is dat toch op zondag?
Opa en opoe die ineens schrikken dat de invoegstrook eindigt en met een ruk met 65 km/h de rechterstrook opschieten, mensen die met 80 km/h op de tweede strook blijven rijden met een lege rechterstrook, bebouwde kom snelheden rijden op de provinciale weg want harder = eng. Echt, neem al die idioten hun rijbewijs af.
Ik haat het om mensen zachter te laten rijden dus ik plank hem wel redelijk als dat nodig zou zijn om in te halen.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:07 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het een stuk met 2 rijstroken was.
Links ingehaald worden op een kruispunt door een scooter terwijl je linksaf wilt slaan.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net twee pizzakoeriers die nog even snel voor me langs schoten. Op twee verschillende kruispunten. M'n arme hart
Gewoon doorrijden, anders leren ze het niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net twee pizzakoeriers die nog even snel voor me langs schoten. Op twee verschillende kruispunten. M'n arme hart
Ik heb ook in Nederland wel eens strepen gezien dat je niet meteen naar links mag bij het invoegen.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:08 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
De Nederlandse overheid. Net als strepen bij de invoegstrook. In het buitenland liggen ze altijd dat het verboden is van rechts direct naar links te gaan, in Nederland leggen we ze andersom, zodat je niet naar rechts kan.
Ja en dan is het zeker weer mijn schuld als de pizza koud wordtquote:Op zondag 2 maart 2014 22:58 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Gewoon doorrijden, anders leren ze het niet.
Sneller eten dan.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en dan is het zeker weer mijn schuld als de pizza koud wordt
Tussen de rechter rijstrook en de rijstrook links daarvan of tussen rechter rijstrook en invoegstrook? Die laatste is erg irritant als je achter iemand zit die geen gang maakt.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:58 schreef Light het volgende:
[..]
Ik heb ook in Nederland wel eens strepen gezien dat je niet meteen naar links mag bij het invoegen.
Gewoon even knipperenquote:Op zondag 2 maart 2014 23:56 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Tussen de rechter rijstrook en de rijstrook links daarvan of tussen rechter rijstrook en invoegstrook? Die laatste is erg irritant als je achter iemand zit die geen gang maakt.
Ik hoop dan dat ze bij het eerste blokje naar links gaan en de invoeger nog even doorloopt, dan voeg ik voor ze in. Gaan ze wel eens knipperen naar mij trouwens...quote:
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:10 schreef opgebaarde het volgende:
Geen zin om dan even vol op de rem te gaan? Of houd je het bij een simpele middelvinger voor je binnenspiegel?
Als ze seinen naar je terwijl ze zelf fucking irritant rijden, of je dat dan even afreageert met een middelvinger of door te remmenquote:
Als er iets triest is, is het wel een braketest. Dat soort mensen zijn te dom om te poepen, die krijgen vanzelf wel een keer een vrachtwagen achterin. Of ze braketesten zelf een keer iemand en dan blijkt diegene een dashcam te hebben of de politie het te hebben gezien.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ze seinen naar je terwijl ze zelf fucking irritant rijden, of je dat dan even afreageert met een middelvinger of door te remmen
Tussen de rechter rijstrook en de strook links daarvan.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:56 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Tussen de rechter rijstrook en de rijstrook links daarvan of tussen rechter rijstrook en invoegstrook? Die laatste is erg irritant als je achter iemand zit die geen gang maakt.
Dan geven we extra gas en zijn we zo bij hem weg. Ik ga me een beetje op mijn kop laten zitten door een of andere Kia of Hyundai of Aygo stuntelaar.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:21 schreef opgebaarde het volgende:
Dan, dan op het moment als je achterligger naar jou knippert... Dan
Ik zie ze weinig, meer dat je niet van links naar rechts mag dan van rechts naar links.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:27 schreef Light het volgende:
[..]
Tussen de rechter rijstrook en de strook links daarvan.
Braketest is wel eens fijn bij plakkers... O wat vind ik die lui verschrikkelijk.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:27 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Als er iets triest is, is het wel een braketest. Dat soort mensen zijn te dom om te poepen, die krijgen vanzelf wel een keer een vrachtwagen achterin. Of ze braketesten zelf een keer iemand en dan blijkt diegene een dashcam te hebben of de politie het te hebben gezien.
En dan klapt er een achterin met een dashcam, stuurt het zooitje op naar de verzekering en die komt het bij jou claimen. En aangezien het een civiele claim is, kan je het uit eigen zak betalen en word je daarna geroyeerd. Kan je alleen nog bij die verzekeraar terecht die ook automobilisten met een alcoholslot heeft, betaal je 7x zoveel premie als een beginnend bestuur van 19 jaar doet.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Braketest is wel eens fijn bij plakkers... O wat vind ik die lui verschrikkelijk.
Want op de dashcam is te zien dat ik een spook zag en mij kapot schrok voor niks?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:33 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
En dan klapt er een achterin met een dashcam, stuurt het zooitje op naar de verzekering en die komt het bij jou claimen. En aangezien het een civiele claim is, kan je het uit eigen zak betalen en word je daarna geroyeerd. Kan je alleen nog bij die verzekeraar terecht die ook automobilisten met een alcoholslot heeft, betaal je 7x zoveel premie als een beginnend bestuur van 19 jaar doet.
Of de politie ziet het je doen, zetten je aan de kant, vorderen je rijbewijs en sturen je op EMG. Nee, daar schiet je echt wat mee op. EMG kost je 3 vrije dagen en iets van 800-900 euro.
Iets met het eendjesarrest en dergelijke.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Want op de dashcam is te zien dat ik een spook zag en mij kapot schrok voor niks?
Kvind het raar dat je op 2 meter afstand rijdt en nog iets te zeggen denkt te hebben als je erachterop klapt.
Ik vind het knap van jou dat jij het geduld en verstand hebt om dan nog rustig te reageren. Ik zou hevig geagiteerd zijn, niet alleen zorgde die automobilist voor de nodige vertraging maar ook dwong hij mij om er voor te schieten en dan wordt die nog boos ook... Nee dat soort lui krijgen minimaal de vinger, soms wel twee. Beter leren ze snel dat ze niet alleen zijn in het verkeerquote:Op maandag 3 maart 2014 00:29 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dan geven we extra gas en zijn we zo bij hem weg. Ik ga me een beetje op mijn kop laten zitten door een of andere Kia of Hyundai of Aygo stuntelaar.![]()
Dat die hun koppeling, rem en gaspedaal van elkaar kunnen onderscheiden mag al een wonder heten.
Als iemand duidelijk te dicht achterop zit dan is het toch vragen om problemen? Al zou iemand remmen voor eendjes.. Dat hoeft in 90% van de gevallen geen probleem te zijn (ja op de snelweg wel altijd uiteraard, maar niet op een 30 km/h stuk)quote:Op maandag 3 maart 2014 00:38 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Iets met het eendjesarrest en dergelijke.En als jij verklaart spoken te zien en dat komt bij het CBR terecht, heb je met een beetje pech ook nog een onderzoek aan je broek.
Misschien genoeg meegemaakt? Die lui zijn zo dom, die leren dat toch niet. En ik heb zelf een hekel aan schoolmeesters, dus ik doe dat ook naar anderen niet. Ja, iemand die hem direct door naar links flikkert of hem voor mijn neus ervoor flikkert waardoor ik vol op de rem kan, krijgt een grootlicht en een claxon in zijn nek (en dan gaan sommige je alsnog braketesten). Maar verder? Als ik achter iemand kom die onnodig links rijdt en die gaat niet naar rechts, dan ga ik er zelf rechts voorbij. Meestal rijd ik al rechts, dus hoef ik er geen handeling extra voor te doen.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vind het knap van jou dat jij het geduld en verstand hebt om dan nog rustig te reageren. Ik zou hevig geagiteerd zijn, niet alleen zorgde die automobilist voor de nodige vertraging maar ook dwong hij mij om er voor te schieten en dan wordt die nog boos ook... Nee dat soort lui krijgen minimaal de vinger, soms wel twee. Beter leren ze snel dat ze niet alleen zijn in het verkeer
Jij kent het eendjesarrest dus niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als iemand duidelijk te dicht achterop zit dan is het toch vragen om problemen? Al zou iemand remmen voor eendjes.. Dat hoeft in 90% van de gevallen geen probleem te zijn (ja op de snelweg wel altijd uiteraard, maar niet op een 30 km/h stuk)
A1 bij Apeldoornquote:Op zondag 2 maart 2014 22:58 schreef Light het volgende:
[..]
Ik heb ook in Nederland wel eens strepen gezien dat je niet meteen naar links mag bij het invoegen.
Die liggen gewoon verkeerd, ik ga daar standaard gewoon overheen. Als je daar rijdt heeft het ook totaal geen nut om die kant niet op te mogen.quote:Op maandag 3 maart 2014 06:37 schreef JDude het volgende:
[..]
A1 bij Apeldoorn. Maar is wel een zeldzaamheid, meestal liggen ze andersom.
Liggen verkeerd zegt ie.quote:Op maandag 3 maart 2014 07:19 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Die liggen gewoon verkeerd, ik ga daar standaard gewoon overheen. Als je daar rijdt heeft het ook totaal geen nut om die kant niet op te mogen.
Zinloos!!!quote:Op maandag 3 maart 2014 10:22 schreef JDx het volgende:
Vanmorgen weer op de 100km weg tussen Den Haag en Leiden, rij ik netjes 105 op de GPS, komt er een auto mij voorbij met 120 en remt vlak voor me terug tot 92km/uur... want trajectcontrole.
we kunnen beter daar de vmax op 130 zetten, is die trajectcontrole meteen een stuk zinniger.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zinloos!!!
Kunnen we voortaan wat rekenopgaven bij het theorie-examen doen, zodat mensen snappen hoe zinloos ze bezig zijn?
Wat bedoel je met zinloos?quote:Op maandag 3 maart 2014 10:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zinloos!!!
Kunnen we voortaan wat rekenopgaven bij het theorie-examen doen, zodat mensen snappen hoe zinloos ze bezig zijn?
Niet zo slim..quote:Op maandag 3 maart 2014 07:19 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Die liggen gewoon verkeerd, ik ga daar standaard gewoon overheen. Als je daar rijdt heeft het ook totaal geen nut om die kant niet op te mogen.
Eerst hard rijden, dan afremmen. Zodat je exact zo snel bent als wanneer je je wel aan de maximum snelheid had gehouden.quote:
Oh zo, ja echt irritant. Ik reed zaterdag nog van Den Haag naar Emmen en terug (500km samen) en kwam ook veel mensen tegen die dan 110 rijden waar je 120 mag, krijg je dat gedruk om er voorbij te kunnen.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Eerst hard rijden, dan afremmen. Zodat je exact zo snel bent als wanneer je je wel aan de maximum snelheid had gehouden.
"Dat is gewoon een fijne snelheid"quote:Op maandag 3 maart 2014 11:37 schreef JDx het volgende:
[..]
Oh zo, ja echt irritant. Ik reed zaterdag nog van Den Haag naar Emmen en terug (500km samen) en kwam ook veel mensen tegen die dan 110 rijden waar je 120 mag, krijg je dat gedruk om er voorbij te kunnen.
En dan een stuk waar je 100 mag, tuffen ze je weer voorbij met 110idioten.
Of: "ik rij 100 op de snelweg, want dan is mijn auto het zuinigst"quote:
Echt verschrikkelijk inderdaad. Eerst haal je ze in met 120 omdat ze 110 rijden, daarna zijn er wegwerkzaamheden waar je 80 mag en zitten ze op je bumper. Wat een zombiesquote:Op maandag 3 maart 2014 11:37 schreef JDx het volgende:
[..]
Oh zo, ja echt irritant. Ik reed zaterdag nog van Den Haag naar Emmen en terug (500km samen) en kwam ook veel mensen tegen die dan 110 rijden waar je 120 mag, krijg je dat gedruk om er voorbij te kunnen.
En dan een stuk waar je 100 mag, tuffen ze je weer voorbij met 110idioten.
Zombies idd, zo zitten ze ook achter het stuur, 2 handen aan het stuur en staren naar de 5 meter asfalt voor hun auto.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk inderdaad. Eerst haal je ze in met 120 omdat ze 110 rijden, daarna zijn er wegwerkzaamheden waar je 80 mag en zitten ze op je bumper. Wat een zombies![]()
Zijn ook vaak dezelfde mensen die bochten afsnijden trouwens
Liever dat dan dat ze aan het bellen zijn, dat zie je ook nog heel vaakquote:Op maandag 3 maart 2014 11:42 schreef JDx het volgende:
[..]
Zombies idd, zo zitten ze ook achter het stuur, 2 handen aan het stuur en staren naar de 5 meter asfalt voor hun auto.
Mensen die bellen rijden vaak heel wisselend, gaan ze 120 de snelweg op, 130... denk je ok ik blijf erachter opeens 110, 100... 90... ga je er voorbij opeens zie je ze kijken oh ik rij 90, gaan ze weer 120 rijden.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Liever dat dan dat ze aan het bellen zijn, dat zie je ook nog heel vaak
Ben je serieus? Zo ja, je hebt geen idee wat je allemaal veroorzaakt?quote:Op maandag 3 maart 2014 11:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is toevallig wel zo ja.
Ik ben er zo eentje die overal zo rond de 110 km/h rijdt. Tiswat.
Ik ook hoorquote:Op maandag 3 maart 2014 11:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Moeten die zogenaamde zombies dan 70 waar je 80 mag gaan rijden?quote:Op maandag 3 maart 2014 11:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk inderdaad. Eerst haal je ze in met 120 omdat ze 110 rijden, daarna zijn er wegwerkzaamheden waar je 80 mag en zitten ze op je bumper. Wat een zombies![]()
Zijn ook vaak dezelfde mensen die bochten afsnijden trouwens
"Geen zin" wat is dat voor kul?quote:Op maandag 3 maart 2014 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik heb er vooral geen zin in om steeds op de snelheid te letten op de snelweg.
Haal je ook vrachtwagens in met 110km/u op een 130 weg?quote:Op maandag 3 maart 2014 11:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Neem een auto met cruise controlquote:Op maandag 3 maart 2014 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook hoorMaar ik heb er vooral geen zin in om steeds op de snelheid te letten op de snelweg. Dus mijn snelheid wisselt nogal.
Vrienden maken hier
Dit is hopelijk sarcastisch bedoeld?quote:Op maandag 3 maart 2014 11:48 schreef JDx het volgende:
Ben je serieus? Zo ja, je hebt geen idee wat je allemaal veroorzaakt?
Gevaarlijke situaties, files, etc...
Als ik daar verder niemand mee hinder, ja, waarom niet?quote:Op maandag 3 maart 2014 11:52 schreef very het volgende:
[..]
Haal je ook vrachtwagens in met 110km/u op een 130 weg?
Ik reageer er met opzet niet op JKquote:Op maandag 3 maart 2014 11:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dit is hopelijk sarcastisch bedoeld?
Nee, mensen moeten gewoon een beetje actief rijden en zich aanpassen aan wat er gebeurt.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Moeten die zogenaamde zombies dan 70 waar je 80 mag gaan rijden?
Ja, bijvoorbeeld. Ik rijd vaak langs dit punt:quote:Bocht afsnijden, bedoel je bij een op- afrit? Dat vind ik altijd prachtig, hoe je vanuit "angst" net het meest verkeerde kan doen
Gevaarlijke situaties ontstaan niet omdat iemand ietsje langzamer rijdt dan toegestaan.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:48 schreef JDx het volgende:
[..]
Ben je serieus? Zo ja, je hebt geen idee wat je allemaal veroorzaakt?
Gevaarlijke situaties, files, etc...
Irritaties wel.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Gevaarlijke situaties ontstaan niet omdat iemand ietsje langzamer rijdt dan toegestaan.
Dan hoop ik dat je inschattingsvermogen goed is, want inhalen met 20 km per uur minder dan de toegestane snelheid kan inderdaad voor gevaarlijke situaties zorgen.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:54 schreef Anne het volgende:
Als ik daar verder niemand mee hinder, ja, waarom niet?
Dan rijdt die rode auto op de verkeerde weghelft. Dat komt helaas nogal eens voor. Ik ken bochten waar meer automobilisten op de verkeerde weghelft rijden dan op de goede.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, mensen moeten gewoon een beetje actief rijden en zich aanpassen aan wat er gebeurt.
[..]
Ja, bijvoorbeeld. Ik rijd vaak langs dit punt:
[ afbeelding ]
Ik ben hier de de blauw auto en wil rechtsaf. Dat kan makkelijk, ook als de rode linksaf wil slaan. Maar het gebeurt echt veel te vaak dat iemand de bocht zo enorm afsnijdt dat ik net een aanrijding kan voorkomen door vol in de remmen te gaan, terwijl er echt plek zat is als mensen de bocht gewoon normaal nemen
Dat kan wel degelijk.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Gevaarlijke situaties ontstaan niet omdat iemand ietsje langzamer rijdt dan toegestaan.
Wel als je onverwachts langzaam rijdt.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als iemand inhaalt met 110 op een 130 weg wel ja. Zolang ze netjes rechts blijven is er niks aan de hand.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Raak jij geirriteerd omdat iemand 110 rijdt?
Dus jij bent iemand die met enig regelmaat op een brommobiel klapt?quote:Op maandag 3 maart 2014 11:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wel als je onverwachts langzaam rijdt.
quote:
110 rijden op een weg waar je 120 of 130 mag levert geen enkel gevaar op.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wel als je onverwachts langzaam rijdt.
Ik dacht dat dit een topic was om verkeers ergernissen te delen, niet om er hier ook nog eens met die mensen te maken te hebben. Stop volgenquote:Op maandag 3 maart 2014 11:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Raak jij geirriteerd omdat iemand 110 rijdt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |