Zombies idd, zo zitten ze ook achter het stuur, 2 handen aan het stuur en staren naar de 5 meter asfalt voor hun auto.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk inderdaad. Eerst haal je ze in met 120 omdat ze 110 rijden, daarna zijn er wegwerkzaamheden waar je 80 mag en zitten ze op je bumper. Wat een zombies![]()
Zijn ook vaak dezelfde mensen die bochten afsnijden trouwens
Liever dat dan dat ze aan het bellen zijn, dat zie je ook nog heel vaakquote:Op maandag 3 maart 2014 11:42 schreef JDx het volgende:
[..]
Zombies idd, zo zitten ze ook achter het stuur, 2 handen aan het stuur en staren naar de 5 meter asfalt voor hun auto.
Mensen die bellen rijden vaak heel wisselend, gaan ze 120 de snelweg op, 130... denk je ok ik blijf erachter opeens 110, 100... 90... ga je er voorbij opeens zie je ze kijken oh ik rij 90, gaan ze weer 120 rijden.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Liever dat dan dat ze aan het bellen zijn, dat zie je ook nog heel vaak
Ben je serieus? Zo ja, je hebt geen idee wat je allemaal veroorzaakt?quote:Op maandag 3 maart 2014 11:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is toevallig wel zo ja.
Ik ben er zo eentje die overal zo rond de 110 km/h rijdt. Tiswat.
Ik ook hoorquote:Op maandag 3 maart 2014 11:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Moeten die zogenaamde zombies dan 70 waar je 80 mag gaan rijden?quote:Op maandag 3 maart 2014 11:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk inderdaad. Eerst haal je ze in met 120 omdat ze 110 rijden, daarna zijn er wegwerkzaamheden waar je 80 mag en zitten ze op je bumper. Wat een zombies![]()
Zijn ook vaak dezelfde mensen die bochten afsnijden trouwens
"Geen zin" wat is dat voor kul?quote:Op maandag 3 maart 2014 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik heb er vooral geen zin in om steeds op de snelheid te letten op de snelweg.
Haal je ook vrachtwagens in met 110km/u op een 130 weg?quote:Op maandag 3 maart 2014 11:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Neem een auto met cruise controlquote:Op maandag 3 maart 2014 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook hoorMaar ik heb er vooral geen zin in om steeds op de snelheid te letten op de snelweg. Dus mijn snelheid wisselt nogal.
Vrienden maken hier
Dit is hopelijk sarcastisch bedoeld?quote:Op maandag 3 maart 2014 11:48 schreef JDx het volgende:
Ben je serieus? Zo ja, je hebt geen idee wat je allemaal veroorzaakt?
Gevaarlijke situaties, files, etc...
Als ik daar verder niemand mee hinder, ja, waarom niet?quote:Op maandag 3 maart 2014 11:52 schreef very het volgende:
[..]
Haal je ook vrachtwagens in met 110km/u op een 130 weg?
Ik reageer er met opzet niet op JKquote:Op maandag 3 maart 2014 11:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dit is hopelijk sarcastisch bedoeld?
Nee, mensen moeten gewoon een beetje actief rijden en zich aanpassen aan wat er gebeurt.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Moeten die zogenaamde zombies dan 70 waar je 80 mag gaan rijden?
Ja, bijvoorbeeld. Ik rijd vaak langs dit punt:quote:Bocht afsnijden, bedoel je bij een op- afrit? Dat vind ik altijd prachtig, hoe je vanuit "angst" net het meest verkeerde kan doen
Gevaarlijke situaties ontstaan niet omdat iemand ietsje langzamer rijdt dan toegestaan.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:48 schreef JDx het volgende:
[..]
Ben je serieus? Zo ja, je hebt geen idee wat je allemaal veroorzaakt?
Gevaarlijke situaties, files, etc...
Irritaties wel.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Gevaarlijke situaties ontstaan niet omdat iemand ietsje langzamer rijdt dan toegestaan.
Dan hoop ik dat je inschattingsvermogen goed is, want inhalen met 20 km per uur minder dan de toegestane snelheid kan inderdaad voor gevaarlijke situaties zorgen.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:54 schreef Anne het volgende:
Als ik daar verder niemand mee hinder, ja, waarom niet?
Dan rijdt die rode auto op de verkeerde weghelft. Dat komt helaas nogal eens voor. Ik ken bochten waar meer automobilisten op de verkeerde weghelft rijden dan op de goede.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, mensen moeten gewoon een beetje actief rijden en zich aanpassen aan wat er gebeurt.
[..]
Ja, bijvoorbeeld. Ik rijd vaak langs dit punt:
[ afbeelding ]
Ik ben hier de de blauw auto en wil rechtsaf. Dat kan makkelijk, ook als de rode linksaf wil slaan. Maar het gebeurt echt veel te vaak dat iemand de bocht zo enorm afsnijdt dat ik net een aanrijding kan voorkomen door vol in de remmen te gaan, terwijl er echt plek zat is als mensen de bocht gewoon normaal nemen
Dat kan wel degelijk.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Gevaarlijke situaties ontstaan niet omdat iemand ietsje langzamer rijdt dan toegestaan.
Wel als je onverwachts langzaam rijdt.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als iemand inhaalt met 110 op een 130 weg wel ja. Zolang ze netjes rechts blijven is er niks aan de hand.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Raak jij geirriteerd omdat iemand 110 rijdt?
Dus jij bent iemand die met enig regelmaat op een brommobiel klapt?quote:Op maandag 3 maart 2014 11:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wel als je onverwachts langzaam rijdt.
quote:
110 rijden op een weg waar je 120 of 130 mag levert geen enkel gevaar op.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wel als je onverwachts langzaam rijdt.
Ik dacht dat dit een topic was om verkeers ergernissen te delen, niet om er hier ook nog eens met die mensen te maken te hebben. Stop volgenquote:Op maandag 3 maart 2014 11:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Raak jij geirriteerd omdat iemand 110 rijdt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |