quote:Op zondag 2 maart 2014 17:30 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Heb je het verkiezingsdebat met Ron Paul gezien toen? Een stotterende demente bejaarde zo kwam ie over
Dat kan snel gaan want ze hebben de industrie, de kennis en geld.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:07 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Duitsland heeft niet eens de militaire capaciteiten om Rusland de oorlog te verklaren. Alhoewel je in het geval van Duitsland toch wel altijd moet oppassen; zodra de Duitse oorlogsmachine op gang komt beeft men in Europa.
Ik denk idd dat de Krim de Chinezen niet zoveel boeit maar eerder de reactie van Amerika, Engeland, Duitsland etc. bij het binnenvallen van het ene land door het andere land.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:27 schreef Intellectueel het volgende:
Een zwakke reactie zou de Chinezen weleens extra kunnen stimuleren om ook zelf actie te ondernemen bij een aantal territoriale (eiland) disputen die ze hebben met hun buren.
Zeker. Duitsland zou die omschakeling redelijk snel maken.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:32 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Dat kan snel gaan want ze hebben de industrie, de kennis en geld.
Niemand gaat oorlog voeren voor Oekraine. Maar het is niet waarschijnlijk dat iemand Rusland hierin gaat supporteren, dus het internationale economische isolement is vrij reeel.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:29 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Daar zal Poetin van schrikken zeg.
Amerika maakt niets duidelijk, China maakt niets duidelijk, de EU is druk bezig met het inplannen van een vergadering voor morgen, dus wie of wat staat Rusland in de weg?
Dat doe ik ook. Helaas heb ik hen geen een keer op onwaarheden kunnen betrappen, wel op een bevooroordeeld beeld maar feiten spreken voor zich natuurlijk.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:31 schreef Intellectueel het volgende:
Ik zal alles wat RT meldt met een ongelooflijke korreltje zout nemen.
Als je Rusland economisch gaat boycotten heb je jezelf er ook mee. Alhoewel de Amerikaanse export naar Rusland minder zal zijn dan de Nederlandse export naar Rusland.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Niemand gaat oorlog voeren voor Oekraine. Maar het is niet waarschijnlijk dat iemand Rusland hierin gaat supporteren, dus het internationale economische isolement is vrij reeel.
Niet de eerste keer dat Kerry met zijn domme uitspraken de Amerikaanse regering in verlegenheid brengt.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wat ik wel mooi vind, is dat op reddit, toch wel een hele grote amerikaanse site, een cynische reactie op de uitspraak van Kerry, helemaal bovenaan staat.
http://www.reddit.com/r/w(...)_century_fashion_by/
Reddit is natuurlijk geen representatieve afspiegeling van Amerikanen, ook niet van jonge Amerikanen. En ook op reddit wordt Obama zo vaak goed gepraat.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wat ik wel mooi vind, is dat op reddit, toch wel een hele grote amerikaanse site, een cynische reactie op de uitspraak van Kerry, helemaal bovenaan staat.
Welnee, ik heb het hier veel te goed.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:10 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Je kan vast nog wel een ticket boeken naar Kiev. Veel plezier!
Als je Rusland duidelijk maakt dat zij hun gang kunnen gaan in Europa heb je ook jezelf ermee op de langere termijn.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:35 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Als je Rusland economisch gaat boycotten heb je jezelf er ook mee. Alhoewel de Amerikaanse export naar Rusland minder zal zijn dan de Nederlandse export naar Rusland.
komen genoeg niet-amerikanen op redditquote:Op zondag 2 maart 2014 17:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wellicht clichématig, maar het eerste wat sterft in een conflict is de waarheid.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:34 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Helaas heb ik hen geen een keer op onwaarheden kunnen betrappen, wel op een bevooroordeeld beeld maar feiten spreken voor zich natuurlijk.
En de rest onvervalste NAVO propaganda.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:34 schreef Intellectueel het volgende:
RT is gewoon onvervalste Russische propaganda.
Omdat die er simpelweg niet zijn.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:18 schreef Terminator2000bc het volgende:
Het meest enge vind ik nog altijd dat de meeste mensen nog steeds vallen voor de Amerikaanse diarree aan leugens en dat geen enkel Nederlands medium een kritische noot durft te zetten bij de Amerikaanse versie van gebeurtenissen.
De Krim ligt in het uiterste stukje van Oost-Europa. Het is niet alsof het Russische leger door heel Oost-Europa marcheert.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als je Rusland duidelijk maakt dat zij hun gang kunnen gaan in Europa heb je ook jezelf ermee op de langere termijn.
Ze pakken alleen maar de Krim..quote:Op zondag 2 maart 2014 17:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als je Rusland duidelijk maakt dat zij hun gang kunnen gaan in Europa heb je ook jezelf ermee op de langere termijn.
En RT is in deze een seriemoordenaar?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:35 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Wellicht clichématig, maar het eerste wat sterft in een conflict is de waarheid.
Maar we importeren nog steeds meer dan we exporteren.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:18 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Neutraal blijven. Rusland is buiten de EU onze derde grootste exportnatie:
[..]
Jazeker, dat weet ik, maar het is wel amerikaans georienteerd. (en er is ook censuur vanuit de amerikaanse overheid op reddit) dus vind het toch wel mooi dat iedereen (amerikanen en niet-amerikanen) het ongeveer wel eens is hoe domme uitspraak dat was.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
komen genoeg niet-amerikanen op reddit
De media hier, wat je er ook van vindt, is veel onafhankelijker, vrijer en objectiever in vergelijking met de Russische media. Los gezien van het feit Rusland op het moment bezig is met een militaire interventie in Oekraïne, terwijl de NAVO niet militair verwikkeld is in het conflict. Daarnaast controleert de NAVO niet onze media.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:36 schreef SadPanda het volgende:
[..]
En de rest onvervalste NAVO propaganda.
Nee, het wordt niet gecontroleerd door de NAVO maar alles wordt verteld vanuit een pro-NAVO en anti-Russisch perspectief.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:38 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
De media hier, wat je er ook van vindt, is veel onafhankelijker, vrijer en objectiever in vergelijking met de Russische media. Los gezien van het feit Rusland op het moment bezig is met een militaire interventie in Oekraïne, terwijl de NAVO niet militair verwikkeld is in het conflict. Daarnaast controleert de NAVO niet onze media.
Ik zie niet wat er mis is met Kerry's uitspraak. Historisch gezien heeft hij redelijk gelijk. Die fanboys op reddit mogen wellicht wel een geschiedenisboek openslaan.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Jazeker, dat weet ik, maar het is wel amerikaans georienteerd. (en er is ook censuur vanuit de amerikaanse overheid op reddit) dus vind het toch wel mooi dat iedereen (amerikanen en niet-amerikanen) het ongeveer wel eens is hoe domme uitspraak dat was.
Met Rusland? Des te meer redenen om neutraal te blijven in het Russisch-Oekraienisch conflict. Wapens verkopen aan beide zijden; daar zijn we goed in.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:37 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Maar we importeren nog steeds meer dan we exporteren.
Nu zal Poetin wel luisteren zegquote:Op zondag 2 maart 2014 17:40 schreef Automatisch het volgende:
POETIN = HITLER
De Russische president Poetin wordt door Oekraïense en Poolse demonstranten bij de Russische ambassade in de Poolse hoofdstad Warschau vergeleken met Hitler.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:40 schreef Automatisch het volgende:
POETIN = HITLER
De Russische president Poetin wordt door Oekraïense en Poolse demonstranten bij de Russische ambassade in de Poolse hoofdstad Warschau vergeleken met Hitler.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor. Perspectief is redelijk duidelijk. Men weet hier van de demografische realiteit in de Krim, de pro-Russische meerderheid van de bevolking, etc. Zowat alle feiten zijn weergegeven door de Nederlandse media.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:39 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, het wordt niet gecontroleerd door de NAVO maar alles wordt verteld vanuit een pro-NAVO en anti-Russisch perspectief.
Goede persdienst heeft de NAVO wel. Heeft Rusland eigenlijk nog vrienden in de wereld?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:39 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, het wordt niet gecontroleerd door de NAVO maar alles wordt verteld vanuit een pro-NAVO en anti-Russisch perspectief.
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:40 schreef Automatisch het volgende:
POETIN = HITLER
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
onzin... de media hier rapporteren ook gewoon de Russische standpunten. Dat die leugens heel makkelijk te doorprikken zijn is niet de schuld van de media.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:39 schreef SadPanda het volgende:
[..]
quote:Aanhangers Poetin in WOII-uniform
zondag 2 mrt 2014, 17:03 (Update: 02-03-14, 17:32)
Aanhangers van Poetin met uniformen als die uit de Tweede Wereldoorlog
In Moskou zijn duizenden Russen de straat opgegaan om steun te betuigen voor de inval in Oekraïne. Zeker 10.000 aanhangers van president Poetin liepen met vlaggen door de stad.
Sommigen droegen hetzelfde uniform als dat van militairen van het Rode Leger in de Tweede Wereldoorlog. Anderen hielden vaandels vast met teksten uit de tijd van de Sovjet-Unie.
Opgepakt
Het werd tegenstanders van de inval moeilijk gemaakt om hun mening te uiten. Op het Rode Plein werden tientallen betogers opgepakt door de oproerpolitie, onder wie een man die een papiertje vasthield met de zin "vrede op aarde".
Een journalist van persbureau AP zag de arrestatie van zeker vijftig betogers. Ze werden in politiebusjes afgevoerd.
De media bericht alsof Timosjenko een onschuldige heldin is en Janoekovytsj een dictator. Er wordt bijna niet gezegd dat het 50/50 is qua pro de revolutie en tegen.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:41 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nee hoor. Perspectief is redelijk duidelijk. Men weet hier van de demografische realiteit in de Krim, de pro-Russische meerderheid van de bevolking, etc. Zowat alle feiten zijn weergegeven door de Nederlandse media.
Bovendien is ons media helemaal niet pro-US. De Westerse media was er immers als de kippen bij met die Snoweden/Assange affaire, en hebben daar redelijk objectief en vrij over gerapporteerd. Zou dat ook in Rusland het geval zijn geweest in het geval van een Russische klokkenluider?
De media bericht alsof Timosjenko een onschuldige heldin is en Janoekovytsj een dictator. Er wordt bijna niet gezegd dat het 50/50 is qua pro de revolutie en tegen.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
onzin... de media hier rapporteren ook gewoon de Russische standpunten. Dat die leugens heel makkelijk te doorprikken zijn is niet de schuld van de media.
Allemaal westerse propaganda hmmquote:
De media heeft hier wel degelijk aandacht besteed aan de linguïstische en grote politieke verschillen in Oekraïne. Vandaar dat men het heeft over de pro-Westerse West-Oekraïense bevolking.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:44 schreef SadPanda het volgende:
[..]
De media bericht alsof Timosjenko een onschuldige heldin is en Janoekovytsj een dictator. Er wordt bijna niet gezegd dat het 50/50 is qua pro de revolutie en tegen.
De media is helemaal niet objectief in het geval van Syrië, Libië en meer.
bron: http://www.reddit.com/live/3rgnbke2rai6hen7ciytwcxadi?t=tquote:WSJ live stream: An Estonian member of European Parliament said on Sunday the three Baltic states may be vulnerable if the international community doesn't put adequate pressure on Russian President Vladimir Putin to remove troops from the Crimean peninsula -
Als je niet tegen de Amerikaanse buitenlandspolitiek bent, weet je te weinig of geef je geen reet om mensenlevens.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:45 schreef Fir3fly het volgende:
Ah, de anti-Amerikanen laten zich weer horen. Edgy hoor.
Vergane glorie, wel een beetje zielig.quote:
Tuurlijk, tuurlijk. Ik verwacht niet anders.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:46 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Als je niet tegen de Amerikaanse buitenlandspolitiek bent, weet je te weinig of geef je geen reet om mensenlevens.
Dat zegt gewoon alles over de verhoudingen.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:46 schreef theNull het volgende:
Nog geen schot gelost? Knap staaltje geduld aan beide zijden.
Nergens dat de verdreven president democratisch is gekozen of dat Timosjenko corrupt is en antisemieten ophemelt.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:45 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
De media heeft hier wel degelijk aandacht besteed aan de linguïstische en grote politieke verschillen in Oekraïne. Vandaar dat men het heeft over de pro-Westerse West-Oekraïense bevolking.
Wat een figuren johquote:
Zielig ben jequote:Op zondag 2 maart 2014 17:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tuurlijk, tuurlijk. Ik verwacht niet anders.
Er is hier wel degelijk aandacht besteed aan de institutionele corruptie en nepotisme in Oekraïne.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:48 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nergens dat de verdreven president democratisch is gekozen of dat Timosjenko corrupt is en antisemieten ophemelt.
Ja duh omdat het gaat over Janoekovytsj.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:49 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Er is hier wel degelijk aandacht besteed aan de institutionele corruptie en nepotisme in Oekraïne.
Nee hoor, de Oekraïners doen het prima. Niet laten provoceren en wachten totdat de internationale gemeenschap grip op de zaak krijgt en Poetin moet afdruipen.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:47 schreef k3vil het volgende:
[..]
Dat zegt gewoon alles over de verhoudingen.
De oekrainers (spelling?) schijten peuken en de russen willen hun hand niet overspelen.
Ik zou hem gewoon negeren. Tunnelvisie en dat al.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:49 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Er is hier wel degelijk aandacht besteed aan de institutionele corruptie en nepotisme in Oekraïne.
Nee hoor. Ook gewoon de ingebakken corruptie in de Oekraïense cultuur.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:50 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja duh omdat het gaat over Janoekovytsj.
Poetin afdruipen? Die gaat daar niet meer weg tot na het referendum, waarin waarschijnlijk wordt besloten dat de Krim bij Rusland wil.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:50 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Nee hoor, de Oekraïners doen het prima. Niet laten provoceren en wachten totdat de internationale gemeenschap grip op de zaak krijgt en Poetin moet afdruipen.
Ik zou iemand negeren die het Amerikaans buitenland beleid goed vind...quote:Op zondag 2 maart 2014 17:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon negeren. Tunnelvisie en dat al.
Overigens ben ik van mening dat de media altijd voor sensatie kiest zonder politieke motieven.
Er waren achteraf gezien toch wel indicaties dat het niet helemaal vlekkeloos gegaan was?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:48 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nergens dat de verdreven president democratisch is gekozen of dat Timosjenko corrupt is en antisemieten ophemelt.
Uiteraad, sensatie levert tv-zenders geld op.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:50 schreef Fir3fly het volgende:
Overigens ben ik van mening dat de media altijd voor sensatie kiest zonder politieke motieven.
hou eens op met je gejank... dit feit heb ik echt zo vaak gehoord en gelezen...quote:Op zondag 2 maart 2014 17:48 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nergens dat de verdreven president democratisch is gekozen
Nergens dat Timosjenko corrupt is en antisemieten ophemelt, dat lijkt me een nuttige toevoeging. Nergens dat de verdreven president democratisch is gekozen.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:51 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nee hoor. Ook gewoon de ingebakken corruptie in de Oekraïense cultuur.
Deed je dat maar.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:51 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik zou iemand negeren die het Amerikaans buitenland beleid goed vind...
Echt wel, zijn investering Sotsji is al zo goed als verloren en er staat nog veel meer op het spel.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:51 schreef Romanus het volgende:
[..]
Poetin afdruipen? Die gaat daar niet meer weg tot na het referendum, waarin waarschijnlijk wordt besloten dat de Krim bij Rusland wil.
Wel degelijk hoor.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:52 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nergens dat Timosjenko corrupt is en antisemieten ophemelt, dat lijkt me een nuttige toevoeging. Nergens dat de verdreven president democratisch is gekozen.
Welke dan? De verkiezingen werden door de huidige revolutie partijen georganiseerd en ze waren volgens de EU eerlijk.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:51 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Er waren achteraf gezien toch wel indicaties dat het niet helemaal vlekkeloos gegaan was?
En dat Timosjenko ook corrupt is dat is niet ondenkbaar inderdaad. Er gelden daar andere normen - dat is ook de onvrede. Dat Timosjenko nu doet als de redende gevallen engel is ook wel een beetje jammer ergens.
Het feit dat een democratisch gekozen president zonder al teveel geweld zo weggebonjourd wordt zegt eigenlijk al best veel over hoe sterk die democratische gekozen basis nou eigenlijk wel niet was..quote:Op zondag 2 maart 2014 17:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
hou eens op met je gejank... dit feit heb ik echt zo vaak gehoord en gelezen...
Ik anders niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
hou eens op met je gejank... dit feit heb ik echt zo vaak gehoord en gelezen...
Meneertje Pechtold snapt nog steeds niet dat Europa niet één land is. Er zijn vele meningen en vele verschillende belangen.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:51 schreef Automatisch het volgende:
17.48 uur - Pechtold teleurgesteld in houding EU
Alexander Pechtold is zeer teleurgesteld in de houding van de Europese Unie over het Oekraïne-conflict. 'Treurig is een understatement', zei hij tijdens het televisieprogramma Jinek.
'Ik erger me over de EU', zei hij. Dat de ministers van Buitenlandse Zaken 'het hele weekend niet in staat zijn om bijeen te komen, dat is ongelooflijk.' Volgens Pechtold moet Europa Poetin wijzen op de Russische houding ten opzichte van Syrië. Toen ging Poetin uit van de premisse dat de eigen grenzen van een land heilig zijn.
hahaquote:Op zondag 2 maart 2014 17:54 schreef Confetti het volgende:
[..]
Meneertje Pechtold snapt nog steeds niet dat Europa niet één land is. Er zijn vele meningen en vele verschillende belangen.
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk in de verlichte democratie die Rusland heet.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:54 schreef opgebaarde het volgende:
Klopt het dat tegenstanders van deze invasie hard worden aangepakt in Moskou en de voorstanders niet?
Ja, is toch niet vreemd.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:54 schreef opgebaarde het volgende:
Klopt het dat tegenstanders van deze invasie hard worden aangepakt in Moskou en de voorstanders niet?
Bron.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:55 schreef b4kl4p het volgende:
Long queues at #Ukraine army recruitment posts. Sergeant tells volunteers 3 million signed up in 24 hours, eager to fight #Russia in #Crimea
Klopt, maar met Syrie waren ze bijvoorbeeld wel redelijk pro rebellen.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:41 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nee hoor. Perspectief is redelijk duidelijk. Men weet hier van de demografische realiteit in de Krim, de pro-Russische meerderheid van de bevolking, etc. Zowat alle feiten zijn weergegeven door de Nederlandse media.
Bovendien is ons media helemaal niet pro-US. De Westerse media was er immers als de kippen bij met die Snoweden/Assange affaire, en hebben daar redelijk objectief en vrij over gerapporteerd. Zou dat ook in Rusland het geval zijn geweest in het geval van een Russische klokkenluider?
Oh god hebben we IPA troll weer.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:55 schreef IPA35 het volgende:
Grappig hoe mensen die wel voor een pro-EU coup zijn tegen een democratisch verkozen president nu ineens vijandig staat tegenover de wil van de bevolking van de Krim.
Een burgeroorlog is wat anders dan een annexatie.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:55 schreef IPA35 het volgende:
Grappig hoe mensen die wel voor een pro-EU coup zijn tegen een democratisch verkozen president nu ineens vijandig staat tegenover de wil van de bevolking van de Krim.
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:55 schreef IPA35 het volgende:
Grappig hoe mensen die wel voor een pro-EU coup zijn tegen een democratisch verkozen president nu ineens vijandig staat tegenover de wil van de bevolking kolonisten van de Krim.
Krijgen we Pechtold de eurofiel weer. Er ontstaat bijna een oorlog en Pechtold kan het alleen maar over zijn heilige EU hebben.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:51 schreef Automatisch het volgende:
17.48 uur - Pechtold teleurgesteld in houding EU
Alexander Pechtold is zeer teleurgesteld in de houding van de Europese Unie over het Oekraïne-conflict. 'Treurig is een understatement', zei hij tijdens het televisieprogramma Jinek.
'Ik erger me over de EU', zei hij. Dat de ministers van Buitenlandse Zaken 'het hele weekend niet in staat zijn om bijeen te komen, dat is ongelooflijk.' Volgens Pechtold moet Europa Poetin wijzen op de Russische houding ten opzichte van Syrië. Toen ging Poetin uit van de premisse dat de eigen grenzen van een land heilig zijn.
Er was geen burgeroorlogquote:Op zondag 2 maart 2014 17:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Een burgeroorlog is wat anders dan een annexatie.
Je kan een staat beoordelen op de manier hoe ze met andersdenkenden omgaan en met minderheden..quote:
Dit bericht lijkt van een erg betrouwbare bron af te komen dus dan moet het wel waar zijn.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:55 schreef b4kl4p het volgende:
Long queues at #Ukraine army recruitment posts. Sergeant tells volunteers 3 million signed up in 24 hours, eager to fight #Russia in #Crimea
Komt bij dat timosjenko vastzat juist om corruptie.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:44 schreef SadPanda het volgende:
[..]
De media bericht alsof Timosjenko een onschuldige heldin is en Janoekovytsj een dictator. Er wordt bijna niet gezegd dat het 50/50 is qua pro de revolutie en tegen.
Ben benieuwd of de Polen nog actie gaan ondernemen.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:44 schreef Intellectueel het volgende:
Geen anti-Russische volk op aarde dan de Polen waarschijnlijk.
Nee maar in vorige topics trollde hij nogal onder het mom van ik heb een eigen afwijkende mening. Gaat om de manier waarop.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:57 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Iemand met een andere mening is een troll?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |