Welke dan? De verkiezingen werden door de huidige revolutie partijen georganiseerd en ze waren volgens de EU eerlijk.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:51 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Er waren achteraf gezien toch wel indicaties dat het niet helemaal vlekkeloos gegaan was?
En dat Timosjenko ook corrupt is dat is niet ondenkbaar inderdaad. Er gelden daar andere normen - dat is ook de onvrede. Dat Timosjenko nu doet als de redende gevallen engel is ook wel een beetje jammer ergens.
Het feit dat een democratisch gekozen president zonder al teveel geweld zo weggebonjourd wordt zegt eigenlijk al best veel over hoe sterk die democratische gekozen basis nou eigenlijk wel niet was..quote:Op zondag 2 maart 2014 17:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
hou eens op met je gejank... dit feit heb ik echt zo vaak gehoord en gelezen...
Ik anders niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
hou eens op met je gejank... dit feit heb ik echt zo vaak gehoord en gelezen...
Meneertje Pechtold snapt nog steeds niet dat Europa niet één land is. Er zijn vele meningen en vele verschillende belangen.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:51 schreef Automatisch het volgende:
17.48 uur - Pechtold teleurgesteld in houding EU
Alexander Pechtold is zeer teleurgesteld in de houding van de Europese Unie over het Oekraïne-conflict. 'Treurig is een understatement', zei hij tijdens het televisieprogramma Jinek.
'Ik erger me over de EU', zei hij. Dat de ministers van Buitenlandse Zaken 'het hele weekend niet in staat zijn om bijeen te komen, dat is ongelooflijk.' Volgens Pechtold moet Europa Poetin wijzen op de Russische houding ten opzichte van Syrië. Toen ging Poetin uit van de premisse dat de eigen grenzen van een land heilig zijn.
hahaquote:Op zondag 2 maart 2014 17:54 schreef Confetti het volgende:
[..]
Meneertje Pechtold snapt nog steeds niet dat Europa niet één land is. Er zijn vele meningen en vele verschillende belangen.
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk in de verlichte democratie die Rusland heet.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:54 schreef opgebaarde het volgende:
Klopt het dat tegenstanders van deze invasie hard worden aangepakt in Moskou en de voorstanders niet?
Ja, is toch niet vreemd.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:54 schreef opgebaarde het volgende:
Klopt het dat tegenstanders van deze invasie hard worden aangepakt in Moskou en de voorstanders niet?
Bron.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:55 schreef b4kl4p het volgende:
Long queues at #Ukraine army recruitment posts. Sergeant tells volunteers 3 million signed up in 24 hours, eager to fight #Russia in #Crimea
Klopt, maar met Syrie waren ze bijvoorbeeld wel redelijk pro rebellen.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:41 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nee hoor. Perspectief is redelijk duidelijk. Men weet hier van de demografische realiteit in de Krim, de pro-Russische meerderheid van de bevolking, etc. Zowat alle feiten zijn weergegeven door de Nederlandse media.
Bovendien is ons media helemaal niet pro-US. De Westerse media was er immers als de kippen bij met die Snoweden/Assange affaire, en hebben daar redelijk objectief en vrij over gerapporteerd. Zou dat ook in Rusland het geval zijn geweest in het geval van een Russische klokkenluider?
Oh god hebben we IPA troll weer.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:55 schreef IPA35 het volgende:
Grappig hoe mensen die wel voor een pro-EU coup zijn tegen een democratisch verkozen president nu ineens vijandig staat tegenover de wil van de bevolking van de Krim.
Een burgeroorlog is wat anders dan een annexatie.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:55 schreef IPA35 het volgende:
Grappig hoe mensen die wel voor een pro-EU coup zijn tegen een democratisch verkozen president nu ineens vijandig staat tegenover de wil van de bevolking van de Krim.
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:55 schreef IPA35 het volgende:
Grappig hoe mensen die wel voor een pro-EU coup zijn tegen een democratisch verkozen president nu ineens vijandig staat tegenover de wil van de bevolking kolonisten van de Krim.
Krijgen we Pechtold de eurofiel weer. Er ontstaat bijna een oorlog en Pechtold kan het alleen maar over zijn heilige EU hebben.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:51 schreef Automatisch het volgende:
17.48 uur - Pechtold teleurgesteld in houding EU
Alexander Pechtold is zeer teleurgesteld in de houding van de Europese Unie over het Oekraïne-conflict. 'Treurig is een understatement', zei hij tijdens het televisieprogramma Jinek.
'Ik erger me over de EU', zei hij. Dat de ministers van Buitenlandse Zaken 'het hele weekend niet in staat zijn om bijeen te komen, dat is ongelooflijk.' Volgens Pechtold moet Europa Poetin wijzen op de Russische houding ten opzichte van Syrië. Toen ging Poetin uit van de premisse dat de eigen grenzen van een land heilig zijn.
Er was geen burgeroorlogquote:Op zondag 2 maart 2014 17:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Een burgeroorlog is wat anders dan een annexatie.
Je kan een staat beoordelen op de manier hoe ze met andersdenkenden omgaan en met minderheden..quote:
Dit bericht lijkt van een erg betrouwbare bron af te komen dus dan moet het wel waar zijn.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:55 schreef b4kl4p het volgende:
Long queues at #Ukraine army recruitment posts. Sergeant tells volunteers 3 million signed up in 24 hours, eager to fight #Russia in #Crimea
Komt bij dat timosjenko vastzat juist om corruptie.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:44 schreef SadPanda het volgende:
[..]
De media bericht alsof Timosjenko een onschuldige heldin is en Janoekovytsj een dictator. Er wordt bijna niet gezegd dat het 50/50 is qua pro de revolutie en tegen.
Ben benieuwd of de Polen nog actie gaan ondernemen.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:44 schreef Intellectueel het volgende:
Geen anti-Russische volk op aarde dan de Polen waarschijnlijk.
Nee maar in vorige topics trollde hij nogal onder het mom van ik heb een eigen afwijkende mening. Gaat om de manier waarop.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:57 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Iemand met een andere mening is een troll?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |