De media bericht alsof Timosjenko een onschuldige heldin is en Janoekovytsj een dictator. Er wordt bijna niet gezegd dat het 50/50 is qua pro de revolutie en tegen.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
onzin... de media hier rapporteren ook gewoon de Russische standpunten. Dat die leugens heel makkelijk te doorprikken zijn is niet de schuld van de media.
Allemaal westerse propaganda hmmquote:
De media heeft hier wel degelijk aandacht besteed aan de linguïstische en grote politieke verschillen in Oekraïne. Vandaar dat men het heeft over de pro-Westerse West-Oekraïense bevolking.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:44 schreef SadPanda het volgende:
[..]
De media bericht alsof Timosjenko een onschuldige heldin is en Janoekovytsj een dictator. Er wordt bijna niet gezegd dat het 50/50 is qua pro de revolutie en tegen.
De media is helemaal niet objectief in het geval van Syrië, Libië en meer.
bron: http://www.reddit.com/live/3rgnbke2rai6hen7ciytwcxadi?t=tquote:WSJ live stream: An Estonian member of European Parliament said on Sunday the three Baltic states may be vulnerable if the international community doesn't put adequate pressure on Russian President Vladimir Putin to remove troops from the Crimean peninsula -
Als je niet tegen de Amerikaanse buitenlandspolitiek bent, weet je te weinig of geef je geen reet om mensenlevens.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:45 schreef Fir3fly het volgende:
Ah, de anti-Amerikanen laten zich weer horen. Edgy hoor.
Vergane glorie, wel een beetje zielig.quote:
Tuurlijk, tuurlijk. Ik verwacht niet anders.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:46 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Als je niet tegen de Amerikaanse buitenlandspolitiek bent, weet je te weinig of geef je geen reet om mensenlevens.
Dat zegt gewoon alles over de verhoudingen.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:46 schreef theNull het volgende:
Nog geen schot gelost? Knap staaltje geduld aan beide zijden.
Nergens dat de verdreven president democratisch is gekozen of dat Timosjenko corrupt is en antisemieten ophemelt.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:45 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
De media heeft hier wel degelijk aandacht besteed aan de linguïstische en grote politieke verschillen in Oekraïne. Vandaar dat men het heeft over de pro-Westerse West-Oekraïense bevolking.
Wat een figuren johquote:
Zielig ben jequote:Op zondag 2 maart 2014 17:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tuurlijk, tuurlijk. Ik verwacht niet anders.
Er is hier wel degelijk aandacht besteed aan de institutionele corruptie en nepotisme in Oekraïne.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:48 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nergens dat de verdreven president democratisch is gekozen of dat Timosjenko corrupt is en antisemieten ophemelt.
Ja duh omdat het gaat over Janoekovytsj.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:49 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Er is hier wel degelijk aandacht besteed aan de institutionele corruptie en nepotisme in Oekraïne.
Nee hoor, de Oekraïners doen het prima. Niet laten provoceren en wachten totdat de internationale gemeenschap grip op de zaak krijgt en Poetin moet afdruipen.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:47 schreef k3vil het volgende:
[..]
Dat zegt gewoon alles over de verhoudingen.
De oekrainers (spelling?) schijten peuken en de russen willen hun hand niet overspelen.
Ik zou hem gewoon negeren. Tunnelvisie en dat al.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:49 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Er is hier wel degelijk aandacht besteed aan de institutionele corruptie en nepotisme in Oekraïne.
Nee hoor. Ook gewoon de ingebakken corruptie in de Oekraïense cultuur.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:50 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja duh omdat het gaat over Janoekovytsj.
Poetin afdruipen? Die gaat daar niet meer weg tot na het referendum, waarin waarschijnlijk wordt besloten dat de Krim bij Rusland wil.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:50 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Nee hoor, de Oekraïners doen het prima. Niet laten provoceren en wachten totdat de internationale gemeenschap grip op de zaak krijgt en Poetin moet afdruipen.
Ik zou iemand negeren die het Amerikaans buitenland beleid goed vind...quote:Op zondag 2 maart 2014 17:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon negeren. Tunnelvisie en dat al.
Overigens ben ik van mening dat de media altijd voor sensatie kiest zonder politieke motieven.
Er waren achteraf gezien toch wel indicaties dat het niet helemaal vlekkeloos gegaan was?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:48 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nergens dat de verdreven president democratisch is gekozen of dat Timosjenko corrupt is en antisemieten ophemelt.
Uiteraad, sensatie levert tv-zenders geld op.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:50 schreef Fir3fly het volgende:
Overigens ben ik van mening dat de media altijd voor sensatie kiest zonder politieke motieven.
hou eens op met je gejank... dit feit heb ik echt zo vaak gehoord en gelezen...quote:Op zondag 2 maart 2014 17:48 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nergens dat de verdreven president democratisch is gekozen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |