quote:Op zondag 2 maart 2014 17:30 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Heb je het verkiezingsdebat met Ron Paul gezien toen? Een stotterende demente bejaarde zo kwam ie over
Dat kan snel gaan want ze hebben de industrie, de kennis en geld.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:07 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Duitsland heeft niet eens de militaire capaciteiten om Rusland de oorlog te verklaren. Alhoewel je in het geval van Duitsland toch wel altijd moet oppassen; zodra de Duitse oorlogsmachine op gang komt beeft men in Europa.
Ik denk idd dat de Krim de Chinezen niet zoveel boeit maar eerder de reactie van Amerika, Engeland, Duitsland etc. bij het binnenvallen van het ene land door het andere land.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:27 schreef Intellectueel het volgende:
Een zwakke reactie zou de Chinezen weleens extra kunnen stimuleren om ook zelf actie te ondernemen bij een aantal territoriale (eiland) disputen die ze hebben met hun buren.
Zeker. Duitsland zou die omschakeling redelijk snel maken.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:32 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Dat kan snel gaan want ze hebben de industrie, de kennis en geld.
Niemand gaat oorlog voeren voor Oekraine. Maar het is niet waarschijnlijk dat iemand Rusland hierin gaat supporteren, dus het internationale economische isolement is vrij reeel.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:29 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Daar zal Poetin van schrikken zeg.
Amerika maakt niets duidelijk, China maakt niets duidelijk, de EU is druk bezig met het inplannen van een vergadering voor morgen, dus wie of wat staat Rusland in de weg?
Dat doe ik ook. Helaas heb ik hen geen een keer op onwaarheden kunnen betrappen, wel op een bevooroordeeld beeld maar feiten spreken voor zich natuurlijk.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:31 schreef Intellectueel het volgende:
Ik zal alles wat RT meldt met een ongelooflijke korreltje zout nemen.
Als je Rusland economisch gaat boycotten heb je jezelf er ook mee. Alhoewel de Amerikaanse export naar Rusland minder zal zijn dan de Nederlandse export naar Rusland.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Niemand gaat oorlog voeren voor Oekraine. Maar het is niet waarschijnlijk dat iemand Rusland hierin gaat supporteren, dus het internationale economische isolement is vrij reeel.
Niet de eerste keer dat Kerry met zijn domme uitspraken de Amerikaanse regering in verlegenheid brengt.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wat ik wel mooi vind, is dat op reddit, toch wel een hele grote amerikaanse site, een cynische reactie op de uitspraak van Kerry, helemaal bovenaan staat.
http://www.reddit.com/r/w(...)_century_fashion_by/
Reddit is natuurlijk geen representatieve afspiegeling van Amerikanen, ook niet van jonge Amerikanen. En ook op reddit wordt Obama zo vaak goed gepraat.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wat ik wel mooi vind, is dat op reddit, toch wel een hele grote amerikaanse site, een cynische reactie op de uitspraak van Kerry, helemaal bovenaan staat.
Welnee, ik heb het hier veel te goed.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:10 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Je kan vast nog wel een ticket boeken naar Kiev. Veel plezier!
Als je Rusland duidelijk maakt dat zij hun gang kunnen gaan in Europa heb je ook jezelf ermee op de langere termijn.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:35 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Als je Rusland economisch gaat boycotten heb je jezelf er ook mee. Alhoewel de Amerikaanse export naar Rusland minder zal zijn dan de Nederlandse export naar Rusland.
komen genoeg niet-amerikanen op redditquote:Op zondag 2 maart 2014 17:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wellicht clichématig, maar het eerste wat sterft in een conflict is de waarheid.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:34 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Helaas heb ik hen geen een keer op onwaarheden kunnen betrappen, wel op een bevooroordeeld beeld maar feiten spreken voor zich natuurlijk.
En de rest onvervalste NAVO propaganda.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:34 schreef Intellectueel het volgende:
RT is gewoon onvervalste Russische propaganda.
Omdat die er simpelweg niet zijn.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:18 schreef Terminator2000bc het volgende:
Het meest enge vind ik nog altijd dat de meeste mensen nog steeds vallen voor de Amerikaanse diarree aan leugens en dat geen enkel Nederlands medium een kritische noot durft te zetten bij de Amerikaanse versie van gebeurtenissen.
De Krim ligt in het uiterste stukje van Oost-Europa. Het is niet alsof het Russische leger door heel Oost-Europa marcheert.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als je Rusland duidelijk maakt dat zij hun gang kunnen gaan in Europa heb je ook jezelf ermee op de langere termijn.
Ze pakken alleen maar de Krim..quote:Op zondag 2 maart 2014 17:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als je Rusland duidelijk maakt dat zij hun gang kunnen gaan in Europa heb je ook jezelf ermee op de langere termijn.
En RT is in deze een seriemoordenaar?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:35 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Wellicht clichématig, maar het eerste wat sterft in een conflict is de waarheid.
Maar we importeren nog steeds meer dan we exporteren.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:18 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Neutraal blijven. Rusland is buiten de EU onze derde grootste exportnatie:
[..]
Jazeker, dat weet ik, maar het is wel amerikaans georienteerd. (en er is ook censuur vanuit de amerikaanse overheid op reddit) dus vind het toch wel mooi dat iedereen (amerikanen en niet-amerikanen) het ongeveer wel eens is hoe domme uitspraak dat was.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
komen genoeg niet-amerikanen op reddit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |