Goh, da's hier nou nog nooooit gezegdquote:Op zondag 2 maart 2014 14:40 schreef Maver24 het volgende:
Immers had die bal wel mogen maken zeg , pff
Clasie daarentegenquote:Op zondag 2 maart 2014 14:43 schreef Intellectueel het volgende:
Kongolo speelt erg sterk moet ik zeggen.
Eerlijk gezegd vind ik Feyenoord beterquote:Op zondag 2 maart 2014 14:47 schreef JochemP het volgende:
Feyenoord veels te zenuwachtig. Ajax zelfverzekerder en rustiger aan de bal.
Feyenoord is tot nu toe gevaarlijker denk ik, dat wel. Maar ik denk dat deze wedstrijd op blunders beslist gaat worden...quote:
Als het de blunders van Ajax zijn, vind ik het bestquote:Op zondag 2 maart 2014 14:49 schreef JochemP het volgende:
[..]
Feyenoord is tot nu toe gevaarlijker denk ik, dat wel. Maar ik denk dat deze wedstrijd op blunders beslist gaat worden...
Das mn punt jaquote:Op zondag 2 maart 2014 14:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als hij eens een fatsoenlijke wedstrijd speelt, gok ik
So?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:05 schreef JochemP het volgende:
Neusjes boos op Schaken omdat ze door hem even zonder Moisander verder moesten
13th channel op sopcastquote:
46e, gok ik zoquote:Op zondag 2 maart 2014 15:18 schreef Merkie het volgende:
Hoeveelste keer is dit nou dat de tegenstander praktisch uit het niets scoort? Onze verdediging is echt drama. Bizar veel tegendoelpunten ook.
Dit ja.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:18 schreef Merkie het volgende:
Hoeveelste keer is dit nou dat de tegenstander praktisch uit het niets scoort? Onze verdediging is echt drama. Bizar veel tegendoelpunten ook.
Hij greep wel in, zo'n 2/3 seconden te laatquote:Op zondag 2 maart 2014 15:19 schreef Jay_Snake het volgende:
Iets met over mn lijk mentaliteit in de laatste minuut van een helft...Hoe kan je toestaan dat dat ventje er 3 man uitloopt en bmi gewoon niet in grijpt
Dan grijp je dus niet inquote:Op zondag 2 maart 2014 15:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij greep wel in, zo'n 2/3 seconden te laat
Eerste goal niet gezien?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:22 schreef Slobeend het volgende:
Wat een herpes weer, zo'n goal uit het nietsIndi
Boetius heeft het ook niet vandaag.
Feyenoord heeft zelfs nog slechtere spelers dan Ajax.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:24 schreef RvLaak het volgende:
Typisch Ajax weer... 1 schot op doel, 1 keer gescoord... Wat maakt het dat Feyenoord nooit zo effectief kan spelen?
kwaliteitquote:Op zondag 2 maart 2014 15:24 schreef RvLaak het volgende:
Typisch Ajax weer... 1 schot op doel, 1 keer gescoord... Wat maakt het dat Feyenoord nooit zo effectief kan spelen?
Haha. Nee.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:25 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Feyenoord heeft zelfs nog slechtere spelers dan Ajax.
Simpel, BMI laten verdedigenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:38 schreef arjan1112 het volgende:
pfff hoe kan je nou 15 seconden voor de rust een gelijkmaker laten vallen...
Tarado heeft wel verstand van voetbal buiten zijn clubvoorkeur.quote:
Kuipers doet het redelijk imoquote:Op zondag 2 maart 2014 15:43 schreef TheSolution het volgende:
Clasie en janmaat zijn echt heel slecht, net als Kuipers
Dat dus... Beetje jammer dat zijn assistenten niet een paar niveautjes beter zijnquote:Op zondag 2 maart 2014 15:44 schreef JochemP het volgende:
[..]
Idd. Laat zich (helaas) niet gekmaken door het publiek.
Schaken danquote:Op zondag 2 maart 2014 15:43 schreef TheSolution het volgende:
Clasie en janmaat zijn echt heel slecht, net als Kuipers
Dat is zo'n begrip hier, maar ik ben het zelden met hem eens.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tarado heeft wel verstand van voetbal buiten zijn clubvoorkeur.
Wss vind je in de G'tjes al een beterequote:Op zondag 2 maart 2014 15:47 schreef macca728 het volgende:
Ja is er nu echt niemand beter in de jeugd dan Schaken ?
dat kanquote:Op zondag 2 maart 2014 15:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is zo'n begrip hier, maar ik ben het zelden met hem eens.
Hoeft ook niet maar ik denk dat Feyenoord maar op 3 posities een betere speler heeftquote:Op zondag 2 maart 2014 15:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is zo'n begrip hier, maar ik ben het zelden met hem eens.
heeft een grotere rol dan zijn collega bij feyenoordquote:Op zondag 2 maart 2014 15:48 schreef Merkie het volgende:
En is Blind nou de LB van het Nederlands elftal, heeft al z'n handen vol aan Schaken.
Pelle, Boëtius, Janmaat.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoeft ook niet maar ik denk dat Feyenoord maar op 3 posities een betere speler heeft
Ajax ook op 3 posities wat mij betreft. Verder ontloopt het elkaar niet veel. Zie de onderlinge duels van dit jaar.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoeft ook niet maar ik denk dat Feyenoord maar op 3 posities een betere speler heeft
Dat ook idd.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ajax ook op 3 posities wat mij betreft. Verder ontloopt het elkaar niet veel. Zie de onderlinge duels van dit jaar.
Standaard 2e ringquote:Op zondag 2 maart 2014 15:52 schreef Strikes het volgende:
Die vrije trappen van Vilhena zijn echt altijd om te huilen.
Play-offsquote:Op zondag 2 maart 2014 15:54 schreef arjan1112 het volgende:
Oppassen de Psv ons niet inhaalt....straks worden we gewoon 5de... geen europees voetbal niks
Dat klopt alleen ligt de ondergrens wat lager bij Feyenoordquote:Op zondag 2 maart 2014 15:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ajax ook op 3 posities wat mij betreft. Verder ontloopt het elkaar niet veel. Zie de onderlinge duels van dit jaar.
Flikkert opquote:Op zondag 2 maart 2014 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach, kan gebeuren. Ajax thuis, altijd lastig.
Koeman zal vast wel weer zeggen dat het aan de scheids ligt.quote:
Wat? Je staat achter tegen de meest overschatte ploeg van de Eredivisie. Een zwakke selectie dat hopeloos heeft gefaald in Europa.quote:
Inderdaad, Ajax speelt niet beter dan een Heracles of PSV in De Kuip gedaan heeft.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:02 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Wat? Je staat achter tegen de meest overschatte ploeg van de Eredivisie. Een zwakke selectie dat hopeloos heeft gefaald in Europa.
Deze wedstrijd hadden we net zo goed zonder keeper af kunnen doen.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:03 schreef Slobeend het volgende:
Mulder zag er bij de goal ook weer niet uit.
Inderdaad. Elke redding kan door een lantaarnpaal ook gedaan worden.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Deze wedstrijd hadden we net zo goed zonder keeper af kunnen doen.
PSV is beter tegen Ajax, Ajax beter tegen Feyenoord, Feyenoord beter tegen PSV nochtans. Vorige jaren was het vaak andersom, maar dit jaar lijkt de hegemonie weer hersteld.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:03 schreef arjan1112 het volgende:
Ajax is weleens 5de geworden en dan toch met 6-0 van feyenoord winnen... als hun tegen ons moeten komen er buitenaardse krachten vrij ofzo
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:06 schreef arjan1112 het volgende:
Tuurlijk is het niet afgelopen, Feyenoord moet er alles aan doen om 4de te worden
Die microfoons van Fox pikken maar heel weinig op, tenminste dat merkte ik bij Feyenoord-PEC. Was ik in de Kuip waar veel geluid was en in de samenvatting hoorde je het publiek nauwelijksquote:Op zondag 2 maart 2014 16:07 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Het publiek hoor je ook niet zeg, jezus
Maar goed het is allemaal veel te slappe hap as usual.
Activiteit van het publiek is een reflectie van het spel.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:07 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Het publiek hoor je ook niet zeg, jezus
Maar goed het is allemaal veel te slappe hap as usual.
volgens Rijnmond is het ook muisstil.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die microfoons van Fox pikken maar heel weinig op, tenminste dat merkte ik bij Feyenoord-PEC. Was ik in de Kuip waar veel geluid was en in de samenvatting hoorde je het publiek nauwelijks
Dan zal het wel kloppenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:10 schreef macca728 het volgende:
[..]
volgens Rijnmond is het ook muisstil.
Een super feyenoord in het begin, met een hand in hand daarachter aan en wie niet springt is een jood om het af te maken. Voor de rest is het lekker gevaarlijk kijken vanaf de tribunes en geregeld wat wegwerpgebaren maken.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die microfoons van Fox pikken maar heel weinig op, tenminste dat merkte ik bij Feyenoord-PEC. Was ik in de Kuip waar veel geluid was en in de samenvatting hoorde je het publiek nauwelijks
Kan er nog 5 opnoemen die slechter zijn.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:11 schreef WethouderHekking het volgende:
Is die Immers weer slecht, allemachtig.
Dat is toch een prestatie, slechter zijn dan Immers.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan er nog 5 opnoemen die slechter zijn.
3 wedstrijden minimaal.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:21 schreef GGMM het volgende:
https://vine.co/v/MKlajHvVBOB
Ben benieuwd hoeveel wedstrijden hij krijgt.
Inderdaad, het maakt nu niet meer uit.quote:
Niet dan? Pelle had al lang niet meer op het veld mogen staan.quote:
Waarom dan KNJB?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Niet dan? Pelle had al lang niet meer op het veld mogen staan.
Inderdaadquote:Op zondag 2 maart 2014 16:25 schreef S0nic het volgende:
Die Pelle leert het ook echt niet hè?wat een debiel.
Wat is die Mulder ongekend slecht, inderdaad.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Deze wedstrijd hadden we net zo goed zonder keeper af kunnen doen.
Het wordt steeds erger met hem.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:25 schreef S0nic het volgende:
Die Pelle leert het ook echt niet hè?wat een debiel.
Dit ook ja. Blij dat Hahn komt. Die Mulder staat ook maar wat te staan johquote:Op zondag 2 maart 2014 16:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat is die Mulder ongekend slecht, inderdaad.
Trek je bek ook eens open als Blind of Serero dit doet... Zielig mannetjequote:Op zondag 2 maart 2014 16:21 schreef GGMM het volgende:
Doe ik ook hoor.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Trek je bek ook eens open als Blind of Serero dit doet... Zielig mannetje
Mulder bij de 1-2quote:Op zondag 2 maart 2014 16:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat is die Mulder ongekend slecht, inderdaad.
Je zou ook de actie van Pelle kunnen veroordelen ipv op de man te spelenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wie wil ze dan ?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:29 schreef Slobeend het volgende:
Misschien wel goed dat De Vrij en Indi weggaan, ze kunnen er vrij weinig meer van.
Hij leek wel aan de grond vast te staan? Neem een goeie aanloop en flikker jezelf in dat groepje spelers die in jouw 5 meter staan. Die scheids fluit wel.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:29 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Mulder bij de 1-2![]()
De bal stuitert vlak voor hem maar hij blijft gewoon op de lijn staan kijken.
Niet happen. Dat wil GGMM graag.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
De bank oogt nogal armoedig. Met zijn wisselbeleid zal ie ook niet veel kunnen doen. Verschil tussen de basis en bank is redelijk groot.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:30 schreef Fuszy het volgende:
Ik snap de wissels van Koeman ook totaal niet. Hooguit Clasie eraf, maar hij haalt er twee vleugelspelers vanaf en zet een spits erin die het van het koppen moet hebben en een middenvelder.
Ja je kan beter wat jeugd erin gooien.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:30 schreef Fuszy het volgende:
Ik snap de wissels van Koeman ook totaal niet. Hooguit Clasie eraf, maar hij haalt er twee vleugelspelers vanaf en zet een spits erin die het van het koppen moet hebben en een middenvelder.
De overtreding alleen al zijn er minimaal 2 waard en dan komen de 2 wedstrijden voorwaardelijk er nog bij.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:21 schreef GGMM het volgende:
bijnaquote:Op zondag 2 maart 2014 08:56 schreef Old_Pal het volgende:
020 is na Salzburg rijp voor de slacht. Ik verwacht vanmiddag een galavoorstelling in een compleet uitzinnige Kuip.
Ik had je post niet gelezen maar ik ging er vanuit dat je weer aan het trollen was.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Happen op wat? Hij geeft toch gewoon een elleboog?
Ok manquote:Op zondag 2 maart 2014 08:56 schreef Old_Pal het volgende:
020 is na Salzburg rijp voor de slacht. Ik verwacht vanmiddag een galavoorstelling in een compleet uitzinnige Kuip.
Salzburg kan tenminste druk zetten en duels winnenquote:
Hij had er volgens mij nog beter verhoek in kunnen zetten ipv te vrede, maar het zal wel aan mij liggen. Het gaat er gewoon om dat je totaal geen bezetting op de flank meer hebt, maar er wel twee kopsterke spitsen hebt lopen.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
De bank oogt nogal armoedig. Met zijn wisselbeleid zal ie ook niet veel kunnen doen. Verschil tussen de basis en bank is redelijk groot.
Janmaat ging toen rechtsbuiten spelen.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij had er volgens mij nog beter verhoek in kunnen zetten ipv te vrede, maar het zal wel aan mij liggen. Het gaat er gewoon om dat je totaal geen bezetting op de flank meer hebt, maar er wel twee kopsterke spitsen hebt lopen.
Feyenoord probeerde het wel even maar beschikt niet over de kwaliteiten om het zo als Salzburg te doen.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:32 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Salzburg kan tenminste druk zetten en duels winnen![]()
Feyenoord was echt Feyenoord onwaardig. Gras opvreten moet je, maar dat is al jaren niet zo.
Balbezit op eigen helft en dan de lange bal spelen, wat een vernedering idd.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:33 schreef Tjacka het volgende:
van zo'n slecht ajax zo erg worden vernederd
jullie moeten jullie schamen
Devaluatie van het Nederlandse kampioenschap. Tijd voor een Beneliga.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:33 schreef Tjacka het volgende:
Welke wedstrijd heb jij gezien? Ajax speelde ook dramatisch.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:33 schreef Tjacka het volgende:
Wat is er mis met Te Vredequote:Op zondag 2 maart 2014 16:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij had er volgens mij nog beter verhoek in kunnen zetten ipv te vrede, maar het zal wel aan mij liggen. Het gaat er gewoon om dat je totaal geen bezetting op de flank meer hebt, maar er wel twee kopsterke spitsen hebt lopen.
België is nog erger, nagenoeg Jupiler league niveauquote:Op zondag 2 maart 2014 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Devaluatie van het Nederlandse kampioenschap. Tijd voor een Beneliga.
ik zou het erger vinden dat feyenoord geen 2e gaat worden, maar goedquote:Op zondag 2 maart 2014 16:33 schreef Pascalus het volgende:
Het ergste vind ik nog dat Ajax nu kampioen gaat worden met een heel matig elftal dat ook nog eens compleet uit vorm is.
Oke, ik snap je nu een stuk beter.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Voor volgend seizoen hebben ze een betrouwbare keeper uit de Ajax opleiding aangetrokken.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij leek wel aan de grond vast te staan? Neem een goeie aanloop en flikker jezelf in dat groepje spelers die in jouw 5 meter staan. Die scheids fluit wel.
In principe niks al vind ik hem niet heel erg goed, maar dan moet hij wel een voorzet krijgen of er moet aansluiting zijn na een lange bal.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:34 schreef eight het volgende:
[..]
Wat is er mis met Te VredeHij bracht tenminste gevaar, dat kon je van Schaken niet zeggen.
daar heb F'noord niks tegen in te brengen andersquote:Op zondag 2 maart 2014 16:33 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Balbezit op eigen helft en dan de lange bal spelen, wat een vernedering idd.
Die wissels van Koeman slaan nergens op. Twee keer een aanvaller voor een aanvaller. Wat heb je daar aan? Je speelt voor je laatste kans. Wissel gewoon een verdediger/middenvelder voor een aanvaller dan.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:34 schreef eight het volgende:
[..]
Wat is er mis met Te VredeHij bracht tenminste gevaar, dat kon je van Schaken niet zeggen.
Welke wedstrijd heb jij gekeken? Ajax heeft amper kansen gehad maar was gewoon effectiever..quote:Op zondag 2 maart 2014 16:33 schreef Tjacka het volgende:
die worden vijfde met de schorsing van pellequote:Op zondag 2 maart 2014 16:34 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zou het erger vinden dat feyenoord geen 2e gaat worden, maar goed
Was ook niet best, maar dat zegt dan wel wat over Feyenoord dat ze er geen gebruik van konden makenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:34 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Welke wedstrijd heb jij gezien? Ajax speelde ook dramatisch.
Het enige wat we konden doen was doorjagen op de keeper en de tweede bal veroveren. Dat wij vervolgens helemaal niks creëren tegen dit Ajax vind ik wel vernederend.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
daar heb F'noord niks tegen in te brengen anders
dat moet toch als een vernedering voelen
Daarom is het ook beschamend dat je er van verliest. Tering, je moet jou ook alles uitleggen hé?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:36 schreef eight het volgende:
[..]
Welke wedstrijd heb jij gekeken? Ajax heeft amper kansen gehad maar was gewoon effectiever..
ajax is compleet uit vormquote:Op zondag 2 maart 2014 16:36 schreef eight het volgende:
[..]
Welke wedstrijd heb jij gekeken? Ajax heeft amper kansen gehad maar was gewoon effectiever..
Wat een waardeloze conditie hebben onze spelers tochquote:Op zondag 2 maart 2014 16:35 schreef PIETR het volgende:
Bizar slechte wedstrijd. Echt bizar slecht. Ajax kampioen. Seizoen zit er weer op. Ben er echt ff helemaal klaar mee. Wat een wanvertoning was dit zeg.
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vond Feyenoord best aardig, beter dan Ajax iig maar het besef leek te ontbreken dat er winst in zat vandaag. Veel halfslachtige aanvallen zonder overtuiging. Het legioen hielp ook niet bepaald mee, ik had een heksenketel verwacht maar het bleek slechts een stoofpot.
daar doel ik dan ook opquote:Op zondag 2 maart 2014 16:36 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Het enige wat we konden doen was doorjagen op de keeper en de tweede bal veroveren. Dat wij vervolgens helemaal niks creëren tegen dit Ajax vind ik wel vernederend.
Een helft aardig en een helft dramatisch.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vond Feyenoord best aardig, beter dan Ajax iig maar het besef leek te ontbreken dat er winst in zat vandaag. Veel halfslachtige aanvallen zonder overtuiging. Het legioen hielp ook niet bepaald mee, ik had een heksenketel verwacht maar het bleek slechts een stoofpot.
Feyenoord voetbalde de laatste tijd wel aardig, maar was veel te slordig. Ze waren geen schim van het team dat ze vorige week waren.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ajax is compleet uit vorm
en jullie in vorm
zo beweerde jullie voor de wedstrijd
zelfs een ajax uit vorm wint makkelijk van een F'noord in vorm
best een vernedering
Ajax is natuurlijk niet met dezelfde elf gestart als afgelopen donderdag.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:38 schreef eight het volgende:
[..]
Wat een waardeloze conditie hebben onze spelers tochGeen moment kon je zien dat Ajax donderdagavond nog gevoetbald had
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Raymond Verheijen methode.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:38 schreef eight het volgende:
[..]
Wat een waardeloze conditie hebben onze spelers tochGeen moment kon je zien dat Ajax donderdagavond nog gevoetbald had
vorige week was ook niet best andersquote:Op zondag 2 maart 2014 16:39 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Feyenoord voetbalde de laatste tijd wel aardig, maar was veel te slordig. Ze waren geen schim van het team dat ze vorige week waren.
Toen hij eerste seizoenshelft Pelle een aantal wedstrijden moest vervangen heeft hij toch goed gedaan. Verhoek, Schaken en Armenteros heb je helemaal niets aan dus kun je net zo goed een spits daar neerzetten.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
In principe niks al vind ik hem niet heel erg goed, maar dan moet hij wel een voorzet krijgen of er moet aansluiting zijn na een lange bal.
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:39 schreef TheSolution het volgende:
Ik kan niet eens boos zijn, alleen maar berusting, seizoen is allang voorbij
Was echt belachelijk stil ja.quote:
net hoe je het ziequote:Op zondag 2 maart 2014 16:40 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dan vernederde Ajax Feyenoord dus niet, maar vernederde Feyenoord zichzelf..
Dit.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:39 schreef TheSolution het volgende:
Feyenoord heeft niets te zoeken in de Champions League.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:34 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zou het erger vinden dat feyenoord geen 2e gaat worden, maar goed
Ik wil alleen weten wie de nieuwe trainer gaat worden en die vierde plek halen (wat al moeilijk genoeg gaat worden).quote:Op zondag 2 maart 2014 16:39 schreef TheSolution het volgende:
Ik doel op het druk zetten, zegt wel wat dat je 2-0 voor komt tegen Twente, dan speel je niet slecht. Maar dat hebben ze deze wedstrijd gewoon niet laten zien en dat is jammer.quote:
Feyenoord mag eerst eens gaan proberen om het hoofdtoernooi van de Europa League te bereiken ja.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:41 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Feyenoord heeft niets te zoeken in de Champions League.
Als Feyenoord op de 3e plaats eindigt is het een geslaagd seizoen, want Ajax, Vitesse, Twente en PSV hebben een kwalitatief betere selectie.
Als het Adriaanse wordt ga ik inwendig dood. Die kerel kan geen negers uit elkaar houden. Speel je straks met BMI rechtsbuiten en Schaken linksbackquote:Op zondag 2 maart 2014 16:41 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik wil alleen weten wie de nieuwe trainer gaat worden en die vierde plek halen (wat al moeilijk genoeg gaat worden).
Dat bedoel ik. Feyenoord kan nog niet eens winnen van de Kuban Krasnodars van deze wereld.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord mag eerst eens gaan proberen om het hoofdtoernooi van de Europa League te bereiken ja.
Zal niet meevallen, ze hebben een heel slechte coefficient. Dit seizoen waren ze nog net geplaatst maar lootten ze de sterkst mogelijke tegenstander (typisch Feyenoordquote:Op zondag 2 maart 2014 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord mag eerst eens gaan proberen om het hoofdtoernooi van de Europa League te bereiken ja.
je hebt wel wat meer kans op europa via de 2e plekquote:Op zondag 2 maart 2014 16:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Feyenoord kan nog niet eens winnen van de Kuban Krasnodars van deze wereld.
Ik zeg: veel slechter kan het niet!quote:Op zondag 2 maart 2014 16:42 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Als het Adriaanse wordt ga ik inwendig dood. Die kerel kan geen negers uit elkaar houden. Speel je straks met BMI rechtsbuiten en Schaken linksback
Dan krijg je ook een veel te zware loting in de CL. Dus eerst maar eens punten sprokkelen. Niemand van jullie selectie heeft ervaring met Europees voetbal.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Feyenoord kan nog niet eens winnen van de Kuban Krasnodars van deze wereld.
Dat denk ik eerlijk gezegd nu ook.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die worden vijfde met de schorsing van pelle
En die moet gewoon een keer doorbroken worden. Door een mazzeloverwinnig tegen zo'n Oostblokclubje ofzo.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:43 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Zal niet meevallen, ze hebben een heel slechte coefficient. Dit seizoen waren ze nog net geplaatst maar lootten ze de sterkst mogelijke tegenstander (typisch Feyenoord). Volgend seizoen zijn ze waarschijnlijk niet geplaatst en dan zijn ze helemaal kansloos. Vicieuze cirkel ditdat
En dat terwijl Koeman het maximale uit de selectie perst en Cocu allang had moet worden ontslagen vanwege de dramatische prestaties van PSV.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nog maar een puntje voor PSV, wie had dat gedacht.
Na vandaag mag niemand dat argument ooit nog gebruiken. De hele tweede helft was het gewoon helemaal stil in de Kuip.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:44 schreef RensAjacied het volgende:
Maar straks vallen alle F'noord fans weer terug op dat zij tenminste wel sfeer hebben. Nou dat beruchte vak W had wel veel sfeer zeg tjonge jonge.
Leer eens begrijpend lezen ja..quote:Op zondag 2 maart 2014 16:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Daarom is het ook beschamend dat je er van verliest. Tering, je moet jou ook alles uitleggen hé?
sneu welquote:Op zondag 2 maart 2014 16:44 schreef eight het volgende:
[..]
Dat denk ik eerlijk gezegd nu ook.
Nu zal zelfs onze spelersgroep begrijpen dat het definitief voorbij is dus nu is de motivatie ook weg.
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Na vandaag mag niemand dat argument ooit nog gebruiken. De hele wedstrijd was het gewoon helemaal stil in de Kuip.
Inderdaad treurig. Het Nederlands voetbal glijdt steeds verder af, vandaag verloren van een tegenstander die totaal kansloos was tegen een Oostenrijks ploegje. Veelzeggend.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
het is vernederend genoeg als Ajax je gewoon laat voetballenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:45 schreef eight het volgende:
[..]
Leer eens begrijpend lezen ja..
Hij zei dat ze zijn vernederd door Ajax, dat is heel wat anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |