dat kanquote:Op zondag 2 maart 2014 15:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is zo'n begrip hier, maar ik ben het zelden met hem eens.
Hoeft ook niet maar ik denk dat Feyenoord maar op 3 posities een betere speler heeftquote:Op zondag 2 maart 2014 15:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is zo'n begrip hier, maar ik ben het zelden met hem eens.
heeft een grotere rol dan zijn collega bij feyenoordquote:Op zondag 2 maart 2014 15:48 schreef Merkie het volgende:
En is Blind nou de LB van het Nederlands elftal, heeft al z'n handen vol aan Schaken.
Pelle, Boëtius, Janmaat.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoeft ook niet maar ik denk dat Feyenoord maar op 3 posities een betere speler heeft
Ajax ook op 3 posities wat mij betreft. Verder ontloopt het elkaar niet veel. Zie de onderlinge duels van dit jaar.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoeft ook niet maar ik denk dat Feyenoord maar op 3 posities een betere speler heeft
Dat ook idd.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ajax ook op 3 posities wat mij betreft. Verder ontloopt het elkaar niet veel. Zie de onderlinge duels van dit jaar.
Standaard 2e ringquote:Op zondag 2 maart 2014 15:52 schreef Strikes het volgende:
Die vrije trappen van Vilhena zijn echt altijd om te huilen.
Play-offsquote:Op zondag 2 maart 2014 15:54 schreef arjan1112 het volgende:
Oppassen de Psv ons niet inhaalt....straks worden we gewoon 5de... geen europees voetbal niks
Dat klopt alleen ligt de ondergrens wat lager bij Feyenoordquote:Op zondag 2 maart 2014 15:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ajax ook op 3 posities wat mij betreft. Verder ontloopt het elkaar niet veel. Zie de onderlinge duels van dit jaar.
Flikkert opquote:Op zondag 2 maart 2014 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach, kan gebeuren. Ajax thuis, altijd lastig.
Koeman zal vast wel weer zeggen dat het aan de scheids ligt.quote:
Wat? Je staat achter tegen de meest overschatte ploeg van de Eredivisie. Een zwakke selectie dat hopeloos heeft gefaald in Europa.quote:
Inderdaad, Ajax speelt niet beter dan een Heracles of PSV in De Kuip gedaan heeft.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:02 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Wat? Je staat achter tegen de meest overschatte ploeg van de Eredivisie. Een zwakke selectie dat hopeloos heeft gefaald in Europa.
Deze wedstrijd hadden we net zo goed zonder keeper af kunnen doen.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:03 schreef Slobeend het volgende:
Mulder zag er bij de goal ook weer niet uit.
Inderdaad. Elke redding kan door een lantaarnpaal ook gedaan worden.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Deze wedstrijd hadden we net zo goed zonder keeper af kunnen doen.
PSV is beter tegen Ajax, Ajax beter tegen Feyenoord, Feyenoord beter tegen PSV nochtans. Vorige jaren was het vaak andersom, maar dit jaar lijkt de hegemonie weer hersteld.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:03 schreef arjan1112 het volgende:
Ajax is weleens 5de geworden en dan toch met 6-0 van feyenoord winnen... als hun tegen ons moeten komen er buitenaardse krachten vrij ofzo
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:06 schreef arjan1112 het volgende:
Tuurlijk is het niet afgelopen, Feyenoord moet er alles aan doen om 4de te worden
Die microfoons van Fox pikken maar heel weinig op, tenminste dat merkte ik bij Feyenoord-PEC. Was ik in de Kuip waar veel geluid was en in de samenvatting hoorde je het publiek nauwelijksquote:Op zondag 2 maart 2014 16:07 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Het publiek hoor je ook niet zeg, jezus
Maar goed het is allemaal veel te slappe hap as usual.
Activiteit van het publiek is een reflectie van het spel.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:07 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Het publiek hoor je ook niet zeg, jezus
Maar goed het is allemaal veel te slappe hap as usual.
volgens Rijnmond is het ook muisstil.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die microfoons van Fox pikken maar heel weinig op, tenminste dat merkte ik bij Feyenoord-PEC. Was ik in de Kuip waar veel geluid was en in de samenvatting hoorde je het publiek nauwelijks
Dan zal het wel kloppenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:10 schreef macca728 het volgende:
[..]
volgens Rijnmond is het ook muisstil.
Een super feyenoord in het begin, met een hand in hand daarachter aan en wie niet springt is een jood om het af te maken. Voor de rest is het lekker gevaarlijk kijken vanaf de tribunes en geregeld wat wegwerpgebaren maken.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die microfoons van Fox pikken maar heel weinig op, tenminste dat merkte ik bij Feyenoord-PEC. Was ik in de Kuip waar veel geluid was en in de samenvatting hoorde je het publiek nauwelijks
Kan er nog 5 opnoemen die slechter zijn.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:11 schreef WethouderHekking het volgende:
Is die Immers weer slecht, allemachtig.
Dat is toch een prestatie, slechter zijn dan Immers.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan er nog 5 opnoemen die slechter zijn.
3 wedstrijden minimaal.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:21 schreef GGMM het volgende:
https://vine.co/v/MKlajHvVBOB
Ben benieuwd hoeveel wedstrijden hij krijgt.
Inderdaad, het maakt nu niet meer uit.quote:
Niet dan? Pelle had al lang niet meer op het veld mogen staan.quote:
Waarom dan KNJB?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Niet dan? Pelle had al lang niet meer op het veld mogen staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |