dat kanquote:Op zondag 2 maart 2014 15:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is zo'n begrip hier, maar ik ben het zelden met hem eens.
Hoeft ook niet maar ik denk dat Feyenoord maar op 3 posities een betere speler heeftquote:Op zondag 2 maart 2014 15:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is zo'n begrip hier, maar ik ben het zelden met hem eens.
heeft een grotere rol dan zijn collega bij feyenoordquote:Op zondag 2 maart 2014 15:48 schreef Merkie het volgende:
En is Blind nou de LB van het Nederlands elftal, heeft al z'n handen vol aan Schaken.
Pelle, Boëtius, Janmaat.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoeft ook niet maar ik denk dat Feyenoord maar op 3 posities een betere speler heeft
Ajax ook op 3 posities wat mij betreft. Verder ontloopt het elkaar niet veel. Zie de onderlinge duels van dit jaar.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoeft ook niet maar ik denk dat Feyenoord maar op 3 posities een betere speler heeft
Dat ook idd.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ajax ook op 3 posities wat mij betreft. Verder ontloopt het elkaar niet veel. Zie de onderlinge duels van dit jaar.
Standaard 2e ringquote:Op zondag 2 maart 2014 15:52 schreef Strikes het volgende:
Die vrije trappen van Vilhena zijn echt altijd om te huilen.
Play-offsquote:Op zondag 2 maart 2014 15:54 schreef arjan1112 het volgende:
Oppassen de Psv ons niet inhaalt....straks worden we gewoon 5de... geen europees voetbal niks
Dat klopt alleen ligt de ondergrens wat lager bij Feyenoordquote:Op zondag 2 maart 2014 15:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ajax ook op 3 posities wat mij betreft. Verder ontloopt het elkaar niet veel. Zie de onderlinge duels van dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |