daar heb F'noord niks tegen in te brengen andersquote:Op zondag 2 maart 2014 16:33 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Balbezit op eigen helft en dan de lange bal spelen, wat een vernedering idd.
Die wissels van Koeman slaan nergens op. Twee keer een aanvaller voor een aanvaller. Wat heb je daar aan? Je speelt voor je laatste kans. Wissel gewoon een verdediger/middenvelder voor een aanvaller dan.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:34 schreef eight het volgende:
[..]
Wat is er mis met Te VredeHij bracht tenminste gevaar, dat kon je van Schaken niet zeggen.
Welke wedstrijd heb jij gekeken? Ajax heeft amper kansen gehad maar was gewoon effectiever..quote:Op zondag 2 maart 2014 16:33 schreef Tjacka het volgende:
van zo'n slecht ajax zo erg worden vernederd
jullie moeten jullie schamen
die worden vijfde met de schorsing van pellequote:Op zondag 2 maart 2014 16:34 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zou het erger vinden dat feyenoord geen 2e gaat worden, maar goed
Was ook niet best, maar dat zegt dan wel wat over Feyenoord dat ze er geen gebruik van konden makenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:34 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Welke wedstrijd heb jij gezien? Ajax speelde ook dramatisch.
Het enige wat we konden doen was doorjagen op de keeper en de tweede bal veroveren. Dat wij vervolgens helemaal niks creëren tegen dit Ajax vind ik wel vernederend.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
daar heb F'noord niks tegen in te brengen anders
dat moet toch als een vernedering voelen
Daarom is het ook beschamend dat je er van verliest. Tering, je moet jou ook alles uitleggen hé?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:36 schreef eight het volgende:
[..]
Welke wedstrijd heb jij gekeken? Ajax heeft amper kansen gehad maar was gewoon effectiever..
ajax is compleet uit vormquote:Op zondag 2 maart 2014 16:36 schreef eight het volgende:
[..]
Welke wedstrijd heb jij gekeken? Ajax heeft amper kansen gehad maar was gewoon effectiever..
Wat een waardeloze conditie hebben onze spelers tochquote:Op zondag 2 maart 2014 16:35 schreef PIETR het volgende:
Bizar slechte wedstrijd. Echt bizar slecht. Ajax kampioen. Seizoen zit er weer op. Ben er echt ff helemaal klaar mee. Wat een wanvertoning was dit zeg.
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vond Feyenoord best aardig, beter dan Ajax iig maar het besef leek te ontbreken dat er winst in zat vandaag. Veel halfslachtige aanvallen zonder overtuiging. Het legioen hielp ook niet bepaald mee, ik had een heksenketel verwacht maar het bleek slechts een stoofpot.
daar doel ik dan ook opquote:Op zondag 2 maart 2014 16:36 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Het enige wat we konden doen was doorjagen op de keeper en de tweede bal veroveren. Dat wij vervolgens helemaal niks creëren tegen dit Ajax vind ik wel vernederend.
Een helft aardig en een helft dramatisch.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vond Feyenoord best aardig, beter dan Ajax iig maar het besef leek te ontbreken dat er winst in zat vandaag. Veel halfslachtige aanvallen zonder overtuiging. Het legioen hielp ook niet bepaald mee, ik had een heksenketel verwacht maar het bleek slechts een stoofpot.
Feyenoord voetbalde de laatste tijd wel aardig, maar was veel te slordig. Ze waren geen schim van het team dat ze vorige week waren.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ajax is compleet uit vorm
en jullie in vorm
zo beweerde jullie voor de wedstrijd
zelfs een ajax uit vorm wint makkelijk van een F'noord in vorm
best een vernedering
Ajax is natuurlijk niet met dezelfde elf gestart als afgelopen donderdag.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:38 schreef eight het volgende:
[..]
Wat een waardeloze conditie hebben onze spelers tochGeen moment kon je zien dat Ajax donderdagavond nog gevoetbald had
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Raymond Verheijen methode.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:38 schreef eight het volgende:
[..]
Wat een waardeloze conditie hebben onze spelers tochGeen moment kon je zien dat Ajax donderdagavond nog gevoetbald had
vorige week was ook niet best andersquote:Op zondag 2 maart 2014 16:39 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Feyenoord voetbalde de laatste tijd wel aardig, maar was veel te slordig. Ze waren geen schim van het team dat ze vorige week waren.
Toen hij eerste seizoenshelft Pelle een aantal wedstrijden moest vervangen heeft hij toch goed gedaan. Verhoek, Schaken en Armenteros heb je helemaal niets aan dus kun je net zo goed een spits daar neerzetten.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
In principe niks al vind ik hem niet heel erg goed, maar dan moet hij wel een voorzet krijgen of er moet aansluiting zijn na een lange bal.
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:39 schreef TheSolution het volgende:
Ik kan niet eens boos zijn, alleen maar berusting, seizoen is allang voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |