Geen van de 2, dit was een kennis van een van die mensen waar ik mee was.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:14 schreef Leandra het volgende:
Dat is weer dat maffe mens dat in begeleid wonen zit? Of is het degene die je vroeg drank voor haar te halen?
ditquote:Op zondag 2 maart 2014 14:15 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik had haar echt een kkr klap gegeven
Pussyquote:Op zondag 2 maart 2014 14:15 schreef BlauweTijger het volgende:
Daar was het haar waarschijnlijk om te doen.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:15 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:
Ik heb d`r niet geslagen, heb wel flink tegen haar gescholden en gezegd dat als ze nog zoiets flikt dat ik haar dan wel even laat voelen hoe groot mijn hand is in vergelijking met haar gezicht.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:15 schreef BlauweTijger het volgende:
Ze wilde dus eigenlijk indirect duidelijk maken dat ze Braddie's cock wilde?quote:Op zondag 2 maart 2014 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar was het haar waarschijnlijk om te doen.
Eens. Heb nooit een meisje geslagen. Wel een keer flinke duw maar die was meer dan terechtquote:Op zondag 2 maart 2014 14:16 schreef Braddie het volgende:
Normaal gesproken sla ik geen meiden, maar je kan ook te ver gaan.
Het was niet eens de bedoeling dat ze mee uit zou gaan, maar ze kwam opeens aanzetten omdat ze een vriend van haar zagquote:Op zondag 2 maart 2014 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moet je eens andere mensen zoeken om mee om te gaan.
Ik heb een keer een meisje geslagen, maar dat was omdat ze mij een trap in m`n ballen gaf.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Eens. Heb nooit een meisje geslagen. Wel een keer flinke duw maar die was meer dan terecht
Nee, ze wilde heibel, en dan achteraf doen alsof het helemaal aan hem lag, want zij verslikte zich gewoon toen ze hem "per ongeluk" in z'n gezicht spuugde.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ze wilde dus eigenlijk indirect duidelijk maken dat ze Braddie's cock wilde?
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:18 schreef Braddie het volgende:
Toen heb ik d`r ook zo hard een klap gegeven dat ik 2 dagen last had van diezelfde hand.. Je trapt niet iemand in zijn ballen.
Dit ja, maar ik laat me niet zo snel kennen... Er is wel heel wat meer voor nodig om mij iemand te laten slaan of zo.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ze wilde heibel, en dan achteraf doen alsof het helemaal aan hem lag, want zij verslikte zich gewoon toen ze hem "per ongeluk" in z'n gezicht spuugde.
en dan zouden ze hem niet nog een keer meenemen, want hij veroorzaakt ellende.
Ze trapte mij echt keihard in m`n ballen, ja.. Denk je dat ik dan rustig weg loop? Nee, ik heb haar toen echt een goed harde klap verkocht, iemand een trap in z`n ballen geven is het meest zielige wat je kan doen qua verdediging.quote:
Ja het doet verrekte pijn ja. Had haar een bitch klappie gegeven. Niet met vuist ofzo.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze trapte mij echt keihard in m`n ballen, ja.. Denk je dat ik dan rustig weg loop? Nee, ik heb haar toen echt een goed harde klap verkocht, iemand een trap in z`n ballen geven is het meest zielige wat je kan doen qua verdediging.
Dat heb ik ook.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja het doet verrekte pijn ja. Had haar een bitch klappie gegeven. Niet met vuist ofzo.
Dat deed ze uit het niets? Vreemd verhaal. Volgens mij was je haar gewoon ongewenst aan het intimideren O.I.Dquote:Op zondag 2 maart 2014 14:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze trapte mij echt keihard in m`n ballen, ja.. Denk je dat ik dan rustig weg loop? Nee, ik heb haar toen echt een goed harde klap verkocht, iemand een trap in z`n ballen geven is het meest zielige wat je kan doen qua verdediging.
Gewoon platte handen uitdelen als een baasquote:Op zondag 2 maart 2014 14:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
Ik heb haar niet met m`n vuist geslagen, wel met de vlakke hand.
Hoi Roadtrip.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:23 schreef NieuweNier het volgende:
Hoe grappig dat dit nu bij JOU gebeurt. Ik zie geen aanleiding.
Hij is contact gestoordquote:Op zondag 2 maart 2014 14:23 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat deed ze uit het niets? Vreemd verhaal. Volgens mij was je haar gewoon ongewenst aan het intimideren O.I.D
Ach, ik kan met de vlakke hand anders een aardige klap uitdelen, dat blijkt als na 2 dagen je hand nog rood en pijnlijk is.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:23 schreef deadprez het volgende:
Altijd dat gejank dat je vrouwen niet met een vuist zou moeten slaanals ik in mijn ballen wordt getrapt ga ik echt niet lafjes een bitchslap geven.
Twee dagen een account en dan al op specifieke users komen haten, klonen voor dummies ditquote:
Als ik een bitchklap geef hoeft dat niet lafjes over te komenquote:Op zondag 2 maart 2014 14:23 schreef deadprez het volgende:
Altijd dat gejank dat je vrouwen niet met een vuist zou moeten slaanals ik in mijn ballen word getrapt ga ik echt niet lafjes een bitchslap geven.
Zie het Midden-Oostenquote:Op zondag 2 maart 2014 14:24 schreef Yiha het volgende:
Er zijn tal van mensen die gewoon uit het niks heibel wil zoeken.
Hij had zich in een van zijn eerste posts al weer verraden door 'zowiezo' te typen en precies dezelfde manier van posten te hanteren als Roadtripquote:Op zondag 2 maart 2014 14:24 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Twee dagen een account en dan al op specifieke users komen haten, klonen voor dummies dit
De VS is nou niet echt dichter in de buurt, of doen ze dat hier tegenwoordig ook al?quote:Op zondag 2 maart 2014 14:27 schreef Yiha het volgende:
[..]
knock-out game bvb, iets dichter in de buurt
UK, dacht ik, kan verkeerd zijnquote:Op zondag 2 maart 2014 14:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
De VS is nou niet echt dichter in de buurt, of doen ze dat hier tegenwoordig ook al?
Oh dat zou wel kunnen. Laten we maar hopen dat ze het op dat inteelteiland van ze houden en dat het hier niet overgenomen wordtquote:
Een Braddie topic zien en dan ook nog moeten reagerenquote:
Je laat over je heen lopen mutsquote:Op zondag 2 maart 2014 14:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
[..]
Ik heb d`r niet geslagen, heb wel flink tegen haar gescholden en gezegd dat als ze nog zoiets flikt dat ik haar dan wel even laat voelen hoe groot mijn hand is in vergelijking met haar gezicht.
Normaal gesproken sla ik geen meiden, maar je kan ook te ver gaan.
Daaruit blijkt meer dat jij te slap bent om fatsoenlijk te vechten.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach, ik kan met de vlakke hand anders een aardige klap uitdelen, dat blijkt als na 2 dagen je hand nog rood en pijnlijk is.
Ik ben dan ook absoluut geen vechter, dus dat verklaart een hoop.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:49 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Daaruit blijkt meer dat jij te slap bent om fatsoenlijk te vechten.
maar nu snapt ze het dus nog niet?quote:Op zondag 2 maart 2014 14:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben dan ook absoluut geen vechter, dus dat verklaart een hoop.
En trouwens, vechten met een meid____! Die moet gewoon een goede ferme tik krijgen, dan snapt ze het wel.
Nee Braddie, je kunt wel je uiterlijk veranderen! En daar ben je al mee bezig toch,quote:\of je vind dat ik er niet uitzie, helemaal prima, kan ik niks aan veranderen.
Dat is waar, maar dan nog. Dan zullen er vast wel mensen zijn die wel op iets anders moeten zeuren.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee Braddie, je kunt wel je uiterlijk veranderen! En daar ben je al mee bezig toch,
Gewoon aan de haren meetrekken.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:51 schreef Snowballed het volgende:
![]()
Vrouwen niet niet al gillend en spartelend onder je arm pakken en ermee weglopen...
Maar mischien wel een stuk minder!quote:Op zondag 2 maart 2014 14:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan nog. Dan zullen er vast wel mensen zijn die wel op iets anders moeten zeuren.
Jij bent mijn leidraad in donkere dagen, Braddie. Vandaar.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een Braddie topic zien en dan ook nog moeten reageren
Dat is waar natuurlijk!quote:Op zondag 2 maart 2014 14:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar mischien wel een stuk minder!
En als je wat zichtbare spieren hebt durven ze zoiets niet te flikken.
Was ik maar het touw om jouw nek in die donkere dagen.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:56 schreef Rectum het volgende:
[..]
Jij bent mijn leidraad in donkere dagen, Braddie. Vandaar.
Ik denk meer dat het houding en zelfvertrouwen is dan Hoe je eruit ziet.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar mischien wel een stuk minder!
En als je wat zichtbare spieren hebt durven ze zoiets niet te flikken.
post eens pics danquote:Op zondag 2 maart 2014 14:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is waar natuurlijk!
Het komt met de tijd wel, gewoon lekker rustig aan doen met het afvallen, en ergens in April maar weer de sportschool in.
Iedereen die tegen mij heeft gezegd dat ik het niet kan, laat ik nu wel wat anders zien
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is waar natuurlijk!
Het komt met de tijd wel, gewoon lekker rustig aan doen met het afvallen, en ergens in April maar weer de sportschool in.
Iedereen die tegen mij heeft gezegd dat ik het niet kan, laat ik nu wel wat anders zien
Maar als je zichtbare spieren hebt heb je vaak ook gelijk wat meer zelvertrouwenquote:Op zondag 2 maart 2014 14:57 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik denk meer dat het houding en zelfvertrouwen is dan Hoe je eruit ziet.
Ikzelf ben echt gewoon nog nooit op straat lastig gevallen. En niemand haat. En in het buitenland denken ze dat ik een local ben.
Gewoon recht staan, zelfverzekerd lopen, en alles doelgericht maar kalm doen.
Dat is wel zo. Ik jojo zelf zwaar met mijn gewicht maar 10kg leaner voel ik me ook beter.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar als je zichtbare spieren hebt heb je vaak ook gelijk wat meer zelvertrouwen
Misschien is het het gevoel van productiviteit. Het gevoel van luiheid is vaak negatief.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:01 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Ik jojo zelf zwaar met mijn gewicht maar 10kg leaner voel ik me ook beter.
Volgens mij krijg je trouwens ook zelfvertrouwen van naar de sportschool gaan. Los van gespierd zijn of niet voel ik me gewoon veel beter wanneer ik gesport heb.
Sterker nog: ik voel me heel ongemakkelijk wanneer ik een tijdje niet gesport heb.
Op straat ben ik ook nog nooit lastig gevallen.. nouja, jawel.. een keer.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:57 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik denk meer dat het houding en zelfvertrouwen is dan Hoe je eruit ziet.
Ikzelf ben echt gewoon nog nooit op straat lastig gevallen. En niemand haat. En in het buitenland denken ze dat ik een local ben.
Gewoon recht staan, zelfverzekerd lopen, en alles doelgericht maar kalm doen.
Uberhaupt als je sport of actief bezig bent ja.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:01 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Ik jojo zelf zwaar met mijn gewicht maar 10kg leaner voel ik me ook beter.
Volgens mij krijg je trouwens ook zelfvertrouwen van naar de sportschool gaan. Los van gespierd zijn of niet voel ik me gewoon veel beter wanneer ik gesport heb.
Sterker nog: ik voel me heel ongemakkelijk wanneer ik een tijdje niet gesport heb.
Haha ja klopt je bent altijd trots dat je van je reet af bent gekomen nadat je naar de sportschool bent geweest.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Misschien is het het gevoel van productiviteit. Het gevoel van luiheid is vaak negatief.
Haha zo zou ik nooit reageren. Ik zou echt niet beginnen met de confrontatie.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Op straat ben ik ook nog nooit lastig gevallen.. nouja, jawel.. een keer.
Was een uur of 3 s`nachts, en er kwam een geschminkte gozer uit de auto (Was zo rond carnaval) en hij kwam heel boos op me af gelopen dus ik kijk hem aan en zeg " Ik zou maar niks in je hoofd halen vriend" En hij draaide zich om en ging weg.
was ik maar zo stoer als jijquote:Op zondag 2 maart 2014 15:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Was een uur of 3 s`nachts, en er kwam een geschminkte gozer uit de auto (Was zo rond carnaval) en hij kwam heel boos op me af gelopen dus ik kijk hem aan en zeg " Ik zou maar niks in je hoofd halen vriend" En hij draaide zich om en ging weg.
Ja klopt. Jammer genoeg wordt ik na een tijdje altijd lui en komt het er weer terug aan.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Uberhaupt als je sport of actief bezig bent ja.
Ik vind het ook niks om ook maar een dag lui te doen, gister heb ik 15 kilometer gelopen, toegegeven ik was kapot op het einde, maar het voelde echt super!
En het geeft veel zelfvertrouwen als je jezelf gewoon bijna wekelijks (bijwijze van) ziet veranderen, strakker ziet worden, slanker ziet worden, rechter ziet staan, normalere houding ziet krijgen etc etc
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik hou het nu al vol sinds ... Begin Januari zo iets.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:06 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ja klopt. Jammer genoeg wordt ik na een tijdje altijd lui en komt het er weer terug aan.
Ik moet er iets gaan doen. Vanavond weinig tijd maat volgende week heb ik vakantie en ga ik weer eens lekker sporten en cutten.
Hou jij het trouwens echt consistent maanden lang vol alleen maar gezond te eten en elke dag te sporten? Respect dan! Ik ben het na 3 weken ofzo zat.
Sporten werkt ook verslavend.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:10 schreef Spatieloos het volgende:
Sporten kan ook verslavend zijn toch, probeer gewoon verslaafd te raken dan
Haha ja klopt als je eraan begint wil je meer en meer. Totdat je 3x per dag naar die sportschool gaat, er 5 uur zit, en een burnout krijgt.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:10 schreef Spatieloos het volgende:
Sporten kan ook verslavend zijn toch, probeer gewoon verslaafd te raken dan
Wel respect daarvoor. Maar voel je je niet zwak door weinig te eten?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik hou het nu al vol sinds ... Begin Januari zo iets.
Toegegeven, ik heb in de 2 maanden mezelf 1x vergrepen aan een patatje. En ik heb 4-5 x s`nachts gegeten, maar verder gaat het hartstikke goed.
Ik eet niet meer s`nachts, ik snack niet meer, ik drink nog maar 1 kop koffie per dag, en ik probeer zoveel mogelijk te bewegen.
Wél neem ik elke zaterdag avond voordat ik uitga rond... half 11 4 sneetjes brood als extra energie, aangezien ik dat dan wel nodig heb (Normaal gesproken slaap ik rond 11-half 12, dus dan zijn die extra broodjes ook niet nodig, maar bij het uitgaan is het gemiddeld toch wel tot 5 uur half 6 feest)
Ik heb daar geen last van eerlijk gezegd..quote:Op zondag 2 maart 2014 15:14 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Wel respect daarvoor. Maar voel je je niet zwak door weinig te eten?
Ik wordt echt zonder uitzondering ziek wanneer ik op dieet ga. Eerst heb ik constant honger, dan wordt ik heel vermoeid en slaap ik 10 uur per dag en ben ik nog overal aan het gapen, en uiteindelijk krijg ik koorts en kan ik mijn bed niet meer uitkomen.
Dan ga ik eerst helemaal niet meer eten omdat ik ziek ben en vervolgens weer terug naar 2500 calorieën waardoor ik weer alles aankom. Zoals 2 weken geleden. En begin december.
Zo weinig calorien wowquote:Op zondag 2 maart 2014 15:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb daar geen last van eerlijk gezegd..
Ik eet:
2 sneetjes brood in de ochtend.
4 sneetjes brood in de avond.
Avond eten (1 vol bord)
En verder drink ik minimaal 2-3 liter water per dag.
Ik schat dat ik rond de 1500-1750calorieen binnen krijg.
Voel me juist elke dag fitter worden, makkelijker uit bed te krijgen etc
Ben sinds ik aan het afvallen ben veel minder lui dan ik eerst was, ook is mijn looptempo omhoog gegaan, en drastisch ook.
Ik liep eerst gemiddeld, 3,6 km per uur (Runkeeper is een handige app) en nu gemiddeld 5,2 dus dat is ook erg prettig.
Haha wauw dan doe je het echt heel anders dan ik. Ik begin met 500 calorieën en breidde dat uit naar 1000.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb daar geen last van eerlijk gezegd..
Ik eet:
2 sneetjes brood in de ochtend.
4 sneetjes brood in de avond.
Avond eten (1 vol bord)
En verder drink ik minimaal 2-3 liter water per dag.
Ik schat dat ik rond de 1500-1750calorieen binnen krijg.
Voel me juist elke dag fitter worden, makkelijker uit bed te krijgen etc
Ben sinds ik aan het afvallen ben veel minder lui dan ik eerst was, ook is mijn looptempo omhoog gegaan, en drastisch ook.
Ik liep eerst gemiddeld, 3,6 km per uur (Runkeeper is een handige app) en nu gemiddeld 5,2 dus dat is ook erg prettig.
Ja hoor gaat allemaal prima, voel me absoluut niet slap of futloos, voel me echt enorme fitaal!quote:Op zondag 2 maart 2014 15:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zo weinig calorien wow
Ik eet elke dag bijna net zoveel pistachte nootjes als dat.
Krijg je dan wel genoeg vitamine en aminozuren binnen? Eet anders pistache nootjes, daar zit van alles in (alle essentiële amino zuren). (ongezouten als je teveel zout eet)
Dat zijn toch best wel veel calorieën? Als ik zoveel eet val ik echt niet een kilo ofzo per week af...quote:Op zondag 2 maart 2014 15:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zo weinig calorien wow
Ik eet elke dag bijna net zoveel pistachte nootjes als dat.
Krijg je dan wel genoeg vitamine en aminozuren binnen? Eet anders pistache nootjes, daar zit van alles in (alle essentiële amino zuren). (ongezouten als je teveel zout eet)
Ik wil in April gaan beginnen met T25, die workout van Shaun T. Aangezien mijn conditie beter begint te worden en mijn gewicht omlaag gaat, durf ik het in April wel aan. Dan kan ik zorgen dat mijn conditie nog beter word.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:19 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Haha wauw dan doe je het echt heel anders dan ik. Ik begin met 500 calorieën en breidde dat uit naar 1000.
Maar de afstanden die jij loopt zijn ook wel knap. Ik loop meestal 4 of 5 km ofzo maar dan veel sneller. Meestal 9 a 10km per uur. Heerlijk als je hsrtdlg helemaal naar 180 gaat
Zal wel aan mijn lengte liggen dan, maar voor mij klinkt dat heel weinigquote:Op zondag 2 maart 2014 15:20 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dat zijn toch best wel veel calorieën? Als ik zoveel eet val ik echt niet een kilo ofzo per week af...
Haha ja ik eet ook liever veel meer hoor en heb dan constant honger. Maja ik ben anders dikkig...quote:Op zondag 2 maart 2014 15:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zal wel aan mijn lengte liggen dan, maar voor mij klinkt dat heel weinig
Alles onder de 2000 al.
Ik heb dan nu wel een buikje, maar dat is meer omdat ik nauwelijks sport (ik fiets wel eens naar school, heel af en toe hardlopen en probeer elke dag 1 keer op te drukken dat resulteert in 10x opdrukken. Maar eet dan ook veel vet en chocolade, gelukkig heb ik best wel goede genen anders was ik nu moddervet.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:29 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Haha ja ik eet ook liever veel meer hoor en heb dan constant honger. Maja ik ben anders dikkig...
Ik ben sowieso helaas al redelijk fors... Vandaar ook dat ik sinds Januari opeens heel erg toegewijd ben.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:29 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Haha ja ik eet ook liever veel meer hoor en heb dan constant honger. Maja ik ben anders dikkig...
Haha ik ben dan best wel jaloers op jou genen.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb dan nu wel een buikje, maar dat is meer omdat ik nauwelijks sport (ik fiets wel eens naar school, heel af en toe hardlopen en probeer elke dag 1 keer op te drukken dat resulteert in 10x opdrukken. Maar eet dan ook veel vet en chocolade, gelukkig heb ik best wel goede genen anders was ik nu moddervet.
Ah, vandaar al die 'vrienden' die je pesten.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb een keer een meisje geslagen, maar dat was omdat ze mij een trap in m`n ballen gaf.
Toen heb ik d`r ook zo hard een klap gegeven dat ik 2 dagen last had van diezelfde hand.. Je trapt niet iemand in zijn ballen.
Als je dergelijke opmerkingen ook maakt tegen willekeurige mensen tijdens het uitgaan dan begrijp ik wel waarom er wijn in je bek getuft wordt.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Was ik maar het touw om jouw nek in die donkere dagen.
Dit.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:02 schreef vera166 het volgende:
ik geloof hier niks meer van jezus
je bent wel een geniale troll, dat moet ik je nageven eigenlijk.
Dat je dit niet geloofdquote:Op zondag 2 maart 2014 17:02 schreef vera166 het volgende:
ik geloof hier niks meer van jezus
je bent wel een geniale troll, dat moet ik je nageven eigenlijk.
Minstens ja, al heeft die Braddie wel een voorkomen om je gelijk aan te ergeren.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:23 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat deed ze uit het niets? Vreemd verhaal. Volgens mij was je haar gewoon ongewenst aan het intimideren O.I.D
Als jij een goede trap in je ballen krijgt, ben jij niet in staat iets terug te doen. Daarom denk ik dat Braddie gewoon een reden zocht om een meid te petsen.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:23 schreef deadprez het volgende:
Altijd dat gejank dat je vrouwen niet met een vuist zou moeten slaanals ik in mijn ballen word getrapt ga ik echt niet lafjes een bitchslap geven.
Normale mensen gaan niet met dat soort figuren om nee, die blijven nog liever alleen.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:01 schreef Bucketlist het volgende:
Laat die jongen toch. Dat hij trots is dat ie' met veel ploeteren 5,2 km per uur kan wandelen geeft toch aan dat het een kansloos geval is.
Hij kan er ook niet veel aan veranderen. Veel van zijn vrienden zijn van die woongroep kneuzen, hij heeft zelf ook een sociale handicap. Dit soort dingen gebeuren bij normale mensen niet 'zomaar' hoor.
ik geloof jouw leven nietquote:Op zondag 2 maart 2014 17:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat je dit niet geloofdSjongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejonge.
Zuur mannetje.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Was ik maar het touw om jouw nek in die donkere dagen.
Vera's moet je gedoseerd aandacht geven, anders vinden ze je een creepquote:Op zondag 2 maart 2014 18:47 schreef vera166 het volgende:
[..]
jij negeert de Vera dus ik doe wat ik wil yolo
Hmmm ja hier zit wel wat in...quote:Op zondag 2 maart 2014 18:56 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Vera's moet je gedoseerd aandacht geven, anders vinden ze je een creep
ze is al aandachtshoer genoegquote:Op zondag 2 maart 2014 18:56 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Vera's moet je gedoseerd aandacht geven, anders vinden ze je een creep
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Eindelijk een normale mening, al die captains save-a-hoe hierquote:Op zondag 2 maart 2014 18:47 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Woooow als een meid dat bij mij zou doen he![]()
![]()
![]()
Fuck dat "vrouwen mag je niet slaan gedoe" als een vrouw je zo behandelt mag je echt een paar vuisten op haar neus krijgen, vuile bitch.
hahah precies, ik kan er ook niet tegen en vind dat je als man over je heen laat lopen als je een vrouw met zoiets weg laat komen.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Eindelijk een normale mening, al die captains save-a-hoe hier. Ik hoek de menstruatie uit d'r kut als ze zoiets doet.
Mee eens ja, als ze het echt verdienen fuck it danquote:Op zondag 2 maart 2014 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Eindelijk een normale mening, al die captains save-a-hoe hier. Ik hoek de menstruatie uit d'r kut als ze zoiets doet.
Als je een vrouw te veel aandacht geeft en te lief voor d'r bent, dan verliest ze haar interesse en gaat ze op zoek naar een vent die tenminste niet echt interesse in haar heeft omdat ie toch wel genoeg andere vrouwen kan krijgen #protipquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
quote:Op maandag 3 maart 2014 00:27 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Als je een vrouw te veel aandacht geeft en te lief voor d'r bent, dan verliest ze haar interesse en gaat ze op zoek naar een vent die tenminste niet echt interesse in haar heeft omdat ie toch wel genoeg andere vrouwen kan krijgen #protipHarde struggles voor mannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:15 schreef BlauweTijger het volgende:
what the fuck heb ik zojuist bekekenquote:
Hij is wel mijn held en voorbeeld, die Richard Bransonquote:
na dit topic wist ik het zekerquote:Op maandag 3 maart 2014 18:49 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik vraag me bij de TS altijd af of het nou verzonnen is of waargebeurd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |