Mee eens ja, als ze het echt verdienen fuck it danquote:Op zondag 2 maart 2014 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Eindelijk een normale mening, al die captains save-a-hoe hier. Ik hoek de menstruatie uit d'r kut als ze zoiets doet.
Als je een vrouw te veel aandacht geeft en te lief voor d'r bent, dan verliest ze haar interesse en gaat ze op zoek naar een vent die tenminste niet echt interesse in haar heeft omdat ie toch wel genoeg andere vrouwen kan krijgen #protipquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
quote:Op maandag 3 maart 2014 00:27 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Als je een vrouw te veel aandacht geeft en te lief voor d'r bent, dan verliest ze haar interesse en gaat ze op zoek naar een vent die tenminste niet echt interesse in haar heeft omdat ie toch wel genoeg andere vrouwen kan krijgen #protipHarde struggles voor mannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:15 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik had haar echt een kkr klap gegeven
what the fuck heb ik zojuist bekekenquote:
Hij is wel mijn held en voorbeeld, die Richard Bransonquote:
na dit topic wist ik het zekerquote:Op maandag 3 maart 2014 18:49 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik vraag me bij de TS altijd af of het nou verzonnen is of waargebeurd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |