Dat je dit niet geloofdquote:Op zondag 2 maart 2014 17:02 schreef vera166 het volgende:
ik geloof hier niks meer van jezus
je bent wel een geniale troll, dat moet ik je nageven eigenlijk.
Minstens ja, al heeft die Braddie wel een voorkomen om je gelijk aan te ergeren.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:23 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat deed ze uit het niets? Vreemd verhaal. Volgens mij was je haar gewoon ongewenst aan het intimideren O.I.D
Als jij een goede trap in je ballen krijgt, ben jij niet in staat iets terug te doen. Daarom denk ik dat Braddie gewoon een reden zocht om een meid te petsen.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:23 schreef deadprez het volgende:
Altijd dat gejank dat je vrouwen niet met een vuist zou moeten slaanals ik in mijn ballen word getrapt ga ik echt niet lafjes een bitchslap geven.
Normale mensen gaan niet met dat soort figuren om nee, die blijven nog liever alleen.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:01 schreef Bucketlist het volgende:
Laat die jongen toch. Dat hij trots is dat ie' met veel ploeteren 5,2 km per uur kan wandelen geeft toch aan dat het een kansloos geval is.
Hij kan er ook niet veel aan veranderen. Veel van zijn vrienden zijn van die woongroep kneuzen, hij heeft zelf ook een sociale handicap. Dit soort dingen gebeuren bij normale mensen niet 'zomaar' hoor.
ik geloof jouw leven nietquote:Op zondag 2 maart 2014 17:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat je dit niet geloofdSjongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejonge.
Zuur mannetje.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Was ik maar het touw om jouw nek in die donkere dagen.
Vera's moet je gedoseerd aandacht geven, anders vinden ze je een creepquote:Op zondag 2 maart 2014 18:47 schreef vera166 het volgende:
[..]
jij negeert de Vera dus ik doe wat ik wil yolo
Hmmm ja hier zit wel wat in...quote:Op zondag 2 maart 2014 18:56 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Vera's moet je gedoseerd aandacht geven, anders vinden ze je een creep
ze is al aandachtshoer genoegquote:Op zondag 2 maart 2014 18:56 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Vera's moet je gedoseerd aandacht geven, anders vinden ze je een creep
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Op straat ben ik ook nog nooit lastig gevallen.. nouja, jawel.. een keer.
Was een uur of 3 s`nachts, en er kwam een geschminkte gozer uit de auto (Was zo rond carnaval) en hij kwam heel boos op me af gelopen dus ik kijk hem aan en zeg " Ik zou maar niks in je hoofd halen vriend" En hij draaide zich om en ging weg.
Eindelijk een normale mening, al die captains save-a-hoe hierquote:Op zondag 2 maart 2014 18:47 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Woooow als een meid dat bij mij zou doen he![]()
![]()
![]()
Fuck dat "vrouwen mag je niet slaan gedoe" als een vrouw je zo behandelt mag je echt een paar vuisten op haar neus krijgen, vuile bitch.
hahah precies, ik kan er ook niet tegen en vind dat je als man over je heen laat lopen als je een vrouw met zoiets weg laat komen.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Eindelijk een normale mening, al die captains save-a-hoe hier. Ik hoek de menstruatie uit d'r kut als ze zoiets doet.
Mee eens ja, als ze het echt verdienen fuck it danquote:Op zondag 2 maart 2014 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Eindelijk een normale mening, al die captains save-a-hoe hier. Ik hoek de menstruatie uit d'r kut als ze zoiets doet.
Als je een vrouw te veel aandacht geeft en te lief voor d'r bent, dan verliest ze haar interesse en gaat ze op zoek naar een vent die tenminste niet echt interesse in haar heeft omdat ie toch wel genoeg andere vrouwen kan krijgen #protipquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
quote:Op maandag 3 maart 2014 00:27 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Als je een vrouw te veel aandacht geeft en te lief voor d'r bent, dan verliest ze haar interesse en gaat ze op zoek naar een vent die tenminste niet echt interesse in haar heeft omdat ie toch wel genoeg andere vrouwen kan krijgen #protipHarde struggles voor mannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:15 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik had haar echt een kkr klap gegeven
what the fuck heb ik zojuist bekekenquote:
Hij is wel mijn held en voorbeeld, die Richard Bransonquote:
na dit topic wist ik het zekerquote:Op maandag 3 maart 2014 18:49 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik vraag me bij de TS altijd af of het nou verzonnen is of waargebeurd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |