Dat heb ik ook.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja het doet verrekte pijn ja. Had haar een bitch klappie gegeven. Niet met vuist ofzo.
Dat deed ze uit het niets? Vreemd verhaal. Volgens mij was je haar gewoon ongewenst aan het intimideren O.I.Dquote:Op zondag 2 maart 2014 14:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze trapte mij echt keihard in m`n ballen, ja.. Denk je dat ik dan rustig weg loop? Nee, ik heb haar toen echt een goed harde klap verkocht, iemand een trap in z`n ballen geven is het meest zielige wat je kan doen qua verdediging.
Gewoon platte handen uitdelen als een baasquote:Op zondag 2 maart 2014 14:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
Ik heb haar niet met m`n vuist geslagen, wel met de vlakke hand.
Hoi Roadtrip.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:23 schreef NieuweNier het volgende:
Hoe grappig dat dit nu bij JOU gebeurt. Ik zie geen aanleiding.
Hij is contact gestoordquote:Op zondag 2 maart 2014 14:23 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat deed ze uit het niets? Vreemd verhaal. Volgens mij was je haar gewoon ongewenst aan het intimideren O.I.D
Ach, ik kan met de vlakke hand anders een aardige klap uitdelen, dat blijkt als na 2 dagen je hand nog rood en pijnlijk is.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:23 schreef deadprez het volgende:
Altijd dat gejank dat je vrouwen niet met een vuist zou moeten slaanals ik in mijn ballen wordt getrapt ga ik echt niet lafjes een bitchslap geven.
Twee dagen een account en dan al op specifieke users komen haten, klonen voor dummies ditquote:
Als ik een bitchklap geef hoeft dat niet lafjes over te komenquote:Op zondag 2 maart 2014 14:23 schreef deadprez het volgende:
Altijd dat gejank dat je vrouwen niet met een vuist zou moeten slaanals ik in mijn ballen word getrapt ga ik echt niet lafjes een bitchslap geven.
Zie het Midden-Oostenquote:Op zondag 2 maart 2014 14:24 schreef Yiha het volgende:
Er zijn tal van mensen die gewoon uit het niks heibel wil zoeken.
Hij had zich in een van zijn eerste posts al weer verraden door 'zowiezo' te typen en precies dezelfde manier van posten te hanteren als Roadtripquote:Op zondag 2 maart 2014 14:24 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Twee dagen een account en dan al op specifieke users komen haten, klonen voor dummies dit
De VS is nou niet echt dichter in de buurt, of doen ze dat hier tegenwoordig ook al?quote:Op zondag 2 maart 2014 14:27 schreef Yiha het volgende:
[..]
knock-out game bvb, iets dichter in de buurt
UK, dacht ik, kan verkeerd zijnquote:Op zondag 2 maart 2014 14:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
De VS is nou niet echt dichter in de buurt, of doen ze dat hier tegenwoordig ook al?
Oh dat zou wel kunnen. Laten we maar hopen dat ze het op dat inteelteiland van ze houden en dat het hier niet overgenomen wordtquote:
Een Braddie topic zien en dan ook nog moeten reagerenquote:
Je laat over je heen lopen mutsquote:Op zondag 2 maart 2014 14:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
[..]
Ik heb d`r niet geslagen, heb wel flink tegen haar gescholden en gezegd dat als ze nog zoiets flikt dat ik haar dan wel even laat voelen hoe groot mijn hand is in vergelijking met haar gezicht.
Normaal gesproken sla ik geen meiden, maar je kan ook te ver gaan.
Daaruit blijkt meer dat jij te slap bent om fatsoenlijk te vechten.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach, ik kan met de vlakke hand anders een aardige klap uitdelen, dat blijkt als na 2 dagen je hand nog rood en pijnlijk is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |