SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in het vorige topic, gekaapt door Gym, klik danhier
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ik sta inmiddels al te crossenquote:
Ik had de wekker om 07u gezet want dacht dat het maandag was en basic om 08u open wasquote:Op zondag 2 maart 2014 09:30 schreef Vlinder88 het volgende:
Goed bezig jullie! Mijn brakke hoofd draait zich nog even om.. Zo jammer dat de sportschool hier in het weekend om 3 uur al dicht gaat, anders had ik vanmiddag nog wel ff willen gaan. De combat-les om 10 uur gaat 'm in ieder geval niet worden
Oef.. Maar dan heb je wel veel aan je dag zoquote:Op zondag 2 maart 2014 09:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had de wekker om 07u gezet want dacht dat het maandag was en basic om 08u open wasnot
We zijn aan het klussen, voor de pup komt gooien we er voor hem stroever laminaat in voor meer grip. Vrijdag oude laminaat en houtenvloer die eronder zat eruit geragt..vriend is nu aan het stuken en ik ga zo de paarse want een grijs tint geven. Morgen ondervloee erin en beginnen met laminaat leggen.quote:Op zondag 2 maart 2014 09:50 schreef Vlinder88 het volgende:
[..]
Oef.. Maar dan heb je wel veel aan je dag zo
Heerlijk gesport.quote:Op zondag 2 maart 2014 09:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik sta inmiddels al te crossenbaal dat de gym niet om 08u al open is in het weekend.
Sport ze, straw!!
Voor vannacht?quote:Op zondag 2 maart 2014 14:34 schreef Sarabi het volgende:
Hier is de sportschool een paar dagen dicht vanwege carnaval.
En sowieso in het weekend alleen in de ochtend open![]()
Tijd om sushi te maken voor vannacht.
Okay, tof!quote:Op zondag 2 maart 2014 15:21 schreef Sarabi het volgende:
Voor tijdens de Oscars
Mijn vriend heeft een eigen filmsite dus sinds we samen zijn kijk ik ook altijd de Oscars en ik zorg voor de hapjes
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:49 schreef Brighteyes het volgende:
Liep ik zomaar 5km vrijwel non-stop!Heeft al dat sporten in de gym de afgelopem twee weker toch zeker wel zijn vruchten afgeworpen.
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:49 schreef Brighteyes het volgende:
Liep ik zomaar 5km vrijwel non-stop!Heeft al dat sporten in de gym de afgelopem twee weker toch zeker wel zijn vruchten afgeworpen.
Same, alleen niet haatquote:Op zondag 2 maart 2014 11:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heerlijk gesport.En een persoonlijk record verbroken op een machine die ik haat.
Netjesquote:Op zondag 2 maart 2014 17:49 schreef Brighteyes het volgende:
Welk apparaatje is dat BE?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, nog even een rondje gewandeld, zit nu op 11.000+ steps en heb vlgs het apparaatje vandaag 59 minuten actief bewogen.
Heerlijk dit soort motivatie!![]()
quote:
Ik ben helemaal niet zo'n zeikerd als het op eten aankomt, maar was vergeten hoe smerig ik de smaak van gebakken banaan vind. Dus geloof dat het gewoon echt niet aan mij besteed is.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:32 schreef RoelerMF het volgende:
Ik vond het wel meevallen met die gebakken banaan smaakIk had 2 eieren, een banaan en een theelepel kaneel denk ik. Misschien kan je wat meer kaneel toevoegen zodat die wat overheerst?
Ik heb altijd precies hetzelfde. Theorie is fantastisch maar de gebakken pannenkoeken vind ik echt niet lekker.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:51 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo'n zeikerd als het op eten aankomt, maar was vergeten hoe smerig ik de smaak van gebakken banaan vind. Dus geloof dat het gewoon echt niet aan mij besteed is.
Die zijn mooi! Hoe doe jij het precies? Die van mij mislukken altijd. Had nog wel een recept gevolgd.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:54 schreef RoelerMF het volgende:
Zo, klote week gehad en carnaval gevierd. Deze week weer beginnen met goede zin en lekker fris en fruitig aan de slag. Hoewel fris en fruitig, het weekend heeft er redelijk ingehakt
Gisteren voor het eerst bananenpannenkoeken gemaakt van eieren, banaan en kaneel. Klein beetje stroop erbij en aangevuld met rood fruit uit de vriezer. Dat was echt lekkerBehalve de stroop verder ook nog behoorlijk verantwoord want geen suikers of bloem gebruikt
[ afbeelding ]
Banaan flink geprakt met een vork tot het al een papje was. Daarna 2 eieren erbij en een goede vleug kaneel. Eerst met de vork alles mengen en daarna met de garde nog gedaan. Je kan ook een blender gebruiker, maar dit is goed voor je spierenquote:Op maandag 3 maart 2014 12:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Die zijn mooi! Hoe doe jij het precies? Die van mij mislukken altijd. Had nog wel een recept gevolgd.
Jup!quote:Op maandag 3 maart 2014 09:47 schreef Keshet het volgende:
[..]
Welk apparaatje is dat BE?
En volgens mij zit je weer in een hele goede flow!![]()
Ha, kort nachtje Qwea. Succes.
Ah, volgens mij had ik een ei te weinig. En misschien teveel prut voor een pannenkoek gebruikt tijdens het bakken. Dankje!quote:Op maandag 3 maart 2014 12:49 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Banaan flink geprakt met een vork tot het al een papje was. Daarna 2 eieren erbij en een goede vleug kaneel. Eerst met de vork alles mengen en daarna met de garde nog gedaan. Je kan ook een blender gebruiker, maar dit is goed voor je spieren
Vervolgens heb ik een juslepel genomen en een kleine koekenpan. Op middelmatig vuur een klein beetje olie in de pan en dan voorzichtig vanuit het midden de lepel laten leeglopen. Ik heb de eerste 4 ook laten mislukken hoor voor ik het trucje met omdraaien en voorzichtig doen ook doorhad
Ik vraag mij alleen af of ze koud ook lekker zijn, want 's morgens heb ik niet echt de tijd om dit uitgebreid te staan doen allemaal. En anders is het een mooi weekend ontbijtje natuurlijk
Meet hij alleen de stappen of ook als je bijvoorbeeld gaat sporten?quote:Op maandag 3 maart 2014 13:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jup!![]()
Het leuke is dat het ding dus ook uitrekent hoeveel kcals je die dag verbrand hebt, beetje lossevingerwerk natuurlijk, maar als er aan het eind van de dag 2634kcals staat dan voelt dat best goed.
Ik ben niet zo van kcals in tellen, maar nu zie iig dat er ook genoeg uit gaan.
Het is een Fitbit trouwens. Je hebt de uitgebreide versie als armband, die meet ook slaap, maar ik heb een Zip, heel klein dingetje dat je aan je bh bandje vast kan maken.
Vannacht maar iets van 3 uur geslapen en dus ben ik net, na het de kinderen naar school brengen, maar terug mijn bed in gegaan. Beetje zonde van mijn vrije dag, maar het was echt nodig.
En dan ga ik dus nu maar even in de miezer naar buiten.
quote:
Er zijn ook telefoonapps die het bijhouden, maar dan moet je dus wel altijd je telefoon bij je houden.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:13 schreef Keshet het volgende:
[..]
Dat apparaatje ziet er goed uit BE!
Ik ben eigenlijk op zoek naar een wat goedkoper exemplaar. Heeft iemand nog tips? Door de Googlebomen zie ik het bos niet meer.
Thnx. Ik kan je vertellen dat sporten op 3u slaap debiel zwaar isquote:
Dat heb ik inderdaad een paar keer geprobeerd maar ik vind ze erg onnauwkeurig. Als in: 5km gewandeled hebben en 10 stappen registreren, of na een uurtje autorijden besluiten dat ik 10km gewandeld heb.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er zijn ook telefoonapps die het bijhouden, maar dan moet je dus wel altijd je telefoon bij je houden.
Mss is dat een optie om mee te beginnen om te kijken of het bevalt.
Hier houdt een hoop blijkbaar de hollandsche etenstijd nog steeds aan, dus om half zes: dood. Behalve op woensdag. Dan is het gewoon op elk tijdstip druk.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:47 schreef Qwea het volgende:
Ik ging laatst om 21u, alles helemaal dood. Ook tijdens de lunch, dood. Of gelijk om 08u
Eten om 19:00 a 19:30quote:Op maandag 3 maart 2014 20:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier houdt een hoop blijkbaar de hollandsche etenstijd nog steeds aan, dus om half zes: dood. Behalve op woensdag. Dan is het gewoon op elk tijdstip druk.
Als ik later eet dan 18:30 slaap ik niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag door ziek en futloos op de bank niet echt gezond gegeten. Maar ook niet te veel. En dat vind ik best knap met een opkomende menstruatie..Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
Succes op je eerste werkdag C_C!!quote:Op maandag 3 maart 2014 21:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Stomme BE, nu wil ik ook zo'n ding.
"Gelukkig" is al m'n overtollige geld deze maand (+vakantiebudget) opgegaan aan de kat, dus kan ik geen spontane uitgaven doen.
En dan nu: vroeg naar bed. Morgen gaat de wekker om 5 uur en heb ik m'n eerste werkdag in de boobiekliniek.
Haha, leuk he!quote:Op maandag 3 maart 2014 21:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Stomme BE, nu wil ik ook zo'n ding.
"Gelukkig" is al m'n overtollige geld deze maand (+vakantiebudget) opgegaan aan de kat, dus kan ik geen spontane uitgaven doen.
En dan nu: vroeg naar bed. Morgen gaat de wekker om 5 uur en heb ik m'n eerste werkdag in de boobiekliniek.
Kreeg van een krantje van mn werk een "aanbieding" voor de medisana activity tracker. Dat lijkt me nog wel wat. Miss een tip?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:13 schreef Keshet het volgende:
[..]
Dat apparaatje ziet er goed uit BE!
Ik ben eigenlijk op zoek naar een wat goedkoper exemplaar. Heeft iemand nog tips? Door de Googlebomen zie ik het bos niet meer.
Gewoon pasta met zelfgemaakte tomatensaus? Als je dan de pasta er niet door gooit, maar los op je bord met de saus erover, kun je weinig pasta en veeeeeel saus nemen!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:29 schreef Vicky het volgende:
Oh CC wat onwijs kut zeg!! Stelletje hufters!
Heeft iemand een lekkere/makkelijke/calorie arme Italiaanse maaltijd??
Ik ben een lijstje voor deze week aan het maken maar ik heb nog niks voor vrijdag. Manlief wil graag Italiaans...
Welkom bij de clubquote:Op dinsdag 4 maart 2014 06:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Fiets gejat. Jeweetwel, die nieuwe die net een maand oud is en waardoor ik inmiddels alles op de fiets deed.
GODVERDOMME.
Echt hequote:Op dinsdag 4 maart 2014 06:34 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Waarom kunnen mensen niet met hun poten van andermans spullen afblijven.
http://www.ah.nl/allerhan(...)et-tomaten-en-rucolaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:29 schreef Vicky het volgende:
Oh CC wat onwijs kut zeg!! Stelletje hufters!
Ik ben een lijstje voor deze week aan het maken maar ik heb nog niks voor vrijdag. Manlief wil graag Italiaans...
die maken we regelmatig.. die is zoooooooooooo lekker!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/allerhan(...)et-tomaten-en-rucola
Ik heb deze laatst gemaakt: http://www.ah.nl/allerhan(...)oomkaas-en-courgette. Erg lekker! Vond 'm alleen iets te romig, dus doe de volgende keer half roomkaas/half kookroom. En misschien wat extra courgette en/of tomaat erbij.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:29 schreef Vicky het volgende:
Jeetje wat kut zeg. Vind het zo erg dat mensen niet gewoon van andermans spullen af kunnen blijvenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 06:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Fiets gejat. Jeweetwel, die nieuwe die net een maand oud is en waardoor ik inmiddels alles op de fiets deed.
GODVERDOMME.
Soep?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:13 schreef xuryah het volgende:
Ik heb net heerlijk geluncht met de left overs van gisteren: frisse couscous salade (met citroen, munt, komkommer, paprika, ui, tomaatjes en uiteraard couscous) met 2 kipspiesjes (kaneel, komijn)Echt super lekker!
Vanavond geen idee wat ik ga eten want ik ga bij vriendinnen eten. Ik moet het voorgerecht verzorgen.
Iemand misschien een makkelijk idee? (dat je makkelijk thuis kunt maken en makkelijk mee kunt nemen?)
Dacht er zelf aan om tortilla chips te maken in de oven met een tomaten-rode ui salsa, maar is niet echt een voorgerecht eigenlijk
Een vriendin houd niet van visquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Soep?Of anders wraps met zalm en roomkaas? En dan in kleine stukjes snijden? Of ehm, carpaccio?
Soep is het meest makkelijkst
Tomatensoep, groentesoep, koninginnensoep, ectquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:16 schreef xuryah het volgende:
[..]
Een vriendin houd niet van visEn carpaccio is wel weer duur.
Soep is wel een idee jaEven kijken of ik daar genoeg tijd voor heb zo! Tnx
Kun je dan niet beter een semi oud barrel kopen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Deze fiets heb ik dus gekocht omdat m'n vorige fiets van een jaar oud, waar ik net voor 100 euro aan onderhoud aan had laten plegen, is gejat. In 2 jaar 1200 euro aan fietsen down the drain.
Het lijkt erop dat m'n nieuwe werkgever een fietsplan heeft. Hopelijk is dat daadwerkelijk het geval.
Verder prima eerste werkdag wel!
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
En juist zodra je denkt van fuck de weegschaal zit er weer beweging in. Trollding.
Tof!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok: vandaag is toch een beetje een win geworden want m'n nieuwe werkgever is supertof. We gaan in juni blijkbaar voor een all-paid midweekje naar een Frans kasteel.
Ti's niets vergeleken met de reizen die BE maakt, maar toch.
Heel leuk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok: vandaag is toch een beetje een win geworden want m'n nieuwe werkgever is supertof. We gaan in juni blijkbaar voor een all-paid midweekje naar een Frans kasteel.
Nou... Ik moet meestal dik werken dan, dus een midweekje relaxen in een Frans kasteel klinkt mij ook erg goed im de oren hoor!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:06 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Nais.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja was leuk. Ik heb het idee dat ik me er prima ga vermaken. Ben erg blij dat het gelukt is.
Och t is maar 4 wekenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:44 schreef Brighteyes het volgende:
Had een oproep gekregen om bloed te doneren, dus ik gebeld, nee hoor, geen probleem, kaapstad is 4wk uitstel, u kunt gewoon komen. Dus ik meteen erheen, formulier ingevuld. Zit ik te wachten, valt mijn oog op een postertje aan de muur: voor een bezoek aan alle landen buiten Europa geldt 4 weken uitstel.
Ik had helemaal niet verwacht dat er met de VS iets zou zijn dus had daar helemaal niet naar gevraagd ook.![]()
Nu ga ik maar een rondje lopen, moet nog 900 stappen.
Haha, kan je weer wat hebben.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Och t is maar 4 wekenIk mag in Juni weer, heb in November 2 nachten in een "malaria"-gebied geslapen. Dat malaria daar al jaren niet meer voorkomt doet er niet toe, volgens hier dan. Tsja. Zal wel een torenhoog hb hebben straks
Mwah, dat vraag ik mij afquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Haha, kan je weer wat hebben.
de laatste keer dat ik doneerde was september 2012 ofzo.Daarna viel het steeds verkeerd qua reizen.
Ik heb tot nu toe pas 2 keer gedoneerd ook sinds mijn aanmelding begin 2012.
Uhuh! Meteen daarna wegen uiteraard.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:19 schreef Zeester het volgende:
Ik vind jullie dapper als bloeddonor. Ik ben een mietje en ben te angstig om vrijwillig een naald in me te laten steken. En het is de makkelijkste pond lichter, uiteindelijk!
Ooit wil ik het wel gaan doen, maar ik heb sowieso pas 1x bloed laten prikken in mijn leven, omdat het gewoon nooit echt nodig is geweest. Heel positief natuurlijk, maar zo kom je ook niet over je angst heenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Uhuh! Meteen daarna wegen uiteraard.![]()
Ik heb helemaal geen naaldenangst, het doet me echt vrijwel niets. Daarom ben ik het ook gaan doen. Een hele simpele manier om ergens een steentje aan bij te dragen.
Maar als je het eng vindt snap ik ook heel goed dat je ervoor past hoor.
Ik ben vooral blij dat ik mag doneren; ik ben gezond. Ontvangers zijn er dan ook maar wat blij mee (mijn broertje heeft ooit transfusies gehad toen hij ernstig ziek was) en je ziet iemand er ook van opknappen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:19 schreef Zeester het volgende:
Ik vind jullie dapper als bloeddonor. Ik ben een mietje en ben te angstig om vrijwillig een naald in me te laten steken. En het is de makkelijkste pond lichter, uiteindelijk!
Ow, ik heb het omgekeerd. Assisteer bij puncties, maar ik ben een plafondstaarder. Kijk bij mezelf overigens ook altijd wegquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik prik elke dag ( nou ja, als ik werk dan) tig patiënten per dag, en ga zelf nog altijd praktisch van m'n stokkie als ze bij mij moeten prikken.
/faal
Ik voor mn doneren ook maar 2x hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:29 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ooit wil ik het wel gaan doen, maar ik heb sowieso pas 1x bloed laten prikken in mijn leven, omdat het gewoon nooit echt nodig is geweest. Heel positief natuurlijk, maar zo kom je ook niet over je angst heen.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Ugh ik kan niet mee naar het Franse kasteel wegens verplicht onderwijs. Ok deze dag gaan we als verloren beschouwen en morgen er weer met frisse moed tegenaan
.
Ik laat mezelf te vaak op andere manieren prikken.quote:
Nah! Shit!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Ugh ik kan niet mee naar het Franse kasteel wegens verplicht onderwijs. Ok deze dag gaan we als verloren beschouwen en morgen er weer met frisse moed tegenaan
.
Ik voel je pijn. Ben nu ook nog bezig met een essay dat morgen ochtend klaar moet zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:18 schreef PluisigNijntje het volgende:
Leuk nieuws: Ik ga naar Utrecht verhuizen. Eindelijk
Minder nieuws: Ik moet nu nog een paper afschrijven dat morgen om 11 uur op papier ingeleverd moet worden, waarvoor ik dus om half 8 uit bed moet om het nog te printen en op tijd te komen. Tevens stressig vanwege verhuizen en nog niks op orde hebben.
Oh ontopic: Volgens mij wel netjes gegeten vandaag, heb het niet meer ingevoerd in mfp, probeer daar een beetje vanaf te komen. Hoop dat het zonder ook lukt.
Heb jij nu al een muur gewit? Hoelaat was je wakker?quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:44 schreef Qwea het volgende:
Mogguh.
Muur gewit (wat een hoerige kutmuur. Ik blijf de banen zien. Tyfus muur), zo ontbijten en dan maar ff me afreageren in de sportschool voordat ik de muur sloop
Wakker om 04, eruit om 05:30quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:46 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Heb jij nu al een muur gewit? Hoelaat was je wakker?
Ik slaap de afgelopen nachten slecht, waarom dunno. Dus toen ik om 05:30 nog steeds niet sliep nadat ik om 04u moest plassen, ben ik er van ellende maar uitgegaan en mezelf nuttig gaan makenquote:Op woensdag 5 maart 2014 08:48 schreef Ruby88 het volgende:
Wow! Om die muur te witten? (Of was je wakker, en ging je dat toen maar vast doen?)
Ik eet prima maar kom alleen maar aan op de weegschaalquote:Op woensdag 5 maart 2014 08:55 schreef Ruby88 het volgende:
Ah. Ik slaap prima (al een paar dagen telkens vlak voor mijn wekker zelf wakker), maar ik eet dramatisch. Gisteren een diepvriespizza omdat ik tot 's avonds heul laat moest werken. Dat kan toch beter.
Lost zichzelf vanzelf wel weer op, hoop ikquote:Op woensdag 5 maart 2014 08:59 schreef J0ycie88 het volgende:
Goed bezig Q. Wel vervelend van het slechte slapen!
Dan zal toch welquote:Op woensdag 5 maart 2014 08:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lost zichzelf vanzelf wel weer op, hoop ik
Of de 14de/15de of de 21/22ste. Hij wordt vrijdag geeënt voor de 6 weken enting. En ls hij heel zelfstandig is mag hij volgende week naar hiero. Anders nog een weekje wachten. Maar geloof dat het wel goed zit. Hoor het denk ik begin volgende week van de fokker, zal hem er eens naar vragen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:00 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dan zal toch wel
Wanneer komt de pup?
Als ik de mijne boodschappen laat doen komt er ongezonde shit en 0 gezondquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:40 schreef J0ycie88 het volgende:
Hier vanmorgen vriendlief boodschappen laten doen.
Alleen maar gezond spul kwam hij mee terug. Krijg de kans niet om ongezonde dingen te eten. En heb echt trek als een malle (fijn zon combi van menstruatie en ziek zijn).
Is toch ook de bedoeling? Je eet om spieren erbij te krijgen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik eet prima maar kom alleen maar aan op de weegschaal73,4. Nou, het zal
Ja ik weets. Zit er ook niet mee. Broek mt gaat omlaagquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is toch ook de bedoeling? Je eet om spieren erbij te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1,5 jaar geleden had ik niet verwacht dat het meeindelijk eens na 40000000x dieëten daadwerkelijk zou lukken om mijn eetpatroon om te gooien én strak de zomer in te gaan.
[ Bericht 2% gewijzigd door Qwea op 05-03-2014 14:04:42 ]-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ja, afschuwelijkquote:
Welke heb je? Omega-6 is niet echt gezond als ik het moet geloven.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:14 schreef Braddie het volgende:
Morgen beginnen met Visolie capsules.
3 per dag, bij elke maaltijd 1.
Het schijnt goed te zijn voor je huid, word er strakker van, en oneffenheden gaan er door weg (puistjes etc etc)
Maar.... Wat zijn nou nog meer de voordelen van die Visolie capsules?
M`n moeder kwam er mee aanzetten omdat dit goed zou zijn voor me i.v.m afvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Alsof iemand daarnaar kijktquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, afschuwelijk![]()
Wat wel afschuwelijk is is hoe smerig mijn spiegel is, zie ik
quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:59 schreef Qwea het volgende:
Ik moet toch even kwijt dat ik ontzettend trots op mezelf benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wowwww vet strak zeg!!hoe heb je je buik weer zo strak gekregen??ik hou toch beetje zwemband over en zie k bij jou niks van!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1,5 jaar geleden had ik niet verwacht dat het meeindelijk eens na 40000000x dieëten daadwerkelijk zou lukken om mijn eetpatroon om te gooien én strak de zomer in te gaan.life goes on.. be proud of yourself!
quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:24 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Welke heb je? Omega-6 is niet echt gezond als ik het moet geloven.
En Qwea:Van het kruidvat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat letterlijk "Visolie" "Hart" op de voorkant.
Op de achterkant staat dat er EPA en DHA in zit en Omega-3.
3 x per dag een capsule per maaltijd.
Ik heb net een Fitbit Zip voor F. opgehaald, voor 20 Eur, via marktplaats. Mss een tip voor jou ook?quote:Op maandag 3 maart 2014 09:47 schreef Keshet het volgende:
[..]
Welk apparaatje is dat BE?
En volgens mij zit je weer in een hele goede flow!![]()
Ha, kort nachtje Qwea. Succes.
Jup, 98 kilo schoon aan de haakquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Qwea! Wauwen je kwam van 98 kg?
respect
Ik heb een buikspierregime elke dag waar je kapot van gaat geloof ikquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:34 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wowwww vet strak zeg!!hoe heb je je buik weer zo strak gekregen??ik hou toch beetje zwemband over en zie k bij jou niks van!!
Gaat je lukkenquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Qweahoop ik ook binnenkort te evenaren.
Hoe wordt bij jou het vetpercentage gemeten?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, 98 kilo schoon aan de haak
[..]
Ik heb een buikspierregime elke dag waar je kapot van gaat geloof ikGeen zwemband idd. Wel loeiharde buikspieren.
[..]
Gaat je lukken
En thnx allemaal. Ik ben er blij mee. Eindelijk eens die zomer strak in en niet zeiken op het strand omdat ik me niet lekker voel met een buikje. Ben overigens zeer benieuwd wat de vetmeting aangeeft Vrijdag bij de dietiste![]()
Ooh en die banaanpannenkoeken blijven baas *burp*
Bij de sportschool handmatig en via een tanita. Maar die tanita geeft enkel een schokje via je onderste deel. Bij de dietiste heb je ook een handdeel en gaat het door je hele lichaam.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:24 schreef Ole het volgende:
[..]
Hoe wordt bij jou het vetpercentage gemeten?
Dat is wel veel..quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bij de sportschool handmatig en via een tanita. Maar die tanita geeft enkel een schokje via je onderste deel. Bij de dietiste heb je ook een handdeel en gaat het door je hele lichaam.
Zit te twijfelen om dat ding te kopen, kost 300 euri
Die tanita en handdingen zijn vrij onbetrouwbaar idd.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:28 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat is wel veel..
Bij mij is het ooit met zo;n duur ding gemeten, in het ziekenhuis. Ik heb zelf nu zo'n onbetrouwbaar geval, maar goed, hij weegt ook kilo's
Maar als globaal gezien ben ik ongeveer 10% kwijt. Klopt ook wel ongeveer met de kilo's die er af zijn.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:59 schreef Qwea het volgende:
Ik moet toch even kwijt dat ik ontzettend trots op mezelf benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Q, wat is dat regime? Dit wil ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1,5 jaar geleden had ik niet verwacht dat het meeindelijk eens na 40000000x dieëten daadwerkelijk zou lukken om mijn eetpatroon om te gooien én strak de zomer in te gaan.![]()
Ow en verder. Net boodschappen gedaan zodat ik morgen alles in huis heb om te eten zodat ik op tijd kan eten voor het sporten. Gevalletje dit:![]()
Elke dag 150 sit-ups sowieso, dan 20 zijwaartse met de benen in de lucht en die zo ver mogelijk naar links en rechts gooien terwijl je schouders op de vloer blijven (mijn rug vind meer dan 20 niet tofquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Q, wat is dat regime? Dit wil ik ook![]()
quote:Ow en verder. Net boodschappen gedaan zodat ik morgen alles in huis heb om te eten zodat ik op tijd kan eten voor het sporten. Gevalletje dit:
[ afbeelding ]
Thnx!quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Qwea, over eiwitjes: NWS / Binnenkort mag je weer overal roken. (ja misleidende titel)
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:28 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ik heb dus best een groot probleem...
3 a 4 x per dag whey shake
blik tonijn, eieren en daarna nog kip.. en misschien nog wat kwark of zo
..
hahaha op mijn 40ste ben ik dus kaal van de chemo... chill!.
Vind het ook apart dat ze de oorzaak zoeken bij eiwitten. Ze noemen allemaal dierlijke producten die ook een hoog gehalte aan vetten hebben.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Ik moest hardop lachen![]()
Verder: Mja dat onderzoek
Toen ik bezig was met afvallen woog ik me 1 x per maand, ik wist 100% dat ik aan het afvallen was omdat ik echt in een maand of 3-5 totaal geen junkfood/fris/chips had gegetenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Goed, ik heb af en toe wel eens 1 berichtje hier gepost en toen weer meteen weggegaan, maar ik moet toch echt serieus gaan diëten, dus ik ga nog een poging wagen hier
Ben ooit begonnen op 100kg, toen afgevallen naar 80 en zelfs een hele tijd 78 geweest, maar nu ben ik weer 92. Kortom, die 80 moet weer terug (ik ben overigens 1.82m).
Ik heb maar meteen zo'n ticker gemaakt voor de OP![]()
http://swtc.lilyslim.com/nfLcbbb.png
En meteen maar een vraagje: hebben jullie ervaring met elke dag wegen? Ik heb altijd 1 weegmoment per week gehad. Meestal was dit op vrijdagochtend, soms zaterdag. Probleem is dat ik dan vrijdagavond in de kroeg gewoon maar aan het bier ging en mee snoepte van de bittergarnituur onder het mom van "ik heb nog 6 dagen tot het weegmoment om het er weer af te krijgen". Op zaterdag en zondag ging het dan ook fout met hetzelfde argument, op maandag niet per se fout, maar wel een stuk meer brood etc dan normaal, op dinsdag eet ik sowieso altijd pasta (en best veel ook) want dan heb ik judotraining en dan is dat het enige dat ik door m'n keel krijg, dus eigenlijk ook geen beste dag.
Dan op woensdag denk ik: kut, mijn weegmoment komt eraan, ik moet er weer tegenaan. Dan ga ik op woensdag en donderdag normaal m'n best doen en uiteindelijk ben ik op vrijdag hoogstens een paar onsjes afgevallen en dan moet ik geluk hebben.
Eigenlijk moet ik dus elke dag geconfronteerd gaan worden met de harde cijfers, maar ik weet niet in hoeverre dat schommelt...
Ik weeg me elke dag, maar dat schommelt zeker en gaat niet altijd omlaag. Je kan het een tijdje proberen. Scheelt wel dat schommelingen vaak te herleiden zijn naar je eetpatroon (zout eten/veel eten) of sporten (spieren houden vocht vast).quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:42 schreef Irritatie100 het volgende:
En meteen maar een vraagje: hebben jullie ervaring met elke dag wegen? Ik heb altijd 1 weegmoment per week gehad. Meestal was dit op vrijdagochtend, soms zaterdag. Probleem is dat ik dan vrijdagavond in de kroeg gewoon maar aan het bier ging en mee snoepte van de bittergarnituur onder het mom van "ik heb nog 6 dagen tot het weegmoment om het er weer af te krijgen". Op zaterdag en zondag ging het dan ook fout met hetzelfde argument, op maandag niet per se fout, maar wel een stuk meer brood etc dan normaal, op dinsdag eet ik sowieso altijd pasta (en best veel ook) want dan heb ik judotraining en dan is dat het enige dat ik door m'n keel krijg, dus eigenlijk ook geen beste dag.
Dan op woensdag denk ik: kut, mijn weegmoment komt eraan, ik moet er weer tegenaan. Dan ga ik op woensdag en donderdag normaal m'n best doen en uiteindelijk ben ik op vrijdag hoogstens een paar onsjes afgevallen en dan moet ik geluk hebben.
Eigenlijk moet ik dus elke dag geconfronteerd gaan worden met de harde cijfers, maar ik weet niet in hoeverre dat schommelt...
Ik sport namelijk vrij veel, 5 a 6 keer in de week. Vandaar dat ik denk dat ik die paar dagen overeten me wel kan permiteren, terwijl dat eigenlijk natuurlijk niet zo is.
Ja tegenwoordig is alles slecht.. kraanwater, vlees, eiwitten, geen vlees eten.. wtf moet ik dan etenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Ik moest hardop lachen![]()
Verder: Mja dat onderzoek
Ik weeg me 1 keer per week. Soms 2 keer per week als ik gewoon benieuwd benquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Goed, ik heb af en toe wel eens 1 berichtje hier gepost en toen weer meteen weggegaan, maar ik moet toch echt serieus gaan diëten, dus ik ga nog een poging wagen hier
Ben ooit begonnen op 100kg, toen afgevallen naar 80 en zelfs een hele tijd 78 geweest, maar nu ben ik weer 92. Kortom, die 80 moet weer terug (ik ben overigens 1.82m).
Ik heb maar meteen zo'n ticker gemaakt voor de OP![]()
http://swtc.lilyslim.com/nfLcbbb.png
Ik sport namelijk vrij veel, 5 a 6 keer in de week. Vandaar dat ik denk dat ik die paar dagen overeten me wel kan permiteren, terwijl dat eigenlijk natuurlijk niet zo is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kansloos.
Precies. Van melk krijg je kanker, van fruit wordt je vergiftigd, het zal allemaal welquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind het ook apart dat ze de oorzaak zoeken bij eiwitten. Ze noemen allemaal dierlijke producten die ook een hoog gehalte aan vetten hebben.
Maar ja, waar ga je niet dood aan tegenwoordig.
Dat.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:10 schreef douche-eendje het volgende:
Niks kansloos c_c. Goede stap gezet
quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
ik stuur je straks een dm. Volg een intensief programma daarvoor. SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kansloos.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
*kusje geeft...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kansloos.
Zulke lijstjes kan ik ook.En misselijk worden ho maar.
Je ziet wel eens van die dieetprogramma's waarin ze laten zien wat dikke mensen wegstouwen in een week ofzo. En dan hele tafels vol vette dingen waar je dan bij de aanblik ervan misselijk zou moeten worden want het is toch allemaal erg enzo. Daar heb ik dus geen last vanquote:Op donderdag 6 maart 2014 08:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*kusje geeft...
Zulke lijstjes kan ik ook.En misselijk worden ho maar.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Je ziet wel eens van die dieetprogramma's waarin ze laten zien wat dikke mensen wegstouwen in een week ofzo. En dan hele tafels vol vette dingen waar je dan bij de aanblik ervan misselijk zou moeten worden want het is toch allemaal erg enzo. Daar heb ik dus geen last vanIk krijg er alleen maar trek van ipv dat ik last heb van afkeer.
Als anderen ook ervaringsinfo willen: voel je vrij om me te pm-en!quote:Op donderdag 6 maart 2014 07:53 schreef Ole het volgende:
[..]
ik stuur je straks een dm. Volg een intensief programma daarvoor. Sterkte
Echt heel gęnant vind ik dat altijd. Dan staat er zo'n presentator te gillen 'Moet je nou eens kijken!!! Dit eet jij allemaal!' en dan heb ik alleen maar de neiging om de keuken in te duikenquote:
Ik vrees dat dat nooit gaat veranderen. Ik heb af en toe dagdromen van zakken chips, pizza's, patat etc.quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Echt heel gęnant vind ik dat altijd. Dan staat er zo'n presentator te gillen 'Moet je nou eens kijken!!! Dit eet jij allemaal!' en dan heb ik alleen maar de neiging om de keuken in te duiken![]()
Ik ben nu braaf op dieet en het gaat best goed maar ik vraag me af of dat ooit gaat veranderen.
Neequote:Op donderdag 6 maart 2014 08:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Echt heel gęnant vind ik dat altijd. Dan staat er zo'n presentator te gillen 'Moet je nou eens kijken!!! Dit eet jij allemaal!' en dan heb ik alleen maar de neiging om de keuken in te duiken![]()
Ik ben nu braaf op dieet en het gaat best goed maar ik vraag me af of dat ooit gaat veranderen.
Oh dat ben ik met je eens maar het was wel een vermakelijk gesprek .. ging over die nieuwe rage superfoods enzoquote:
Same here!quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Gewoon een geval van je hersens gebruiken en geniet met mate toch?quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:42 schreef douche-eendje het volgende:
Ja dat bericht van het voedingscentrum. Triest
quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Vanmorgen gewogen en 6 ons minder dan gisteren. Leuk begin dat elke dag wegen
Alleen nu is er erwtensoep in de kantine op het werk en ik moet me nu serieus inhouden om niet een kopje te gaan halen bij de lunch straks.
Heel netjes toch, zeker met carnavalquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:34 schreef rhubarbje het volgende:
Ja!
Nieuwe ATL!
Wel met maar 100 gram, dus nog niet heel overtuigend maar toch tof
Lang leve stress en de carnaval
nou is wel logisch hoorquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heel netjes toch, zeker met carnaval
Inderdaad, want het zou een schande zijn als je een kopje vol met groenten eet als lunch.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Vanmorgen gewogen en 6 ons minder dan gisteren. Leuk begin dat elke dag wegen
Alleen nu is er erwtensoep in de kantine op het werk en ik moet me nu serieus inhouden om niet een kopje te gaan halen bij de lunch straks.
Het voedingcentrum is misschien zinvol voor het minder nadenkende deel van de natie. Maar Jesse is helemaal iemand om wie je met een boog heen moet lopen. Brofessor 1e klas.quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:53 schreef LovelyLady het volgende:
Het voedingscentrum wordt op dit moment even afgebrand door Giel Beelen op 3fm
Neuh, dat op zich nietquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad, want het zou een schande zijn als je een kopje vol met groenten eet als lunch.
Wel heel zout, dat is de enige reden dat ik niet vaker soep eet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad, want het zou een schande zijn als je een kopje vol met groenten eet als lunch.
Ja erwten zijn gezond, maar niet caloriearm. Zeker in de vorm van dikke soep.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Neuh, dat op zich niet![]()
Maar ik heb me laten vertellen dat er vrij veel in erwtensoep zit, om nog maar te zwijgen over de rookworst. Daarnaast heb ik gewoon netjes 3 boterhammetjes bij me om op te eten.
Lekker hequote:Op donderdag 6 maart 2014 11:04 schreef Myraela het volgende:
Ik vind de nieuwe Optimel yoghurt Griekse stijl erg lekker.
Dapper besluitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kansloos.![]()
Weet je soms is het ook gewoon lekker om dongen van je af te schrijven en reacties te krijgen.. Dus nee geen fucked up beeld.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zit me net te bedenken wat een fucked up beeld jullie van me moeten hebben. Ik postte nooit issues op fok omdat ik er niet heel onbekend was, en had besloten dat ik toch niet meer op meets kwam toen ik hier mee kwam posten. Organiseer ik er een in m'n huis
.
In het echt ben ik best leuk en vrolijk hoor.
Maar dank voor alle lieve woorden jongens. Dit topic helpt serieus.
Ik loop zelf ook bij de psych (ocd o.a) dus geen fucked up beeld van deze kant hoorquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zit me net te bedenken wat een fucked up beeld jullie van me moeten hebben. Ik postte nooit issues op fok omdat ik er niet heel onbekend was, en had besloten dat ik toch niet meer op meets kwam toen ik hier mee kwam posten. Organiseer ik er een in m'n huis
.
In het echt ben ik best leuk en vrolijk hoor.
Maar dank voor alle lieve woorden jongens. Dit topic helpt serieus.
Nee ik beschouw mezelf gelukkig niet als gek. Helaas heb ik op dat gebied het nodige aan vergelijkingsmateriaal in het gezin zitten, dus ik kan het verschil herkennenquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:14 schreef Ole het volgende:
En daarbij: in de groep waar ik therapie heb zitten bijna allemaal hele mooie, intelligente mensen! Zijn absoluut niet 'gek' hoor!
Maar ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, maar nogmaals, niets om je over te schamen. Ik heb het hier ook maar gewoon verteld ten slotte!
Hear, hear...quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:16 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, half uurtje hard gelopen.Inclusief het naar het station wandelen zit ik nu al aan de 10,000 stappen van vandaag, mooi moment om er flink overheen te gaan.
Gisteren kwam ik aan 15,000.
Oh en c_c, doe niet zo gek joh!
Ik benoem het weliswaar niet, maar heb vlgs mij exact hetzelfde.![]()
Anders kom je niet zo debiel aan in 2 maanden tijd.
![]()
Oh wat cool! Ik las dat stuk in de metro vanmorgen ook en wilde op slag ook! Go karma!quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Om wat blijheid en goede karma te scoren, heb ik me net aangemeld als gastopvang voor zwerfkittens. Hopen dat ik door de selectie heen kom, en dan spelen met en zorgen voor beebiekatjes
.
Ja ik zag dat stukje uit de metro op facebook langskomen en heb direct gebeld. Stom eigenlijk dat ik er niet eerder aan heb gedacht! Mijn eigen kat is ook als zwerfkitten opgevangen en in een gastgezin gezet. Ik heb goed contact met m'n eigen dierenarts, die ook voor de stichting werkt, dus ik hoop dat zij een goed woordje voor me doet en het luktquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh wat cool! Ik las dat stuk in de metro vanmorgen ook en wilde op slag ook! Go karma!
Ik zag mezelf alleen nog niet elke 2 uur flesvoeden enzo.
Dat en ik denk dat F. mij het huist uit zet als ik het hem voor stel!![]()
Maar echt... dat lijkt me het ultieme geluk! Van die pluizebolletjes klaarstomen voor de buitenwereld zonder vervolgens zelf met een huis vol volwassen katten te zitten!
Meestal is het eerste wat je onder je neus krijgt gedrukt als je vrijdag binnenkomt de snacklijstquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:59 schreef Ruby88 het volgende:
Gewoon niets invullen!Op het moment dat die lijst langskomt ruik je dat spul nog niet. En tegen de tijd dat het komt, heb je al geweigerd. En zodra iedereen alles op heeft, ben je trots.
Misschien helpt het ook om ervoor te zorgen (met fruit e.d.) dat je niet superhongerig bent als de lijst langskomt.
En C_C, je plan klinkt juist hartstikke anti-kansloos.![]()
En zwerfkittenopvanger, ik wist helemaal niet dat je dat kon doen. Misschien ook maar eens uitzoeken.
ATL?quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:50 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wilde ook heel braaf gaan zwemmen deze week want ik heb vakantie
Is dat klote zwembad gewoon dicht!
Fuck hun, ik ben toch zo licht als een veertje met mijn nieuwe ATL![]()
fitnessquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen wik ik trouwens gaan fitnessen, maar dan moet ik de auto naar het werk nemen om het te halen. Dus wat is verstandiger? Auto nemen en gaan fitnessen of fietsen naar het werk (25 minuten enkele reis) en het fitnessen laten schieten?
En nu ga ik echt echt echt zwemmen
Tsja, wat is effectiever. Het fietsen of fitness?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:31 schreef Ruby88 het volgende:
Maar het klinkt wel een beetje krom om de fiets voor de auto te ruilen alleen daarvoor.
Waarom? Je doet in de sportschool veeeeeeeeeeeeeeeel meer dan 25 min fietsen (hoop ik).quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:31 schreef Ruby88 het volgende:
Maar het klinkt wel een beetje krom om de fiets voor de auto te ruilen alleen daarvoor.
Ik hou echt van fysio sporten. Ik kreeg op mijn flikker omdat ik mijn buikspieroefeningen niet correct uitvoerde vandaag.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Tsja, wat is effectiever. Het fietsen of fitness?
Hier weer heerlijk gesport, vandaag training door de fysiotherapeut-trainer. Zo fijn, even weer wat correctie aan houding bij oefeningen en simpele oplossingen voor bij klachten.zo lekker mn bed in.
Hier gewoon bootcamp, maar op donderdag een trainer die in het dagelijks leven fysio is. Heel prettig om erbij te hebben naast de trainsterquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hou echt van fysio sporten. Ik kreeg op mijn flikker omdat ik mijn buikspieroefeningen niet correct uitvoerde vandaag.Maar hij heeft wel gelijk, dus ik ga ze maar goed doen
Hier ook zo lekker snurken. Ben bekaf.
Hier!quote:
Sowieso doe ik daar meer, maar ik moet dan ook 's middags weer 25 minuten naar huis fietsenquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom? Je doet in de sportschool veeeeeeeeeeeeeeeel meer dan 25 min fietsen (hoop ik).
Ik wil morgen fitnessen. Maar rustdag en ik sterf v/d pijn in mijn knieIedereen even medelijden hebben ajb
En ik heb net een heerlijk broodje gerookte zalm op
En waarom lukt het niet allebei dan? Ik zou ook voor fitness gaan, maar ja, fietsen en fitness is dan natuurlijk nog beter.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso doe ik daar meer, maar ik moet dan ook 's middags weer 25 minuten naar huis fietsen
Is gewoon zonde dat qua tijd ik fietsen EN fitnessen niet haal
De tijd. Als ik met de auto ga dan heb ik m'n sportspullen bij me en die staan achterin de auto. Dan rij ik direct uit het werk door naar de sportschool en heb ik nog ongeveer een uur in de fitnesszaal voordat de sportschool dicht gaat.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:26 schreef Vlinder88 het volgende:
[..]
En waarom lukt het niet allebei dan? Ik zou ook voor fitness gaan, maar ja, fietsen en fitness is dan natuurlijk nog beter.
Ik had eerst een schoudertas.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 06:50 schreef BananaPancake het volgende:
Maar zo groot hoeft een fitnesstas toch niet te zijn?
Nee, is ook zo, maar heb ook een werktasquote:Op vrijdag 7 maart 2014 06:50 schreef BananaPancake het volgende:
Maar zo groot hoeft een fitnesstas toch niet te zijn?
Voor 21 neem ik 'm van je over.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb net een Fitbit Zip voor F. opgehaald, voor 20 Eur, via marktplaats. Mss een tip voor jou ook?
Een ons is niks. Iedere dag wegen kan prima, zolang je maar realistisch blijft over de normale schommelingen van je lichaam. Vollere darmen? Meer gewicht. Iets zouter gegeten waardoor je vocht vasthoudt? Meer gewicht. Hell, als ik ongesteld moet worden kan het zelfs met drie kg verschillen. En da's echt geen vet op dat moment.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens 1 ons zwaarder tov gisteren![]()
Dat is nou precies de reden dat ik zo twijfel over elke dag wegen, gezien ik gisteren eigenlijk niks verkeerds gegeten heb.
Verder is de snacklijst al voorbij gekomen en heb ik die niet ingevuld, dus dat is alvast mooi!
Joh maak je niet druk. Ik ben 1kg zwaarder dan gisteren. Lekker belangrijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens 1 ons zwaarder tov gisteren![]()
Dat is nou precies de reden dat ik zo twijfel over elke dag wegen, gezien ik gisteren eigenlijk niks verkeerds gegeten heb.
Verder is de snacklijst al voorbij gekomen en heb ik die niet ingevuld, dus dat is alvast mooi!
Ik niet. Jij wel sinds kort toch? Dat lijkt me een behoorlijke verandering in je leven. Krijg je begeleiding van een deskundige?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:35 schreef MaleDuck het volgende:
Zijn er hier meer met een glutenvrij dieet?
Ja, ik wel inderdaad, weet het sinds vorige week. Dus is nog flink omschakelen. Ja ik wordt begeleid door een darmtherapeut en voedingsdeskundige en het scheelt al dat mijn vrouw en dochter ook al een jaar glutenvrij (en lactosevrij) leven.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:59 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik niet. Jij wel sinds kort toch? Dat lijkt me een behoorlijke verandering in je leven. Krijg je begeleiding van een deskundige?
En je UI is briljant.
Irritatie: Als ik wat naar voren of naar achteren hang op de weegschaal weeg ik ook zo een ons meer of minder.
Elke dag wegen is prima om een patroon te kunnen leren ontdekken maar het gaat natuurlijk om de trendlijn he!
Tja, ik begreep dat het in het begin snel hoort te gaan en als ik dan op de 3e dag serieus bezig zijn meteen een ons aankom is dat op z'n zachtst gezegd kutquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een ons is niks. Iedere dag wegen kan prima, zolang je maar realistisch blijft over de normale schommelingen van je lichaam. Vollere darmen? Meer gewicht. Iets zouter gegeten waardoor je vocht vasthoudt? Meer gewicht. Hell, als ik ongesteld moet worden kan het zelfs met drie kg verschillen. En da's echt geen vet op dat moment.
Ja maar je komt dus geen ons aanquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Tja, ik begreep dat het in het begin snel hoort te gaan en als ik dan op de 3e dag serieus bezig zijn meteen een ons aankom is dat op z'n zachtst gezegd kut
Wel woog ik na het douchen en gisteren ervoor, weet niet of dat verschil maakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |