SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in het vorige topic, gekaapt door Gym, klik danhier
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ik sta inmiddels al te crossenquote:
Ik had de wekker om 07u gezet want dacht dat het maandag was en basic om 08u open wasquote:Op zondag 2 maart 2014 09:30 schreef Vlinder88 het volgende:
Goed bezig jullie! Mijn brakke hoofd draait zich nog even om.. Zo jammer dat de sportschool hier in het weekend om 3 uur al dicht gaat, anders had ik vanmiddag nog wel ff willen gaan. De combat-les om 10 uur gaat 'm in ieder geval niet worden
Oef.. Maar dan heb je wel veel aan je dag zoquote:Op zondag 2 maart 2014 09:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had de wekker om 07u gezet want dacht dat het maandag was en basic om 08u open wasnot
We zijn aan het klussen, voor de pup komt gooien we er voor hem stroever laminaat in voor meer grip. Vrijdag oude laminaat en houtenvloer die eronder zat eruit geragt..vriend is nu aan het stuken en ik ga zo de paarse want een grijs tint geven. Morgen ondervloee erin en beginnen met laminaat leggen.quote:Op zondag 2 maart 2014 09:50 schreef Vlinder88 het volgende:
[..]
Oef.. Maar dan heb je wel veel aan je dag zo
Heerlijk gesport.quote:Op zondag 2 maart 2014 09:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik sta inmiddels al te crossenbaal dat de gym niet om 08u al open is in het weekend.
Sport ze, straw!!
Voor vannacht?quote:Op zondag 2 maart 2014 14:34 schreef Sarabi het volgende:
Hier is de sportschool een paar dagen dicht vanwege carnaval.
En sowieso in het weekend alleen in de ochtend open![]()
Tijd om sushi te maken voor vannacht.
Okay, tof!quote:Op zondag 2 maart 2014 15:21 schreef Sarabi het volgende:
Voor tijdens de Oscars
Mijn vriend heeft een eigen filmsite dus sinds we samen zijn kijk ik ook altijd de Oscars en ik zorg voor de hapjes
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:49 schreef Brighteyes het volgende:
Liep ik zomaar 5km vrijwel non-stop!Heeft al dat sporten in de gym de afgelopem twee weker toch zeker wel zijn vruchten afgeworpen.
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:49 schreef Brighteyes het volgende:
Liep ik zomaar 5km vrijwel non-stop!Heeft al dat sporten in de gym de afgelopem twee weker toch zeker wel zijn vruchten afgeworpen.
Same, alleen niet haatquote:Op zondag 2 maart 2014 11:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heerlijk gesport.En een persoonlijk record verbroken op een machine die ik haat.
Netjesquote:Op zondag 2 maart 2014 17:49 schreef Brighteyes het volgende:
Welk apparaatje is dat BE?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, nog even een rondje gewandeld, zit nu op 11.000+ steps en heb vlgs het apparaatje vandaag 59 minuten actief bewogen.
Heerlijk dit soort motivatie!![]()
quote:
Ik ben helemaal niet zo'n zeikerd als het op eten aankomt, maar was vergeten hoe smerig ik de smaak van gebakken banaan vind. Dus geloof dat het gewoon echt niet aan mij besteed is.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:32 schreef RoelerMF het volgende:
Ik vond het wel meevallen met die gebakken banaan smaakIk had 2 eieren, een banaan en een theelepel kaneel denk ik. Misschien kan je wat meer kaneel toevoegen zodat die wat overheerst?
Ik heb altijd precies hetzelfde. Theorie is fantastisch maar de gebakken pannenkoeken vind ik echt niet lekker.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:51 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo'n zeikerd als het op eten aankomt, maar was vergeten hoe smerig ik de smaak van gebakken banaan vind. Dus geloof dat het gewoon echt niet aan mij besteed is.
Die zijn mooi! Hoe doe jij het precies? Die van mij mislukken altijd. Had nog wel een recept gevolgd.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:54 schreef RoelerMF het volgende:
Zo, klote week gehad en carnaval gevierd. Deze week weer beginnen met goede zin en lekker fris en fruitig aan de slag. Hoewel fris en fruitig, het weekend heeft er redelijk ingehakt
Gisteren voor het eerst bananenpannenkoeken gemaakt van eieren, banaan en kaneel. Klein beetje stroop erbij en aangevuld met rood fruit uit de vriezer. Dat was echt lekkerBehalve de stroop verder ook nog behoorlijk verantwoord want geen suikers of bloem gebruikt
[ afbeelding ]
Banaan flink geprakt met een vork tot het al een papje was. Daarna 2 eieren erbij en een goede vleug kaneel. Eerst met de vork alles mengen en daarna met de garde nog gedaan. Je kan ook een blender gebruiker, maar dit is goed voor je spierenquote:Op maandag 3 maart 2014 12:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Die zijn mooi! Hoe doe jij het precies? Die van mij mislukken altijd. Had nog wel een recept gevolgd.
Jup!quote:Op maandag 3 maart 2014 09:47 schreef Keshet het volgende:
[..]
Welk apparaatje is dat BE?
En volgens mij zit je weer in een hele goede flow!![]()
Ha, kort nachtje Qwea. Succes.
Ah, volgens mij had ik een ei te weinig. En misschien teveel prut voor een pannenkoek gebruikt tijdens het bakken. Dankje!quote:Op maandag 3 maart 2014 12:49 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Banaan flink geprakt met een vork tot het al een papje was. Daarna 2 eieren erbij en een goede vleug kaneel. Eerst met de vork alles mengen en daarna met de garde nog gedaan. Je kan ook een blender gebruiker, maar dit is goed voor je spieren
Vervolgens heb ik een juslepel genomen en een kleine koekenpan. Op middelmatig vuur een klein beetje olie in de pan en dan voorzichtig vanuit het midden de lepel laten leeglopen. Ik heb de eerste 4 ook laten mislukken hoor voor ik het trucje met omdraaien en voorzichtig doen ook doorhad
Ik vraag mij alleen af of ze koud ook lekker zijn, want 's morgens heb ik niet echt de tijd om dit uitgebreid te staan doen allemaal. En anders is het een mooi weekend ontbijtje natuurlijk
Meet hij alleen de stappen of ook als je bijvoorbeeld gaat sporten?quote:Op maandag 3 maart 2014 13:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jup!![]()
Het leuke is dat het ding dus ook uitrekent hoeveel kcals je die dag verbrand hebt, beetje lossevingerwerk natuurlijk, maar als er aan het eind van de dag 2634kcals staat dan voelt dat best goed.
Ik ben niet zo van kcals in tellen, maar nu zie iig dat er ook genoeg uit gaan.
Het is een Fitbit trouwens. Je hebt de uitgebreide versie als armband, die meet ook slaap, maar ik heb een Zip, heel klein dingetje dat je aan je bh bandje vast kan maken.
Vannacht maar iets van 3 uur geslapen en dus ben ik net, na het de kinderen naar school brengen, maar terug mijn bed in gegaan. Beetje zonde van mijn vrije dag, maar het was echt nodig.
En dan ga ik dus nu maar even in de miezer naar buiten.
quote:
Er zijn ook telefoonapps die het bijhouden, maar dan moet je dus wel altijd je telefoon bij je houden.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:13 schreef Keshet het volgende:
[..]
Dat apparaatje ziet er goed uit BE!
Ik ben eigenlijk op zoek naar een wat goedkoper exemplaar. Heeft iemand nog tips? Door de Googlebomen zie ik het bos niet meer.
Thnx. Ik kan je vertellen dat sporten op 3u slaap debiel zwaar isquote:
Dat heb ik inderdaad een paar keer geprobeerd maar ik vind ze erg onnauwkeurig. Als in: 5km gewandeled hebben en 10 stappen registreren, of na een uurtje autorijden besluiten dat ik 10km gewandeld heb.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er zijn ook telefoonapps die het bijhouden, maar dan moet je dus wel altijd je telefoon bij je houden.
Mss is dat een optie om mee te beginnen om te kijken of het bevalt.
Hier houdt een hoop blijkbaar de hollandsche etenstijd nog steeds aan, dus om half zes: dood. Behalve op woensdag. Dan is het gewoon op elk tijdstip druk.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:47 schreef Qwea het volgende:
Ik ging laatst om 21u, alles helemaal dood. Ook tijdens de lunch, dood. Of gelijk om 08u
Eten om 19:00 a 19:30quote:Op maandag 3 maart 2014 20:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier houdt een hoop blijkbaar de hollandsche etenstijd nog steeds aan, dus om half zes: dood. Behalve op woensdag. Dan is het gewoon op elk tijdstip druk.
Als ik later eet dan 18:30 slaap ik niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag door ziek en futloos op de bank niet echt gezond gegeten. Maar ook niet te veel. En dat vind ik best knap met een opkomende menstruatie..Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
Succes op je eerste werkdag C_C!!quote:Op maandag 3 maart 2014 21:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Stomme BE, nu wil ik ook zo'n ding.
"Gelukkig" is al m'n overtollige geld deze maand (+vakantiebudget) opgegaan aan de kat, dus kan ik geen spontane uitgaven doen.
En dan nu: vroeg naar bed. Morgen gaat de wekker om 5 uur en heb ik m'n eerste werkdag in de boobiekliniek.
Haha, leuk he!quote:Op maandag 3 maart 2014 21:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Stomme BE, nu wil ik ook zo'n ding.
"Gelukkig" is al m'n overtollige geld deze maand (+vakantiebudget) opgegaan aan de kat, dus kan ik geen spontane uitgaven doen.
En dan nu: vroeg naar bed. Morgen gaat de wekker om 5 uur en heb ik m'n eerste werkdag in de boobiekliniek.
Kreeg van een krantje van mn werk een "aanbieding" voor de medisana activity tracker. Dat lijkt me nog wel wat. Miss een tip?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:13 schreef Keshet het volgende:
[..]
Dat apparaatje ziet er goed uit BE!
Ik ben eigenlijk op zoek naar een wat goedkoper exemplaar. Heeft iemand nog tips? Door de Googlebomen zie ik het bos niet meer.
Gewoon pasta met zelfgemaakte tomatensaus? Als je dan de pasta er niet door gooit, maar los op je bord met de saus erover, kun je weinig pasta en veeeeeel saus nemen!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:29 schreef Vicky het volgende:
Oh CC wat onwijs kut zeg!! Stelletje hufters!
Heeft iemand een lekkere/makkelijke/calorie arme Italiaanse maaltijd??
Ik ben een lijstje voor deze week aan het maken maar ik heb nog niks voor vrijdag. Manlief wil graag Italiaans...
Welkom bij de clubquote:Op dinsdag 4 maart 2014 06:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Fiets gejat. Jeweetwel, die nieuwe die net een maand oud is en waardoor ik inmiddels alles op de fiets deed.
GODVERDOMME.
Echt hequote:Op dinsdag 4 maart 2014 06:34 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Waarom kunnen mensen niet met hun poten van andermans spullen afblijven.
http://www.ah.nl/allerhan(...)et-tomaten-en-rucolaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:29 schreef Vicky het volgende:
Oh CC wat onwijs kut zeg!! Stelletje hufters!
Ik ben een lijstje voor deze week aan het maken maar ik heb nog niks voor vrijdag. Manlief wil graag Italiaans...
die maken we regelmatig.. die is zoooooooooooo lekker!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/allerhan(...)et-tomaten-en-rucola
Ik heb deze laatst gemaakt: http://www.ah.nl/allerhan(...)oomkaas-en-courgette. Erg lekker! Vond 'm alleen iets te romig, dus doe de volgende keer half roomkaas/half kookroom. En misschien wat extra courgette en/of tomaat erbij.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:29 schreef Vicky het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |