Jij kom zeker niet uit Rotterdam ofwel?quote:Op zondag 2 maart 2014 01:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Qua stad zelf hou ik meer van chaotische Aziatische steden of tokyo natuurlijk.
Qua eten ook Tokyo (meer michelinsterren dan NY en Parijs bij elkaar)
Qua uitgaan dichter bij huis Berlijn
En dan moet je nog als een crimineel door de douane daar. Ze leggen een rode loper voor me of niet. Ja toch niet dan?
Nee maar is wel mn stadquote:Op zondag 2 maart 2014 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kom zeker niet uit Rotterdam ofwel?
Ja Bangkok vond ik ook nice
Haal die kutbal uit de OPquote:
Was ook een grapjequote:
Laat maar eens zien wat jij een mooie vrouw vindtquote:
Have funquote:
Oh en vermijdt combo`s.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat maar eens zien wat jij een mooie vrouw vindt
Ja, Avril, dat weet ik. maar verderquote:
Combi`squote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat maar eens zien wat jij een mooie vrouw vindt
oeeeh yeaaahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Singles ja.quote:Op zondag 2 maart 2014 01:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oh dus elke bet apart betten zeg maar?
quote:Op zondag 2 maart 2014 01:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
oeeeh yeaaahDat is niet helemaal goed gegaan. Zowel jouw plaatje als bij AvrilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
403 Forbidden-quote:
Ik heb die van gae - psv en fey ajax gecombineerd.quote:Op zondag 2 maart 2014 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Singles ja.
Als je combi`s wilt niet meer dan 2/3
En wel waar je echt zeker van bent.
Funcombi`s van 10 wedstrijden met een hele hoge odd zien er leuk uit, maar levert 9/10 keer niks op
I knowquote:Op zondag 2 maart 2014 01:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb die van gae - psv en fey ajax gecombineerd.
quote:Op zondag 2 maart 2014 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
403 Forbidden-
Wat zit jij rare plaatjes te posten
Ik ga mij er nog zeker meer in verdiepen jaquote:Op zondag 2 maart 2014 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I knowDat is best risky.
Behalve als je heel erg zeker bent van Ajax natuurlijk. Maar het beste blijft single bets spelen.
Oh en je kan ook veel tips halen van internet
Had dr al gevonden ja, nooit van gehoordquote:Op zondag 2 maart 2014 01:19 schreef Stuart het volgende:
Bijna geen enkel plaatje werkt hier van haar
Lene Marlin dus
www.voetbalwedden.net (moet je je ff aanmelden)quote:Op zondag 2 maart 2014 01:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ga mij er nog zeker meer in verdiepen ja
quote:Op zondag 2 maart 2014 01:24 schreef Stuart het volgende:
Sowieso blond haar en het liefst blauwe ogen
Ik hoef mij in ieder geval geen zorgen te maken dat je puur op mijn uiterlijk valtquote:
Hahahaquote:Op zondag 2 maart 2014 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik hoef mij in ieder geval geen zorgen te maken dat je puur op mijn uiterlijk valt
Ik ben niet zo van het blonde, liefst brunette of roodachtig of zwart.quote:Op zondag 2 maart 2014 01:24 schreef Stuart het volgende:
Sowieso blond haar en het liefst blauwe ogen
Steil met een ei. En nu weer verder geilen. Hup hup...quote:
Ik totaal nietquote:Op zondag 2 maart 2014 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het blonde, liefst brunette of roodachtig of zwart.
donker haarquote:Op zondag 2 maart 2014 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het blonde, liefst brunette of roodachtig of zwart.
Watquote:Op zondag 2 maart 2014 01:30 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Steil met een ei. En nu weer verder geilen. Hup hup...
Het is geen stijl haar maar steil haar.quote:
Als ik Hola gebruik doet Netflix het niet meerquote:Op zondag 2 maart 2014 00:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Probeer arrested development. En films op UK en USA wel beter.
Hoe kom je daar nou bijquote:Op zondag 2 maart 2014 01:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het is geen stijl haar maar steil haar.
Get on the beers sonquote:Op zondag 2 maart 2014 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie post er eens wat vrolijks. Ik heb het nodig.
Wat vrolijks.quote:Op zondag 2 maart 2014 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb een doos met snoep en snacks gekregen.quote:Op zondag 2 maart 2014 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoewel ik jou niks dan goeds gun Ezell weet ik niet zeker of dit mij momenteel verder helpt tenzij je het komt delenquote:Op zondag 2 maart 2014 01:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb een doos met snoep en snacks gekregen.
Ik geloof dat dit een deel van probleem is momenteel.quote:
Teveel gedronkenquote:Op zondag 2 maart 2014 01:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoewel ik jou niks dan goeds gun Ezell weet ik niet zeker of dit mij momenteel verder helpt tenzij je het komt delen
[..]
Ik geloof dat dit een deel van probleem is momenteel.
quote:Op zondag 2 maart 2014 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat gaat hem niet worden. Ik verzoek u om een snoepautomaat op te zoeken op het treinstation.quote:Op zondag 2 maart 2014 01:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoewel ik jou niks dan goeds gun Ezell weet ik niet zeker of dit mij momenteel verder helpt tenzij je het komt delen
Tussen in. Ik ga maar even gamen en bedankt Jimboquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 01:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden. Ik verzoek u om een snoepautomaat op te zoeken op het treinstation.
Have fun dan maarquote:Op zondag 2 maart 2014 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tussen in. Ik ga maar even gamen en bedankt Jimbo![]()
[..]
waar heenquote:Op zondag 2 maart 2014 01:45 schreef Stuart het volgende:
Ik wil trouwens een zwarte mocht iemand mij deze auto kado willen doen
Een fok-abo zo nu en dan wil nog net lukken, maar nu vraag je toch wel heel veel.quote:Op zondag 2 maart 2014 01:45 schreef Stuart het volgende:
Ik wil trouwens een zwarte mocht iemand mij deze auto kado willen doen
Jammerquote:Op zondag 2 maart 2014 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een fok-abo zo nu en dan wil nog net lukken, maar nu vraag je toch wel heel veel.
Ik huurquote:Op zondag 2 maart 2014 01:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
verkoop je huis, koop de auto, woon in je auto!
Ik nietquote:Op zondag 2 maart 2014 01:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik zou later een Jeep willen of zo'n truck gewoon
Ik hou van stijl en klasse. Een Jeep of Truck vind ik daar niet bij passenquote:
Maar wel grootquote:Op zondag 2 maart 2014 01:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou van stijl en klasse. Een Jeep of Truck vind ik daar niet bij passen![]()
Gewoon een dodge toch die zijn toch al gebouwd om krasjes te krijgen( Ik bedoel het model met de grote open achterbak)quote:Op zondag 2 maart 2014 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou nooit een auto nemen waar ik constant in de stress van zou zitten of er geen krasje op zou komen mocht ik de auto ergens parkeren.
Gewoon degelijk, comfortabel genoeg voor lange reizen en van mij relax van A naar B brengende. De rest boeit mij geen flikker
Ik wil ook niet stressen om de auto maar vind een mooie auto toch wel erg leukquote:Op zondag 2 maart 2014 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou nooit een auto nemen waar ik constant in de stress van zou zitten of er geen krasje op zou komen mocht ik de auto ergens parkeren.
Gewoon degelijk, comfortabel genoeg voor lange reizen en van mij relax van A naar B brengende. De rest boeit mij geen flikker
Ik moet het maar hebben van de bus, de trein, en mijn fietsquote:
Heb je geen rijbewijsquote:Op zondag 2 maart 2014 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet het maar hebben van de bus, de trein, en mijn fiets![]()
En een lieve vrouw die een auto heeft hopelijk
ontkennen heeft geen zinquote:Op zondag 2 maart 2014 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet het maar hebben van de bus, de trein, en mijn fiets![]()
En een lieve vrouw man die een auto heeft hopelijk
Oogafwijking he.quote:
Zegquote:
Ik wist niet dat je daardoor helemaal niet mocht autorijden johquote:
quote:
Nou ja.quote:Op zondag 2 maart 2014 02:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je daardoor helemaal niet mocht autorijden joh
Zou een operatie eventueel mogelijk zijnquote:Op zondag 2 maart 2014 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja.
Misschien `mag'' het wel.
Maar ik wil het niet. Aangezien ik totaal geen afstanden kan inschatten, en als ik zo als bijrijder af en toe meekijk, ik denk dat ik echt een gevaar ben op de weg
is geen operatie voor. Evenmin als bril en lenzen.quote:Op zondag 2 maart 2014 02:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou een operatie eventueel mogelijk zijn
een relatie is een relatiequote:Op zondag 2 maart 2014 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Dan weet je ook dat ik heb gezegd geen man als relatie willen.
Waardeloos zegquote:Op zondag 2 maart 2014 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
is geen operatie voor. Evenmin als bril en lenzen.
Ik weet niet meer waar je het over hebtquote:Op zondag 2 maart 2014 02:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
een relatie is een relatie
hoe kan een levend wezen nou een relatie zijn
Ben het inmiddels wel gewend.quote:
Als je iemand aantrekkelijk kan vinden is een relatie toch altijd mogelijk?quote:Op zondag 2 maart 2014 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Dan weet je ook dat ik heb gezegd geen man als relatie willen.
Gelukkig maarquote:Op zondag 2 maart 2014 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben het inmiddels wel gewend.
Ik heb ook nooit interesses voor auto`s gehad
ik snap jou nietquote:Op zondag 2 maart 2014 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar je het over hebt
Hm. Ja ik kan iemand wel aantrekkelijk vinden, maar ik weet niet of ik verliefd zou kunnen worden op mannen, of samen zou kunnen leven met een manquote:Op zondag 2 maart 2014 02:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je iemand aantrekkelijk kan vinden is een relatie toch altijd mogelijk?
quote:
Hmm oké. Geen idee eigenlijk. Hoewel mijn FOK!-post gedrag af en toe anders doet vermoeden kan ik mij er heel weinig bij indenken.quote:Op zondag 2 maart 2014 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm. Ja ik kan iemand wel aantrekkelijk vinden, maar ik weet niet of ik verliefd zou kunnen worden op mannen, of samen zou kunnen leven met een man
Daarvoor is het verschil qua aantrekkringskracht tussen vrouwen en mannen bij mij nog wel te groot
Dat je nog geen spannende dms van mannelijke users krijgt is mij een raadsel jaquote:Op zondag 2 maart 2014 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm oké. Geen idee eigenlijk. Hoewel mijn FOK!-post gedrag af en toe anders doet vermoeden kan ik mij er heel weinig bij indenken.
Daar weet jij niks van af.quote:Op zondag 2 maart 2014 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je nog geen spannende dms van mannelijke users krijgt is mij een raadsel ja
Alsof je dat niet zou delenquote:
Het boeit mij niet wat een ander doet eigenlijk zolang het legaal isquote:
Ik denk dat OF stiekem de president van Uganda is.quote:Op zondag 2 maart 2014 02:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het boeit mij niet wat een ander doet eigenlijk zolang het legaal is
Hahahaquote:Op zondag 2 maart 2014 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat OF stiekem de president van Uganda is.
net zoals je moederquote:Op zondag 2 maart 2014 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat OF stiekem de president van Uganda is.
In rusland ILLEGALquote:Op zondag 2 maart 2014 02:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het boeit mij niet wat een ander doet eigenlijk zolang het legaal is
Good luckquote:Op zondag 2 maart 2014 02:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ga dat wel later doen man, nieuwe leven opbouwen ergens anders nieuwe identiteit
Dat is al snel toch?quote:Op zondag 2 maart 2014 02:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Eerst wacht ik tot ik 18-25 ben swa
Ik weet nou eigenlijk ook niet echt of ik nou een strafblad heb of niet want dat speelt wel een belangerijke rolquote:
Dat weet ik ook nietquote:Op zondag 2 maart 2014 02:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik weet nou eigenlijk ook niet echt of ik nou een strafblad heb of niet want dat speelt wel een belangerijke rol
Als je ouder bent dan 12 en een misdrijf hebt begaan heb je een strafbladquote:Op zondag 2 maart 2014 02:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik weet nou eigenlijk ook niet echt of ik nou een strafblad heb of niet want dat speelt wel een belangerijke rol
Als je het echt wilt weten moet je dat er maar voor over hebben I guessquote:Op zondag 2 maart 2014 02:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je moet het weer opvragen en dan ook nog is ''administratiekosten'' betalen
Maar daarvoor moet je wel veroordeeld zijn voor een rechter toch?quote:Op zondag 2 maart 2014 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je ouder bent dan 12 en een misdrijf hebt begaan heb je een strafblad
Lijkt me wel jaquote:Op zondag 2 maart 2014 02:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar daarvoor moet je wel veroordeeld zijn voor een rechter toch?
Dan zou ik me maar geen grote zorgen makenquote:Op zondag 2 maart 2014 02:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat ben ik nooitAlleen paar keer verhoord en 1x 8 uur in een cel gezeten
Nee klopt doe ik ook niet zo maar ja het is wel vervelend ofcquote:Op zondag 2 maart 2014 02:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zou ik me maar geen grote zorgen maken
en ik ben in hongerstakingquote:Op zondag 2 maart 2014 11:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik werk voor de uni en luister bietels
quote:Op zondag 2 maart 2014 11:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je moet genoeg eten voor onze antichrist
Pfft daarom krijg ik nooit ontbijt op bedquote:Op zondag 2 maart 2014 11:37 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
ik ben gewoon te lui om naar beneden te gaan
je krijgt bij je tandloosheid avondeten en shit op bed, dus niks pffftquote:Op zondag 2 maart 2014 11:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Pfft daarom krijg ik nooit ontbijt op bed
jijquote:
Doe je dan ook meteen het bed verschonen, want ik vind shit op bed niet zo frisquote:Op zondag 2 maart 2014 11:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
je krijgt bij je tandloosheid avondeten en shit op bed, dus niks pffft
[..]
jij![]()
RIP je weekend.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
van mij 23:15 dan kan ik lekker slapen
Ik heb elke dag weekendquote:Op zondag 2 maart 2014 12:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
RIP je weekend.
Niet dat nog om 5:00 beginnen met wat mensen curve fever te spelen de essentie van een geslaagd weekend nadert.
Wtfquote:Op zondag 2 maart 2014 12:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb elke dag weekend
alleen woensdag even een half uur naar de uni
mbo hequote:Op zondag 2 maart 2014 13:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb geen 1 schooldag vrijmaarja eerstejaar enzulks
Uni/hbo he.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb geen 1 schooldag vrijmaarja eerstejaar enzulks
Enkel wij zijn dusdanig hooggeleid. het is een zware last tussen deze paupers maar we houden vol.quote:
quote:
In het echt ziet Ezell de wereld als een roze wolk waar eenhoorns met regenbogen rondvliegen en waar iedereen een taart eetquote:
Tatta*quote:
Drugs are bad okayquote:Op zondag 2 maart 2014 13:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
In het echt ziet Ezell de wereld als een roze wolk waar eenhoorns met regenbogen rondvliegen en waar iedereen een taart eet
quote:
Lucy in the sky with diamonds allesquote:Op zondag 2 maart 2014 13:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
In het echt ziet Ezell de wereld als een roze wolk waar eenhoorns met regenbogen rondvliegen en waar iedereen een taart eet
Ik vecht ertegen. Weer naar bed gaan is zeer aanlokkelijk momenteel.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoi. Ik ga even tot 14:00 in bed liggen.
Haha nee.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:35 schreef AldoTheApache het volgende:
Sowieso gaat Ajax winnenAjax kampioen
Fokkie. Goede zaken gedaan vandaagquote:Op zondag 2 maart 2014 16:31 schreef Fok-it het volgende:
In ieder geval nog m'n voorspelling goed1-2.
Drama partij.
Goeie speler inderdaad. Feyenoord was waardeloos. Al was Ajax ook niet bijzonder maar goedquote:Op zondag 2 maart 2014 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie. Goede zaken gedaan vandaagKishna, held!
Hoe is het leven?
Uitbrakken van gisteren. Lag om 7 uur in mijn bedquote:Op zondag 2 maart 2014 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie speler inderdaad. Feyenoord was waardeloos. Al was Ajax ook niet bijzonder maar goedwed-technisch gezien gaat het nog lekker vandaag
Goed hoor, zo maar even koken, jij?
Wowie, was het wel leuk?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uitbrakken van gisteren. Lag om 7 uur in mijn bed
Topquote:
Wat klinkt dat matig.quote:
Je kent me tochquote:
Ja, ik moet natuurlijk Fokkie niet de ogen uit gaan steken.quote:
Gebeurt dat zo snel dan?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kent me toch
[..]
Ja, ik moet natuurlijk Fokkie niet de ogen uit gaan steken.
Oh mag ook. Al m'n geld staat op goals.quote:
Nee, maar het is lullig om te zeggen van: Haha, het was gisteren zo tof en jij was er nietquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh mag ook. Al m'n geld staat op goals.
Haha ik ken verder niemand die jij gemeet hebt hoor dusquote:Op zondag 2 maart 2014 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar het is lullig om te zeggen van: Haha, het was gisteren zo tof en jij was er niet
Nog 1 en inleg terug, nog 2 en veul geldquote:
??quote:Op zondag 2 maart 2014 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog 1 en inleg terug, nog 2 en veul geld
M'n winst van vandaag 280 op over 2.5 en wat ik nog had, 500, op over 1.5quote:
nice, wat kan je winnen bij 2.5quote:Op zondag 2 maart 2014 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
M'n winst van vandaag 280 op over 2.5 en wat ik nog had, 500, op over 1.5
Als het over 2.5 wordt ga ik van 500 naar 1150quote:
nicequote:Op zondag 2 maart 2014 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het over 2.5 wordt ga ik van 500 naar 1150
Hoeft toch ook niet? Je kan gewoon zeggen dat iets tof was zonder een ander te beledigen.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar het is lullig om te zeggen van: Haha, het was gisteren zo tof en jij was er niet
Okquote:Op zondag 2 maart 2014 17:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet? Je kan gewoon zeggen dat iets tof was zonder een ander te beledigen.
Lijkt me.
Ja.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok
Heeft twitje nog een lekker eitje voor je gemaakt?
Lief van hemquote:Op zondag 2 maart 2014 17:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja.Met kaas en spek.
Ben daar nog best lang gebleven. Maar mijn shawl ligt er nog. Of ja, van mijn moeder.Dus hopelijk duurt het niet te lang tot de volgende meet.
Al 625: nu de rest nogquote:
Ze waren in een aparte ruimte, maar begonnen om half tien al te mauwen.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lief van hem
Geen last gehad van de katten? Ik heb hard moeten douchen om al die haren weg te krijgen
Pfoe, ja dat weet ik ook niet. Misschien kun je VA vragen, die schijnt daar regelmatig in de buurt te zijn en een stuk dichter bij jou te wonen.
Lekker potje na die zaad-klassieker, niks mis mee.quote:
Volgende meet maar bij jou dan.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze waren in een aparte ruimte, maar begonnen om half tien al te mauwen.
Het is klote, want mam zei nog dat ik die niet moest vergeten.
Hoi ara, ik hoorde dat je pannenkoeken smakelijk waren?quote:
1-2quote:Op zondag 2 maart 2014 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker potje na die zaad-klassieker, niks mis mee.
Klopt. Zat niets meer in helaasquote:
Haha Thanks. Dat ging snel.quote:
Had net zo goed fout af kunnen lopen hoorquote:
Hoe veel is je WINST nu?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had net zo goed fout af kunnen lopen hoormaar goed, af en toe risico nemen
waarop had je ingezetquote:Op zondag 2 maart 2014 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had net zo goed fout af kunnen lopen hoormaar goed, af en toe risico nemen
Over 1.5 en 2.5 goals. Maar wel veel ingezet dus kreeg ook veel terugquote:
650. Zal ik een klein funbetje op real zetten?quote:
Nee man, ik zou nu lekker kappen en genieten.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
650. Zal ik een klein funbetje op real zetten?
Waarom kappen?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee man, ik zou nu lekker kappen en genieten.
Echt.
Waarom niet gewoon lekker die 650 pakken en even cashen? Of iig 450, dan is het iig nog fantastisch.quote:
Ja ik cash 500 uit. Dat had ik verleden week gestort.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon lekker die 650 pakken en even cashen? Of iig 450, dan is het iig nog fantastisch.
Zou jammer zijn als je straks ineens 50 euro winst hebt.
Prima.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik cash 500 uit. Dat had ik verleden week gestort.
Excuus om Bogie te zien gespot.quote:
Oh ik check deze nu pasquote:Op maandag 24 februari 2014 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij deze mag ik je niet meer. Adames zijn wil is wet als het stukje Limburgs paradijs wat hij is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |