Ik moet het maar hebben van de bus, de trein, en mijn fietsquote:
Heb je geen rijbewijsquote:Op zondag 2 maart 2014 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet het maar hebben van de bus, de trein, en mijn fiets![]()
En een lieve vrouw die een auto heeft hopelijk
ontkennen heeft geen zinquote:Op zondag 2 maart 2014 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet het maar hebben van de bus, de trein, en mijn fiets![]()
En een lieve vrouw man die een auto heeft hopelijk
Oogafwijking he.quote:
Zegquote:
Ik wist niet dat je daardoor helemaal niet mocht autorijden johquote:
quote:
Nou ja.quote:Op zondag 2 maart 2014 02:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je daardoor helemaal niet mocht autorijden joh
Zou een operatie eventueel mogelijk zijnquote:Op zondag 2 maart 2014 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja.
Misschien `mag'' het wel.
Maar ik wil het niet. Aangezien ik totaal geen afstanden kan inschatten, en als ik zo als bijrijder af en toe meekijk, ik denk dat ik echt een gevaar ben op de weg
is geen operatie voor. Evenmin als bril en lenzen.quote:Op zondag 2 maart 2014 02:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou een operatie eventueel mogelijk zijn
een relatie is een relatiequote:Op zondag 2 maart 2014 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Dan weet je ook dat ik heb gezegd geen man als relatie willen.
Waardeloos zegquote:Op zondag 2 maart 2014 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
is geen operatie voor. Evenmin als bril en lenzen.
Ik weet niet meer waar je het over hebtquote:Op zondag 2 maart 2014 02:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
een relatie is een relatie
hoe kan een levend wezen nou een relatie zijn
Ben het inmiddels wel gewend.quote:
Als je iemand aantrekkelijk kan vinden is een relatie toch altijd mogelijk?quote:Op zondag 2 maart 2014 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Dan weet je ook dat ik heb gezegd geen man als relatie willen.
Gelukkig maarquote:Op zondag 2 maart 2014 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben het inmiddels wel gewend.
Ik heb ook nooit interesses voor auto`s gehad
ik snap jou nietquote:Op zondag 2 maart 2014 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar je het over hebt
Hm. Ja ik kan iemand wel aantrekkelijk vinden, maar ik weet niet of ik verliefd zou kunnen worden op mannen, of samen zou kunnen leven met een manquote:Op zondag 2 maart 2014 02:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je iemand aantrekkelijk kan vinden is een relatie toch altijd mogelijk?
quote:
Hmm oké. Geen idee eigenlijk. Hoewel mijn FOK!-post gedrag af en toe anders doet vermoeden kan ik mij er heel weinig bij indenken.quote:Op zondag 2 maart 2014 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm. Ja ik kan iemand wel aantrekkelijk vinden, maar ik weet niet of ik verliefd zou kunnen worden op mannen, of samen zou kunnen leven met een man
Daarvoor is het verschil qua aantrekkringskracht tussen vrouwen en mannen bij mij nog wel te groot
Dat je nog geen spannende dms van mannelijke users krijgt is mij een raadsel jaquote:Op zondag 2 maart 2014 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm oké. Geen idee eigenlijk. Hoewel mijn FOK!-post gedrag af en toe anders doet vermoeden kan ik mij er heel weinig bij indenken.
Daar weet jij niks van af.quote:Op zondag 2 maart 2014 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je nog geen spannende dms van mannelijke users krijgt is mij een raadsel ja
Alsof je dat niet zou delenquote:
Het boeit mij niet wat een ander doet eigenlijk zolang het legaal isquote:
Ik denk dat OF stiekem de president van Uganda is.quote:Op zondag 2 maart 2014 02:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het boeit mij niet wat een ander doet eigenlijk zolang het legaal is
Hahahaquote:Op zondag 2 maart 2014 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat OF stiekem de president van Uganda is.
net zoals je moederquote:Op zondag 2 maart 2014 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat OF stiekem de president van Uganda is.
In rusland ILLEGALquote:Op zondag 2 maart 2014 02:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het boeit mij niet wat een ander doet eigenlijk zolang het legaal is
Good luckquote:Op zondag 2 maart 2014 02:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ga dat wel later doen man, nieuwe leven opbouwen ergens anders nieuwe identiteit
Dat is al snel toch?quote:Op zondag 2 maart 2014 02:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Eerst wacht ik tot ik 18-25 ben swa
Ik weet nou eigenlijk ook niet echt of ik nou een strafblad heb of niet want dat speelt wel een belangerijke rolquote:
Dat weet ik ook nietquote:Op zondag 2 maart 2014 02:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik weet nou eigenlijk ook niet echt of ik nou een strafblad heb of niet want dat speelt wel een belangerijke rol
Als je ouder bent dan 12 en een misdrijf hebt begaan heb je een strafbladquote:Op zondag 2 maart 2014 02:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik weet nou eigenlijk ook niet echt of ik nou een strafblad heb of niet want dat speelt wel een belangerijke rol
Als je het echt wilt weten moet je dat er maar voor over hebben I guessquote:Op zondag 2 maart 2014 02:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je moet het weer opvragen en dan ook nog is ''administratiekosten'' betalen
Maar daarvoor moet je wel veroordeeld zijn voor een rechter toch?quote:Op zondag 2 maart 2014 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je ouder bent dan 12 en een misdrijf hebt begaan heb je een strafblad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |