Alsof je dat niet zou delenquote:
Het boeit mij niet wat een ander doet eigenlijk zolang het legaal isquote:
Ik denk dat OF stiekem de president van Uganda is.quote:Op zondag 2 maart 2014 02:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het boeit mij niet wat een ander doet eigenlijk zolang het legaal is
Hahahaquote:Op zondag 2 maart 2014 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat OF stiekem de president van Uganda is.
net zoals je moederquote:Op zondag 2 maart 2014 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat OF stiekem de president van Uganda is.
In rusland ILLEGALquote:Op zondag 2 maart 2014 02:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het boeit mij niet wat een ander doet eigenlijk zolang het legaal is
Good luckquote:Op zondag 2 maart 2014 02:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ga dat wel later doen man, nieuwe leven opbouwen ergens anders nieuwe identiteit
Dat is al snel toch?quote:Op zondag 2 maart 2014 02:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Eerst wacht ik tot ik 18-25 ben swa
Ik weet nou eigenlijk ook niet echt of ik nou een strafblad heb of niet want dat speelt wel een belangerijke rolquote:
Dat weet ik ook nietquote:Op zondag 2 maart 2014 02:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik weet nou eigenlijk ook niet echt of ik nou een strafblad heb of niet want dat speelt wel een belangerijke rol
Als je ouder bent dan 12 en een misdrijf hebt begaan heb je een strafbladquote:Op zondag 2 maart 2014 02:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik weet nou eigenlijk ook niet echt of ik nou een strafblad heb of niet want dat speelt wel een belangerijke rol
Als je het echt wilt weten moet je dat er maar voor over hebben I guessquote:Op zondag 2 maart 2014 02:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je moet het weer opvragen en dan ook nog is ''administratiekosten'' betalen
Maar daarvoor moet je wel veroordeeld zijn voor een rechter toch?quote:Op zondag 2 maart 2014 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je ouder bent dan 12 en een misdrijf hebt begaan heb je een strafblad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |