Lijkt me wel jaquote:Op zondag 2 maart 2014 02:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar daarvoor moet je wel veroordeeld zijn voor een rechter toch?
Dan zou ik me maar geen grote zorgen makenquote:Op zondag 2 maart 2014 02:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat ben ik nooitAlleen paar keer verhoord en 1x 8 uur in een cel gezeten
Nee klopt doe ik ook niet zo maar ja het is wel vervelend ofcquote:Op zondag 2 maart 2014 02:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zou ik me maar geen grote zorgen maken
en ik ben in hongerstakingquote:Op zondag 2 maart 2014 11:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik werk voor de uni en luister bietels
quote:Op zondag 2 maart 2014 11:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je moet genoeg eten voor onze antichrist
Pfft daarom krijg ik nooit ontbijt op bedquote:Op zondag 2 maart 2014 11:37 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
ik ben gewoon te lui om naar beneden te gaan
je krijgt bij je tandloosheid avondeten en shit op bed, dus niks pffftquote:Op zondag 2 maart 2014 11:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Pfft daarom krijg ik nooit ontbijt op bed
jijquote:
Doe je dan ook meteen het bed verschonen, want ik vind shit op bed niet zo frisquote:Op zondag 2 maart 2014 11:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
je krijgt bij je tandloosheid avondeten en shit op bed, dus niks pffft
[..]
jij![]()
RIP je weekend.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
van mij 23:15 dan kan ik lekker slapen
Ik heb elke dag weekendquote:Op zondag 2 maart 2014 12:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
RIP je weekend.
Niet dat nog om 5:00 beginnen met wat mensen curve fever te spelen de essentie van een geslaagd weekend nadert.
Wtfquote:Op zondag 2 maart 2014 12:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb elke dag weekend
alleen woensdag even een half uur naar de uni
mbo hequote:Op zondag 2 maart 2014 13:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb geen 1 schooldag vrijmaarja eerstejaar enzulks
Uni/hbo he.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb geen 1 schooldag vrijmaarja eerstejaar enzulks
Enkel wij zijn dusdanig hooggeleid. het is een zware last tussen deze paupers maar we houden vol.quote:
quote:
In het echt ziet Ezell de wereld als een roze wolk waar eenhoorns met regenbogen rondvliegen en waar iedereen een taart eetquote:
Tatta*quote:
Drugs are bad okayquote:Op zondag 2 maart 2014 13:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
In het echt ziet Ezell de wereld als een roze wolk waar eenhoorns met regenbogen rondvliegen en waar iedereen een taart eet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |