Dat gaat hem niet worden. Ik verzoek u om een snoepautomaat op te zoeken op het treinstation.quote:Op zondag 2 maart 2014 01:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoewel ik jou niks dan goeds gun Ezell weet ik niet zeker of dit mij momenteel verder helpt tenzij je het komt delen
Tussen in. Ik ga maar even gamen en bedankt Jimboquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 01:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden. Ik verzoek u om een snoepautomaat op te zoeken op het treinstation.
Have fun dan maarquote:Op zondag 2 maart 2014 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tussen in. Ik ga maar even gamen en bedankt Jimbo![]()
[..]
waar heenquote:Op zondag 2 maart 2014 01:45 schreef Stuart het volgende:
Ik wil trouwens een zwarte mocht iemand mij deze auto kado willen doen
Een fok-abo zo nu en dan wil nog net lukken, maar nu vraag je toch wel heel veel.quote:Op zondag 2 maart 2014 01:45 schreef Stuart het volgende:
Ik wil trouwens een zwarte mocht iemand mij deze auto kado willen doen
Jammerquote:Op zondag 2 maart 2014 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een fok-abo zo nu en dan wil nog net lukken, maar nu vraag je toch wel heel veel.
Ik huurquote:Op zondag 2 maart 2014 01:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
verkoop je huis, koop de auto, woon in je auto!
Ik nietquote:Op zondag 2 maart 2014 01:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik zou later een Jeep willen of zo'n truck gewoon
Ik hou van stijl en klasse. Een Jeep of Truck vind ik daar niet bij passenquote:
Maar wel grootquote:Op zondag 2 maart 2014 01:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou van stijl en klasse. Een Jeep of Truck vind ik daar niet bij passen![]()
Gewoon een dodge toch die zijn toch al gebouwd om krasjes te krijgen( Ik bedoel het model met de grote open achterbak)quote:Op zondag 2 maart 2014 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou nooit een auto nemen waar ik constant in de stress van zou zitten of er geen krasje op zou komen mocht ik de auto ergens parkeren.
Gewoon degelijk, comfortabel genoeg voor lange reizen en van mij relax van A naar B brengende. De rest boeit mij geen flikker
Ik wil ook niet stressen om de auto maar vind een mooie auto toch wel erg leukquote:Op zondag 2 maart 2014 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou nooit een auto nemen waar ik constant in de stress van zou zitten of er geen krasje op zou komen mocht ik de auto ergens parkeren.
Gewoon degelijk, comfortabel genoeg voor lange reizen en van mij relax van A naar B brengende. De rest boeit mij geen flikker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |