Jij kom zeker niet uit Rotterdam ofwel?quote:Op zondag 2 maart 2014 01:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Qua stad zelf hou ik meer van chaotische Aziatische steden of tokyo natuurlijk.
Qua eten ook Tokyo (meer michelinsterren dan NY en Parijs bij elkaar)
Qua uitgaan dichter bij huis Berlijn
En dan moet je nog als een crimineel door de douane daar. Ze leggen een rode loper voor me of niet. Ja toch niet dan?
Nee maar is wel mn stadquote:Op zondag 2 maart 2014 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kom zeker niet uit Rotterdam ofwel?
Ja Bangkok vond ik ook nice
Haal die kutbal uit de OPquote:
Was ook een grapjequote:
Laat maar eens zien wat jij een mooie vrouw vindtquote:
Have funquote:
Oh en vermijdt combo`s.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat maar eens zien wat jij een mooie vrouw vindt
Ja, Avril, dat weet ik. maar verderquote:
Combi`squote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat maar eens zien wat jij een mooie vrouw vindt
oeeeh yeaaahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Singles ja.quote:Op zondag 2 maart 2014 01:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oh dus elke bet apart betten zeg maar?
quote:Op zondag 2 maart 2014 01:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
oeeeh yeaaahDat is niet helemaal goed gegaan. Zowel jouw plaatje als bij AvrilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
403 Forbidden-quote:
Ik heb die van gae - psv en fey ajax gecombineerd.quote:Op zondag 2 maart 2014 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Singles ja.
Als je combi`s wilt niet meer dan 2/3
En wel waar je echt zeker van bent.
Funcombi`s van 10 wedstrijden met een hele hoge odd zien er leuk uit, maar levert 9/10 keer niks op
I knowquote:Op zondag 2 maart 2014 01:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb die van gae - psv en fey ajax gecombineerd.
quote:Op zondag 2 maart 2014 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
403 Forbidden-
Wat zit jij rare plaatjes te posten
Ik ga mij er nog zeker meer in verdiepen jaquote:Op zondag 2 maart 2014 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I knowDat is best risky.
Behalve als je heel erg zeker bent van Ajax natuurlijk. Maar het beste blijft single bets spelen.
Oh en je kan ook veel tips halen van internet
Had dr al gevonden ja, nooit van gehoordquote:Op zondag 2 maart 2014 01:19 schreef Stuart het volgende:
Bijna geen enkel plaatje werkt hier van haar
Lene Marlin dus
www.voetbalwedden.net (moet je je ff aanmelden)quote:Op zondag 2 maart 2014 01:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ga mij er nog zeker meer in verdiepen ja
quote:Op zondag 2 maart 2014 01:24 schreef Stuart het volgende:
Sowieso blond haar en het liefst blauwe ogen
Ik hoef mij in ieder geval geen zorgen te maken dat je puur op mijn uiterlijk valtquote:
Hahahaquote:Op zondag 2 maart 2014 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik hoef mij in ieder geval geen zorgen te maken dat je puur op mijn uiterlijk valt
Ik ben niet zo van het blonde, liefst brunette of roodachtig of zwart.quote:Op zondag 2 maart 2014 01:24 schreef Stuart het volgende:
Sowieso blond haar en het liefst blauwe ogen
Steil met een ei. En nu weer verder geilen. Hup hup...quote:
Ik totaal nietquote:Op zondag 2 maart 2014 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het blonde, liefst brunette of roodachtig of zwart.
donker haarquote:Op zondag 2 maart 2014 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het blonde, liefst brunette of roodachtig of zwart.
Watquote:Op zondag 2 maart 2014 01:30 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Steil met een ei. En nu weer verder geilen. Hup hup...
Het is geen stijl haar maar steil haar.quote:
Als ik Hola gebruik doet Netflix het niet meerquote:Op zondag 2 maart 2014 00:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Probeer arrested development. En films op UK en USA wel beter.
Hoe kom je daar nou bijquote:Op zondag 2 maart 2014 01:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het is geen stijl haar maar steil haar.
Get on the beers sonquote:Op zondag 2 maart 2014 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie post er eens wat vrolijks. Ik heb het nodig.
Wat vrolijks.quote:Op zondag 2 maart 2014 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb een doos met snoep en snacks gekregen.quote:Op zondag 2 maart 2014 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoewel ik jou niks dan goeds gun Ezell weet ik niet zeker of dit mij momenteel verder helpt tenzij je het komt delenquote:Op zondag 2 maart 2014 01:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb een doos met snoep en snacks gekregen.
Ik geloof dat dit een deel van probleem is momenteel.quote:
Teveel gedronkenquote:Op zondag 2 maart 2014 01:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoewel ik jou niks dan goeds gun Ezell weet ik niet zeker of dit mij momenteel verder helpt tenzij je het komt delen
[..]
Ik geloof dat dit een deel van probleem is momenteel.
quote:Op zondag 2 maart 2014 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat gaat hem niet worden. Ik verzoek u om een snoepautomaat op te zoeken op het treinstation.quote:Op zondag 2 maart 2014 01:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoewel ik jou niks dan goeds gun Ezell weet ik niet zeker of dit mij momenteel verder helpt tenzij je het komt delen
Tussen in. Ik ga maar even gamen en bedankt Jimboquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 01:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden. Ik verzoek u om een snoepautomaat op te zoeken op het treinstation.
Have fun dan maarquote:Op zondag 2 maart 2014 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tussen in. Ik ga maar even gamen en bedankt Jimbo![]()
[..]
waar heenquote:Op zondag 2 maart 2014 01:45 schreef Stuart het volgende:
Ik wil trouwens een zwarte mocht iemand mij deze auto kado willen doen
Een fok-abo zo nu en dan wil nog net lukken, maar nu vraag je toch wel heel veel.quote:Op zondag 2 maart 2014 01:45 schreef Stuart het volgende:
Ik wil trouwens een zwarte mocht iemand mij deze auto kado willen doen
Jammerquote:Op zondag 2 maart 2014 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een fok-abo zo nu en dan wil nog net lukken, maar nu vraag je toch wel heel veel.
Ik huurquote:Op zondag 2 maart 2014 01:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
verkoop je huis, koop de auto, woon in je auto!
Ik nietquote:Op zondag 2 maart 2014 01:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik zou later een Jeep willen of zo'n truck gewoon
Ik hou van stijl en klasse. Een Jeep of Truck vind ik daar niet bij passenquote:
Maar wel grootquote:Op zondag 2 maart 2014 01:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou van stijl en klasse. Een Jeep of Truck vind ik daar niet bij passen![]()
Gewoon een dodge toch die zijn toch al gebouwd om krasjes te krijgen( Ik bedoel het model met de grote open achterbak)quote:Op zondag 2 maart 2014 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou nooit een auto nemen waar ik constant in de stress van zou zitten of er geen krasje op zou komen mocht ik de auto ergens parkeren.
Gewoon degelijk, comfortabel genoeg voor lange reizen en van mij relax van A naar B brengende. De rest boeit mij geen flikker
Ik wil ook niet stressen om de auto maar vind een mooie auto toch wel erg leukquote:Op zondag 2 maart 2014 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou nooit een auto nemen waar ik constant in de stress van zou zitten of er geen krasje op zou komen mocht ik de auto ergens parkeren.
Gewoon degelijk, comfortabel genoeg voor lange reizen en van mij relax van A naar B brengende. De rest boeit mij geen flikker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |