SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Depayquote:
hahaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik hoef geen anaal met je.
sorry man.
Ik vind dat wel lekker, denk ik.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV is wel echt kut met perenijsjes.
Dit zal Bruma zijn, maar geen idee waarom.quote:
Bruma.quote:
Brum + Aquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zal Bruma zijn, maar geen idee waarom.
Omdat dat autootje veel op Brum lijkt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zal Bruma zijn, maar geen idee waarom.
Aha.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:32 schreef Moody het volgende:
Ruiz denkt: Hee heb ik ooit met 2-0 achter gestaan in mijn tijd in Nederland
NEE RUIZ DAT HEB JE NOOIT nu wel dus
quote:
Rekikquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
er nog.
Aad300.quote:
Net een spectaculaire wedstrijd gemist van Robbengodquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom denk ik dat jij mij nu hebt blootgesteld aan Boer zoekt Vrouw?
Hattrickje weer voor de speler van DER MEISTER?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Net een spectaculaire wedstrijd gemist van Robbengod
Is hier al langsgekomen.quote:
Schalke 11 goals tegen in drie dagenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kijk ondertussen naar de samenvatting van Bayern.
Tissues klaar?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kijk ondertussen naar de samenvatting van Bayern.
De Toverlantaarn toch ofzoiets?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:47 schreef donroyco het volgende:
Had PSV maar de shirtsponsor van de Roda JC, dan konden ze nog wat doelpunten tevoorschijn toveren...
Dan stoppen ze gewoon na de 1e helftquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:50 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Hoeveel zou dit psv krijgen tegen madrid en munchen
Weer? Gister ook al.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoordsupporters zijn weer langsgeweest bij de ArenA
[ afbeelding ]
Ziet de ArenA er van buiten zo uit?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dingflops. Dat is de nieuwe eenheid dit ik net heb bedacht als getallen niet meer genoeg zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:50 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Hoeveel zou dit psv krijgen tegen madrid en munchen
Triestquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Het supportershome staat op een paar meter van de ArenA, ei.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ziet de ArenA er van buiten zo uit?
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het supportershome staat op een paar meter van de ArenA, ei.
Jammer van die groene vlekken, verder hebben ze het best mooi geschilderdquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
De UFO is weer richting Mars vertrokkenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ziet de ArenA er van buiten zo uit?
Nu ik weer PSV kijk gaat het voetbal een stapje achteruit inderdaad.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:50 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Tissues klaar?
God wat is Bayern goed
PSV daarentegen
VIT RJCquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:52 schreef donroyco het volgende:
Kan ik beter GAE - PSV of VIT - RJC kijken?
PSV natuurlijk. De aanstaande kampioen gaat er op en er over.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:52 schreef donroyco het volgende:
Kan ik beter GAE - PSV of VIT - RJC kijken?
Speel je al sinds gisterochtend curve fever?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie inderdaad. PSV komt toch nooit meer terug van 2-0quote:
Alweer 2-1quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goeie inderdaad. PSV komt toch nooit meer terug van 2-0
Uhm alors, we hebben het hier over PSV.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:53 schreef alors het volgende:
De goal die je wist dat zou komen, net als de 2-2 en de 2-3 overigens.
Inderdaad. Ook nog 2-4, 2-5 en 2-6.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uhm alors, we hebben het hier over PSV.
Die kerel met die coockiemonsteruit?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:55 schreef Heeinz het volgende:
Is er al iemand die zich opoffert om ons te voorzien van de eventuele goals bij Vitesse?
Is dat het supportershuis van Feyenoord?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:53 schreef Grifte het volgende:
[..]
Speel je al sinds gisterochtend curve fever?
Daarnaast:
[ afbeelding ]
Jouw vrienden kwamen ook langs in Rotterdam.
Triestheid over en weer.
FOX offert zich al weken op.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:55 schreef Heeinz het volgende:
Is er al iemand die zich opoffert om ons te voorzien van de eventuele goals bij Vitesse?
Wat een baas.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ruiz nog niet gezien.
Zal wel in de 75e minuut scoren.
Cocu snapt zelf niet eens wat hij aan het doen isquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:57 schreef Cavaliers het volgende:
Overigens een blunder van de allerhoogste plank van die dooie in de dukout om met Zanka te beginnen en niet met Hendrix.
Mwa, ze kunnen er beide niet zo veel van.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:57 schreef Cavaliers het volgende:
Overigens een blunder van de allerhoogste plank van die dooie in de dukout om met Zanka te beginnen en niet met Hendrix.
Haha. Maar ondertussen wel Veltman Oranje in posten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, ze kunnen er beide niet zo veel van.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Cocu snapt zelf niet eens wat hij aan het doen is
ASO Den Haagquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom zitten daar allemaal mensen met flitscamera op de tribune?
ADOquote:
De aanstaande kampioen komt maar 1 keer per jaar op bezoek, die wil je dan vastleggen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom zitten daar allemaal mensen met flitscamera op de tribune?
quote:
Nog altijd twee klassen beter dan Bojanquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:02 schreef Cavaliers het volgende:
Locadia kan echt voor geen meter voetballen.
Dat zei ik ook al ja, maar toen werd ik steeds voor gek uitgemaakt door iemand die hier momenteel ook post.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:02 schreef Cavaliers het volgende:
Hoesen is beter.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:02 schreef Cavaliers het volgende:
Voetballen =/= afmaken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al ja, maar toen werd ik steeds voor gek uitgemaakt door iemand die hier momenteel ook post.
Zelfs jij ziet het.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:02 schreef Cavaliers het volgende:
Dat zij ik zo'n maand geleden ook en toen begon hij te scorenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:02 schreef Cavaliers het volgende:
JR Style is het hiermee eensquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nog altijd twee klassen beter dan Siem de Jong
Ik had het oo over voetballen destijds.quote:
wtf?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat zij ook zo'n maand geleden ook en toen begon hij te scoren
In dat geval had je 100% gelijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het oo over voetballen destijds.
Jammer van die haren, hij heeft wel de techniek om een groots headbanger te worden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb ook een gifje gemaakt
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je bent zelf een zij.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Stijn Schaars kan niet rennen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Stijn Schaars heeft een stoeptegelkop
1 goeie wedstrijd gespeeld, die bekerpot hier in Eindhovenquote:
En dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:05 schreef Cavaliers het volgende:
Beste Philip, gaarne deze aanpassingen toe te brengen:
Locadia <-> Bakkali
Depay in de spits
Bedankt in advance.
Ze spelen alsof het kampioenschap niet meer in zicht is en ze al een periodetitel binnen hebben. Zeg maar, zoals volgend jaar.quote:
Toen hadden ze Fledderus nog.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1 goeie wedstrijd gespeeld, die bekerpot hier in Eindhoven
Snap ik.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mijn dijen zijn rood van het kletsen.
Pics.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mijn dijen zijn rood van het kletsen.
Nee, choco.quote:
Ik keek net VI terug. Wat was die Demouge aan het doen joh.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
fludderus, demouge, ramos, luijckx worden allemaal gemist
Alledrie.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:07 schreef GGMM het volgende:
Cocu heeft geen..
A. Persoonlijkheid.
B. Zwart haar.
C. Ogen
(tip: het is antwoord A.)
Heb dat niet gezien, VI überhaupt niet teruggekeken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik keek net VI terug. Wat was die Demouge aan het doen joh.
Ik twijfel tussen A en C.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:07 schreef GGMM het volgende:
Cocu heeft geen..
A. Persoonlijkheid.
B. Zwart haar.
C. Ogen
Aanspeelpunten zijn overrated, en Depay heeft ook de fysieke kracht om met zijn rug naar de kool te spelen. PSV heeft behoefte aan een spits die wel een bal kan aannemen. En een spits die zelf wat kan creëren, omdat de buitenspelers toch alleen maar in een trechter lopen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Depay zal de hele tijd uit de spits lopen en dan mis je een aanspeelpunt, ook niet handig.
Geweldig haha. xDquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:07 schreef GGMM het volgende:
Cocu heeft geen..
A. Persoonlijkheid.
B. Zwart haar.
C. Ogen
Bedankt Joopquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik twijfel aan jouw geestelijke gesteldheid.
Ik zou t niet terugkijken. Was niet veel.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb dat niet gezien, VI überhaupt niet teruggekeken.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV domineert al een tijdje.
Tijd voor de terechte 2-2
Wat is deze?quote:
PSV won dan alles met 10-0.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:09 schreef KingRoland het volgende:
Wat als Robben nu voor PSV zou spelen? Hoe zou het dan afgelopen zijn?
Dan hadden ze geen miljoen in een putje geleegd voor Ruizquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:09 schreef KingRoland het volgende:
Dan reed de platte kar morgen door Eindhoven.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:09 schreef KingRoland het volgende:
quote:
van der Velde?quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV domineert al een tijdje.
Tijd voor de terechte 2-2
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:05 schreef Cavaliers het volgende:
Beste Philip, gaarne deze aanpassingen toe te brengen:
Locadia <-> Bakkali
Depay in de spits
Bedankt in advance.
Forum Opties | |
---|---|