SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Depayquote:
hahaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik hoef geen anaal met je.
sorry man.
Ik vind dat wel lekker, denk ik.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV is wel echt kut met perenijsjes.
Dit zal Bruma zijn, maar geen idee waarom.quote:
Bruma.quote:
Brum + Aquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zal Bruma zijn, maar geen idee waarom.
Omdat dat autootje veel op Brum lijkt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zal Bruma zijn, maar geen idee waarom.
Aha.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:32 schreef Moody het volgende:
Ruiz denkt: Hee heb ik ooit met 2-0 achter gestaan in mijn tijd in Nederland
NEE RUIZ DAT HEB JE NOOIT nu wel dus
quote:
Rekikquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
er nog.
Aad300.quote:
Net een spectaculaire wedstrijd gemist van Robbengodquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom denk ik dat jij mij nu hebt blootgesteld aan Boer zoekt Vrouw?
Hattrickje weer voor de speler van DER MEISTER?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Net een spectaculaire wedstrijd gemist van Robbengod
Is hier al langsgekomen.quote:
Schalke 11 goals tegen in drie dagenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kijk ondertussen naar de samenvatting van Bayern.
Tissues klaar?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kijk ondertussen naar de samenvatting van Bayern.
De Toverlantaarn toch ofzoiets?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:47 schreef donroyco het volgende:
Had PSV maar de shirtsponsor van de Roda JC, dan konden ze nog wat doelpunten tevoorschijn toveren...
Dan stoppen ze gewoon na de 1e helftquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:50 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Hoeveel zou dit psv krijgen tegen madrid en munchen
Weer? Gister ook al.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoordsupporters zijn weer langsgeweest bij de ArenA
[ afbeelding ]
Ziet de ArenA er van buiten zo uit?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dingflops. Dat is de nieuwe eenheid dit ik net heb bedacht als getallen niet meer genoeg zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:50 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Hoeveel zou dit psv krijgen tegen madrid en munchen
Triestquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Het supportershome staat op een paar meter van de ArenA, ei.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ziet de ArenA er van buiten zo uit?
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het supportershome staat op een paar meter van de ArenA, ei.
Jammer van die groene vlekken, verder hebben ze het best mooi geschilderdquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
De UFO is weer richting Mars vertrokkenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ziet de ArenA er van buiten zo uit?
Nu ik weer PSV kijk gaat het voetbal een stapje achteruit inderdaad.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:50 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Tissues klaar?
God wat is Bayern goed
PSV daarentegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |