Nee, choco.quote:
Ik keek net VI terug. Wat was die Demouge aan het doen joh.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
fludderus, demouge, ramos, luijckx worden allemaal gemist
Alledrie.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:07 schreef GGMM het volgende:
Cocu heeft geen..
A. Persoonlijkheid.
B. Zwart haar.
C. Ogen
(tip: het is antwoord A.)
Heb dat niet gezien, VI überhaupt niet teruggekeken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik keek net VI terug. Wat was die Demouge aan het doen joh.
Ik twijfel tussen A en C.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:07 schreef GGMM het volgende:
Cocu heeft geen..
A. Persoonlijkheid.
B. Zwart haar.
C. Ogen
Aanspeelpunten zijn overrated, en Depay heeft ook de fysieke kracht om met zijn rug naar de kool te spelen. PSV heeft behoefte aan een spits die wel een bal kan aannemen. En een spits die zelf wat kan creëren, omdat de buitenspelers toch alleen maar in een trechter lopen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Depay zal de hele tijd uit de spits lopen en dan mis je een aanspeelpunt, ook niet handig.
Geweldig haha. xDquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:07 schreef GGMM het volgende:
Cocu heeft geen..
A. Persoonlijkheid.
B. Zwart haar.
C. Ogen
Bedankt Joopquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik twijfel aan jouw geestelijke gesteldheid.
Ik zou t niet terugkijken. Was niet veel.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb dat niet gezien, VI überhaupt niet teruggekeken.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV domineert al een tijdje.
Tijd voor de terechte 2-2
Wat is deze?quote:
PSV won dan alles met 10-0.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:09 schreef KingRoland het volgende:
Wat als Robben nu voor PSV zou spelen? Hoe zou het dan afgelopen zijn?
Dan hadden ze geen miljoen in een putje geleegd voor Ruizquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:09 schreef KingRoland het volgende:
Wat als Robben nu voor PSV zou spelen? Hoe zou het dan afgelopen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |