VIT RJCquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:52 schreef donroyco het volgende:
Kan ik beter GAE - PSV of VIT - RJC kijken?
PSV natuurlijk. De aanstaande kampioen gaat er op en er over.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:52 schreef donroyco het volgende:
Kan ik beter GAE - PSV of VIT - RJC kijken?
Speel je al sinds gisterochtend curve fever?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoordsupporters zijn weer langsgeweest bij de ArenA
[ afbeelding ]
Goeie inderdaad. PSV komt toch nooit meer terug van 2-0quote:
Alweer 2-1quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goeie inderdaad. PSV komt toch nooit meer terug van 2-0
Uhm alors, we hebben het hier over PSV.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:53 schreef alors het volgende:
De goal die je wist dat zou komen, net als de 2-2 en de 2-3 overigens.
Inderdaad. Ook nog 2-4, 2-5 en 2-6.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uhm alors, we hebben het hier over PSV.
Die kerel met die coockiemonsteruit?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:55 schreef Heeinz het volgende:
Is er al iemand die zich opoffert om ons te voorzien van de eventuele goals bij Vitesse?
Is dat het supportershuis van Feyenoord?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:53 schreef Grifte het volgende:
[..]
Speel je al sinds gisterochtend curve fever?
Daarnaast:
[ afbeelding ]
Jouw vrienden kwamen ook langs in Rotterdam.
Triestheid over en weer.
FOX offert zich al weken op.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:55 schreef Heeinz het volgende:
Is er al iemand die zich opoffert om ons te voorzien van de eventuele goals bij Vitesse?
Wat een baas.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ruiz nog niet gezien.
Zal wel in de 75e minuut scoren.
Cocu snapt zelf niet eens wat hij aan het doen isquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:57 schreef Cavaliers het volgende:
Overigens een blunder van de allerhoogste plank van die dooie in de dukout om met Zanka te beginnen en niet met Hendrix.
Mwa, ze kunnen er beide niet zo veel van.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:57 schreef Cavaliers het volgende:
Overigens een blunder van de allerhoogste plank van die dooie in de dukout om met Zanka te beginnen en niet met Hendrix.
Haha. Maar ondertussen wel Veltman Oranje in posten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, ze kunnen er beide niet zo veel van.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Cocu snapt zelf niet eens wat hij aan het doen is
ASO Den Haagquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom zitten daar allemaal mensen met flitscamera op de tribune?
ADOquote:
De aanstaande kampioen komt maar 1 keer per jaar op bezoek, die wil je dan vastleggen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom zitten daar allemaal mensen met flitscamera op de tribune?
quote:
Nog altijd twee klassen beter dan Bojanquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:02 schreef Cavaliers het volgende:
Locadia kan echt voor geen meter voetballen.
Dat zei ik ook al ja, maar toen werd ik steeds voor gek uitgemaakt door iemand die hier momenteel ook post.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:02 schreef Cavaliers het volgende:
Hoesen is beter.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:02 schreef Cavaliers het volgende:
Voetballen =/= afmaken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al ja, maar toen werd ik steeds voor gek uitgemaakt door iemand die hier momenteel ook post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |