Ja, ik dacht al... verheven gedoe daar.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mits gericht aan mede-users? Maar waarschijnlijker wordt er tenzij bedoeld. Pretentieus taalgebruik.
Gewoon opgezocht in een woordenboek en niet begrepen. Interessantdoenerij.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:49 schreef Leandra het volgende:
Ja, ik dacht al... verheven gedoe daar.
Volgensmij lopenj er in Utopia geen kinderen rond, dus het is opzich een veilige actie om deze pedosexueel niet weg te stemmen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:50 schreef Toverheks het volgende:
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 18:25 schreef mootie het volgende:
Weten jullie het al, van de pedo in Utopia?
??? verklaar je eens nader ik snap je niet welke pedo
Billy? Isa?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Volgensmij lopenj er in Utopia geen kinderen rond, dus het is opzich een veilige actie om deze pedosexueel niet weg te stemmen.
Jij hebt de gifjes wel ontdekt, hè?quote:
Ja sinds gister heb ik gifjes ontdekt. Schijnt dat er heel veel van zijn. Voor mij is het net zwarte magie.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt de gifjes wel ontdekt, hè?
Nu nog leren doseren.
Bij overdaad gaat de magie er al snel vanaf.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:29 schreef Baconbus het volgende:
Ja sinds gister heb ik gifjes ontdekt. Schijnt dat er heel veel van zijn. Voor mij is het net zwarte magie.
Je klinkt als Evy, de hardloopjuf.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt de gifjes wel ontdekt, hè?
Nu nog leren doseren.
Maant die ook tot doseren?quote:
Begrijp niet waar iedereen zich zo druk om maakt. Ik spreek ook niet over wat er mis is aan andermans posts.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij overdaad gaat de magie er al snel vanaf.
.gifquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja sinds gister heb ik gifjes ontdekt. Schijnt dat er heel veel van zijn. Voor mij is het net zwarte magie.
Als Bussumer heb ik ook een halve goosch ejjjquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maant die ook tot doseren?
Als Brabantse ben ik natuurlijk ook wel een halve Belg.
Hoi. gifjes net ondenkt mannetjequote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is imo een beetje te veel. Af en toe een gifje is leuk, om de haverklap wordt lame. Maar doe vooral wat je niet laten kunt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:32 schreef Baconbus het volgende:
Begrijp niet waar iedereen zich zo druk om maakt. Ik spreek ook niet over wat er mis is aan andermans posts.
Ik heb niet eens een zachte g. Mensen denken hier altijd dat ik import ben.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als Bussumer heb ik ook een halve goosch ejjj
Ik vind andere mensen hun posts ook lame. Dan mogen zij zeker ook niet meer posten.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is imo een beetje te veel. Af en toe een gifje is leuk, om de haverklap wordt lame. Maar doe vooral wat je niet laten kunt.
Ik denk dat je weer eens het punt mist. Is niet erg.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:34 schreef Baconbus het volgende:
Ik vind andere mensen hun posts ook lame. Dan mogen zij zeker ook niet meer posten.
Plaatjes ook al.quote:
Doseren is het geheim en recupererenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maant die ook tot doseren?
Als Brabantse ben ik natuurlijk ook wel een halve Belg.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een zachte g. Mensen denken hier altijd dat ik import ben.
Oh, je paard roept, klim er maar gauw op. Jij slim, ik dom.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat je weer eens het punt mist. Is niet erg.
Spijker en kopquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh, je paard roept, klim er maar gauw op. Jij slim, ik dom.
Wil je nou eigenlijk zeggen dat Cc niet mag melden dat een overdaad aan gifjes vervelend wordt?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vind andere mensen hun posts ook lame. Dan mogen zij zeker ook niet meer posten.
Recupereren ... Pretentieus.quote:
Dat is niet zo het probleem, gifjes zijn prima.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wil je nou eigenlijk zeggen dat Cc niet mag melden dat een overdaad aan gifjes vervelend wordt?
Eigenlijk het tegenovergestelde. Van mij mag iedereen doen waar hij zin in heeft. Dat mensen andere mensen willen beperken, dat is waar ik wel een probleem mee zou hebben.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wil je nou eigenlijk zeggen dat Cc niet mag melden dat een overdaad aan gifjes vervelend wordt?
Heb je daar geen grappig gifje van?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:36 schreef Baconbus het volgende:
Oh, je paard roept, klim er maar gauw op. Jij slim, ik dom.
Ik heb mijn pak al aanquote:
Nee krijg ik geen tijd voor met al die 'sandy vagina's' hierzo.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je daar geen grappig gifje van?
Dat is misschien wat lastig voor een Belgquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Recupereren ... Pretentieus.
Zeg gewoon herstellen.
Dus in feite is er niets mis mee dat ze haar mening geeft, maar omdat ze haar mening over jouw postgedrag geeft is het wel mis?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Eigenlijk het tegenovergestelde. Van mij mag iedereen doen waar hij zin in heeft. Dat mensen andere mensen willen beperken, dat is waar ik wel een probleem mee zou hebben.
Ik zou het ook maar opgeven.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee krijg ik geen tijd voor met al die 'sandy vagina's' hierzo.
Ik heb unne spijker in munne kop , auw auwquote:
Nee ze mag haar mening geven, ook over mij.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus in feite is er niets mis mee dat ze haar mening geeft, maar omdat ze haar mening over jouw postgedrag geeft is het wel mis?
Dank je!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:41 schreef Baconbus het volgende:
Nee ze mag haar mening geven, ook over mij.
Nee die domme gifjes moeten.quote:
Het kwam hier even langs, man man, wat zijn die foutquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb unne spijker in munne kop , auw auw
Daar zit unne kikker bovenop, nou, nou
Die RLS van die oud-voetballer begint nu. Volgens mij zijn zij enorm fout.
Naar mannetje danquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee ze mag haar mening geven, ook over mij.
Wat een leegte.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:43 schreef Deisyy het volgende:
Het kwam hier even langs, man man, wat zijn die fout![]()
Allebei te dom om te poepen.
Aaahhhh!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik kijk liever naar Cc dan naar JC om eerlijk te zeggen
Bommie heeft klassequote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:44 schreef Leandra het volgende:
Is die kutnewbie een kloon van Bommie of van zichzelf zo irritant?
Mag ik de kutnewbie zijn?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:44 schreef Leandra het volgende:
Is die kutnewbie een kloon van Bommie of van zichzelf zo irritant?
Ik hoef geen recht van spreken. Gaat mij vooral om de titel. Kan ik pronken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
kutoldbies hebben meer recht van spreken.
Jou persoontje is nogal erg puberaal. Mag hoor kan. Het is nog vakantie,quote:
Stel nu dat iemand echt te dom is om te poepen, hoe zou dat dan moeten gaan ? Zwel je dan helemaal op of ga je dan dood aan voedsel tekort omdat je maag aangeeft dat je niet kan eten omdat ie vol stront zit waar geen voedingswaarde meer inzit?quote:
Die laten het lopen waar je bij staatquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:48 schreef Speedball het volgende:
[..]
Stel nu dat iemand echt te dom is om te poepen, hoe zou dat dan moeten gaan ? Zwel je dan helemaal op of ga je dan dood aan voedsel te kort omdat je maag aangeeft dat je niet kan eten omdat ie vol stront zit waar geen voedingswaarde meer inzit.
vragen vragen,
Jij die mij puberaal noemt. Mag ik even lachen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Jou persoontje is nogal erg puberaal. Mag hoor kan. Het is nog vakantie,
En binnen de kortste tijd zitten ze diep in de shit.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Die laten het lopen waar je bij staat
Tuurlijkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij die mij puberaal noemt. Mag ik even lachen.
Je zou maar naast zo iemand in de lift staanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Die laten het lopen waar je bij staat
Daar denken ze dan weer niet over naquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En binnen de kortste tijd zitten ze diep in de shit.
Dan heb je echt een rare situatiequote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:50 schreef Speedball het volgende:
[..]
Je zou maar naast zo iemand in de lift staan
Best ongemakkelijk lijkt mijquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:50 schreef Speedball het volgende:
[..]
Dan heb je echt een rare situatie
Altijd maar serieus doen is ook geen leuk leven. Misschien kun je daar een keer over filosoferen met Rienk.quote:
Ik las 'was een ruft van een uur'.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:51 schreef Speedball het volgende:
Stond wel eens in de trein en een oudere vrouw liet echt een keiharde ruft, kon me lach niet inhouden, vond ze wel fijn geloof ik want dat haalde de ongemakkelijke spanning weg. Was een rit van een uur.
Waarschijnlijk gaan ze dan poep praten of ze worden een soort Patty's.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:48 schreef Speedball het volgende:
[..]
Stel nu dat iemand echt te dom is om te poepen, hoe zou dat dan moeten gaan ? Zwel je dan helemaal op of ga je dan dood aan voedsel tekort omdat je maag aangeeft dat je niet kan eten omdat ie vol stront zit waar geen voedingswaarde meer inzit?
vragen vragen,
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las 'was een ruft van een uur'.
tussen serieus zijn en de troll uithangen zit een behoorlijk verschil, maar dat zul je wel leren zodra je ervaring krijgt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Altijd maar serieus doen is ook geen leuk leven. Misschien kun je daar een keer over filosoferen met Rienk.
Dus zeau worden Patties geboren, ik vroeg me al af dat krijg je toch niet fatsoenlijk uit een vulvaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan ze dan poep praten of ze worden een soort Patty's.
Dat is pas een darmprobleemquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las 'was een ruft van een uur'.
Wow, dat klinkt totaal niet hooghartig.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
tussen serieus zijn en de troll uithangen zit een behoorlijk verschil, maar dat zul je wel leren zodra je ervaring krijgt.
Ach, vanmiddag viel een oudje plat op haar bek in de tram, en zoveel mensen die haar hielpen. Haar muts viel af de tas lag ergens anders. Ik was trotsquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:51 schreef Speedball het volgende:
Stond wel eens in de trein en een oudere vrouw liet echt een keiharde ruft, kon me lach niet inhouden, vond ze wel fijn geloof ik want dat haalde de ongemakkelijke spanning weg. Was een rit van een uur.
En zo heurt hetquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach, vanmiddag viel een oudje plat op haar bek in de tram, en zoveel mensen die haar hielpen. Haar must viel af de tas lag ergens anders. Ik was trots
Ja inderdaadquote:
Jij had haar pootje gelicht, hè?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:55 schreef Soury het volgende:
Ach, vanmiddag viel een oudje plat op haar bek in de tram, en zoveel mensen die haar hielpen. Haar muts viel af de tas lag ergens anders. Ik was trots
Tenzij ze een bierbuik heeft.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan ze meteen een maatje kleiner aan.
ik ben meer van de hooghartigheid dan van de laagdrempeligheid.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wow, dat klinkt totaal niet hooghartig.
Zit er een scheet dwarsquote:
Vet wegzuigen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:57 schreef Disana het volgende:
Tenzij ze een bierbuik heeft.
Dan moet ze een liposuctie. (voor Leandra: vetafdrijving)
Ja en haar knip gejatquote:
Dat dit kan in Nederland!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach, vanmiddag viel een oudje plat op haar bek in de tram, en zoveel mensen die haar hielpen. Haar muts viel af de tas lag ergens anders. Ik was trots
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik ben meer van de hooghartigheid dan van de laagdrempeligheid.
Als je je maar goed voelt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik ben meer van de hooghartigheid dan van de laagdrempeligheid.
Zo ken ik mijn muis weer!quote:
Daarom!quote:
Wat nu als ze veel mensenkennis had en die ruft expres liet om zo uit haar sociale isolement te komen voor een uurtje, ze zag aan me kop dat ik een goede ruft wel kon waarderen en erom kan lachen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:51 schreef Speedball het volgende:
Gister was er iemand die vroeg of we al gehoord hadden over de pedo in utopia.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:50 schreef Toverheks het volgende:
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 18:25 schreef mootie het volgende:
Weten jullie het al, van de pedo in Utopia?
??? verklaar je eens nader ik snap je niet welke pedo
Ik snap het probleem niet, zolang deze in het programma blijft is de kans dat hij op korte termijn in aanraking met kinderen komt toch beperktquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Gister was er iemand die vroeg of we al gehoord hadden over de pedo in utopia.
Net postte hij weer en zei dat er veel gedoe om is achter de schermen.
Pedo vertel, wat achterlijks gaat daar nu weer rond. Is er al een email verstuurdquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet het verder ook niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Pedo vertel, wat achterlijks gaat daar nu weer rond. Is er al een email verstuurd
Ja jesus ga dan naar de cosquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is een lokpoging, mootie wil ons in de COS.quote:
Vertel dan eens waar het over gaat en wie. Dat het bs is weten we welquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]belachelijk, of ze achter niet alles uit gezocht hebben en je moest ook papier goed gedrag laten zien, ik geloof er niks van
Come over to the dark side. We have gifjes.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is een lokpoging, mootie wil ons in de COS.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:12 schreef Joezi het volgende:
Misschien is het Ruud, die een keer met iemand van zijn eigen niveau naar bed is geweest
Een verklaring van goed gedrag is toch ook niet meer dan een papiertje waar je, al dan niet gemeent, een handtekening onder zet?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]belachelijk, of ze achter niet alles uit gezocht hebben en je moest ook papier goed gedrag laten zien, ik geloof er niks van
Een user die amper post en niks van waarde post. Non to the sense.quote:
ik weet niks vroeg het toch aan Mootie, ik las Mootie met haar postquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Vertel dan eens waar het over gaat en wie. Dat het bs is weten we wel
Ik zit daar wel vaak hoor. Leuk is het niet. Ik probeer hetquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ruud is wel okquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:12 schreef Joezi het volgende:
Misschien is het Ruud, die een keer met iemand van zijn eigen niveau naar bed is geweest
Gisteravond was het heel leuk toen de streams voor velen uitvielen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:14 schreef Soury het volgende:
Ik zit daar wel vaak hoor. Leuk is het niet. Ik probeer het
Lager dan Billy kan hij toch niet zinken?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:12 schreef Joezi het volgende:
Wat is de definitie van een 'leuke COS' ?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Gisteravond was het heel leuk toen de streams voor velen uitvielen.
Ze kunnen het wel.
Nadat ze ophielden metquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze kunnen het wel.
Toen was ik met mijn moeder aan het whatsappen over de streams.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:15 schreef Disana het volgende:
Ze kunnen het wel.
Ahh je gooit een bommetje zonder bronquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:15 schreef mootie het volgende:
Die user zei verder niks, vroeg alleen of we het gehoord hadden.
Ga jij die klokkenluider dan eens zoeken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit daar wel vaak hoor. Leuk is het niet. Ik probeer het
[..]
Ik heb me streams weer trug!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:16 schreef mootie het volgende:
Nadat ze ophielden met
Ik heb geen streams
Heeft niemand streams?
Wie heeft er streams!
Gvd geen streams!
was het wel even te doen.
Een COS waarin het echt over de streams gaat.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat is de definitie van een 'leuke COS' ?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Nadat ze ophielden met
Ik heb geen streams
Heeft niemand streams?
Wie heeft er streams!
Gvd geen streams!
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga jij die klokkenluider dan eens zoeken.
Die het niet dedenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toen was ik met mijn moeder aan het whatsappen over de streams.
Eerlijk is eerlijk: een heleboel COSsers hebben zich uit de naad gewerkt om ons op de hoogte te houden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Nadat ze ophielden met
Ik heb geen streams
Heeft niemand streams?
Wie heeft er streams!
Gvd geen streams!
das per persoon verschillend, een leuke cos zou voor mij uit plaatjes van kaas wijn en tetten bestaanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Leuke, intelligente 'analyses'. Scherpe opmerkingen. Verslag doen van de streams.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Een uur lang?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:16 schreef Copycat het volgende:
Toen was ik met mijn moeder aan het whatsappen over de streams.
Toen ik 20 was had ik me hier nog niet eens geregistreerd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:17 schreef Joezi het volgende:
Anton vind ik ook wel verdacht, toen Anton 20 was was Andrea -10!!!
Maar dat gaat het nu toch ook? Wil niet vervelend doen ofzo, vraag me alleen af wat de voorkeuren dan zijn. Muv een langlopende discussie (voortkomend uit de streams) vind ik anderen best OT. Maar dat is mijn beleving.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Een COS waarin het echt over de streams gaat.
Ik gooide zelf niks!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh je gooit een bommetje zonder bron
Ah, KLB en ONZ.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij ons wel.
En de pedopost:
UTO / [COS #1022] Alles weer pais en vree
In die definitie kan ik me wel vinden. Naar mijn idee is dat over het algemeen wel het geval in de COS. Maar als het nog beter kan wil ik daar best aan mee helpen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Leuke, intelligente 'analyses'. Scherpe opmerkingen. Verslag doen van de streams.
Zo weinig mogelijk 'ik', want het boeit me echt geen flikker welke user gaat piesen, wiens honden moeten poepen en wie er naar de kroeg gaat.
Yep, en ik had het zo fijn gevonden als iedereen eens een keer zijn klep dichthield en de mensen liet posten die wel streams hadden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: een heleboel COSsers hebben zich uit de naad gewerkt om ons op de hoogte te houden.
Van 21:12 tot 22:51quote:
Dat is een utopie, meisje.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Leuke, intelligente 'analyses'. Scherpe opmerkingen. Verslag doen van de streams.
Zo weinig mogelijk 'ik', want het boeit me echt geen flikker welke user gaat piesen, wiens honden moeten poepen en wie er naar de kroeg gaat.
Het wisselt. Soms is het prima te doen, soms word je totaal gallisch van alweer hetzelfde gifje en alweer dat 'aikut' en 'nippeline'.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:19 schreef Baconbus het volgende:
Maar dat gaat het nu toch ook? Wil niet vervelend doen ofzo, vraag me alleen af wat de voorkeuren dan zijn. Muv een langlopende discussie (voortkomend uit de streams) vind ik anderen best OT. Maar dat is mijn beleving.
Als je echt objectief gaat kijken kan minstens de helft van de posts uit de Cos weg. Dan mis je niks qua streaminfo.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
In die definitie kan ik me wel vinden. Naar mijn idee is dat over het algemeen wel het geval in de COS. Maar als het nog beter kan wil ik daar best aan mee helpen.
Ja op het eind was het enkel streamverslag en verbatim, dat was effectieve cos.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep, en ik had het zo fijn gevonden als iedereen eens een keer zijn klep dichthield en de mensen liet posten diewat wel streams hadden.
Gezien zijn pohi is het inderdaad gelul in de ruimte.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij ons wel.
En de pedopost:
UTO / [COS #1022] Alles weer pais en vree
En lopen zeiken dat iemand wel streams had. Simpel en alleen omdat dat persoon geen wissel deed.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Nadat ze ophielden met
Ik heb geen streams
Heeft niemand streams?
Wie heeft er streams!
Gvd geen streams!
Moots, nu zit je wel een beetje te zeuren naar mijn mening. Ik bekijk het van de goede kant: ik vond het geweldig dat zo veel mensen hun stinkende best voor ons deden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep, en ik had het zo fijn gevonden als iedereen eens een keer zijn klep dichthield en de mensen liet posten die wel streams hadden.
En nóg 10 maanden lang...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: een heleboel COSsers hebben zich uit de naad gewerkt om ons op de hoogte te houden.
Denk dat een heleboel posts niet zozeer puur streamverslag zijn, maar ook duiding ervan. We horen en zien dingen, en delen dan vervolgens wat we daarvan denken. In mijn ogen hoort dat ook bij de COS. Mensen die de COS nalezen snap ik ook niet, dan pak ik liever de SV.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je echt objectief gaat kijken kan minstens de helft van de posts uit de Cos weg. Dan mis je niks qua streaminfo.
Dat irriteert me ook mateloos. Dat constante gejank over scripts. En regiequote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:22 schreef Soury het volgende:
En lopen zeiken dat iemand wel streams had. Simpel en alleen omdat dat persoon geen wissel deed.
Dan blijven je streams het doen. Het hokje zat er achter
Maar was dat tijdens DGK ook niet zo?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je echt objectief gaat kijken kan minstens de helft van de posts uit de Cos weg. Dan mis je niks qua streaminfo.
Als je objectief gaat kijken naar OT posts op het hele forum, kun je 90% van de posts gaan verwijderen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het nu wel een graadje erger is. Het merendeel zit ook alleen maar in die COS.quote:
minder veel minder en daar werd strenger gemodderdquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar was dat tijdens DGK ook niet zo?
Veel minder. En het hoeft voor mij niet allemaal verslag te zijn, het mogen ook meningen zijn, maar hier gaat het zo vaak nergens over en men valt zo vaak in herhaling.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kreeg op mijn lazer van BQquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oh, dat zeker, maar ik snap dan gewoon niet dat mensen de drang hebben om een keer of 5 te zeggen dst ze geen streams hebben, zeker niet als dat al 20 keer gemeld is.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Moots, nu zit je wel een beetje te zeuren naar mijn mening. Ik bekijk het van de goede kant: ik vond het geweldig dat zo veel mensen hun stinkende best voor ons deden.
Jaloers op wat precies?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:26 schreef 5thencounter het volgende:
Is dit het COS-klachtentopic geworden? Ik proef wat zure jaloezie
Hahaha!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:26 schreef Joezi het volgende:
Ik vind de COS meer geschikt voor off topic en de SC voor on topic, ik stel een switch voor
Ach, als de producer loopt te beweren dat er niks in scene gezet is, kun je verwachten dat er gebitcht word zodra de eerste krant met evt tegen argumenten komt. Dat is trouwens ook fijn voor desbetreffende producer want deze krijgt gratis reclame.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat irriteert me ook mateloos. Dat constante gejank over scripts. En regie.
Ik snap je wel hoor, maar toch vond ik het prima COSsen (voor de verandering).quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, dat zeker, maar ik snap dan gewoon niet dat mensen de drang hebben om een keer of 5 te zeggen dst ze geen streams hebben, zeker niet als dat al 20 keer gemeld is.
Of welke medicatie iemand slikt vergeet je ffquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee iedereen moet wel eens plassen, eten of de hond uitlaten als men een 'belangrijke'' discussie aan het voeren is, al is het alleen maar om nog een halfuurtje uitstel te krijgen voor dat men vastgeluld is.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik geloof ook wel dat de COS tijdens DGK veel meer ontopic was dan nu, maar ook toen werd er ook aangekondigd wie er ging plassen, eten of werken. Dat krijg je er nooit helemaal uit.
Alles is script. En als dan het tegendeel van hetgeen beweerd wordt waarheid wordt, is dat juist een bewijs van script. Het is vaak zo stompzinnig. Net als dat constant foutieve gebruik van 'regie'.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ach, als de producer loopt te beweren dat er niks in scene gezet is, kun je verwachten dat er gebitcht word zodra de eerste krant met evt tegen argumenten komt. Dat is trouwens ook fijn voor desbetreffende producer want deze krijgt gratis reclame.
Ruim 1000 COSsen terwijl dat er eigenlijk de helft hadden moeten zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Op de populariteit van de COS natuurlijk
Duiding, helemaal prima.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Denk dat een heleboel posts niet zozeer puur streamverslag zijn, maar ook duiding ervan. We horen en zien dingen, en delen dan vervolgens wat we daarvan denken. In mijn ogen hoort dat ook bij de COS. Mensen die de COS nalezen snap ik ook niet, dan pak ik liever de SV.
Zie je?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ruim 1000 COSsen terwijl dat er eigenlijk de helft hadden moeten zijn.
Dat is nog niet eens zo'n probleem. Er worden topics geopend op niks af. Terwijl elke bewoner zijn/haar topic heeft.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:24 schreef Speedball het volgende:
[..]
minder veel minder en daar werd strenger gemodderd
De COS is niet zozeer populair als wel een vergaarbak van alles wat elders zou kunnen worden gepost.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Op de populariteit van de COS natuurlijk
Precies dat.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ruim 1000 COSsen terwijl dat er eigenlijk de helft hadden moeten zijn.
Oh ja waar is diequote:
In plaats van de streams volgen doet iedereen hard zijn best grappig te zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Duiding, helemaal prima.
Maar het gaat vaak helemaal nergens over.
Wat me ook opvalt dat je nooit een normaal antwoord op een vraag krijgt.
Vanmiddag vroeg iemand wat de boog buiten voor nut had.
Wat is die boog?
Een waslijn whahaha!
Een sexschommel muhahaha!
Daar kan andrea zich aan ophangen!
Een trapeze voor de bootcamp.
Etc.etc.
En als je mazzel hebt zit er 1 normaal antwoord tussen. Grapjes zijn leuk, maar het moet niet echte informatie verdringen.
Met haar carrière gaat het volgens mij helemaal goed.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:31 schreef Speedball het volgende:
als ik dit hoor vraag ik me af wat er gebeurt met dat meisje, wat een fucking zang talent zeg had ik nooit verwacht. Zeau zonde
Gaan we katten?!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Tenzij ze een bierbuik heeft.
Dan moet ze een liposuctie. (voor Leandra: vetafdrijving)
Dat specifieke voorbeeld is inderdaad wellicht iets teveel van het goede. Desondanks waardeer ik het wel dat mensen humor inzetten. Anders zitten we ook maar met z'n allen serieus naar het scherm te turen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Duiding, helemaal prima.
Maar het gaat vaak helemaal nergens over.
Wat me ook opvalt dat je nooit een normaal antwoord op een vraag krijgt.
Vanmiddag vroeg iemand wat de boog buiten voor nut had.
Wat is die boog?
Een waslijn whahaha!
Een sexschommel muhahaha!
Daar kan andrea zich aan ophangen!
Een trapeze voor de bootcamp.
Etc.etc.
En als je mazzel hebt zit er 1 normaal antwoord tussen. Grapjes zijn leuk, maar het moet niet echte informatie verdringen.
Om negen van de tien keer te falen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:32 schreef Deisyy het volgende:
In plaats van de streams volgen doet iedereen hard zijn best grappig te zijn.
Ik blijf haar juist leuk vindenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:31 schreef Speedball het volgende:
als ik dit hoor vraag ik me af wat er gebeurt met dat meisje, wat een fucking zang talent zeg had ik nooit verwacht. Zeau zonde
En het is een bepaald soort humor, waar ik niet zo veel mee kan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In plaats van de streams volgen doet iedereen hard zijn best grappig te zijn.
Ik wist niet dat ze dat had gecovered. Leuk.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:31 schreef Speedball het volgende:
Jaja.. en voor elke reactie snel naar een van die 50 Topics om daar de juiste reactie te posten.. om maar nergens off-topic te zijn...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
De COS is niet zozeer populair als wel een vergaarbak van alles wat elders zou kunnen worden gepost.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Om negen van de tien keer te falen.
Misschien word ik oud, maar ik vind het vaak ook zo plat, grof en hard.
Vonden we dat 7 jaar geleden wel leuk? Neh...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Om negen van de tien keer te falen.
Misschien word ik oud, maar ik vind het vaak ook zo plat, grof en hard.
Zullen wij een eigen COS opzetten? Dan kunnen de huisvrouwtjes lekker humorloos de streams volgens alsof hun leven er van af hangt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat specifieke voorbeeld is inderdaad wellicht iets teveel van het goede. Desondanks waardeer ik het wel dat mensen humor inzetten. Anders zitten we ook maar met z'n allen serieus naar het scherm te turen.
Jij maakt het weer eens lastiger dan het is. Maar dat zijn we gewend.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja.. en voor elke reactie snel naar een van die 50 Topics om daar de juiste reactie te posten.. om maar nergens off-topic te zijn...
Je voelt 'm al komen toch?
[ link | afbeelding ]
Wat! Jij hebt toch een goddelijk figuur?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gaan we katten?!![]()
Beetje over m'n gewicht zeuren
Helden!quote:
Iedereen heeft andere humor toch. Kunnen die andere mensen ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vonden we dat 7 jaar geleden wel leuk? Neh...
Misschien valt het me nu meer op?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:35 schreef Deisyy het volgende:
Vonden we dat 7 jaar geleden wel leuk? Neh...
Klinkt aantrekkelijk. Wij zijn maten toch.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zullen wij een eigen COS opzetten? Dan kunnen de huisvrouwtjes lekker humorloos de streams volgens alsof hun leven er van af hangt.
Hele krantenknipsels, en dan het liefst 8 keer.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja.. en voor elke reactie snel naar een van die 50 Topics om daar de juiste reactie te posten.. om maar nergens off-topic te zijn...
Je voelt 'm al komen toch?
[ link | afbeelding ]
Eén van de redenen voor mij om de COS links te laten liggen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:34 schreef mootie het volgende:
[..]
En het is een bepaald soort humor, waar ik niet zo veel mee kan.
Maar dat ligt aan mij.
Dat is wel zo, wel jammer, de sc was soms meer een plek voor humor. Nu is het ook maar gezeik en oud zeer daar geef ik je gelijk in.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat specifieke voorbeeld is inderdaad wellicht iets teveel van het goede. Desondanks waardeer ik het wel dat mensen humor inzetten. Anders zitten we ook maar met z'n allen serieus naar het scherm te turen.
Het is de schuld van Moots.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eén van de redenen voor mij om de COS links te laten liggen.
We worden een stel zure oude wijven.
Ja jij bent de gifjes koningquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Klinkt aantrekkelijk. Wij zijn maten toch.![]()
Dat zou episch worden, imagine all the gifjes.
Sommige mensen werken en zijn niet in staat om 20 cossen te lezen. Ik ben erg blij met jou verslagenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:37 schreef Toverheks het volgende:
je kan er toch gewoon over heen scrollen en alleen lezen wat jij leuk vind.
Gelul, ik weet zéker dat je op de een of andere tijd toch in de COS kijkt wat er speelt op dat moment..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eén van de redenen voor mij om de COS links te laten liggen.
We worden een stel zure oude wijven.
Bedankt voor je serieuze opmerking, dat wordt gewaardeerd. (geen sarcasme)quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is wel zo, wel jammer, de sc was soms meer een plek voor humor. Nu is het ook maar gezeik en oud zeer daar geef ik je gelijk in.
Aan de andere kant is het niet verplicht om naar slapende mensen te kijken, ik kan me dat ook niet voorstellen maar het gebeurt
Voor mijn tijd dusquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
De eerste maanden zeker niet, vanaf het moment dat het mis ging (februari 2007) wel
Dat is lief van je dank je welquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Sommige mensen werken en zijn niet in staat om 20 cossen te lezen. Ik ben erg blij met jou verslagen
En dit vooral.... en dan het commentaar van de week toen Cc voorstelde dat Andrea-zaken in het Andrea-topic gepost zouden worden, zodat ze eenvoudig vindbaar zouden zijn....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
De COS is niet zozeer populair als wel een vergaarbak van alles wat elders zou kunnen worden gepost.
Ja wel, maar een bezem door de topics zou ook wel handig zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:42 schreef liesje1979 het volgende:
Utopia heeft flink wat nieuwe users getrokken. Weet niet of dat tijdens DGK ook zo was?
Ik ben niet zo zuur hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Bedankt voor je serieuze opmerking, dat wordt gewaardeerd. (geen sarcasme)
Nee, daar is geen doorkomen aan, ik probeer de SV te volgen, scheelt veel tijd ookquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gelul, ik weet zéker dat je op de een of andere tijd toch in de COS kijkt wat er speelt op dat moment..
+1quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Sommige mensen werken en zijn niet in staat om 20 cossen te lezen. Ik ben erg blij met jou verslagen
Je volgt Utopia dus wel, maar verloochend de COS.. ik heb daar behoorlijk moeite meer.. sorryquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, daar is geen doorkomen aan, ik probeer de SV te volgen, scheelt veel tijd ook
*Kijkt naar registratiedatum.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
De eerste maanden zeker niet, vanaf het moment dat het mis ging (februari 2007) wel
Ja alsof ze door een bij gestoken werden. Als ik zulke dingen zie kwak ik ze trouwens zelf vaak maar in het relevante topic. Ik snap niet waarom mensen dat niet even doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dit vooral.... en dan het commentaar van de week toen Cc voorstelde dat Andrea-zaken in het Andrea-topic gepost zouden worden, zodat ze eenvoudig vindbaar zouden zijn....
Dat was te moeilijk, in de COS is het toch ook te vinden![]()
En ook hierop is het antwoord:quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:42 schreef liesje1979 het volgende:
Utopia heeft flink wat nieuwe users getrokken. Weet niet of dat tijdens DGK ook zo was?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had ook een hekel aan jouquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ook hierop is het antwoord:
[..]
Dat is ook watquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je volgt Utopia dus wel, maar verloochend de COS.. ik heb daar behoorlijk moeite meer.. sorry
quote:
Ouwe rotquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mijn registratie datum is langer dan de jouwe![]()
Het is gewoon veranderd. Een ander type users. Meh, wat doe je er aan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Iedereen heeft andere humor toch. Kunnen die andere mensen ook niks aan doen.
Ik zat toen nog op een ander forum hoor, dus ik geloof niet dat ik de reden ben dat het misging hier.quote:
Nicequote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:31 schreef Speedball het volgende:
Ik kon al die newbies niet handelen.... DGK was de eerste maanden zo leuk, en met de verpaupering van het programma kwamen al die nieuwe users, alsof ze afkwamen op het programma door de verpaupering.quote:
Ouwe.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mijn registratie datum is langer dan de jouwe![]()
Dat is ook best naar. Jij hebt er last van en ik ook. Het lijkt wel een rode lap op een stier soms.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is gewoon veranderd. Een ander type users. Meh, wat doe je er aan.
En ik zeik praktisch nooit meer, dan krijg ik meteen een hele horde op mijn dak.
Ik denk ook niet dat jij er voor verantwoordelijk bent of was hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zat toen nog op een ander forum hoor, dus ik geloof niet dat ik de reden ben dat het misging hier.
Lurkte vooral het wie is de moeder van Amanda topic, vond ik prachtig. ik weet nog dat Cc daar actief was. En snachts als Huub plaatjes ging draaien voor FOK!kers.
Omdat je de COS, notabene de 1ste lijn stream comments negeert, maar wel wil weten wat er speelt.. nou dan kan ik je een hoop moeite besparen.. wat in de sv staat kan je ook hier vindenquote:
Dat was dus met de verandering in DGK net zo......quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is ook best naar. Jij hebt er last van en ik ook. Het lijkt wel een rode lap op een stier soms.
Ja echt ik heb m nu 3x afgespeeld en verbaas me elke keer hoe goed ze haar stem gebruikt. Heb in een band gespeeld (ska band) en we hadden voor de grap een cover van Jolene gemaakt, werd ons toen wel ff duidelijk hoe fekking moeilijk de zang partij is. Hoe zij het nu zingt overtreft bijna Dollyquote:
Zelfde als nu dusquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kon al die newbies niet handelen.... DGK was de eerste maanden zo leuk, en met de verpaupering van het programma kwamen al die nieuwe users, alsof ze afkwamen op het programma door de verpaupering.
Dat was geen beste combinatie.
Meldtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kon al die newbies niet handelen.... DGK was de eerste maanden zo leuk, en met de verpaupering van het programma kwamen al die nieuwe users, alsof ze afkwamen op het programma door de verpaupering.
Dat was geen beste combinatie.
En dat vind ik stiekem ook irritant, je mág er blijkbaar niks van vinden, dan word je meteen uitgekotst.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is ook best naar. Jij hebt er last van en ik ook. Het lijkt wel een rode lap op een stier soms.
ow nee was er al eerder jeux zegquote:
* mootie kletst Leandra op de kontquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja
Alleen nu zijn het andere nieuwelingen.
Daar zat net wat meer dynamiek inquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:53 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ja echt ik heb m nu 3x afgespeeld en verbaas me elke keer hoe goed ze haar stem gebruikt. Heb in een band gespeeld (ska band) en we hadden voor de grap een cover van Jolene gemaakt, werd ons toen wel ff duidelijk hoe fekking moeilijk de zang partij is. Hoe zij het nu zingt overtreft bijna Dolly
Zo, dan ben je wel even bezig.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:56 schreef mootie het volgende:
[..]
* mootie kletst Leandra op de kont
Is dat niet altijd zo met iets dat populair gemaakt word?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat vind ik stiekem ook irritant, je mág er blijkbaar niks van vinden, dan word je meteen uitgekotst.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:56 schreef mootie het volgende:
[..]
* mootie kletst Leandra op de kont
Dat vind ik best bizar, dat er geen uitgesproken favorieten zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:55 schreef Disana het volgende:
Wat ik wel weer prettig vind is dat er nu geen facties zijn en waarschijnlijk ook niet meer gaan komen. Niemand die de stoom uit de oren komt als er weer een onflatteuze cap van Lieke wordt gepost, niemand die gaat briesen als Brian wordt opgehemeld. Daar zijn deze bewoners niet bijzonder genoeg voor.
Het word erger als je wat zegt. Geen respectquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat vind ik stiekem ook irritant, je mág er blijkbaar niks van vinden, dan word je meteen uitgekotst.
Jahh, we sukkelen lekker gezapig door naar December.. één Bio-markt per maand nét genoeg om lekker van te levenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:55 schreef Disana het volgende:
Wat ik wel weer prettig vind is dat er nu geen facties zijn en waarschijnlijk ook niet meer gaan komen. Niemand die de stoom uit de oren komt als er weer een onflatteuze cap van Lieke wordt gepost, niemand die gaat briesen als Brian wordt opgehemeld. Daar zijn deze bewoners niet bijzonder genoeg voor.
Behalve dat de halve COS gelul in de ruimte is heb ik er ook geen tijd en energie voor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Omdat je de COS, notabene de 1ste lijn stream comments negeert, maar wel wil weten wat er speelt.. nou dan kan ik je een hoop moeite besparen.. wat in de sv staat kan je ook hier vinden
http://www.utopiatv.nl/news
Ik ohohoh-de hardop. Mijnquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo, dan ben je wel even bezig.
(rent hard weg)
Gelukkig, want ik wil mezelf niet graag vergelijken met de newbies van nuquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja
Alleen nu zijn het andere nieuwelingen.
Niks, alleen een gesprek met de huisarts.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:58 schreef Leandra het volgende:
Maar ik vind het opvallend, is er vanmiddag/vanavond iets bijzonders gebeurd?
Op m'n laptop staat de account van N nog open op de COS van vanmiddag 12.53 uur, en dat was COS # 1025, en dan zitten we nu (9 uur later) al in COS # 1034 ???
9 COSsen in 9 uur??
Is er werkelijk iets spannends gebeurd vandaag of is het gewoon paginavulling?
Ja, het is jammer dat men zo weinig oppikt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja duh, wij zolderautisten kunnen niet met verandering omgaanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
Wel typisch FOK!kers. Lekker alles bij het oude laten.
Nou een beetje bezem in de topics zou wel handig zijn. Bomen en bosquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
We zijn pas een paar maanden bezig, dat was bij DGK ook niet gelijk zo heftig en fel. Vergeet niet dat DGK bijna 2 jaar duurde en er dus veel meer tijd was voor de favorieten. Ook was bij DGK de groep kleiner en aan het eind helemaal.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik best bizar, dat er geen uitgesproken favorieten zijn.
Want de SC zou zoveel beter zijn als er alleen maar op livestreams ingegaan mag worden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja duh, wij zolderautisten kunnen niet met verandering omgaan
Er gebeurt genoeg opwindends, naar mijn idee. Alleen niet wat wij van een Utopia hadden verwacht.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:57 schreef 5thencounter het volgende:
Jahh, we sukkelen lekker gezapig door naar December.. één Bio-markt per maand nét genoeg om lekker van te leven
En als je iets van Huub afkeurde je automatisch in kamp Brain werd ingedeeld.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:55 schreef Disana het volgende:
geweaun deur gaan niet stoppen nu verdommequote:
Ik zou gaan klagen in de FeedBack.. dat alle posts in hun eigen topic geplaatst dienen te worden..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:58 schreef Leandra het volgende:
Maar ik vind het opvallend, is er vanmiddag/vanavond iets bijzonders gebeurd?
Op m'n laptop staat de account van N nog open op de COS van vanmiddag 12.53 uur, en dat was COS # 1025, en dan zitten we nu (9 uur later) al in COS # 1034 ???
9 COSsen in 9 uur??
Is er werkelijk iets spannends gebeurd vandaag of is het gewoon paginavulling?
Cos!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Want de SC zou zoveel beter zijn als er alleen maar op livestreams ingegaan mag worden.
ik was kamp brianquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als je iets van Huub afkeurde je automatisch in kamp Brain werd ingedeeld.
Via de Telegraaf jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Er gebeurt genoeg opwindends, naar mijn idee. Alleen niet wat wij van een Utopia hadden verwacht.
Lekker autistischquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ookquote:
Zoals in FB gemeld letten we nu wel echt ietsjes strenger op maar we gaan dat gewoon niet streng modden. Het is erg vervelend voor de users die zich er aan storen maar de grote meerderheid vindt het juist prima zo. Dan is het gewoon onlogisch de boel om te gooien.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou een beetje bezem in de topics zou wel handig zijn. Bomen en bos
Ja en dat ging er serieus heftig aan toe.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het daar nog te vroeg voor is, en eerlijk gezegd ben ik er blij mee, want zodra die er wel zijn krijg je helemaal dat je gezeik krijgt over een andere mening.... want de neuzen moeten wel dezelfde kant op.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik best bizar, dat er geen uitgesproken favorieten zijn.
Lekker makkelijk dusquote:
Ik geen van beiden dus eigenlijk hoorde ik er niet bijquote:
Ja. En ik had niet eens echt een hekel aan Huub maar wel aan de soppers. Dus werd ik team anti Huub.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |