Zo ken ik mijn muis weer!quote:
Daarom!quote:
Wat nu als ze veel mensenkennis had en die ruft expres liet om zo uit haar sociale isolement te komen voor een uurtje, ze zag aan me kop dat ik een goede ruft wel kon waarderen en erom kan lachen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:51 schreef Speedball het volgende:
Stond wel eens in de trein en een oudere vrouw liet echt een keiharde ruft, kon me lach niet inhouden, vond ze wel fijn geloof ik want dat haalde de ongemakkelijke spanning weg. Was een rit van een uur.
Gister was er iemand die vroeg of we al gehoord hadden over de pedo in utopia.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:50 schreef Toverheks het volgende:
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 18:25 schreef mootie het volgende:
Weten jullie het al, van de pedo in Utopia?
??? verklaar je eens nader ik snap je niet welke pedo
Ik snap het probleem niet, zolang deze in het programma blijft is de kans dat hij op korte termijn in aanraking met kinderen komt toch beperktquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Gister was er iemand die vroeg of we al gehoord hadden over de pedo in utopia.
Net postte hij weer en zei dat er veel gedoe om is achter de schermen.
Pedo vertel, wat achterlijks gaat daar nu weer rond. Is er al een email verstuurdquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet het verder ook niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Pedo vertel, wat achterlijks gaat daar nu weer rond. Is er al een email verstuurd
Ja jesus ga dan naar de cosquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is een lokpoging, mootie wil ons in de COS.quote:
Vertel dan eens waar het over gaat en wie. Dat het bs is weten we welquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]belachelijk, of ze achter niet alles uit gezocht hebben en je moest ook papier goed gedrag laten zien, ik geloof er niks van
Come over to the dark side. We have gifjes.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is een lokpoging, mootie wil ons in de COS.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:12 schreef Joezi het volgende:
Misschien is het Ruud, die een keer met iemand van zijn eigen niveau naar bed is geweest
Een verklaring van goed gedrag is toch ook niet meer dan een papiertje waar je, al dan niet gemeent, een handtekening onder zet?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]belachelijk, of ze achter niet alles uit gezocht hebben en je moest ook papier goed gedrag laten zien, ik geloof er niks van
Een user die amper post en niks van waarde post. Non to the sense.quote:
ik weet niks vroeg het toch aan Mootie, ik las Mootie met haar postquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Vertel dan eens waar het over gaat en wie. Dat het bs is weten we wel
Ik zit daar wel vaak hoor. Leuk is het niet. Ik probeer hetquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ruud is wel okquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:12 schreef Joezi het volgende:
Misschien is het Ruud, die een keer met iemand van zijn eigen niveau naar bed is geweest
Gisteravond was het heel leuk toen de streams voor velen uitvielen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:14 schreef Soury het volgende:
Ik zit daar wel vaak hoor. Leuk is het niet. Ik probeer het
Lager dan Billy kan hij toch niet zinken?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:12 schreef Joezi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |