Zullen wij een eigen COS opzetten? Dan kunnen de huisvrouwtjes lekker humorloos de streams volgens alsof hun leven er van af hangt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat specifieke voorbeeld is inderdaad wellicht iets teveel van het goede. Desondanks waardeer ik het wel dat mensen humor inzetten. Anders zitten we ook maar met z'n allen serieus naar het scherm te turen.
Jij maakt het weer eens lastiger dan het is. Maar dat zijn we gewend.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja.. en voor elke reactie snel naar een van die 50 Topics om daar de juiste reactie te posten.. om maar nergens off-topic te zijn...
Je voelt 'm al komen toch?
[ link | afbeelding ]
Wat! Jij hebt toch een goddelijk figuur?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gaan we katten?!![]()
Beetje over m'n gewicht zeuren
Helden!quote:
Iedereen heeft andere humor toch. Kunnen die andere mensen ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vonden we dat 7 jaar geleden wel leuk? Neh...
Misschien valt het me nu meer op?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:35 schreef Deisyy het volgende:
Vonden we dat 7 jaar geleden wel leuk? Neh...
Klinkt aantrekkelijk. Wij zijn maten toch.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zullen wij een eigen COS opzetten? Dan kunnen de huisvrouwtjes lekker humorloos de streams volgens alsof hun leven er van af hangt.
Hele krantenknipsels, en dan het liefst 8 keer.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja.. en voor elke reactie snel naar een van die 50 Topics om daar de juiste reactie te posten.. om maar nergens off-topic te zijn...
Je voelt 'm al komen toch?
[ link | afbeelding ]
Eén van de redenen voor mij om de COS links te laten liggen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:34 schreef mootie het volgende:
[..]
En het is een bepaald soort humor, waar ik niet zo veel mee kan.
Maar dat ligt aan mij.
Dat is wel zo, wel jammer, de sc was soms meer een plek voor humor. Nu is het ook maar gezeik en oud zeer daar geef ik je gelijk in.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat specifieke voorbeeld is inderdaad wellicht iets teveel van het goede. Desondanks waardeer ik het wel dat mensen humor inzetten. Anders zitten we ook maar met z'n allen serieus naar het scherm te turen.
Het is de schuld van Moots.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eén van de redenen voor mij om de COS links te laten liggen.
We worden een stel zure oude wijven.
Ja jij bent de gifjes koningquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Klinkt aantrekkelijk. Wij zijn maten toch.![]()
Dat zou episch worden, imagine all the gifjes.
Sommige mensen werken en zijn niet in staat om 20 cossen te lezen. Ik ben erg blij met jou verslagenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:37 schreef Toverheks het volgende:
je kan er toch gewoon over heen scrollen en alleen lezen wat jij leuk vind.
Gelul, ik weet zéker dat je op de een of andere tijd toch in de COS kijkt wat er speelt op dat moment..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eén van de redenen voor mij om de COS links te laten liggen.
We worden een stel zure oude wijven.
Bedankt voor je serieuze opmerking, dat wordt gewaardeerd. (geen sarcasme)quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is wel zo, wel jammer, de sc was soms meer een plek voor humor. Nu is het ook maar gezeik en oud zeer daar geef ik je gelijk in.
Aan de andere kant is het niet verplicht om naar slapende mensen te kijken, ik kan me dat ook niet voorstellen maar het gebeurt
Voor mijn tijd dusquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
De eerste maanden zeker niet, vanaf het moment dat het mis ging (februari 2007) wel
Dat is lief van je dank je welquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Sommige mensen werken en zijn niet in staat om 20 cossen te lezen. Ik ben erg blij met jou verslagen
En dit vooral.... en dan het commentaar van de week toen Cc voorstelde dat Andrea-zaken in het Andrea-topic gepost zouden worden, zodat ze eenvoudig vindbaar zouden zijn....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
De COS is niet zozeer populair als wel een vergaarbak van alles wat elders zou kunnen worden gepost.
Ja wel, maar een bezem door de topics zou ook wel handig zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:42 schreef liesje1979 het volgende:
Utopia heeft flink wat nieuwe users getrokken. Weet niet of dat tijdens DGK ook zo was?
Ik ben niet zo zuur hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Bedankt voor je serieuze opmerking, dat wordt gewaardeerd. (geen sarcasme)
Nee, daar is geen doorkomen aan, ik probeer de SV te volgen, scheelt veel tijd ookquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gelul, ik weet zéker dat je op de een of andere tijd toch in de COS kijkt wat er speelt op dat moment..
+1quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Sommige mensen werken en zijn niet in staat om 20 cossen te lezen. Ik ben erg blij met jou verslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |