Zullen wij een eigen COS opzetten? Dan kunnen de huisvrouwtjes lekker humorloos de streams volgens alsof hun leven er van af hangt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat specifieke voorbeeld is inderdaad wellicht iets teveel van het goede. Desondanks waardeer ik het wel dat mensen humor inzetten. Anders zitten we ook maar met z'n allen serieus naar het scherm te turen.
Jij maakt het weer eens lastiger dan het is. Maar dat zijn we gewend.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja.. en voor elke reactie snel naar een van die 50 Topics om daar de juiste reactie te posten.. om maar nergens off-topic te zijn...
Je voelt 'm al komen toch?
[ link | afbeelding ]
Wat! Jij hebt toch een goddelijk figuur?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gaan we katten?!![]()
Beetje over m'n gewicht zeuren
Helden!quote:
Iedereen heeft andere humor toch. Kunnen die andere mensen ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vonden we dat 7 jaar geleden wel leuk? Neh...
Misschien valt het me nu meer op?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:35 schreef Deisyy het volgende:
Vonden we dat 7 jaar geleden wel leuk? Neh...
Klinkt aantrekkelijk. Wij zijn maten toch.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zullen wij een eigen COS opzetten? Dan kunnen de huisvrouwtjes lekker humorloos de streams volgens alsof hun leven er van af hangt.
Hele krantenknipsels, en dan het liefst 8 keer.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja.. en voor elke reactie snel naar een van die 50 Topics om daar de juiste reactie te posten.. om maar nergens off-topic te zijn...
Je voelt 'm al komen toch?
[ link | afbeelding ]
Eén van de redenen voor mij om de COS links te laten liggen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:34 schreef mootie het volgende:
[..]
En het is een bepaald soort humor, waar ik niet zo veel mee kan.
Maar dat ligt aan mij.
Dat is wel zo, wel jammer, de sc was soms meer een plek voor humor. Nu is het ook maar gezeik en oud zeer daar geef ik je gelijk in.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat specifieke voorbeeld is inderdaad wellicht iets teveel van het goede. Desondanks waardeer ik het wel dat mensen humor inzetten. Anders zitten we ook maar met z'n allen serieus naar het scherm te turen.
Het is de schuld van Moots.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eén van de redenen voor mij om de COS links te laten liggen.
We worden een stel zure oude wijven.
Ja jij bent de gifjes koningquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Klinkt aantrekkelijk. Wij zijn maten toch.![]()
Dat zou episch worden, imagine all the gifjes.
Sommige mensen werken en zijn niet in staat om 20 cossen te lezen. Ik ben erg blij met jou verslagenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:37 schreef Toverheks het volgende:
je kan er toch gewoon over heen scrollen en alleen lezen wat jij leuk vind.
Gelul, ik weet zéker dat je op de een of andere tijd toch in de COS kijkt wat er speelt op dat moment..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eén van de redenen voor mij om de COS links te laten liggen.
We worden een stel zure oude wijven.
Bedankt voor je serieuze opmerking, dat wordt gewaardeerd. (geen sarcasme)quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is wel zo, wel jammer, de sc was soms meer een plek voor humor. Nu is het ook maar gezeik en oud zeer daar geef ik je gelijk in.
Aan de andere kant is het niet verplicht om naar slapende mensen te kijken, ik kan me dat ook niet voorstellen maar het gebeurt
Voor mijn tijd dusquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
De eerste maanden zeker niet, vanaf het moment dat het mis ging (februari 2007) wel
Dat is lief van je dank je welquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Sommige mensen werken en zijn niet in staat om 20 cossen te lezen. Ik ben erg blij met jou verslagen
En dit vooral.... en dan het commentaar van de week toen Cc voorstelde dat Andrea-zaken in het Andrea-topic gepost zouden worden, zodat ze eenvoudig vindbaar zouden zijn....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
De COS is niet zozeer populair als wel een vergaarbak van alles wat elders zou kunnen worden gepost.
Ja wel, maar een bezem door de topics zou ook wel handig zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:42 schreef liesje1979 het volgende:
Utopia heeft flink wat nieuwe users getrokken. Weet niet of dat tijdens DGK ook zo was?
Ik ben niet zo zuur hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Bedankt voor je serieuze opmerking, dat wordt gewaardeerd. (geen sarcasme)
Nee, daar is geen doorkomen aan, ik probeer de SV te volgen, scheelt veel tijd ookquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gelul, ik weet zéker dat je op de een of andere tijd toch in de COS kijkt wat er speelt op dat moment..
+1quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Sommige mensen werken en zijn niet in staat om 20 cossen te lezen. Ik ben erg blij met jou verslagen
Je volgt Utopia dus wel, maar verloochend de COS.. ik heb daar behoorlijk moeite meer.. sorryquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, daar is geen doorkomen aan, ik probeer de SV te volgen, scheelt veel tijd ook
*Kijkt naar registratiedatum.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
De eerste maanden zeker niet, vanaf het moment dat het mis ging (februari 2007) wel
Ja alsof ze door een bij gestoken werden. Als ik zulke dingen zie kwak ik ze trouwens zelf vaak maar in het relevante topic. Ik snap niet waarom mensen dat niet even doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dit vooral.... en dan het commentaar van de week toen Cc voorstelde dat Andrea-zaken in het Andrea-topic gepost zouden worden, zodat ze eenvoudig vindbaar zouden zijn....
Dat was te moeilijk, in de COS is het toch ook te vinden![]()
En ook hierop is het antwoord:quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:42 schreef liesje1979 het volgende:
Utopia heeft flink wat nieuwe users getrokken. Weet niet of dat tijdens DGK ook zo was?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had ook een hekel aan jouquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ook hierop is het antwoord:
[..]
Dat is ook watquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je volgt Utopia dus wel, maar verloochend de COS.. ik heb daar behoorlijk moeite meer.. sorry
quote:
Ouwe rotquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mijn registratie datum is langer dan de jouwe![]()
Het is gewoon veranderd. Een ander type users. Meh, wat doe je er aan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Iedereen heeft andere humor toch. Kunnen die andere mensen ook niks aan doen.
Ik zat toen nog op een ander forum hoor, dus ik geloof niet dat ik de reden ben dat het misging hier.quote:
Nicequote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:31 schreef Speedball het volgende:
als ik dit hoor vraag ik me af wat er gebeurt met dat meisje, wat een fucking zang talent zeg had ik nooit verwacht. Zeau zonde
Ik kon al die newbies niet handelen.... DGK was de eerste maanden zo leuk, en met de verpaupering van het programma kwamen al die nieuwe users, alsof ze afkwamen op het programma door de verpaupering.quote:
Ouwe.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mijn registratie datum is langer dan de jouwe![]()
Dat is ook best naar. Jij hebt er last van en ik ook. Het lijkt wel een rode lap op een stier soms.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is gewoon veranderd. Een ander type users. Meh, wat doe je er aan.
En ik zeik praktisch nooit meer, dan krijg ik meteen een hele horde op mijn dak.
Ik denk ook niet dat jij er voor verantwoordelijk bent of was hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zat toen nog op een ander forum hoor, dus ik geloof niet dat ik de reden ben dat het misging hier.
Lurkte vooral het wie is de moeder van Amanda topic, vond ik prachtig. ik weet nog dat Cc daar actief was. En snachts als Huub plaatjes ging draaien voor FOK!kers.
Omdat je de COS, notabene de 1ste lijn stream comments negeert, maar wel wil weten wat er speelt.. nou dan kan ik je een hoop moeite besparen.. wat in de sv staat kan je ook hier vindenquote:
Dat was dus met de verandering in DGK net zo......quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is ook best naar. Jij hebt er last van en ik ook. Het lijkt wel een rode lap op een stier soms.
Ja echt ik heb m nu 3x afgespeeld en verbaas me elke keer hoe goed ze haar stem gebruikt. Heb in een band gespeeld (ska band) en we hadden voor de grap een cover van Jolene gemaakt, werd ons toen wel ff duidelijk hoe fekking moeilijk de zang partij is. Hoe zij het nu zingt overtreft bijna Dollyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |