Altijd maar serieus doen is ook geen leuk leven. Misschien kun je daar een keer over filosoferen met Rienk.quote:
Ik las 'was een ruft van een uur'.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:51 schreef Speedball het volgende:
Stond wel eens in de trein en een oudere vrouw liet echt een keiharde ruft, kon me lach niet inhouden, vond ze wel fijn geloof ik want dat haalde de ongemakkelijke spanning weg. Was een rit van een uur.
Waarschijnlijk gaan ze dan poep praten of ze worden een soort Patty's.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:48 schreef Speedball het volgende:
[..]
Stel nu dat iemand echt te dom is om te poepen, hoe zou dat dan moeten gaan ? Zwel je dan helemaal op of ga je dan dood aan voedsel tekort omdat je maag aangeeft dat je niet kan eten omdat ie vol stront zit waar geen voedingswaarde meer inzit?
vragen vragen,
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las 'was een ruft van een uur'.
tussen serieus zijn en de troll uithangen zit een behoorlijk verschil, maar dat zul je wel leren zodra je ervaring krijgt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Altijd maar serieus doen is ook geen leuk leven. Misschien kun je daar een keer over filosoferen met Rienk.
Dus zeau worden Patties geboren, ik vroeg me al af dat krijg je toch niet fatsoenlijk uit een vulvaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan ze dan poep praten of ze worden een soort Patty's.
Dat is pas een darmprobleemquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las 'was een ruft van een uur'.
Wow, dat klinkt totaal niet hooghartig.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
tussen serieus zijn en de troll uithangen zit een behoorlijk verschil, maar dat zul je wel leren zodra je ervaring krijgt.
Ach, vanmiddag viel een oudje plat op haar bek in de tram, en zoveel mensen die haar hielpen. Haar muts viel af de tas lag ergens anders. Ik was trotsquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:51 schreef Speedball het volgende:
Stond wel eens in de trein en een oudere vrouw liet echt een keiharde ruft, kon me lach niet inhouden, vond ze wel fijn geloof ik want dat haalde de ongemakkelijke spanning weg. Was een rit van een uur.
En zo heurt hetquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach, vanmiddag viel een oudje plat op haar bek in de tram, en zoveel mensen die haar hielpen. Haar must viel af de tas lag ergens anders. Ik was trots
Ja inderdaadquote:
Jij had haar pootje gelicht, hè?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:55 schreef Soury het volgende:
Ach, vanmiddag viel een oudje plat op haar bek in de tram, en zoveel mensen die haar hielpen. Haar muts viel af de tas lag ergens anders. Ik was trots
Tenzij ze een bierbuik heeft.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan ze meteen een maatje kleiner aan.
ik ben meer van de hooghartigheid dan van de laagdrempeligheid.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wow, dat klinkt totaal niet hooghartig.
Zit er een scheet dwarsquote:
Vet wegzuigen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:57 schreef Disana het volgende:
Tenzij ze een bierbuik heeft.
Dan moet ze een liposuctie. (voor Leandra: vetafdrijving)
Ja en haar knip gejatquote:
Dat dit kan in Nederland!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach, vanmiddag viel een oudje plat op haar bek in de tram, en zoveel mensen die haar hielpen. Haar muts viel af de tas lag ergens anders. Ik was trots
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik ben meer van de hooghartigheid dan van de laagdrempeligheid.
Als je je maar goed voelt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik ben meer van de hooghartigheid dan van de laagdrempeligheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |