Zelfde als nu dusquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kon al die newbies niet handelen.... DGK was de eerste maanden zo leuk, en met de verpaupering van het programma kwamen al die nieuwe users, alsof ze afkwamen op het programma door de verpaupering.
Dat was geen beste combinatie.
Meldtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kon al die newbies niet handelen.... DGK was de eerste maanden zo leuk, en met de verpaupering van het programma kwamen al die nieuwe users, alsof ze afkwamen op het programma door de verpaupering.
Dat was geen beste combinatie.
En dat vind ik stiekem ook irritant, je mág er blijkbaar niks van vinden, dan word je meteen uitgekotst.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is ook best naar. Jij hebt er last van en ik ook. Het lijkt wel een rode lap op een stier soms.
ow nee was er al eerder jeux zegquote:
* mootie kletst Leandra op de kontquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja
Alleen nu zijn het andere nieuwelingen.
Daar zat net wat meer dynamiek inquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:53 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ja echt ik heb m nu 3x afgespeeld en verbaas me elke keer hoe goed ze haar stem gebruikt. Heb in een band gespeeld (ska band) en we hadden voor de grap een cover van Jolene gemaakt, werd ons toen wel ff duidelijk hoe fekking moeilijk de zang partij is. Hoe zij het nu zingt overtreft bijna Dolly
Zo, dan ben je wel even bezig.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:56 schreef mootie het volgende:
[..]
* mootie kletst Leandra op de kont
Is dat niet altijd zo met iets dat populair gemaakt word?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat vind ik stiekem ook irritant, je mág er blijkbaar niks van vinden, dan word je meteen uitgekotst.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:56 schreef mootie het volgende:
[..]
* mootie kletst Leandra op de kont
Dat vind ik best bizar, dat er geen uitgesproken favorieten zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:55 schreef Disana het volgende:
Wat ik wel weer prettig vind is dat er nu geen facties zijn en waarschijnlijk ook niet meer gaan komen. Niemand die de stoom uit de oren komt als er weer een onflatteuze cap van Lieke wordt gepost, niemand die gaat briesen als Brian wordt opgehemeld. Daar zijn deze bewoners niet bijzonder genoeg voor.
Het word erger als je wat zegt. Geen respectquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat vind ik stiekem ook irritant, je mág er blijkbaar niks van vinden, dan word je meteen uitgekotst.
Jahh, we sukkelen lekker gezapig door naar December.. één Bio-markt per maand nét genoeg om lekker van te levenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:55 schreef Disana het volgende:
Wat ik wel weer prettig vind is dat er nu geen facties zijn en waarschijnlijk ook niet meer gaan komen. Niemand die de stoom uit de oren komt als er weer een onflatteuze cap van Lieke wordt gepost, niemand die gaat briesen als Brian wordt opgehemeld. Daar zijn deze bewoners niet bijzonder genoeg voor.
Behalve dat de halve COS gelul in de ruimte is heb ik er ook geen tijd en energie voor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Omdat je de COS, notabene de 1ste lijn stream comments negeert, maar wel wil weten wat er speelt.. nou dan kan ik je een hoop moeite besparen.. wat in de sv staat kan je ook hier vinden
http://www.utopiatv.nl/news
Ik ohohoh-de hardop. Mijnquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo, dan ben je wel even bezig.
(rent hard weg)
Gelukkig, want ik wil mezelf niet graag vergelijken met de newbies van nuquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja
Alleen nu zijn het andere nieuwelingen.
Niks, alleen een gesprek met de huisarts.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:58 schreef Leandra het volgende:
Maar ik vind het opvallend, is er vanmiddag/vanavond iets bijzonders gebeurd?
Op m'n laptop staat de account van N nog open op de COS van vanmiddag 12.53 uur, en dat was COS # 1025, en dan zitten we nu (9 uur later) al in COS # 1034 ???
9 COSsen in 9 uur??
Is er werkelijk iets spannends gebeurd vandaag of is het gewoon paginavulling?
Ja, het is jammer dat men zo weinig oppikt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja duh, wij zolderautisten kunnen niet met verandering omgaanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
Wel typisch FOK!kers. Lekker alles bij het oude laten.
Nou een beetje bezem in de topics zou wel handig zijn. Bomen en bosquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
We zijn pas een paar maanden bezig, dat was bij DGK ook niet gelijk zo heftig en fel. Vergeet niet dat DGK bijna 2 jaar duurde en er dus veel meer tijd was voor de favorieten. Ook was bij DGK de groep kleiner en aan het eind helemaal.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik best bizar, dat er geen uitgesproken favorieten zijn.
Want de SC zou zoveel beter zijn als er alleen maar op livestreams ingegaan mag worden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja duh, wij zolderautisten kunnen niet met verandering omgaan
Er gebeurt genoeg opwindends, naar mijn idee. Alleen niet wat wij van een Utopia hadden verwacht.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:57 schreef 5thencounter het volgende:
Jahh, we sukkelen lekker gezapig door naar December.. één Bio-markt per maand nét genoeg om lekker van te leven
En als je iets van Huub afkeurde je automatisch in kamp Brain werd ingedeeld.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:55 schreef Disana het volgende:
geweaun deur gaan niet stoppen nu verdommequote:
Ik zou gaan klagen in de FeedBack.. dat alle posts in hun eigen topic geplaatst dienen te worden..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:58 schreef Leandra het volgende:
Maar ik vind het opvallend, is er vanmiddag/vanavond iets bijzonders gebeurd?
Op m'n laptop staat de account van N nog open op de COS van vanmiddag 12.53 uur, en dat was COS # 1025, en dan zitten we nu (9 uur later) al in COS # 1034 ???
9 COSsen in 9 uur??
Is er werkelijk iets spannends gebeurd vandaag of is het gewoon paginavulling?
Cos!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Want de SC zou zoveel beter zijn als er alleen maar op livestreams ingegaan mag worden.
ik was kamp brianquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als je iets van Huub afkeurde je automatisch in kamp Brain werd ingedeeld.
Via de Telegraaf jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Er gebeurt genoeg opwindends, naar mijn idee. Alleen niet wat wij van een Utopia hadden verwacht.
Lekker autistischquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ookquote:
Zoals in FB gemeld letten we nu wel echt ietsjes strenger op maar we gaan dat gewoon niet streng modden. Het is erg vervelend voor de users die zich er aan storen maar de grote meerderheid vindt het juist prima zo. Dan is het gewoon onlogisch de boel om te gooien.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou een beetje bezem in de topics zou wel handig zijn. Bomen en bos
Ja en dat ging er serieus heftig aan toe.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het daar nog te vroeg voor is, en eerlijk gezegd ben ik er blij mee, want zodra die er wel zijn krijg je helemaal dat je gezeik krijgt over een andere mening.... want de neuzen moeten wel dezelfde kant op.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik best bizar, dat er geen uitgesproken favorieten zijn.
Lekker makkelijk dusquote:
Ik geen van beiden dus eigenlijk hoorde ik er niet bijquote:
Ja. En ik had niet eens echt een hekel aan Huub maar wel aan de soppers. Dus werd ik team anti Huub.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |