Oh, je paard roept, klim er maar gauw op. Jij slim, ik dom.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat je weer eens het punt mist. Is niet erg.
Spijker en kopquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh, je paard roept, klim er maar gauw op. Jij slim, ik dom.
Wil je nou eigenlijk zeggen dat Cc niet mag melden dat een overdaad aan gifjes vervelend wordt?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vind andere mensen hun posts ook lame. Dan mogen zij zeker ook niet meer posten.
Recupereren ... Pretentieus.quote:
Dat is niet zo het probleem, gifjes zijn prima.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wil je nou eigenlijk zeggen dat Cc niet mag melden dat een overdaad aan gifjes vervelend wordt?
Eigenlijk het tegenovergestelde. Van mij mag iedereen doen waar hij zin in heeft. Dat mensen andere mensen willen beperken, dat is waar ik wel een probleem mee zou hebben.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wil je nou eigenlijk zeggen dat Cc niet mag melden dat een overdaad aan gifjes vervelend wordt?
Heb je daar geen grappig gifje van?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:36 schreef Baconbus het volgende:
Oh, je paard roept, klim er maar gauw op. Jij slim, ik dom.
Ik heb mijn pak al aanquote:
Nee krijg ik geen tijd voor met al die 'sandy vagina's' hierzo.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je daar geen grappig gifje van?
Dat is misschien wat lastig voor een Belgquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Recupereren ... Pretentieus.
Zeg gewoon herstellen.
Dus in feite is er niets mis mee dat ze haar mening geeft, maar omdat ze haar mening over jouw postgedrag geeft is het wel mis?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Eigenlijk het tegenovergestelde. Van mij mag iedereen doen waar hij zin in heeft. Dat mensen andere mensen willen beperken, dat is waar ik wel een probleem mee zou hebben.
Ik zou het ook maar opgeven.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee krijg ik geen tijd voor met al die 'sandy vagina's' hierzo.
Ik heb unne spijker in munne kop , auw auwquote:
Nee ze mag haar mening geven, ook over mij.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus in feite is er niets mis mee dat ze haar mening geeft, maar omdat ze haar mening over jouw postgedrag geeft is het wel mis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |