SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GO Cossers!!!
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
Ze hebben iets gedaan met de camera's misschien vanwege de markt. Even check, checkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:51 schreef isax het volgende:
er is een nieuwe inwoner geariveerd. hij heet nijntje.
heet hem welkom!
waarom al die random beelden?
mijn keukengodin zit volgeboekt hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:53 schreef Poolhond39 het volgende:
Geen eters voor Vanessa vanavond? En hoe zit het de honden voor Laura?
Het lijkt wel of ze diverse activiteiten maar een paar keer aanbieden, en dat het dan weer doodbloedt.
niet scheldenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:53 schreef martend het volgende:
[..]
mijn keukengodin zit volgeboekt hoor
tenzij in de betekenis 'behalve als'quote:
Ik hoop voor je dat ze het niet op het laatste moment afzeggen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:53 schreef martend het volgende:
[..]
mijn keukengodin zit volgeboekt hoor
Tegen wie mogen we wel schelden dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
tenzij in de betekenis 'behalve als'
Naar eigen inzichtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:55 schreef Rietens het volgende:
[..]
Tegen wie mogen we wel schelden dan?
niet tegen mijn dreetjequote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:55 schreef Rietens het volgende:
[..]
quote:
Doe maar naar mijquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:55 schreef Rietens het volgende:
[..]
kijk eens op stream 2quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:58 schreef Poolhond39 het volgende:
Is er trouwens nog drank in huis?......Dokter Speelman zegt dat Andrea niet gek is, dus ze mogen best wel weer wat bij haar stoken
Ik heb Paul trouwens nog niet zien drinken vandaag... zo zie je maar wat het resultaat is van het weghalen van een stoker als Hakim
ja hakim is ook pas sinds gister weg natuurlijkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:58 schreef Poolhond39 het volgende:
Is er trouwens nog drank in huis?......Dokter Speelman zegt dat Andrea niet gek is, dus ze mogen best wel weer wat bij haar stoken
Ik heb Paul trouwens nog niet zien drinken vandaag... zo zie je maar wat het resultaat is van het weghalen van een stoker als Hakim
Paul had vanmiddag al een halve literquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:58 schreef Poolhond39 het volgende:
hoe desperate moet je zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ben jij ook vrijgezel? en zo ja ga je haar verleiden tijdens het diner?
Vraag Jimmy maarquote:
neen, dat zal niet gebeuren, ook al ben ik vrijgezelquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ben jij ook vrijgezel? en zo ja ga je haar verleiden tijdens het diner?
Ach het is weekend, he, dan mag het... hij begint er in ieder geval niet meer om 2 uur al mee, en hij is best te genieten de laatste dagen.quote:
Denk eerder 2e dag nadat Jimmy haar onder handen heeft genomen...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:01 schreef Persefoneia het volgende:
Vanessa lijkt spierpijn te hebben. Is dat sinds de massage van Dre?
wat dan heeft hij zijn tollie door de helmondse feesttent geslingerd?quote:
ze heb last van d'r rug en dreetje heeft daarom een massage gegeven, denk niet dat het veel geholpen heeftquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:01 schreef Persefoneia het volgende:
Hij wil wel ff carnavallen met mefke Vanas en daarna opstijven in de vrieskist van Aike....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat dan heeft hij zijn tollie door de helmondse feesttent geslingerd?
nee hoor, vanass hielp jou dreetje herinneren dat ze haar pilletjes was vergeten in te nemen !quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:01 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
jou vanass stampte bijna mijn dreetje wakker in haar bedje
nietes ik zit te kijken naar haar bedjequote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:02 schreef martend het volgende:
[..]
nee hoor, vanass hielp jou dreetje herinneren dat ze haar pilletjes was vergeten in te nemen !
Paul zat vanmiddag al aan zijn Best Biertje hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:58 schreef Poolhond39 het volgende:
Vanassa had erg spierpijn in haar benen na een training van Jimmy. Vandaar dat Andrea haar heeft gemasseerd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:01 schreef Persefoneia het volgende:
Volgens de site hebben ze de hondenuitlaatservice nog wel. Maar ik zie daar nooit meer iemand met een hond. Zal wel te duur zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:53 schreef Poolhond39 het volgende:
Geen eters voor Vanessa vanavond? En hoe zit het met de honden voor Laura?
Het lijkt wel of ze diverse activiteiten maar een paar keer aanbieden, en dat het dan weer doodbloedt.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:06 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[ afbeelding ]
Andrea's lijfwacht zit zijn tijd uit, tot ze wakker wordt
ORDUNG MUSST SEIN!!quote:
tis wat belachelijk gewoonquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:06 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[ afbeelding ]
Andrea's lijfwacht zit zijn tijd uit, tot ze wakker wordt
Die heeft gewoon zo een humana zak onder haar bed verstoptquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:09 schreef renevanlaaren het volgende:
zal ik eens wat vertellen,andrea heeft volgens mij elke dag ander beddengoed
in haar kistquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die heeft gewoon zo een humana zak onder haar bed verstopt
Ik heb de functie van Harold en Jimmy uitgelegd aan mijn ma en stiefpa... Die kijken ineens heel anders naar de uitzendingenquote:
Nico zit aan die decoupeerzaag?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:10 schreef martend het volgende:
gelukkig..ik miste het geluid van een of ander doe het zelf apparaat al, maar nico gaat klussen
mijn dreetje slaapt gelukkig door,jim pillencheckquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:10 schreef Urb het volgende:
%$#@ gooi stream aan en %$#@ zaag in mn oren.
Ja eerste minpuntje voor Nico hierquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:11 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[ afbeelding ]
Zij deed dat Urb...
Jim, pillencheck? ook bij andrea? die trekt niet alleen bed en kist uit elkaar, maar ook andreaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:11 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
mijn dreetje slaapt gelukkig door,jim pillencheck
Ik hoop dat hij erin gepist heeft.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:13 schreef renevanlaaren het volgende:
ik vertrouw die ruud niet,zag dat hij aan het kloten was ,die heeft dreetje vast iets gegeven in sinaasappelsap
Was het goedkoopste huismerk, wordt niet vergoed... Dus het zijn alleen maar Andrea's pillen hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:13 schreef renevanlaaren het volgende:
ik vertrouw die ruud niet,zag dat hij aan het kloten was ,die heeft dreetje vast iets gegeven in sinaasappelsap
andrea alweer zo vroeg in haar nest? dus die gaat spoken vannachtquote:
Andrea spookt alleen als ze wakker is... En beweegt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:14 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
andrea alweer zo vroeg in haar nest? dus die gaat spoken vannacht
er ontbrak 59 kilo, daar is hetquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die heeft gewoon zo een humana zak onder haar bed verstopt
Zijn het allemaal Gohan's?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:15 schreef Bestweldonker het volgende:
Wat is ook weer het apenstaartje van de bewoners?
Kan het nergens vinden......
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Niet meer schelden?
Hoe noem ik Andrea nu dan? Vaginale zweefmevrouw?
Dat zie je verkeerd, ik hoorde haar laatst zeggen, dat ze élke nacht om 3 uur s-nachts wakker werd, dat was een teken dat de heer dichtbij haar was. Dus ze moet wel bijslapen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:14 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
andrea alweer zo vroeg in haar nest? dus die gaat spoken vannacht
een pammetje?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:13 schreef renevanlaaren het volgende:
Ow is dat het. Dan moet ik ook maar eens gaan geloven... ben ook altijd rond 3 wakkerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:16 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, ik hoorde haar laatst zeggen, dat ze élke nacht om 3 uur s-nachts wakker werd, dat was een teken dat de heer dichtbij haar was. Dus ze moet wel bijslapen.
Andrea's rukbunker? viespeuk... Draai ff weg of zoquote:
Een bestekbak misschien?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:17 schreef Persefoneia het volgende:
Iemand enig idee wat Nico aan het knusselen is?
Dan mag ze wel oppassen dat Hij haar niet vroegtijdig komt halen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:16 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, ik hoorde haar laatst zeggen, dat ze élke nacht om 3 uur s-nachts wakker werd, dat was een teken dat de heer dichtbij haar was. Dus ze moet wel bijslapen.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:18 schreef martend het volgende:
Liefe faduh,
ik voelt mij nog steeds perima hier
bedank dat je mijn schilderij heb gekoch
er komen nog wat beelden op tv ovar pilluh
enzo maar ik had mijn eigen al, ook van dreetje
gekregen, waren dezelfde maar iets anderers van
kleur. Maar ze berengen dat vast anderers in beeld
zoals ze dat altijd doen zeg dreetje en we moeten
ook niet geloven wat de mensen allemaal zeggen,
dat hebben mensen zelf tegen dreetje gezegd, daarom
vind ik het top dat dreetje mij dat ook vertelde
Ook ben ik een paar kilo afgevallen, is dat
al opgevallen? Nouw ik gaat weer ff rokuh met bil
Kuss je bent top en meen dat oprecht (zegt bil)
Hou van je!
Lotte
hahaahaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:18 schreef martend het volgende:
Liefe faduh,
Hou van je!
Lotte
Liefe faduh,
Hou van je!
Lotte
Liefe faduh,
Hou van je!
Lotte
Ik mis alleen nog het geknuffel en kusjes, met misschien nog een eventuele harde toevoeging die ze mist.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:18 schreef martend het volgende:
Liefe faduh,
Hou van je!
Lotte
Misschien een bak voor die poppetjes van Laura?quote:
Alsof ze daar besf hebben van weekend. Zitten alle dagen noiets te doen, dan verlies je het besef van dagen volgens mij ook.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:21 schreef Kaleddi het volgende:
Je kan wel merken dat het weekend is, zo uitgelaten zijn ze
Minder schelden betekent niet dat je haar heen Heks meer mag noemen hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:22 schreef martend het volgende:
sorry Tover, normaal ben jij van de verhaaltjes..maar zie lot de hele tijd ingespannen schrijven..moest gewoon even
Zal wel een kruidenrekje worden ofzoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:21 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat het gaat worden.
Of een deurmat voor het earthship.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:21 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Misschien een bak voor die poppetjes van Laura?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Minder schelden betekent niet dat je haar heen Heks meer mag noemen hoor
quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:24 schreef Kaleddi het volgende:
En daar is natuurlijk rienk weer ---> ZAP
Dat was me ook opgevallen, in ieder geval erg vaak schoon spul.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:09 schreef renevanlaaren het volgende:
zal ik eens wat vertellen,andrea heeft volgens mij elke dag ander beddengoed
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:24 schreef Kijkertje het volgende:
Het wordt een plankje voor boven het bed van Isabel. Dat had ze beloofd te maken
Och, zoals normaal, staat Rienk erbij en kijkt ernaar.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:24 schreef Kaleddi het volgende:
Medicijnenbakje? voor iedere dag voor iedere bewoner welke pil?quote:
Dat wordt het inderdaad, maar het lijkt meer op een bestekbakquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:24 schreef Kijkertje het volgende:
Het wordt een plankje voor boven het bed van Isabel. Dat had ze beloofd te maken
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:24 schreef Kaleddi het volgende:
Zit ik net naar Nico's klusserij te kijken komt die sukkel weer om de hoek waaien...... idd ZAPquote:
Moeten veel pillen inquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:26 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat wordt het inderdaad, maar het lijkt meer op een bestekbak
ik ookquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]![]()
En ik doe dat ook al met de decoupeerzaag, Aike's laptopstaren en Jimmie's bokstraining
Onder haar bed, daar zit gewoon een magazijn met personeel dat haar dingen aangeeft hequote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]![]()
En ik doe dat ook al met de decoupeerzaag, Aike's laptopstaren en Jimmie's bokstraining
Als dat de worstelaar slim maakt, en de bouwvakker/aannemer dom, begin ik toch echt te twijfelen aan de slagingskansen van dit utopiaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Slim van Emil. eerst uitproberen.![]()
Paul koopt alles zonder te testen.
He, ik zit niet voor niks te zappen hequote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:30 schreef renevanlaaren het volgende:
[ afbeelding ]
gelijk vanessa erbij ze is geliefd
![]()
had graag dat gesprekje willen horenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:30 schreef renevanlaaren het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Het nadeel is dat andrea vanas niet verstaat...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:30 schreef renevanlaaren het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
"Ge het gekse op uwe kop staen"quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het nadeel is dat andrea vanas niet verstaat...vanas praat gewoon simpel, doch doeltreffend en relativerend, zonder poespas
Nee, da hedde nie, dus doede da ook nie!quote:
Neuhh,, het wordt almaar rustiger.. ik heb zelfs al de volumebalk onderin staan, want veel te luisteren is er niet meerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:29 schreef Kaleddi het volgende:
[..]En zodra Bil en/of Lot in beeld zijn, Isabella gaat praten, Andrea niet slaapt.
Ik heb het zo druk op een dag
En wat heeft Paul allemaal gekocht, wat niet werkte? Of dat er onderdelen ontbraken?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als dat de worstelaar slim maakt, en de bouwvakker/aannemer dom, begin ik toch echt te twijfelen aan de slagingskansen van dit utopia
Net als mijn oma vroeger, en die was 90quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:32 schreef Burner82 het volgende:
Is het trouwens iemand al eens opgevallen hoe Andrea praat als ze beetje boos/gepikeerd oud is?
Moet bekennen dat ik normaal idd. het volume op 6% heb staan en gewoon op Fok! meelees. Wordt het interessant, dan grijp ik de muis wel ff.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuhh,, het wordt almaar rustiger.. ik heb zelfs al de volumebalk onderin staan, want veel te luisteren is er niet meer
DUHquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En wat heeft Paul allemaal gekocht, wat niet werkte? Of dat er onderdelen ontbraken?
Mag dit maar een investering zijn voor ¤15, zelfs dat wordt getest.
Dus ja, aan de ene kant is die worstelaar dan toch iets slimmer, die ook op kleine aankopen de garantie wil hebben dat het werkt.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:34 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik normaal idd. het volume op 6% heb staan en gewoon op Fok! meelees. Wordt het interessant, dan grijp ik de muis wel ff.
Is dat nou zo'n Wajong jongere?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:35 schreef renevanlaaren het volgende:
[ afbeelding ]
slome flaura,zit vast geplakt aan de stoel
mijn oma was 101 en praatte helderder (kwam nog zelf met de taxiquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:34 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Net als mijn oma vroeger, en die was 90
En dan roepen: "Hij doet ut hoor jongens. Top!"quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:37 schreef formule het volgende:
Zoals ik Ruud ken krijgen we een klapband
Met dorpsgek op de achtergrondquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:37 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
[..]ja nu met een hangoudere
[ afbeelding ]
Ah, zo bedoel je. Ik dacht het toontje. Ik zal er eens op letten, kan me er idd iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
mijn oma was 101 en praatte helderder (kwam nog zelf met de taxi)
Maar als Andrea boos is (of aandacht wilt), zegt ze alles dubbel..
Ze zei dat ik pillen uitdeelde.. Pillen uitdeelde, dat deed ik volgens haar!
Ik zou niet rustig zijn.... Dat ik niet rustig was!
etc etc
Eerst wat er gezegd was, daarna het verwijtend weer eens zeggen... Als je er op let, kom je er niet meer vanaf(of moet dat in een spoiler
)
nee, toontje boeit me niet... al is isa wel irritant met het toontje, maar dat doet gewoon pijn aan de orenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:39 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ah, zo bedoel je. Ik dacht het toontje. Ik zal er eens op letten, kan me er idd iets bij voorstellen.
Kaas heeft ook meer inhoud dan Rienkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:42 schreef renevanlaaren het volgende:
[ afbeelding ]
kazen lijken groter
binnen 2 maanden 1032 topics, en nu gaan ze langzamer?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:43 schreef asco het volgende:
Er is echt niks meer aan. Topics gaan ook langzamer. Hopelijk gaan ze snel failliet.
Ja, dus wat klopt er niet?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
binnen 2 maanden 1032 topics, en nu gaan ze langzamer?
Theo Maassen bij zijn oudejaars conference wie hij er allemaal uit wilde hebben....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Een Pim Fortuyn-band. Vol is vol..
[ afbeelding ]
tijd voor een bloemenkraampje dan,de pleuropquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Een Pim Fortuyn-band. Vol is vol..
[ afbeelding ]
Nope.. het wordt helaas een succes.. en elke maand een gegarandeerde inkomsten uit alleen al die kutmarkt van minstends ¤4000,-quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:43 schreef asco het volgende:
Er is echt niks meer aan. Topics gaan ook langzamer. Hopelijk gaan ze snel failliet.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:45 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
tijd voor een bloemenkraampje dan,de pleurop
Want die waren er nooit? Ik was vanmorgen om 5 uur op, heb tot 7 uur ongeveer 3 posts gezien... Dus, ja, het komt wel voor hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:44 schreef asco het volgende:
[..]
Ja, dus wat klopt er niet?
Deze loopt al een uur.
zij had 6 ex vriendjes, zei ze een keer tegen de koeienquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:54 schreef BB-King het volgende:
Hoeveel relaties heeft Isa gehad?
Anekdote na anekdote.
Kut volk wat zo stom/aandachtsgeil is om daar heen te gaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope.. het wordt helaas een succes.. en elke maand een gegarandeerde inkomsten uit alleen al die kutmarkt van minstends ¤4000,-
snap ik ook nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:42 schreef iBenny het volgende:
Waarom staat de stream de heeeeeeeeeeeeeeeelllllleeeeee dag op Rienk en Nicoline?
We klagen over lot en bil, krijgen we rienk en nico:Pquote:
Ik zal een uitzondering maken en op je reageren: keep your friends close, but your enemies closer...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:47 schreef Joezi het volgende:
Hypocriete Isabella zit alweer te knuffelen met Andrea
[ afbeelding ]
En dat terwijl JdM, ik kan dat niet vaak genoeg herhalen, uitdrukkelijk verbood winst te halen uit TV-exposure.. en ze doen niet andersquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:47 schreef asco het volgende:
[..]
Kut volk wat zo stom/aandachtsgeil is om daar heen te gaan.
Vorige week vrijdag was eigenlijk de enige dag dat het echt de moeite waard was. Toen heb ik echt met plezier gekeken. Voor de rest is het gewoon ergernis. (wat dan ook af en toe best leuk kan zijn)quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
We klagen over lot en bil, krijgen we rienk en nico:P
TV-exposure voor andere bedrijven niet gelieerd aan zijn bedrijven cq sponsoren. Snap dat danquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En dat terwijl JdM, ik kan dat niet vaak genoeg herhalen, uitdrukkelijk verbood winst te halen uit TV-exposure.. en ze doen niet anders
Denk dat we allemaal een beetje lam geslagen zijn door verhaal Andreaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:44 schreef asco het volgende:
[..]
Ja, dus wat klopt er niet?
Deze loopt al een uur.
Klopt denk ik wel plus dat we allemaal wel weten dat er even niks meer gaat gebeurenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:49 schreef riek48 het volgende:
[..]
Denk dat we allemaal een beetje lam geslagen zijn door verhaal Andrea
En...bedanktquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
etc etc
Eerst wat er gezegd was, daarna het verwijtend weer eens zeggen... Als je er op let, kom je er niet meer vanaf(of moet dat in een spoiler
)
Ging al beter door hakim eruitquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:49 schreef asco het volgende:
[..]
Vorige week vrijdag was eigenlijk de enige dag dat het echt de moeite waard was. Toen heb ik echt met plezier gekeken. Voor de rest is het gewoon ergernis. (wat dan ook af en toe best leuk kan zijn)
het is klaarquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zijn ze eindelijk met een schaakspel begonnen?
Sjesus, dat heb ik een maand geleden al gemaild.
Je moet er echt eens op letten, dan gaat het opvallenquote:
Geen idee wat je bedoeld, maar elke druiloor die het Utopia-terrein betreed met handel onder toeziend ook van ruim 100 cams, doet aan handel met het oog op tv-exposure, als de bewoners daarvan profiteren is dat in de ogen van JdM dus niet geoorloofd, simpeler kan ik het niet makenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
TV-exposure voor andere bedrijven niet gelieerd aan zijn bedrijven cq sponsoren. Snap dat dan![]()
misschien moet je het wat ingewikkelder maken, zodat je het meer begrijpt?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoeld, maar elke druiloor die het Utopia-terrein betreed met handel onder toeziend ook van ruim 100 cams, doet aan handel met het oog op tv-exposure, als de bewoners daarvan profiteren is dat in de ogen van JdM dus niet geoorloofd, simpeler kan ik het niet maken
Die bedrijven en zo "mogen" gebruik maken van de tv-exposure. Inwoners mogen gebruik van hun maken. Maar de hele dag zeggen dat ze Mora zo lekker vinden, en daardoor 10.000 euro krijgen per maand, mag niet. Dat is de tv-exposure die niet mag.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoeld, maar elke druiloor die het Utopia-terrein betreed met handel onder toeziend ook van ruim 100 cams, doet aan handel met het oog op tv-exposure, als de bewoners daarvan profiteren is dat in de ogen van JdM dus niet geoorloofd, simpeler kan ik het niet maken
Ik snapte hetquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:55 schreef martend het volgende:
[..]
misschien moet je het wat ingewikkelder maken, zodat je het meer begrijpt?
Welnee, gewoon een beetje warrig.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:47 schreef Persefoneia het volgende:
Andrea heeft spul van de dokter, voor haar zelf.
Isa heeft pijn in haar been en ze biedt het smeersel aan.
Hardleers??????![]()
![]()
![]()
Meer dan dubbel.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
etc etc
)
isa was heel goed bevriend met andrea, heeft haar de waarheid verteld en klaar dusquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:47 schreef Joezi het volgende:
Hypocriete Isabella zit alweer te knuffelen met Andrea
[ afbeelding ]
Dan snap je wat ik bedoelquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Meer dan dubbel.
Humana, toen ze die tas met gejatte kleren terugbracht, de inhoud. Verlegde ze aandacht op haar tas en niet op de inhoud, die gejatte kleren.
Dit is mijn tas hoor, dit is mijn tas, dit is mijn tas, die heb ik voor de massage, dit is mijn tas..."
Humana, toen Marc zei dat Andrea categorisch aan het achteroverdrukken was.
" Ik heb alles terug gelegd, ik heb alles terug gelegd, ik heb niets gehouden, ik heb alles terug gelegd..."
Pilletje aan Ruud.
"Ik heb hem een ibuprofen gegeven omdat hij zo hoestte, het was ibuprofen, ik heb niets uitgedeeld, het was ibuprofen, omdat hij zo hoestte..."
En zo zijn er ontelbare voorbeelden te geven, maar ik wil ff shaggie draaien en kan niet typen en shaggie draaien tegelijk...
Nee.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:01 schreef renevanlaaren het volgende:
potverdomme nu hoor ik het ook.
mag ik andrea nog ruilen
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:00 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[ afbeelding ]
Je wordt er niet uit gestemd, aldus Paul (zei ik toch!)
Andrea zit net nog niet met haar duim in haar mond op zijn schoot.
Van allemaal bullshit...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:00 schreef Ransjih het volgende:
[..]
isa was heel goed bevriend met andrea, heeft haar de waarheid verteld en klaar dus
en dat is hypocriet?
hoe noem je dan een rienk die haar constant verdedigde en nu nauwelijks nog een normaal woord met haar wisselt?
Aha..ok, dus Hornbach en de Plusmarkt enz leveren alleen Talpa geld op maar al die "klanten" die dingen kopen omdat ze dan even hun 15min of fame hebben op de cams vallen NIET onder handel met voordeel van tv-exposure?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die bedrijven en zo "mogen" gebruik maken van de tv-exposure. Inwoners mogen gebruik van hun maken. Maar de hele dag zeggen dat ze Mora zo lekker vinden, en daardoor 10.000 euro krijgen per maand, mag niet. Dat is de tv-exposure die niet mag.
Zelfde als dat de bedrijven op de bio markt wel mogen komen, flyers uitdelen, op de site staan, maar geen grote banners op mogen hangen...(streamers en bezoekers weten het toch wel, maar op landelijke tv die bannersop landelijk tv) weer niet...
ik kijk het vanaaf wel ff in de herhalingquote:
Ja met muziek eronder van Antony and the Anthony's (droef, maar ook wel grappig vanwege de naam)quote:
Ze kopen van iedereen iets die daar komt. Of het nu markt/bootcamp/kettingzaag is ...Meeste merknamen zijn afgeplakt... Een paar mogen slechts. Daar zal JdM wel contact mee hebben of houden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha..ok, dus Hornbach en de Plusmarkt enz leveren alleen Talpa geld op maar al die "klanten" die dingen kopen omdat ze dan even hun 15min of fame hebben op de cams vallen NIET onder handel met voordeel van tv-exposure?
Ze wachten tot ze kunnen stemmen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:05 schreef Flow3r het volgende:
Toch komt Andrea er mee weg, alles is weer als vanouds, niemand roddelt over haar, iedereen heeft begrip.
Ga ik toch ook eens proberen, iedereen aanspreken met schatje en lieverd schijnt stront in iemands ogen te strooien, ze trappen er allemaal in
Nu is het alsof alles wat ze gedaan heeft een gevolg is van de brief en commotie van Anton, terwijl het juist omgekeerd is. Maar dat snappen de bewoners nog niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:05 schreef Flow3r het volgende:
Toch komt Andrea er mee weg, alles is weer als vanouds, niemand roddelt over haar, iedereen heeft begrip.
Ga ik toch ook eens proberen, iedereen aanspreken met schatje en lieverd schijnt stront in iemands ogen te strooien, ze trappen er allemaal in
Na 2 maanden op elkaars lip, stel je bent degene die er tegen opstaat, ben je zelf zo weg of hebt geen leven.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:05 schreef Flow3r het volgende:
De bedrijven die jij bedoeld zijn: Hornbach, Post.nl & Postcode Loterij (Stichting Doen)quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha..ok, dus Hornbach en de Plusmarkt enz leveren alleen Talpa geld op maar al die "klanten" die dingen kopen omdat ze dan even hun 15min of fame hebben op de cams vallen NIET onder handel met voordeel van tv-exposure?
http://www.utopiatv.nl/promotionquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:07 schreef martend het volgende:
[..]
De bedrijven die jij bedoeld zijn: Hornbach, Post.nl & Postcode Loterij (Stichting Doen)
Alleen die bedrijven komen met naam in beeld.
Ook datquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nu is het alsof alles wat ze gedaan heeft een gevolg is van de brief en commotie van Anton, terwijl het juist omgekeerd is. Maar dat snappen de bewoners nog niet.
En Heineken, die euroshopper blikken moesten afgeplakt en de Heineken flesjes niet viel me opquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:07 schreef martend het volgende:
[..]
De bedrijven die jij bedoeld zijn: Hornbach, Post.nl & Postcode Loterij (Stichting Doen)
Alleen die bedrijven komen met naam in beeld.
Wat duidelijk al weken gebeurd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:09 schreef Ransjih het volgende:
aike heeft met de dokter gesproken en gezegd dat ze niet wil dat dat het andrea verhaal niet wordt uitgebuit op tv
Mooi toch? ik hoop dat Happie thuis kijktquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:10 schreef Ransjih het volgende:
paul zegt op dit een enorme klik met emil te hebben
Precies, zoals ik eerder al zei, als Andrea 'warrig' is, dan is ze zo ter aarde gekomen. Zie die vrouw echt niet normaal functioneren, ook niet 10 jaar geleden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ook dat![]()
En zo' n Aike die denkt dat Andrea misschien dement aan het worden is, ze vergeet voor het gemak even dat diezelfde Andrea 10 jaar geleden haar dochter om dezelfde reden liet barsten; ook toen was ze zogenaamd ' warrig' in haar hoofd terwijl ze lekker met haar rijke arts in de zon van Bonaire lag
Hmm.. dat bedoel ik niet echt, maar meer alle contacten met potentiële zakenpartners die min of meer de belofte krijgen dat handelen met Utopia gegarandeerd "succes" zal opleveren...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze kopen van iedereen iets die daar komt. Of het nu markt/bootcamp/kettingzaag is ...Meeste merknamen zijn afgeplakt... Een paar mogen slechts. Daar zal JdM wel contact mee hebben of houden.
Heeft hij ook. Emil is ineens de slimme allesbegrijpende zoon die hij nooit had...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:10 schreef Ransjih het volgende:
in ieder geval betaalde exposure. Als Mora 100.000 euro biedt om de hele dag met t-shirts met: lekker, van Mora! rondloopt, zal JdM er wel over nadenken. Maar dat is de exposure die niet mag (op shirts etc)quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm.. dat bedoel ik niet echt, maar meer alle contacten met potentiële zakenpartners die min of meer de belofte krijgen dat handelen met Utopia gegarandeerd "succes" zal opleveren...
Het ligt niet aan dementie, ook niet aan Anton, het is simpelweg haar karakter, sommige mensen zijn nou eenmaal egoisten en leven alleen voor zichzelfquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Precies, zoals ik eerder al zei, als Andrea 'warrig' is, dan is ze zo ter aarde gekomen. Zie die vrouw echt niet normaal functioneren, ook niet 10 jaar geleden.
Lot doet Andrea na. In alles. Let maar opquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:12 schreef renevanlaaren het volgende:
heeft lot hier gelezen ofzo,alles 2x zeggen
Komt omdat ze de baarmoeder al moest delen met haar 2lingzusquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het ligt niet aan dementie, ook niet aan Anton, het is simpelweg haar karakter, sommige mensen zijn nou eenmaal egoisten en leven alleen voor zichzelf
serieus? dat vind ik echt minquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Lot doet Andrea na. In alles. Let maar op
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ze wil dat ik haar fan word,vergeet het maar pieppppppppquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze zei vanmiddag ook dat als ze later groot is, hoopte net zo als Andrea te wordenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
TV uitzendingquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:09 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Was de brief in de tv-uitzending of elders op SBS6?
Gelukkig dat gemistquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:14 schreef frensje het volgende:
[..]
Ze zei vanmiddag ook dat als ze later groot is, hoopte net zo als Andrea te worden
Misschien welquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Komt omdat ze de baarmoeder al moest delen met haar 2lingzus
Hij heeft weer een paar halve liters in zijn mik hé?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:10 schreef Ransjih het volgende:
Toch wel treurig, als je om niemand kan geven behalve jezelf. Zou bijna medelijden krijgen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het ligt niet aan dementie, ook niet aan Anton, het is simpelweg haar karakter, sommige mensen zijn nou eenmaal egoisten en leven alleen voor zichzelf
In 1e reactie is dat ook wat je zegt he.. Boeit me niet... Maar 's avonds lig je toch te janken. Misschien dat je het daar even wat langer kunt volhouden. (helaas in verdediging van Andrea)quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Toch wel treurig, als je om niemand kan geven behalve jezelf. Zou bijna medelijden krijgen.
Billy wil nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw..Centraal hoeft niet meer...
Meestal zijn ze net te laatquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:19 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
regie leest mee gelijk stream wissel
Ik kan geen chocola maken van wat je zegt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
In 1e reactie is dat ook wat je zegt he.. Boeit me niet... Maar 's avonds lig je toch te janken. Misschien dat je het daar even wat langer kunt volhouden. (helaas in verdediging van Andrea)
Het is ook moeilijk in het leven als je geen eigen persoonlijkheid hebt. Moet je elke keer iets van iemand lenen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat varken zegt ook altijd "Hatseflats...."
Uhhhh? Dat zei Peter altijd en heeft ze nu ineens iets overgenomen van hem?
in 1e instantie ben je verdoofd (het kwam voor haar als donderslag bij heldere hemel he). Dan zeg je: boeit me niet (verdediging), dan ga je slapen, begint het toch te knagen en ga je janken/huilen. In die loods kan het wel wat langer duren, voordat je echte emoties doorkomen. Iedereen zit daar in een bepaalde rol. Dus kan best dat Andrea pas over 2-3 dagen echt breekt en "iets" beseft.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik kan geen chocola maken van wat je zegt.
Moet ze niet zeggen dat ze dat altijd zegt. Toen Peter in De Bunker zat, zei hij dat ook al. En toen liep dat varken nog in haar luiers.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk in het leven als je geen eigen persoonlijkheid hebt. Moet je elke keer iets van iemand lenen.
Ik kreeg alleen de "mooie" van mijn ex-zwagerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:25 schreef Joezi het volgende:
Ruud whatsappt in het dagelijks leven graag een foto van zijn vers gescheten drol rond, echt mooi zegt ie
Ah dit is duidelijker. Denk je dan dat Andrea opeens een zogeheten 'moment of clarity' gaat krijgen? Ik help het je hopen, maar zie het niet gebeuren. Sommige mensen zijn niet te repareren en totaal rot van binnen, denk dat Andrea daar 1 van is.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
in 1e instantie ben je verdoofd (het kwam voor haar als donderslag bij heldere hemel he). Dan zeg je: boeit me niet (verdediging), dan ga je slapen, begint het toch te knagen en ga je janken/huilen. In die loods kan het wel wat langer duren, voordat je echte emoties doorkomen. Iedereen zit daar in een bepaalde rol. Dus kan best dat Andrea pas over 2-3 dagen echt breekt en "iets" beseft.
Ik mag die gastquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:25 schreef Joezi het volgende:
Ruud whatsappt in het dagelijks leven graag een foto van zijn vers gescheten drol rond, echt mooi zegt ie
Dat is toch hoe Lot is? Bij elk nieuw idee zegt ze steevast er achteraan, oh ja daar had ik ook al aan gedacht. Zulke mensen zijn bloed irritant.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet ze niet zeggen dat ze dat altijd zegt. Toen Peter in De Bunker zat, zei hij dat ook al. En toen liep dat varken nog in haar luiers.
nee, bij andrea denk ik ook niet dat het gaat gebeuren, want ze zit daar voor dochter. En helaas meent ze dat echtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ah dit is duidelijker. Denk je dan dat Andrea opeens een zogeheten 'moment of clarity' gaat krijgen? Ik help het je hopen, maar zie het niet gebeuren. Sommige mensen zijn niet te repareren en totaal rot van binnen, denk dat Andrea daar 1 van is.
Geloof je echt dat ze daar zit voor haar dochter? Ik geloof toch liever Anton, die zegt dat ze een showgirl wilde zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nee, bij andrea denk ik ook niet dat het gaat gebeuren, want ze zit daar voor dochter. En helaas meent ze dat echtVerlies van anton is uiteindelijk collateral damage. Je moet er zwaar gestoord voor zijn, want ieder normaal mens weet dat je dit niet werkt om een relatie op te bouwen. Maar als je echt zo wanhopig bent...
Die zit daar echt niet voor haar dochter hoor, of zat ze ook bij Oh oh Europa,Vrouwenvleugel en Achter gesloten deuren voor haar dochter?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nee, bij andrea denk ik ook niet dat het gaat gebeuren, want ze zit daar voor dochter. En helaas meent ze dat echtVerlies van anton is uiteindelijk collateral damage. Je moet er zwaar gestoord voor zijn, want ieder normaal mens weet dat je dit niet werkt om een relatie op te bouwen. Maar als je echt zo wanhopig bent...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |